"Nee Arrrrrthurrrr dit is MAAIJN bank! Hier heb ik me het snot voor me ogen voor gewerkt, blaaif af!"quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:39 schreef 5thencounter het volgende:
Het zal er idd wel op uitdraaien dat de hond van Ivan met OOgje mee naar huis gaat... kunnen ze gezellig samen bij Mama gaan inwonenOOgje óp de bank terwijl Arthur Mahmoed de 1ste 'm opvreet
Weet nog dat Gabs aan begin verteld dat ze haar 3 keer gebeld hadden voor deze poppenkast voor ze toch maar toegaf en er aan mee ging deon, zal haar wel het nodige beloofd zijn mss zoals Arjuna?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Vreemd dat je dan in zo'n programma gaat zitten.15 maanden lang nog wel.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
"Nee Arrrrrthurrrr dit is MAAIJN bank! Hier heb ik me het snot voor me ogen voor gewerkt, blaaif af!"
Die zit met 'n natte broek?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:41 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Zweterig voorhoofd, rode koontjes
Ik denk weleens dat ze misschien extra geld hier voor krijgt. Omdat het zó niets voor haar is. Ze is overal vies van, wil zichzelf liever helemaal niet bloot geven op een stopwoordjes na, heeft niets met dieren, houdt meestal niet van groepsgebeuren, ze schrijft liever dan dat ze iets zegt of doet.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:40 schreef Urb het volgende:
[..]
Weet nog dat Gabs aan begin verteld dat ze haar 3 keer gebeld hadden voor deze poppenkast voor ze toch maar toegaf en er aan mee ging deon, zal haar wel het nodige beloofd zijn mss zoals Arjuna?
Wake jij de fuck up Bjorn.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:42 schreef Bestweldonker het volgende:
Bjorn vindt het totaal respectloos zoals Cees met hem om gaat - tegen Row.
Row - je moet hem gewoon negeren.
Bjorn - Er komen hier mensen op de markt die zeggen dat ik op moet houden met Cees pesten, nou wake up mensen.
Toch mooi..die interactie met mensen op de marktquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:42 schreef Bestweldonker het volgende:
Bjorn - Er komen hier mensen op de markt die zeggen dat ik op moet houden met Cees pesten, nou wake up mensen.
prima script......quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:39 schreef 5thencounter het volgende:
Het zal er idd wel op uitdraaien dat de hond van Ivan met OOgje mee naar huis gaat... kunnen ze gezellig samen bij Mama gaan inwonenOOgje óp de bank terwijl Arthur Mahmoed de 1ste 'm opvreet
1788...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:45 schreef doodmoe het volgende:
Nu al 1274 handtekeningen dat Arthur weg moet uit Utopia
manman, wat een dramaqueen zegquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:45 schreef Bestweldonker het volgende:
Row begrijpt het wel, maar de stress giert af en toe door het lichaam van Cees.
Bjorn - Cees kan 1 ding heel goed en dat is slachtoffer spelen, kansloos, vind ik echt kansloos.
Ik ben echt heel boos.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:45 schreef doodmoe het volgende:
Gabs is een extreem confrontatievermijdend persoonquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:31 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ik vind gabs eigenlijk nooit gezellig doen, ik vind het een apart persoon
Van mij mag Arthur wel blijven, Ivan mag wel weg!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:45 schreef doodmoe het volgende:
Wake up Bjorn, je pest alleen maar die manquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:42 schreef Bestweldonker het volgende:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:46 schreef Gooddeal het volgende:
Ik word gewoon een beetje triestig van alles wat ik zie en lees over Arthur. Arm dier.
Ik hoop dat Nicole hem meeneemt.![]()
Ja ik had hem een uur geleden al gepost maar toen in het FB topicquote:
Andere bewoners zullen echt niet beter zijn dan Ivan. Ze doen allemaal hun best maar het is geen ruimte daar voor hem.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:46 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Van mij mag Arthur wel blijven, Ivan mag wel weg!
rob heeft het in zich arthur goed te begeleidenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:49 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Andere bewoners zullen echt niet beter zijn dan Ivan. Ze doen allemaal hun best maar het is geen ruimte daar voor hem.
Maar de Algemene BB-Wet zegt tot op heden ten dage..quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:45 schreef doodmoe het volgende:
Je zou bijna weer zelf heen gaan??quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:49 schreef Joezi het volgende:
Geweldig om Wim met de frituur aan het werk te zien!!!!!!
Maar ook hij zal fouten maken en ook dat zal uitgebreid op het internet afgezeken worden.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:50 schreef Ranah het volgende:
[..]
rob heeft het in zich arthur goed te begeleiden
is echt heel slecht voor wimmie zn gezondheidquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:49 schreef Joezi het volgende:
Hij is echt iets voor een frituurttent.... Ik zie hem daar zo staan buiten Utopioquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:49 schreef Joezi het volgende:
Dat schreef ik vanmiddag al, Nicole zal denk ik Arthur wel meenemen maandagquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:46 schreef Gooddeal het volgende:
Ik word gewoon een beetje triestig van alles wat ik zie en lees over Arthur. Arm dier.
Ik hoop dat Nicole hem meeneemt.![]()
Ze bakken toch in pro actieve omega's, mag ik toch hopen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:51 schreef Cir het volgende:
[..]
is echt heel slecht voor wimmie zn gezondheid
de bay en de fritturlucht
wimmie moet daar niet te lang in staan
ik heb arthur ook het liefst bij een goede baas, niet eens met nicole of ivan mee, dat komt niet goed daar, ivan kan zich voor camera al nauwelijks inhoudenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:50 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Maar ook hij zal fouten maken en ook dat zal uitgebreid op het internet afgezeken worden.
Daarbij mag die hond nooit zomaar los rondlopen, hij zit altijd in de kooi. Hij moet daar niet zijn.
Ik vind het knap dat hij zo enorm lang aan een stuk kan klagen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:51 schreef DKUp het volgende:
Flikker op naar huis Jankmuil, niemand moet je
Het enige actieve in Utopia is de hond en daar kunnen ze al niet mee omgaanquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ze bakken toch in pro actieve omega's, mag ik toch hopen?
dat zijn de ergste, die zeggen niets fout te doenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:48 schreef TillyB het volgende:
Bjorn: Ik relativeer me kapot, maar ik doe NIKS fout.
Ze komen beide uit "Het Circuit"quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:54 schreef TillyB het volgende:
Hoe krijgt Rowena het voor elkaar om zo lang naar Bjorn te luisteren?HOE DAN
ach ja, hij wist vanmiddag ook meteen dat de hond van eigen geld betaald was wat gelukkig meteen rechtgezet werdquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:54 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
dat zijn de ergste, die zeggen niets fout te doen
Ja, Rowena praat aardig met hem mee.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:55 schreef Koos1958 het volgende:
Bjorn krijgt gelijk van rowena over cees. Ze geeft bjorn helemaal gelijk. Maar bjorn blijft maar praten en praten en praten.
Hij ziet de camera op hem staan..sukkelquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:55 schreef Koos1958 het volgende:
Bjorn krijgt gelijk van rowena over cees. Ze geeft bjorn helemaal gelijk. Maar bjorn blijft maar praten en praten en praten.
doet ze altijd als er over cees slecht gepraat wordtquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:56 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, Rowena praat aardig met hem mee.
jammerquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:56 schreef Ranah het volgende:
[..]
doet ze altijd als er over cees slecht gepraat wordt
Maar Cees is ok wel zo, alleen gaan die mannen daar zooo fout mee om. Cees zal zo niets veranderen want ze maken hem alleen maar boos.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:56 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, Rowena praat aardig met hem mee.
ik vond het juist fijn dat ik mijn hond toen hij klein was , even rustig kon laten loslopen binnen als hij net gepoept en gepiest had, kon hij mooi spelen door de kamer , anders moet je constant opletten of hij nergens zijn gat wil neerzetten om zijn behoefte te doen, je hebt toch geen puppy gekregen om hem de hele dag in de bench te stoppenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:50 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Maar ook hij zal fouten maken en ook dat zal uitgebreid op het internet afgezeken worden.
Daarbij mag die hond nooit zomaar los rondlopen, hij zit altijd in de kooi. Hij moet daar niet zijn.
ROFLquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:57 schreef Gooddeal het volgende:
Volgens Rowena zit Cees vol frustraties.
Ik dacht dat zij wel goed met Cees kon?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:56 schreef Ranah het volgende:
[..]
doet ze altijd als er over cees slecht gepraat wordt
Die het volgens Bjorn dus allemaal verkeerd zien. Bjorn zou altijd nog bij wc-eend aan de slag kunnen. " Wij van wc-eend adviseren... wc-eend"quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Toch mooi..die interactie met mensen op de markt
Ja dat dus, en ik denk dat het ook bijna niet te doen is om hem los te laten lopen want hij kan overal naartoe glippen. Daarom vind ik de loods ook niet geschikt voor een pupquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:58 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ik vond het juist fijn als mijn hond toen hij klein was , even rustig kon laten loslopen binnen als hij net gepoept en gepiest had, kon hij mooi spelen door de kamer , anders moet je constant opletten of hij nergens zijn gat wil neerzetten om zijn behoefte te doen, je hebt toch geen puppy gekregen om hem de hele dag in de bench te stoppen
hoop het,..quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ze bakken toch in pro actieve omega's, mag ik toch hopen?
Wat een enge jongen om dat te zeggenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:57 schreef TillyB het volgende:
Door het voor Cees op te nemen, laat ze Bjorn vallen. Vindt Bjorn.
ze heeft een zwak voor hem , ergens diepquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:58 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik dacht dat zij wel goed met Cees kon?
Roken...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |