SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
![]()
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
je slaat de spijker op zijn kopquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:04 schreef Verida het volgende:
Het is niet eens zozeer de schop of de hardheid van de schop maar het is de lichaamstaal van Ivan erbij
volkomen emotieloos schudt hij de hond van zijn been af, alsof hij een vies iets wegtrapt. Deze lichaamstaal heb ik vaker gezien als Ivan met de hond bezig is.
Hij weet totaal niet wat hij ermee aan moet, en heeft ook helemaal geen empathie naar het beestje toe.
En of dit Ivan is kwalijk te nemen? Hij heeft niet om een hond gevraagd, en al helemaal niet om een pup. Nicole heeft zich gewoon in de vingers gesneden door met deze fokker in zee te gaan, heeft perse iets door willen duwen en zit nu met de gebakken peren. Ook Nicole is niet echt begaan met de pup, vindt het eigenlijk tegenvallen. Het beestje moet daar gewoon weg, het is een pittig beest en heeft gewoon een erg consequente aanpak nodig van iemand die verstand heeft van het opvoeden van pups.Make trouble not war![]()
komen al die mensen vanacht slapen?A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:07 schreef ikmoetdrieten het volgende:
komen al die mensen vanacht slapen?
Begrijp niet, waarom wij van die saaie streams krijgen, terwijl er allerlei mensen zijn.
Laat dat dan zien.![]()
![]()
Whut? Moet zn pamper verschoond worden?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:09 schreef Inca het volgende:
Wimpie met zijn knuistje op Do der schouderMake trouble not war![]()
Ivan staat nu te praten met de eigenaar van de grote honden. Honden zijn nergens te bekennen.
Ivan krijgt een bemoedigend schouderklopje.
― Mark Twain
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:10 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Whut? Moet zn pamper verschoond worden?![]()
Twinning = boring![]()
Zo, er is net even een Chinees naar buiten gekomen hier...filmpje jankbek aan het haar van Do...Allemaal cabaretteketet!![]()
Oh ja dat moet ik wel vertellen, ik heb Bella eens hard geschopt in het Vondelpark toen ze een klein wit hondje uitschudde, hondje kwam net bij de kapper vandaan, was van twee mannen, ik schaamde me dood, weet niet wat haar bezieldeMake trouble not war![]()
Ik hoor ook een hoop geblafquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:12 schreef Ebinas het volgende:
Ik hoor volgens mij meerdere kleinere honden keffen/blaffenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Waar is Arthur?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:12 schreef Ebinas het volgende:
Ik hoor volgens mij meerdere kleinere honden keffen/blaffenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Toch geen toeval dat er ineens een berg hondebezitters naar Utopia komen..quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:12 schreef Ebinas het volgende:
Ik hoor volgens mij meerdere kleinere honden keffen/blaffenRegie zal zich te pletter geschrokken zijn
![]()
Er is ook een klein hondje. Je hoort Arthur overal bovenuit.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:12 schreef Ebinas het volgende:
Ik hoor volgens mij meerdere kleinere honden keffen/blaffen“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Er zijn nu natuurlijk teveel mensen bij om hem een trap te geven...zo sneaky is hij dan ook wel weerquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:14 schreef rowan634 het volgende:
ivan is met arthur bezig op de 360-camera
Hij vergat vanochtend zeker even dat er camera's warenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
doet niet meerquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:14 schreef rowan634 het volgende:
ivan is met arthur bezig op de 360-cameraA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Onder de trap Arthur en ervoor gehurkt Ivanquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:14 schreef rowan634 het volgende:
ivan is met arthur bezig op de 360-camera![]()
![]()
volgens mij was dit al afgesprokenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Toch geen toeval dat er ineens een berg hondebezitters naar Utopia komen..Regie zal zich te pletter geschrokken zijn
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Ohhw komt dat even goed uit zegquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:16 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
volgens mij was dit al afgesproken![]()
![]()
Dat Arthur andere honden ziet is wel heel belangrijkIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Nou je het zegt. Wellicht is het ook om Arthur ook in contact te brengen met andere honden.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Toch geen toeval dat er ineens een berg hondebezitters naar Utopia komen..Regie zal zich te pletter geschrokken zijn
Die trainers hadden het daar van de week nog over.
(Gis, gis, maar het kan)![]()
op vleesBoek heeft Alfred het filmpje geplaatst
van Arthur meet de koeien
OT : druk druk druk
Mark wil graag weten hoe het zit
met afrekenen...friet eten betaling und so weiter
Fam woudenBerg heeft betaald
Next...
sommige mensen zijn via de mail anderen via de websjop![]()
Honden genoeg daarquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:18 schreef mazaru het volgende:
Dat Arthur andere honden ziet is wel heel belangrijkMake trouble not war![]()
wie weet waar al die mensen voor zijnA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Tuurlijk...Talpa zal hem wel afschilderen als dierenvriendquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw komt dat even goed uit zegAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
frietjes eten bij Mark o.a.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:19 schreef klabbakus het volgende:
Is er een feestje vanavond? of wat doen al die mensen daar?![]()
Rondleiding hoor ik...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:19 schreef klabbakus het volgende:
Is er een feestje vanavond? of wat doen al die mensen daar?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Mark ; tegenwoordig mogen de mensen
van mij ÖVERAL"voor betalen
..mark neemt de bestelling op her en der![]()
Ivan:Ik had nog voorgesteld een drumset te huren en dat hij erzelf op kon spelen maar Cees stond daar niet voor openquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:10 schreef HiDiHo het volgende:
Voor wie het gemist heeft...
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Die arrogantie van Ivan,om te kotsen![]()
Goedenavond!
Wat ik niet begrijp, is dat een stoere man als Ivan, groot en sterk, het nodig vindt om zoiets kleins als Arthur te schoppen?
Hoe stoer ben je dan?
Doe dat met iemand van je eigen postuur....wat een held![]()
Daarom was en is Ivan ook niet mijn Utopiaan van het jaar, al die agressie en het dan tot uiting brengen op zo iets kleins, dapper hoor."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Bang zijn voor hondenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:21 schreef TillyB het volgende:
Ik heb medelijden met Gabs, al die honden brrr, ik zou me opsluiten op de vide.![]()
![]()
![]()
Je geeft ze toch gewoon een trap?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
voor mij was hij de faler van het jaar, maar goed.....................quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:22 schreef Bestweldonker het volgende:
Goedenavond!
Wat ik niet begrijp, is dat een stoere man als Ivan, groot en sterk, het nodig vindt om zoiets kleins als Arthur te schoppen?
Hoe stoer ben je dan?
Daarom was en is Ivan ook niet mijn Utopiaan van het jaar, al die agressie en het dan tot uiting brengen op zo iets kleins, dapper hoor.Make trouble not war![]()
Ik vind de koude blik van Ivan als hij met het beestje bezig is en de manier waarop hij ernaar kijkt veel kwalijker. Zo volkomen liefdeloos. alsof er iets heel viezigs in zijn buurt is.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:22 schreef Bestweldonker het volgende:
Goedenavond!
Hoe stoer ben je dan?
Daarom was en is Ivan ook niet mijn Utopiaan van het jaar, al die agressie en het dan tot uiting brengen op zo iets kleins, dapper hoor.![]()
ik heb ookniet op die lul gestemd, want ik was hem al veel eerder zatquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:22 schreef Bestweldonker het volgende:
Goedenavond!
Hoe stoer ben je dan?
Daarom was en is Ivan ook niet mijn Utopiaan van het jaar, al die agressie en het dan tot uiting brengen op zo iets kleins, dapper hoor.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Dit dus.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind de koude blik van Ivan als hij met het beestje bezig is en de manier waarop hij ernaar kijkt veel kwalijker. Zo volkomen liefdeloos. alsof er iets heel viezigs in zijn buurt is.![]()
6 patat met
1 patat pinda
beetje van gister dr bij ,.. aldus mark
fricandel
bami
snor
kaassouflee
Gigant
1 Verrassssing / kipcorn
..er zit iets van 18 man binnen volgen Wimmie
en dr is een nieuw schepje ....
yeaahhhhh![]()
Net Gabs...alleen die wil er vandaan blijvenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind de koude blik van Ivan als hij met het beestje bezig is en de manier waarop hij ernaar kijkt veel kwalijker. Zo volkomen liefdeloos. alsof er iets heel viezigs in zijn buurt is.
Ze is ooit gebeten geloof ik...Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Voor mij ook, ik ben al die vorige uitbarstingen niet vergeten.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:23 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
voor mij was hij de faler van het jaar, maar goed.....................
Ivan heeft zijn leven heel goed verbeterd zo vlak voor de verkiezingen, maar zijn ware aard is er weer.
"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
hij houd ervan om de baas te spelen, en bij weerloze dieren kan dit makkelijk,quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind de koude blik van Ivan als hij met het beestje bezig is en de manier waarop hij ernaar kijkt veel kwalijker. Zo volkomen liefdeloos. alsof er iets heel viezigs in zijn buurt is.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Ik geloof ook wel dat dit al gepland was door Regie om de Pup in contact te brengen met andere honden, jammer dat het schop-incident dit script wel snel in de war heeft "geschopt"..quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou je het zegt. Wellicht is het ook om Arthur ook in contact te brengen met andere honden.
Die trainers hadden het daar van de week nog over.
(Gis, gis, maar het kan)![]()
![]()
Hij lijkt me niet blij met Arthur als cadeau/bezit. Maar waarom neemt ie het dan aan?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind de koude blik van Ivan als hij met het beestje bezig is en de manier waarop hij ernaar kijkt veel kwalijker. Zo volkomen liefdeloos. alsof er iets heel viezigs in zijn buurt is.Zeg dan sorry Nicole, maar dit is niks voor mij, zorg jij ajb voor 'm. Of laat haar 'm meenemen naar huis.
TEAM BAKSTEEN![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel dat dit al gepland was door Regie om de Pup in contact te brengen met andere honden, jammer dat het schop-incident dit script wel snel in de war heeft "geschopt"..
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Het is niet echt de baas spelen, het is totaal niet weten wat hij ermee aan moet.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:25 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
hij houd ervan om de baas te spelen, en bij weerloze dieren kan dit makkelijk,
Er is geen greintje gevoel bij, niet een knuffeltje of grinniken als hij iets ondeugends doet of trots lachen als hij wel een keertje iets goed doet.
Volkomen lege blik als hij bij Arthur is, geen gevoel.![]()
dat dusquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind de koude blik van Ivan als hij met het beestje bezig is en de manier waarop hij ernaar kijkt veel kwalijker. Zo volkomen liefdeloos. alsof er iets heel viezigs in zijn buurt is.![]()
![]()
naar een puppy,...
hoe dan,....
UVHJ..... welke idioten hebben hem dat gegund
echt![]()
![]()
En dan ga je uit onmacht iets kleins schoppen en gooien, heel stoer.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is niet echt de baas spelen, het is totaal niet weten wat hij ermee aan moet.
Er is geen greintje gevoel bij, niet een knuffeltje of grinniken als hij iets ondeugends doet of trots lachen als hij wel een keertje iets goed doet.
Volkomen lege blik als hij bij Arthur is, geen gevoel.
Eens...dat doet Waaif een stuk beterquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is niet echt de baas spelen, het is totaal niet weten wat hij ermee aan moet.
Volkomen lege blik als hij bij Arthur is, geen gevoel.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:27 schreef Bramenstruik het volgende:
Wim een enorme carrieresprong, van bouwer naar patatbakker![]()
![]()
hij kan ook snackjes delegeren
Rob moet het nu doen
goed he![]()
vind ik ook zieligquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij lijkt me niet blij met Arthur als cadeau/bezit. Maar waarom neemt ie het dan aan?Zeg dan sorry Nicole, maar dit is niks voor mij, zorg jij ajb voor 'm. Of laat haar 'm meenemen naar huis.
![]()
Domie is toch óók "meubelmaakster" ?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:27 schreef Bramenstruik het volgende:
Wim een enorme carrieresprong, van bouwer naar patatbakkerDan kan Wimmie lekker andere dingen gaan eten eh doen
![]()
![]()
tot je de verkeerde treftquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:25 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
hij houd ervan om de baas te spelen, en bij weerloze dieren kan dit makkelijk,
![]()
![]()
die arthur wordt ook ouderquote:
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Hoe laat begint shownieuws?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Heb het idee dat Gabs zich altijd ongemakkelijk voelt als er bezoek is?
Ze zondert zich af en doet niet aan gezellig een beetje beppen met de gasten."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
ik vind gabs eigenlijk nooit gezellig doen, ik vind het een apart persoonquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:30 schreef Bestweldonker het volgende:
Heb het idee dat Gabs zich altijd ongemakkelijk voelt als er bezoek is?
Ze zondert zich af en doet niet aan gezellig een beetje beppen met de gasten.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Ze heeft in het begin ook wel eens gezegd, dat ze heel erg op zichzelf is.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:31 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ik vind gabs eigenlijk nooit gezellig doen, ik vind het een apart persoon
Vaak alleen thuis en zo en dat vindt ze prettig.![]()
Ivan staat een bord eten te maken voor zichzelf
ff opwarmen in de magnetron rode meuk..met kaas
...kop als een oorwurm..nikole vraagd wat er is
Niks aldus Ivan![]()
Apart is het goede woord voor Gabs.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:31 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ik vind gabs eigenlijk nooit gezellig doen, ik vind het een apart persoon
Moet weer denken aan die ouwe reclame. "Dat doet-ee anders nooit hoor!"quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:11 schreef Bramenstruik het volgende:
Oh ja dat moet ik wel vertellen, ik heb Bella eens hard geschopt in het Vondelpark toen ze een klein wit hondje uitschudde, hondje kwam net bij de kapper vandaan, was van twee mannen, ik schaamde me dood, weet niet wat haar bezielde![]()
![]()
ja en dan bijt hij en dan? spuitje omdat die vals is?? zulke mensen maken honden valsquote:Twinning = boring![]()
ik vraag mij dan af , waarom ze in de loods wim geen eikel vinden, omdat hij niet veel mensen tegenspreekt en altijd nep lacht om die ander, en als iemand een grapje maakt lacht wim het hardste van allemaal,
zal ik dan ook eens proberen vanavondA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Vreemd dat je dan in zo'n programma gaat zitten.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze heeft in het begin ook wel eens gezegd, dat ze heel erg op zichzelf is.
Vaak alleen thuis en zo en dat vindt ze prettig.15 maanden lang nog wel.
TEAM BAKSTEEN![]()
dan vind ik ook echt dat je in een samenleving moet gaan zitten met 15 personenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze heeft in het begin ook wel eens gezegd, dat ze heel erg op zichzelf is.
Vaak alleen thuis en zo en dat vindt ze prettig.
So never kick a dog, because he's just a pupquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:33 schreef Inca het volgende:
[..]
ja en dan bijt hij en dan? spuitje omdat die vals is?? zulke mensen maken honden vals
You better run for cover when the pup grows up
Omdat ze zichzelf zo belangrijk vindt dat ze op TV moetquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vreemd dat je dan in zo'n programma gaat zitten.15 maanden lang nog wel.
als het fink mis gaat wel ...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:33 schreef Inca het volgende:
[..]
ja en dan bijt hij en dan? spuitje omdat die vals is?? zulke mensen maken honden vals
maar er kan nog vanalles gebeuren in positieve zin
stap 1
Ivan ongeschikt voor deze hond
Nikole ongeschikt voor deze hond
stap 2
Fokker
ongeschikt mbt plaatsen puppy
stap 3
geen geouwehoer meer met dieren in een rls
prima hondje imo,... voor de africhting
bij mensen met kennis van zaken en![]()
![]()
Kan me niet meer herinneren of ze daar iets mee wilde doen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze wasniet lang binnen toen.![]()
ik denk dat als ivan zo doorgaat dat arthur nog wel een keer gaat bijten, als hij maar vaak tegenstrijdige signalen krijgt van ivan, maar ind die hond wordt de dupequote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:33 schreef Inca het volgende:
[..]
ja en dan bijt hij en dan? spuitje omdat die vals is?? zulke mensen maken honden valsA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Maar geen zorgen mensen....Ivan blijft toch niet lang meerAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
oh Arthur zit in de bens
te veel prikkels
ivan weet iet wat hij moet doen dus dan maar opsluiten
er was eens een vent met een kelder
o wacht![]()
![]()
@Markie "Wie is hier nu de snackbar gij of ik?!"quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:18 schreef Cir het volgende:
op vleesBoek heeft Alfred het filmpje geplaatst
van Arthur meet de koeien
OT : druk druk druk
Mark wil graag weten hoe het zit
met afrekenen...friet eten betaling und so weiter
Fam woudenBerg heeft betaald
Next...
sommige mensen zijn via de mail anderen via de websjop![]()
![]()
Wat ik begrepen heb, is dat Gabs zich had opgegeven voor the biggest loser en dat ze haar hebben overgehaald om mee te doe met Utopia. Vandaar dat ze ook incentives kreeg zoals Arjuna.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Omdat ze zichzelf zo belangrijk vind dat ze op TV moet"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
gina is kapot en ze is doodongelukkig hoe er met de vide wordt omgegaan, wim zegt tegen gina dat ze dat tegen die personen moet zeggenA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
beloofd?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:36 schreef HiDiHo het volgende:
Maar geen zorgen mensen....Ivan blijft toch niet lang meer![]()
Het zal er idd wel op uitdraaien dat de hond van Ivan met OOgje mee naar huis gaat... kunnen ze gezellig samen bij Mama gaan inwonenOOgje óp de bank terwijl Arthur Mahmoed de 1ste 'm opvreet
![]()
![]()
Was het maar zo'n feest......ik hoop dat je gelijk krijgt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:36 schreef HiDiHo het volgende:
Maar geen zorgen mensen....Ivan blijft toch niet lang meer"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
gina wil ben gaan knippen en dan een dutje gaan doenA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Ze hadden die snackbar wel maaskantje kunnen noemenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
"Nee Arrrrrthurrrr dit is MAAIJN bank! Hier heb ik me het snot voor me ogen voor gewerkt, blaaif af!"quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:39 schreef 5thencounter het volgende:
Het zal er idd wel op uitdraaien dat de hond van Ivan met OOgje mee naar huis gaat... kunnen ze gezellig samen bij Mama gaan inwonenOOgje óp de bank terwijl Arthur Mahmoed de 1ste 'm opvreet
TEAM BAKSTEEN![]()
Weet nog dat Gabs aan begin verteld dat ze haar 3 keer gebeld hadden voor deze poppenkast voor ze toch maar toegaf en er aan mee ging deon, zal haar wel het nodige beloofd zijn mss zoals Arjuna?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
![]()
Waarom is de voorkant afgesloten? Dat is ook voor het eerstAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
"Nee Arrrrrthurrrr dit is MAAIJN bank! Hier heb ik me het snot voor me ogen voor gewerkt, blaaif af!"![]()
![]()
Die zit met 'n natte broek?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:41 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Zweterig voorhoofd, rode koontjes![]()
![]()
Bjorn vindt het totaal respectloos zoals Cees met hem om gaat - tegen Row.
Row - je moet hem gewoon negeren.
Bjorn - Er komen hier mensen op de markt die zeggen dat ik op moet houden met Cees pesten, nou wake up mensen."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Ik denk weleens dat ze misschien extra geld hier voor krijgt. Omdat het zó niets voor haar is. Ze is overal vies van, wil zichzelf liever helemaal niet bloot geven op een stopwoordjes na, heeft niets met dieren, houdt meestal niet van groepsgebeuren, ze schrijft liever dan dat ze iets zegt of doet.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:40 schreef Urb het volgende:
[..]
Weet nog dat Gabs aan begin verteld dat ze haar 3 keer gebeld hadden voor deze poppenkast voor ze toch maar toegaf en er aan mee ging deon, zal haar wel het nodige beloofd zijn mss zoals Arjuna?TEAM BAKSTEEN![]()
Wake jij de fuck up Bjorn.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:42 schreef Bestweldonker het volgende:
Bjorn - Er komen hier mensen op de markt die zeggen dat ik op moet houden met Cees pesten, nou wake up mensen.![]()
![]()
TEAM BAKSTEEN![]()
Toch mooi..die interactie met mensen op de marktquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:42 schreef Bestweldonker het volgende:
Bjorn - Er komen hier mensen op de markt die zeggen dat ik op moet houden met Cees pesten, nou wake up mensen.
prima script......quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:39 schreef 5thencounter het volgende:
eindelijk een echte kerel
voor Huize Oogje, Oma Oogje wrd verwenOma![]()
Row begrijpt het wel, maar de stress giert af en toe door het lichaam van Cees.
Bjorn - Cees kan 1 ding heel goed en dat is slachtoffer spelen, kansloos, vind ik echt kansloos.
Ik ben echt heel boos."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
1788...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:45 schreef doodmoe het volgende:
Nu al 1274 handtekeningen dat Arthur weg moet uit Utopia“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
manman, wat een dramaqueen zegquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:45 schreef Bestweldonker het volgende:
Row begrijpt het wel, maar de stress giert af en toe door het lichaam van Cees.
Bjorn - Cees kan 1 ding heel goed en dat is slachtoffer spelen, kansloos, vind ik echt kansloos.
Ik ben echt heel boos.
En zo volkomen onterecht.![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:45 schreef doodmoe het volgende:
Nu al 1274 handtekeningen dat Arthur weg moet uit Utopia
Twinning = boring![]()
Gabs is een extreem confrontatievermijdend persoonquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:31 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ik vind gabs eigenlijk nooit gezellig doen, ik vind het een apart persoonMake trouble not war![]()
Van mij mag Arthur wel blijven, Ivan mag wel weg!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:45 schreef doodmoe het volgende:
Ik word gewoon een beetje triestig van alles wat ik zie en lees over Arthur. Arm dier.
Ik hoop dat Nicole hem meeneemt.![]()
![]()
![]()
Wake up Bjorn, je pest alleen maar die manquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:42 schreef Bestweldonker het volgende:
Bjorn - Er komen hier mensen op de markt die zeggen dat ik op moet houden met Cees pesten, nou wake up mensen.
SOONY![]()
Bjorn: Ik moet er bijna van huilen
Bjurn moet er bijna van huilen
Bjurn wil bijna uit zn slof schieten
Row je moet eens weten wat hij nog meer heeft gezegd
Bjurn ; doe maar niet![]()
![]()
Bjorn staat de janken over Cees, terwijl Cees een paar meter verderop met de gasten staat.TEAM BAKSTEEN![]()
bjorn: als hij nog 1 x respectloos naar ramona doet dan.....
en row is helemaal niet zo vriendjes met cees als ze doet lijken![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:46 schreef Gooddeal het volgende:
Ik word gewoon een beetje triestig van alles wat ik zie en lees over Arthur. Arm dier.
![]()
![]()
![]()
Ja ik had hem een uur geleden al gepost maar toen in het FB topicquote:![]()
Enne... mensen kunnen zeiken. Maar wat mij betreft mag die hond daar echt weg. Ik denk niet dat dat goed gaat, hoe erg ze hun best ook zouden doen![]()
Bjorn wordt soms zo boos van Cees, als hij ziet en hoort hoe hij tegen Ramona doet, dan kan hij wel huilen, echt huilen, de volgende keer schiet hij uit zijn slof.
Row - jullie botsen gewoon.
Bjorn - ik doe niets verkeerds, ik relativeer mij kapot, kapot, ik doe niets verkeerds, niets!"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Andere bewoners zullen echt niet beter zijn dan Ivan. Ze doen allemaal hun best maar het is geen ruimte daar voor hem.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:46 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Van mij mag Arthur wel blijven, Ivan mag wel weg!![]()
rob heeft het in zich arthur goed te begeleidenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:49 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Andere bewoners zullen echt niet beter zijn dan Ivan. Ze doen allemaal hun best maar het is geen ruimte daar voor hem.![]()
Maar de Algemene BB-Wet zegt tot op heden ten dage..quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:45 schreef doodmoe het volgende:
De meest irritante Deelnemer zal altijd blijven, tot op het laatste Uur om Alsnog Het Sukkeltje te laten winnen..
Ivan mag dus blijven, samen met "zijn" hond![]()
![]()
Je zou bijna weer zelf heen gaan??quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:49 schreef Joezi het volgende:
Geweldig om Wim met de frituur aan het werk te zien!!!!!!Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Maar ook hij zal fouten maken en ook dat zal uitgebreid op het internet afgezeken worden.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:50 schreef Ranah het volgende:
[..]
rob heeft het in zich arthur goed te begeleiden
Daarbij mag die hond nooit zomaar los rondlopen, hij zit altijd in de kooi. Hij moet daar niet zijn.![]()
is echt heel slecht voor wimmie zn gezondheidquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:49 schreef Joezi het volgende:
Geweldig om Wim met de frituur aan het werk te zien!!!!!!
de bay en de fritturlucht
wimmie moet daar niet te lang in staan![]()
![]()
Bjorn - iets organiseren is een serieus iets, het is geen kattenpis, het is een vak, een echt vak."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Hij is echt iets voor een frituurttent.... Ik zie hem daar zo staan buiten Utopioquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:49 schreef Joezi het volgende:
Geweldig om Wim met de frituur aan het werk te zien!!!!!!
SOONY![]()
Dat schreef ik vanmiddag al, Nicole zal denk ik Arthur wel meenemen maandagquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:46 schreef Gooddeal het volgende:
Bjorn praat met row maar zachtjes, versta het niet echt goedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ze bakken toch in pro actieve omega's, mag ik toch hopen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:51 schreef Cir het volgende:
[..]
is echt heel slecht voor wimmie zn gezondheid
de bay en de fritturlucht
wimmie moet daar niet te lang in staan![]()
ik heb arthur ook het liefst bij een goede baas, niet eens met nicole of ivan mee, dat komt niet goed daar, ivan kan zich voor camera al nauwelijks inhoudenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:50 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Maar ook hij zal fouten maken en ook dat zal uitgebreid op het internet afgezeken worden.
Daarbij mag die hond nooit zomaar los rondlopen, hij zit altijd in de kooi. Hij moet daar niet zijn.
wat blijft er trouwens voor Bjorn over als cees vertrokken zou zijn?![]()
Ik vind het knap dat hij zo enorm lang aan een stuk kan klagen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:51 schreef DKUp het volgende:
Flikker op naar huis Jankmuil, niemand moet je![]()
Het enige actieve in Utopia is de hond en daar kunnen ze al niet mee omgaanquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ze bakken toch in pro actieve omega's, mag ik toch hopen?![]()
Row...
Hallo ROHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWW
doe mij een plezier
flikker die zeikerige Bjurn ff in de frituur
paar min![]()
Maar daar heb je toch geen hond voor..om hem op te sluiten in een bench...Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
dat zijn de ergste, die zeggen niets fout te doenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:48 schreef TillyB het volgende:
Bjorn: Ik relativeer me kapot, maar ik doe NIKS fout.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Bjorn krijgt gelijk van rowena over cees. Ze geeft bjorn helemaal gelijk. Maar bjorn blijft maar praten en praten en praten.![]()
Ze komen beide uit "Het Circuit"quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:54 schreef TillyB het volgende:
Hoe krijgt Rowena het voor elkaar om zo lang naar Bjorn te luisteren?HOE DAN
![]()
![]()
ach ja, hij wist vanmiddag ook meteen dat de hond van eigen geld betaald was wat gelukkig meteen rechtgezet werdquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:54 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
dat zijn de ergste, die zeggen niets fout te doen
weglopend met : ik spreek altijd de waarheid![]()
![]()
Dat Cees tegen Ramona durft te zeggen, als ze iets wil eten, zou je dat wel doen?
Bjorn - hoe durft hij, ik zou het niet eens mijn strot uit krijgen."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Ja, Rowena praat aardig met hem mee.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:55 schreef Koos1958 het volgende:
Bjorn krijgt gelijk van rowena over cees. Ze geeft bjorn helemaal gelijk. Maar bjorn blijft maar praten en praten en praten.![]()
Hij ziet de camera op hem staan..sukkelquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:55 schreef Koos1958 het volgende:
Bjorn krijgt gelijk van rowena over cees. Ze geeft bjorn helemaal gelijk. Maar bjorn blijft maar praten en praten en praten.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
doet ze altijd als er over cees slecht gepraat wordtquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:56 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, Rowena praat aardig met hem mee.![]()
jammerquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:56 schreef Ranah het volgende:
[..]
doet ze altijd als er over cees slecht gepraat wordtMake trouble not war![]()
Daarom noem ik hem Jankmuil....
Deze streams laten weer zien wat voor een "gepest sukkeltje" het wel weer niet is
SOONY![]()
Maar Cees is ok wel zo, alleen gaan die mannen daar zooo fout mee om. Cees zal zo niets veranderen want ze maken hem alleen maar boos.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:56 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, Rowena praat aardig met hem mee.
Beetje meelullen en luisteren naar zijn gemauw, man helemaal blij en hij zal ook een leuke blije houding krijgen.![]()
Iemand een kleine samen vatting vanaf 10 uur vanmorgen. Geen puf om terug te lezen....dankuHangplek voor vrije gedachten![]()
ik vond het juist fijn dat ik mijn hond toen hij klein was , even rustig kon laten loslopen binnen als hij net gepoept en gepiest had, kon hij mooi spelen door de kamer , anders moet je constant opletten of hij nergens zijn gat wil neerzetten om zijn behoefte te doen, je hebt toch geen puppy gekregen om hem de hele dag in de bench te stoppenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:50 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Maar ook hij zal fouten maken en ook dat zal uitgebreid op het internet afgezeken worden.
Daarbij mag die hond nooit zomaar los rondlopen, hij zit altijd in de kooi. Hij moet daar niet zijn.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
ROFLquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:57 schreef Gooddeal het volgende:
Volgens Rowena zit Cees vol frustraties.![]()
Hij gelukkig nietAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Row heeft een zwak voor Cees en begrijpt hem.
Bjorn vindt dat Row hem daardoor laat vallen."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Ik dacht dat zij wel goed met Cees kon?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:56 schreef Ranah het volgende:
[..]
doet ze altijd als er over cees slecht gepraat wordt![]()
omg
Bjurn vnd dat Row hem laat vallen
omdat ze het voor Cees op neemt
Row probeert alleen te zeggen dat Cees frustraties heeft
Bjurn ..gaat verder..en weer verder
en weer verder en jankt maar weer verder![]()
Die het volgens Bjorn dus allemaal verkeerd zien. Bjorn zou altijd nog bij wc-eend aan de slag kunnen. " Wij van wc-eend adviseren... wc-eend"quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Toch mooi..die interactie met mensen op de markt![]()
Ja dat dus, en ik denk dat het ook bijna niet te doen is om hem los te laten lopen want hij kan overal naartoe glippen. Daarom vind ik de loods ook niet geschikt voor een pupquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:58 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ik vond het juist fijn als mijn hond toen hij klein was , even rustig kon laten loslopen binnen als hij net gepoept en gepiest had, kon hij mooi spelen door de kamer , anders moet je constant opletten of hij nergens zijn gat wil neerzetten om zijn behoefte te doen, je hebt toch geen puppy gekregen om hem de hele dag in de bench te stoppen![]()
hoop het,..quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ze bakken toch in pro actieve omega's, mag ik toch hopen?
hoop doet leven![]()
![]()
Wat een enge jongen om dat te zeggenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:57 schreef TillyB het volgende:
Door het voor Cees op te nemen, laat ze Bjorn vallen. Vindt Bjorn.![]()
Om zum kötzen
SOONY![]()
Waar is onze favoriete patatboer?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ze heeft een zwak voor hem , ergens diepquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:58 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik dacht dat zij wel goed met Cees kon?
maar ze doet aardiger dan ze voelt, daar ben ik echt van overtuigd
ze praat altijd lelijk mee en zwakt af en toe af en praat weer lelijk verder![]()
Roken...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Disana heeft een SV van het centraal gemaaktquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:58 schreef Lady-night het volgende:
Iemand een kleine samen vatting vanaf 10 uur vanmorgen. Geen puf om terug te lezen....dankuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tsja Cees is me er dan ook wel eentje maar Bjorn mag eerst ook wel es naar zichzelf leren kijken.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:46 schreef Verida het volgende:
[..]
manman, wat een dramaqueen zeg
En zo volkomen onterecht.![]()
Bjorn vindt het heel knap van Row en Bas, zoals ze met Cees omgaan, hij kan het niet.
Row - Cees is onverbeterlijk dus moet je een manier vinden om daar mee om te gaan."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Niet mooi van haar.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:59 schreef Ranah het volgende:
[..]
ze heeft een zwak voor hem , ergens diep
maar ze doet aardiger dan ze voelt, daar ben ik echt van overtuigd
ze praat altijd lelijk mee en zwakt af en toe af en praat weer lelijk verder![]()
![]()
Ik heb niet alles gehoord vandaag. Net alles teruggelezen. Maar wat is Bjorn een jankerd zeg.
Rowena mag niets zeggen. Krijgt gewoon geen kans... Ze MOET Bjorn gelijk geven in alles, anders
is het niet goed![]()
Mag deze persoon aub naar huis
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”![]()
Nee......die andere...Wimquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Wat zegt row, dan moet ik achteren horen dat hij me afvalt?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee de topicquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:00 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Met Bjorn? Die kan nog uren doorgaan.![]()
-onverstaanbaar nicole-
Rowena: Nee geeft niet lieffie, je gaat toch weg, dus je kan alles maken nu.
TEAM BAKSTEEN![]()
nee niet echtquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:59 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ja dat dus, en ik denk dat het ook bijna niet te doen is om hem los te laten lopen want hij kan overal naartoe glippen. Daarom vind ik de loods ook niet geschikt voor een pupA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Dat zij dat ook heeft met Cees, dan neemt ze het voor hem op, en dan hoort ze achteraf dat hij haar weer afvalt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:01 schreef Dotteke het volgende:
Wat zegt row, dan moet ik achteren horen dat hij me afvalt?TEAM BAKSTEEN![]()
Row is Bjorn allang zat, maar ze heeft hem nodig, voor wat weet ik ook niet, maar tochMake trouble not war![]()
In het begin stak Bjorn iedere keer zijn hand in het vuur voor Cees, iedere keer, de eerste maanden."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
tot de LIDL voorbij is denk ikquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:02 schreef Bramenstruik het volgende:
Row is Bjorn allang zat, maar ze heeft hem nodig, voor wat weet ik ook niet, maar toch![]()
LIDLquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:02 schreef Bramenstruik het volgende:
Row is Bjorn allang zat, maar ze heeft hem nodig, voor wat weet ik ook niet, maar toch![]()
Plaatje opnemen."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Dat heb ik dan zeker gemist...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:02 schreef Bestweldonker het volgende:
In het begin stak Bjorn iedere keer zijn hand in het vuur voor Cees, iedere keer, de eerste maanden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
sommige mensen overdreven echt,dat Arthur in en Befengnis slaapt vannacht vind ik niet schlimm maar de ander dingen wel![]()
Schiet hem dood in zijn poot
stop hem in een kistje
doe er dan wat water bij
dan zwemt hij als een visje
toemba toemba toemba toemba toemba toem-ba
Toemba toemba toemba toemba toemba toem-ba
Lalala lalala lalalalalala
La lalala la la lalala la la lalala la la la![]()
dat ben ik met je eens marioquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:04 schreef mario390 het volgende:
sommige mensen overdreven echt,dat Arthur in en Befengnis slaapt vannacht vind ik niet schlimm maar de ander dingen wel![]()
Ik mis wel vaker de enorme barmhartigheid van Bjorn.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat heb ik dan zeker gemist...
Je kunt Bjorn niet verwijten dat hij niet eerlijk is, hij is de eerlijkste persoon in Utopia."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:04 schreef Cir het volgende:
stop hem in een kistje
doe er dan wat water bij
La lalala la la lalala la la lalala la la la
bij Oogje?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:04 schreef mario390 het volgende:
ik zou mij nooit zo geintresseerd bij zon on interesant gesprek kunnen houdenA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:04 schreef mario390 het volgende:
![]()
hij liegt misschien niet expres maar zijn geheugen laat hem weleens in de steek of hij geeft er een kleine draai aanquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:04 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ik mis wel vaker de enorme barmhartigheid van Bjorn.
Je kunt Bjorn niet verwijten dat hij niet eerlijk is, hij is de eerlijkste persoon in Utopia.![]()
Er zijn van die momenten, en dit is er eentje, dat ik jou heel graag achter je computer wil zien zittenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:04 schreef Cir het volgende:
stop hem in een kistje
doe er dan wat water bij
La lalala la la lalala la la lalala la la la![]()
![]()
bjorn heeft eerlijkheid hoog zittenA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Er zijn van die momenten, en dit is er eentje, dat ik jou heel graag achter je computer wil zien zitten+1
TEAM BAKSTEEN![]()
bjorn houd niet van onrechtA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
dit gedrag van bjorn en dat hij zegt dat hij eerlijk is komt door de groep,want die zeggen steeds dat bjorn zo eerlijk is.![]()
dat ligt aan jullie pc, ik heb het volume op half staanquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:06 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom krijgt Bjuren geen ZC? ik versta die gluiperd helemaal niet![]()
Zei iemand anders net ook, maar ik versta 'm prima.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:06 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom krijgt Bjuren geen ZC? ik versta die gluiperd helemaal nietRowena ook.
TEAM BAKSTEEN![]()
row wil iets gezelligs doen met bjorn nuA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Tijdens de UvhJ verkiezing werd Bjorn ook geprezen om zijn eerlijkheid..........persoonlijk vind ik het een personificatie van een valse paardennicht.![]()
Bjorn eerlijk............m'n togus."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
dan kan ze gewoon blijven zitten, bjorn vindt niets zo gezellig als monologen houdenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:07 schreef ikmoetdrieten het volgende:
row wil iets gezelligs doen met bjorn nu![]()
hoe komt mark aan dat tshirtquote:![]()
![]()
Als je zegt dat je altijd eerlijk bent, stik je meteen in je eerste leugen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:05 schreef Ranah het volgende:
[..]
hij liegt misschien niet expres maar zijn geheugen laat hem weleens in de steek of hij geeft er een kleine draai aan"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Van een fan denk ikquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:08 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
hoe komt mark aan dat tshirt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
is de tweede keer dat Row er over begint, maar Cees was wel de eerste die naar haar toe kwam om te zeggen "je hebt gelijk" mn dochters schreven dat, ze moet dat kappen nuMake trouble not war![]()
Ze moest es weten hoe Nicole over hem praatte "wijf met arrogante rotschmoel" of een Wim die gister over haar zat te stoken bij Do.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:01 schreef Dotteke het volgende:
Wat zegt row, dan moet ik achteren horen dat hij me afvalt?
Wel raar van Row want heb altijd het idee gehad dat ze elkaar respecteren en het na onenigheid snel weer goed kunnen maken. Heb iig niets meegekregen van onvertogen woord van Cees over haar. Mss kan ze beter Cees ernaar vragen ipv dit geroddel over hearsay. (En wat achteren gehoord dan ook weer moge betekenen)
Maar mss raakt de maat een keer vol zoals voorheen bij andere aparte lui daar.![]()
En dan blaast youtube er uit.....nee Utopia is gewoon veel te zachtquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:07 schreef Ranah het volgende:
[..]
dat ligt aan jullie pc, ik heb het volume op half staanAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Leuk en opmerkelijk!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:08 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Gabs uitgebreid knuffelen en kussen met bezoeker."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Er zijn van die momenten, en dit is er eentje, dat ik jou heel graag achter je computer wil zien zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wat een wijf die bjorn, ik had gezegd, ik moet naar de wc we praten straks wel verder
Kom regie, doe eens andere streams. De cossers hebben een feestje.
We mogen allemaal drank, en muziek en een Bjornvrije avond![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
BEN JE DOOFquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dan blaast youtube er uit.....nee Utopia is gewoon veel te zachtA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:10 schreef oma-Nijn het volgende:
Kom regie, doe eens andere streams. De cossers hebben een feestje.
We mogen allemaal drank, en muziek en een Bjornvrije avond![]()
![]()
![]()
![]()
WAT?quote:
Wat kan hij doorgaan, niet te geloven.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:11 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik hou Bjorn niet meer vol.........mute/streamwissel.
En iedere keer weer, altijd een doelwit waar hi jzichzelf (en anderen) helemaal maf meedraait.
Zeer energieslurpend is Bjorn.![]()
Bjorn is gek aan het worden, straks moet hij in een pak met een dwangbuis naar het gekkenhuis.
Oké succes met je lichaam Bjorn
SOONY![]()
Mijn geluid staat op 50% en ik kan het prima verstaan.quote:
― Mark Twain
als wim zich thuisd verveelde zette hij een filmpje op of las hij een boek nu gaat hij sporten, maar hij gaf nu wel een visitekaartje af in utopiaA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Bjurren is idd een acteur...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:13 schreef Urb het volgende:
Effe sjerrejeus die Bjorn die speelt dit toch mag ik hopen, iemand kan toch niet echt zo zijn??![]()
![]()
Wim heeft al heel wat gedaan in Utopia er is alleen nog een probleem als het regent, dan loopt zijn hele werkschuur onder.
Om 8 uur/half negen zit Wim altijd op de bank en gaat dan bedenken wat hij zal gaan doen.
Thuis zou hij een filmpje gaan kijken, maar hier laat hij natuurlijk wel een visitekaartje achter.
En hij zegt: weet je wat ik wil doen, het glas heel hard op de grond gooienquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:13 schreef Bramenstruik het volgende:
Bjorn is aggressiever dan menigeen denkt![]()
![]()
Bjurn: Weet je wat ik wil doen? Dit glas heel hard op de grond gooien
Bjorn is zo.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:13 schreef Urb het volgende:
Effe sjerrejeus die Bjorn die speelt dit toch mag ik hopen, iemand kan toch niet echt zo zijn??![]()
![]()
Dat laatste zeker!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wat kan hij doorgaan, niet te geloven.
En iedere keer weer, altijd een doelwit waar hi jzichzelf (en anderen) helemaal maf meedraait.
Zeer energieslurpend is Bjorn."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:14 schreef Cir het volgende:
[..]
Arthur ,
o nee
Oogje = Nikole![]()
snap je het nog![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:14 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En hij zegt: weet je wat ik wil doen, het glas heel hard op de grond gooien![]()
![]()
ow jee Bjurn gooid een zak wattebolletjes kapoet
acteren gaat hij niet meer leren
Bjurn is zo,.. geniet dr van zolang het kan![]()
kleine aanpassingquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bjurren is idd een "acteur"...Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:14 schreef Ebinas het volgende:
Row: Nu ga je te diep in mijn spiraaltjeA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
Forum Opties Forumhop: Hop naar: