Er zijn nu natuurlijk teveel mensen bij om hem een trap te geven...zo sneaky is hij dan ook wel weerquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:14 schreef rowan634 het volgende:
ivan is met arthur bezig op de 360-camera
doet niet meerquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:14 schreef rowan634 het volgende:
Onder de trap Arthur en ervoor gehurkt Ivanquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:14 schreef rowan634 het volgende:
volgens mij was dit al afgesprokenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Toch geen toeval dat er ineens een berg hondebezitters naar Utopia komen..Regie zal zich te pletter geschrokken zijn
Ohhw komt dat even goed uit zegquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:16 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
volgens mij was dit al afgesproken
Nou je het zegt. Wellicht is het ook om Arthur ook in contact te brengen met andere honden.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Toch geen toeval dat er ineens een berg hondebezitters naar Utopia komen..Regie zal zich te pletter geschrokken zijn
Honden genoeg daarquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:18 schreef mazaru het volgende:
Dat Arthur andere honden ziet is wel heel belangrijk
Tuurlijk...Talpa zal hem wel afschilderen als dierenvriendquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw komt dat even goed uit zeg
frietjes eten bij Mark o.a.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:19 schreef klabbakus het volgende:
Is er een feestje vanavond? of wat doen al die mensen daar?
Rondleiding hoor ik...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:19 schreef klabbakus het volgende:
Is er een feestje vanavond? of wat doen al die mensen daar?
Ivan:Ik had nog voorgesteld een drumset te huren en dat hij erzelf op kon spelen maar Cees stond daar niet voor openquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:10 schreef HiDiHo het volgende:
Voor wie het gemist heeft...
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Bang zijn voor hondenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:21 schreef TillyB het volgende:
Ik heb medelijden met Gabs, al die honden brrr, ik zou me opsluiten op de vide.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |