SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.![]()
Dat geldt voor die L&H dus ook.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Och ja inderdaad! Maar de Mr. Bean cartoon vind ik slechter omdat de situaties soms van Tom & Jerry-achtige niveau zijn. Daarmee doe je zowel Tom & Jerry als Mr. Bean geen eer aan.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat geldt voor die L&H dus ook.
Ik ga boodschappen doen voor alle brood weer op is.....laters....
Laurel en Hardy?quote:
Ik nietquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, wie deze 2 verzoekjes heeft ingediend!
Jij?
That's my ch00nquote:
opwarmzequote:
Whehehe!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ga je alweer op je pizza zitten?
Oh lekker squishyquote:
Klinkt leuk, bovenstaande. Bij welke DJ kan ik dit programma vinden?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:18 schreef Spezza19 het volgende:
Op Radio49.nl (de internetradiozender voor en door Fokkers) hebben we het programma Top of Flop. Liedjes uit de tipparade waarbij wij moeten gokken of het in de Top 40 komt ja of nee.
Het percentage ooraids is daar echt ontzettend hoog. De muziek lijkt allemaal op elkaar, wat het juist een leuke show maakt omdat de meningen van de luisteraars vaak enorm afwijken van de mening van de Top40 muziekkopers.
Dat is Dj Muis.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Klinkt leuk, bovenstaande. Bij welke DJ kan ik dit programma vinden?
Elke 2e week, heb ik begrepen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ah ja, ik zie het nu ook in het rooster inderdaad.
Is dat elke woensdagavond om 20.00 uur?
moemoequote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Allo.
[..]
* moemoe maakt een aantekening in haar notitieboekje
Ja, maar dit is DJ Vout toch? Of...?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
U is bekend met Gup, ons verzoekjessysteem?
quote:
Klinkt niet fout in mijn oren.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, maar dit is DJ Vout toch? Of...?
Oh jee, dat klinkt niet best!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Meh, mwah. Gaat vanzelf over.
En bij jou?
Je zit nog in zomertijdquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nein, dit is geen Voute muziek!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
je kunt nu een volledig 3D-geprinte hand kopen he. 50 euro. Geen geldquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh jee, dat klinkt niet best!
Hier issie wel goed hoor!Onlangs verhuisd en ik ben m'n huis langzaam maar zeker aan het opknappen en opruimen.
Alleen net m'n vinger wel geweldig opengehaald, zo dat er echt een lapje los hing.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
je kunt nu een volledig 3D-geprinte hand kopen he. 50 euro. Geen geld
[Flauw garpje]is het jouw beurt aan de melktank?[/Flauw garpje]quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:31 schreef moemoe het volgende:
Ik reageer later even op jullie posts.
Need to go now.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
[Flauw garpje]is het jouw beurt aan de melktank?[/Flauw garpje]
quote:
Ha, Voutquote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:58 schreef Rafeiro het volgende:
Oordopjes: Check!
Oorkleppen: Check!
Muteknop: dood gef5 'ed
Cyaankali: present.
quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:04 schreef knokkels het volgende:
![]()
Voute checklist:
Volume: Min||===========================================//||MAX VOUT Volume
Dat is laat.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:04 schreef Rafeiro het volgende:
Honger
Maar moet nog ff wachten
Zo slim geweest om de macaroni al te koken terwijl de "saus" nog in de koelkast stond nu dus maar gemengd en op een heel laag pitje doorwarmen.
Dat is altijd wel tof ja als al die nummers weer uit komenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:03 schreef Dj_Vout het volgende:
Gelukkig komt Carnaval er aan, dus komt er weer leuke muziek aan.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:04 schreef Rafeiro het volgende:
Honger
Maar moet nog ff wachten
Zo slim geweest om de macaroni al te koken terwijl de "saus" nog in de koelkast stond nu dus maar gemengd en op een heel laag pitje doorwarmen.
quote:
Neuh, op de kleinste pit, het laagste vuur met de vlamverdeler ertussen. Dat gaat wel goed, maar duurt even.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:06 schreef knokkels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
drink smakelijk straks
quote:
Duurde wat langer, imgur lag op zijn gatquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:05 schreef knokkels het volgende:
Krijgen we nog iemand erbij om de handjes op de kont te doen?
Dat .... dondert toch niet?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]HEY HEY HEY, het is hier Keulen niet he!
Opzich denk ik dat het verkleden als syrische vluchteling wel populair gaat worden.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:05 schreef knokkels het volgende:
Krijgen we nog iemand erbij om de handjes op de kont te doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Opzich denk ik dat het verkleden als syrische vluchteling wel populair gaat worden.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:18 schreef ToT het volgende:
Serieus, als ik Vout hard op zet, slaap ik 's nachts niet meer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Af en toe heb je Vout gewoon nodig voor positief geladen ooraids.
Hehehe ik had het idd ook al over gedonder in Keulen!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat .... dondert toch niet?
[ afbeelding ]
Serieus, als ik Vout hard op zet, slaap ik 's nachts niet meer!Het is de bedoeling dat je de muziek uitzet als je gaat slapen hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Ow is dat het probleem!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je de muziek uitzet als je gaat slapen hè.
Serieus, als ik Vout hard op zet, slaap ik 's nachts niet meer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Toch de syrische vluchteling?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:20 schreef Dj_Vout het volgende:
Wat denken jullie van dit carnavalspak?![]()
[ afbeelding ]
Behalve als ik draai.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Toch de syrische vluchteling?
Gewoon met muziek op timer in slaap vallen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:24 schreef knokkels het volgende:
woohoo, voor < 14 euro een Google Cardboard besteld
Binnenkort maar eens geld overmaken
Fogel!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:29 schreef Fogel het volgende:
Hee, zag ik daar spezz ook voorbij komen?[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:30 schreef Watertornado het volgende:
Godver, ik sproeide haast mijn thee over mijn toetsenbord.
Wel hè?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:33 schreef Fogel het volgende:
Holy shit, wat een "enthusiasme" bij de zanger
Ik ben een cheapass, en vooral benieuwd ernaarquote:
Was je niet gebeurt als je koffie had natuurlijkquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:30 schreef Watertornado het volgende:
Godver, ik sproeide haast mijn thee over mijn toetsenbord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |