SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.![]()
Dat geldt voor die L&H dus ook.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Och ja inderdaad! Maar de Mr. Bean cartoon vind ik slechter omdat de situaties soms van Tom & Jerry-achtige niveau zijn. Daarmee doe je zowel Tom & Jerry als Mr. Bean geen eer aan.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat geldt voor die L&H dus ook.
Ik ga boodschappen doen voor alle brood weer op is.....laters....
Laurel en Hardy?quote:
Ik nietquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, wie deze 2 verzoekjes heeft ingediend!
Jij?
That's my ch00nquote:
opwarmzequote:
Whehehe!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ga je alweer op je pizza zitten?
Oh lekker squishyquote:
Klinkt leuk, bovenstaande. Bij welke DJ kan ik dit programma vinden?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:18 schreef Spezza19 het volgende:
Op Radio49.nl (de internetradiozender voor en door Fokkers) hebben we het programma Top of Flop. Liedjes uit de tipparade waarbij wij moeten gokken of het in de Top 40 komt ja of nee.
Het percentage ooraids is daar echt ontzettend hoog. De muziek lijkt allemaal op elkaar, wat het juist een leuke show maakt omdat de meningen van de luisteraars vaak enorm afwijken van de mening van de Top40 muziekkopers.
Dat is Dj Muis.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:15 schreef moemoe het volgende:
[..]
Klinkt leuk, bovenstaande. Bij welke DJ kan ik dit programma vinden?
Elke 2e week, heb ik begrepen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ah ja, ik zie het nu ook in het rooster inderdaad.
Is dat elke woensdagavond om 20.00 uur?
moemoequote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Allo.
[..]
* moemoe maakt een aantekening in haar notitieboekje
Ja, maar dit is DJ Vout toch? Of...?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:27 schreef ToT het volgende:
[..]
U is bekend met Gup, ons verzoekjessysteem?
quote:
Klinkt niet fout in mijn oren.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, maar dit is DJ Vout toch? Of...?
Oh jee, dat klinkt niet best!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Meh, mwah. Gaat vanzelf over.
En bij jou?
Je zit nog in zomertijdquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nein, dit is geen Voute muziek!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
je kunt nu een volledig 3D-geprinte hand kopen he. 50 euro. Geen geldquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh jee, dat klinkt niet best!
Hier issie wel goed hoor!Onlangs verhuisd en ik ben m'n huis langzaam maar zeker aan het opknappen en opruimen.
Alleen net m'n vinger wel geweldig opengehaald, zo dat er echt een lapje los hing.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
je kunt nu een volledig 3D-geprinte hand kopen he. 50 euro. Geen geld
[Flauw garpje]is het jouw beurt aan de melktank?[/Flauw garpje]quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:31 schreef moemoe het volgende:
Ik reageer later even op jullie posts.
Need to go now.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
[Flauw garpje]is het jouw beurt aan de melktank?[/Flauw garpje]
quote:
Ha, Voutquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |