voor mij was hij de faler van het jaar, maar goed.....................quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:22 schreef Bestweldonker het volgende:
Goedenavond!
Wat ik niet begrijp, is dat een stoere man als Ivan, groot en sterk, het nodig vindt om zoiets kleins als Arthur te schoppen?
Hoe stoer ben je dan?
Doe dat met iemand van je eigen postuur....wat een held![]()
Daarom was en is Ivan ook niet mijn Utopiaan van het jaar, al die agressie en het dan tot uiting brengen op zo iets kleins, dapper hoor.
Ik vind de koude blik van Ivan als hij met het beestje bezig is en de manier waarop hij ernaar kijkt veel kwalijker. Zo volkomen liefdeloos. alsof er iets heel viezigs in zijn buurt is.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:22 schreef Bestweldonker het volgende:
Goedenavond!
Wat ik niet begrijp, is dat een stoere man als Ivan, groot en sterk, het nodig vindt om zoiets kleins als Arthur te schoppen?
Hoe stoer ben je dan?
Daarom was en is Ivan ook niet mijn Utopiaan van het jaar, al die agressie en het dan tot uiting brengen op zo iets kleins, dapper hoor.
ik heb ookniet op die lul gestemd, want ik was hem al veel eerder zatquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:22 schreef Bestweldonker het volgende:
Goedenavond!
Hoe stoer ben je dan?
Dit dus.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind de koude blik van Ivan als hij met het beestje bezig is en de manier waarop hij ernaar kijkt veel kwalijker. Zo volkomen liefdeloos. alsof er iets heel viezigs in zijn buurt is.
Net Gabs...alleen die wil er vandaan blijvenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind de koude blik van Ivan als hij met het beestje bezig is en de manier waarop hij ernaar kijkt veel kwalijker. Zo volkomen liefdeloos. alsof er iets heel viezigs in zijn buurt is.
Voor mij ook, ik ben al die vorige uitbarstingen niet vergeten.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:23 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
voor mij was hij de faler van het jaar, maar goed.....................
hij houd ervan om de baas te spelen, en bij weerloze dieren kan dit makkelijk,quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel dat dit al gepland was door Regie om de Pup in contact te brengen met andere honden, jammer dat het schop-incident dit script wel snel in de war heeft "geschopt"..quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou je het zegt. Wellicht is het ook om Arthur ook in contact te brengen met andere honden.
Die trainers hadden het daar van de week nog over.
(Gis, gis, maar het kan)
Hij lijkt me niet blij met Arthur als cadeau/bezit. Maar waarom neemt ie het dan aan?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:23 schreef Verida het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof ook wel dat dit al gepland was door Regie om de Pup in contact te brengen met andere honden, jammer dat het schop-incident dit script wel snel in de war heeft "geschopt"..
Het is niet echt de baas spelen, het is totaal niet weten wat hij ermee aan moet.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:25 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
hij houd ervan om de baas te spelen, en bij weerloze dieren kan dit makkelijk,
dat dusquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:23 schreef Verida het volgende:
[..]
En dan ga je uit onmacht iets kleins schoppen en gooien, heel stoer.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is niet echt de baas spelen, het is totaal niet weten wat hij ermee aan moet.
Er is geen greintje gevoel bij, niet een knuffeltje of grinniken als hij iets ondeugends doet of trots lachen als hij wel een keertje iets goed doet.
Volkomen lege blik als hij bij Arthur is, geen gevoel.
Eens...dat doet Waaif een stuk beterquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is niet echt de baas spelen, het is totaal niet weten wat hij ermee aan moet.
Er is geen greintje gevoel bij, niet een knuffeltje of grinniken als hij iets ondeugends doet of trots lachen als hij wel een keertje iets goed doet.
Volkomen lege blik als hij bij Arthur is, geen gevoel.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:27 schreef Bramenstruik het volgende:
Wim een enorme carrieresprong, van bouwer naar patatbakker
vind ik ook zieligquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij lijkt me niet blij met Arthur als cadeau/bezit. Maar waarom neemt ie het dan aan?Zeg dan sorry Nicole, maar dit is niks voor mij, zorg jij ajb voor 'm. Of laat haar 'm meenemen naar huis.
Domie is toch óók "meubelmaakster" ?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:27 schreef Bramenstruik het volgende:
Wim een enorme carrieresprong, van bouwer naar patatbakker
tot je de verkeerde treftquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:25 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
hij houd ervan om de baas te spelen, en bij weerloze dieren kan dit makkelijk,
die arthur wordt ook ouderquote:
ik vind gabs eigenlijk nooit gezellig doen, ik vind het een apart persoonquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:30 schreef Bestweldonker het volgende:
Heb het idee dat Gabs zich altijd ongemakkelijk voelt als er bezoek is?
Ze zondert zich af en doet niet aan gezellig een beetje beppen met de gasten.
Ze heeft in het begin ook wel eens gezegd, dat ze heel erg op zichzelf is.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:31 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ik vind gabs eigenlijk nooit gezellig doen, ik vind het een apart persoon
Apart is het goede woord voor Gabs.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:31 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ik vind gabs eigenlijk nooit gezellig doen, ik vind het een apart persoon
Moet weer denken aan die ouwe reclame. "Dat doet-ee anders nooit hoor!"quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:11 schreef Bramenstruik het volgende:
Oh ja dat moet ik wel vertellen, ik heb Bella eens hard geschopt in het Vondelpark toen ze een klein wit hondje uitschudde, hondje kwam net bij de kapper vandaan, was van twee mannen, ik schaamde me dood, weet niet wat haar bezielde
ja en dan bijt hij en dan? spuitje omdat die vals is?? zulke mensen maken honden valsquote:
Vreemd dat je dan in zo'n programma gaat zitten.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze heeft in het begin ook wel eens gezegd, dat ze heel erg op zichzelf is.
Vaak alleen thuis en zo en dat vindt ze prettig.
dan vind ik ook echt dat je in een samenleving moet gaan zitten met 15 personenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze heeft in het begin ook wel eens gezegd, dat ze heel erg op zichzelf is.
Vaak alleen thuis en zo en dat vindt ze prettig.
So never kick a dog, because he's just a pupquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:33 schreef Inca het volgende:
[..]
ja en dan bijt hij en dan? spuitje omdat die vals is?? zulke mensen maken honden vals
Omdat ze zichzelf zo belangrijk vindt dat ze op TV moetquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vreemd dat je dan in zo'n programma gaat zitten.15 maanden lang nog wel.
als het fink mis gaat wel ...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:33 schreef Inca het volgende:
[..]
ja en dan bijt hij en dan? spuitje omdat die vals is?? zulke mensen maken honden vals
Kan me niet meer herinneren of ze daar iets mee wilde doen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vreemd dat je dan in zo'n programma gaat zitten.15 maanden lang nog wel.
ik denk dat als ivan zo doorgaat dat arthur nog wel een keer gaat bijten, als hij maar vaak tegenstrijdige signalen krijgt van ivan, maar ind die hond wordt de dupequote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:33 schreef Inca het volgende:
[..]
@Markie "Wie is hier nu de snackbar gij of ik?!"quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:18 schreef Cir het volgende:
op vleesBoek heeft Alfred het filmpje geplaatst
van Arthur meet de koeien
OT : druk druk druk
Mark wil graag weten hoe het zit
met afrekenen...friet eten betaling und so weiter
Fam woudenBerg heeft betaald
Next...
sommige mensen zijn via de mail anderen via de websjop
Wat ik begrepen heb, is dat Gabs zich had opgegeven voor the biggest loser en dat ze haar hebben overgehaald om mee te doe met Utopia. Vandaar dat ze ook incentives kreeg zoals Arjuna.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Omdat ze zichzelf zo belangrijk vind dat ze op TV moet
beloofd?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:36 schreef HiDiHo het volgende:
Maar geen zorgen mensen....Ivan blijft toch niet lang meer
Was het maar zo'n feest......ik hoop dat je gelijk krijgt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:36 schreef HiDiHo het volgende:
Maar geen zorgen mensen....Ivan blijft toch niet lang meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |