SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
![]()
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
je slaat de spijker op zijn kopquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:04 schreef Verida het volgende:
Het is niet eens zozeer de schop of de hardheid van de schop maar het is de lichaamstaal van Ivan erbij
volkomen emotieloos schudt hij de hond van zijn been af, alsof hij een vies iets wegtrapt. Deze lichaamstaal heb ik vaker gezien als Ivan met de hond bezig is.
Hij weet totaal niet wat hij ermee aan moet, en heeft ook helemaal geen empathie naar het beestje toe.
En of dit Ivan is kwalijk te nemen? Hij heeft niet om een hond gevraagd, en al helemaal niet om een pup. Nicole heeft zich gewoon in de vingers gesneden door met deze fokker in zee te gaan, heeft perse iets door willen duwen en zit nu met de gebakken peren. Ook Nicole is niet echt begaan met de pup, vindt het eigenlijk tegenvallen. Het beestje moet daar gewoon weg, het is een pittig beest en heeft gewoon een erg consequente aanpak nodig van iemand die verstand heeft van het opvoeden van pups.Make trouble not war![]()
komen al die mensen vanacht slapen?A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:07 schreef ikmoetdrieten het volgende:
komen al die mensen vanacht slapen?
Begrijp niet, waarom wij van die saaie streams krijgen, terwijl er allerlei mensen zijn.
Laat dat dan zien.![]()
![]()
Whut? Moet zn pamper verschoond worden?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:09 schreef Inca het volgende:
Wimpie met zijn knuistje op Do der schouderMake trouble not war![]()
Ivan staat nu te praten met de eigenaar van de grote honden. Honden zijn nergens te bekennen.
Ivan krijgt een bemoedigend schouderklopje.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:10 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Whut? Moet zn pamper verschoond worden?![]()
Twinning = boring![]()
Zo, er is net even een Chinees naar buiten gekomen hier...filmpje jankbek aan het haar van Do...Allemaal cabaretteketet!![]()
Oh ja dat moet ik wel vertellen, ik heb Bella eens hard geschopt in het Vondelpark toen ze een klein wit hondje uitschudde, hondje kwam net bij de kapper vandaan, was van twee mannen, ik schaamde me dood, weet niet wat haar bezieldeMake trouble not war![]()
Ik hoor ook een hoop geblafquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:12 schreef Ebinas het volgende:
Ik hoor volgens mij meerdere kleinere honden keffen/blaffenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Waar is Arthur?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:12 schreef Ebinas het volgende:
Ik hoor volgens mij meerdere kleinere honden keffen/blaffenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Toch geen toeval dat er ineens een berg hondebezitters naar Utopia komen..quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:12 schreef Ebinas het volgende:
Ik hoor volgens mij meerdere kleinere honden keffen/blaffenRegie zal zich te pletter geschrokken zijn
![]()
Er is ook een klein hondje. Je hoort Arthur overal bovenuit.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:12 schreef Ebinas het volgende:
Ik hoor volgens mij meerdere kleinere honden keffen/blaffen“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Er zijn nu natuurlijk teveel mensen bij om hem een trap te geven...zo sneaky is hij dan ook wel weerquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:14 schreef rowan634 het volgende:
ivan is met arthur bezig op de 360-camera
Hij vergat vanochtend zeker even dat er camera's warenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
doet niet meerquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:14 schreef rowan634 het volgende:
ivan is met arthur bezig op de 360-cameraA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Onder de trap Arthur en ervoor gehurkt Ivanquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:14 schreef rowan634 het volgende:
ivan is met arthur bezig op de 360-camera![]()
![]()
volgens mij was dit al afgesprokenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Toch geen toeval dat er ineens een berg hondebezitters naar Utopia komen..Regie zal zich te pletter geschrokken zijn
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Ohhw komt dat even goed uit zegquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:16 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
volgens mij was dit al afgesproken![]()
![]()
Dat Arthur andere honden ziet is wel heel belangrijkIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Nou je het zegt. Wellicht is het ook om Arthur ook in contact te brengen met andere honden.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Toch geen toeval dat er ineens een berg hondebezitters naar Utopia komen..Regie zal zich te pletter geschrokken zijn
Die trainers hadden het daar van de week nog over.
(Gis, gis, maar het kan)![]()
op vleesBoek heeft Alfred het filmpje geplaatst
van Arthur meet de koeien
OT : druk druk druk
Mark wil graag weten hoe het zit
met afrekenen...friet eten betaling und so weiter
Fam woudenBerg heeft betaald
Next...
sommige mensen zijn via de mail anderen via de websjop![]()
Honden genoeg daarquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:18 schreef mazaru het volgende:
Dat Arthur andere honden ziet is wel heel belangrijkMake trouble not war![]()
wie weet waar al die mensen voor zijnA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Tuurlijk...Talpa zal hem wel afschilderen als dierenvriendquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw komt dat even goed uit zegAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
frietjes eten bij Mark o.a.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:19 schreef klabbakus het volgende:
Is er een feestje vanavond? of wat doen al die mensen daar?![]()
Rondleiding hoor ik...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:19 schreef klabbakus het volgende:
Is er een feestje vanavond? of wat doen al die mensen daar?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Mark ; tegenwoordig mogen de mensen
van mij ÖVERAL"voor betalen
..mark neemt de bestelling op her en der![]()
Ivan:Ik had nog voorgesteld een drumset te huren en dat hij erzelf op kon spelen maar Cees stond daar niet voor openquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:10 schreef HiDiHo het volgende:
Voor wie het gemist heeft...
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Die arrogantie van Ivan,om te kotsen![]()
Goedenavond!
Wat ik niet begrijp, is dat een stoere man als Ivan, groot en sterk, het nodig vindt om zoiets kleins als Arthur te schoppen?
Hoe stoer ben je dan?
Doe dat met iemand van je eigen postuur....wat een held![]()
Daarom was en is Ivan ook niet mijn Utopiaan van het jaar, al die agressie en het dan tot uiting brengen op zo iets kleins, dapper hoor."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Bang zijn voor hondenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:21 schreef TillyB het volgende:
Ik heb medelijden met Gabs, al die honden brrr, ik zou me opsluiten op de vide.![]()
![]()
![]()
Je geeft ze toch gewoon een trap?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Forum Opties Forumhop: Hop naar: