Opzich denk ik dat het verkleden als syrische vluchteling wel populair gaat worden.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:05 schreef knokkels het volgende:
Krijgen we nog iemand erbij om de handjes op de kont te doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Opzich denk ik dat het verkleden als syrische vluchteling wel populair gaat worden.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:18 schreef ToT het volgende:
Serieus, als ik Vout hard op zet, slaap ik 's nachts niet meer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Af en toe heb je Vout gewoon nodig voor positief geladen ooraids.
Hehehe ik had het idd ook al over gedonder in Keulen!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat .... dondert toch niet?
[ afbeelding ]
Serieus, als ik Vout hard op zet, slaap ik 's nachts niet meer!Het is de bedoeling dat je de muziek uitzet als je gaat slapen hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Ow is dat het probleem!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je de muziek uitzet als je gaat slapen hè.
Serieus, als ik Vout hard op zet, slaap ik 's nachts niet meer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Toch de syrische vluchteling?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:20 schreef Dj_Vout het volgende:
Wat denken jullie van dit carnavalspak?![]()
[ afbeelding ]
Behalve als ik draai.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Toch de syrische vluchteling?
Gewoon met muziek op timer in slaap vallen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:24 schreef knokkels het volgende:
woohoo, voor < 14 euro een Google Cardboard besteld
Binnenkort maar eens geld overmaken
Fogel!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:29 schreef Fogel het volgende:
Hee, zag ik daar spezz ook voorbij komen?[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:30 schreef Watertornado het volgende:
Godver, ik sproeide haast mijn thee over mijn toetsenbord.
Wel hè?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:33 schreef Fogel het volgende:
Holy shit, wat een "enthusiasme" bij de zanger
Ik ben een cheapass, en vooral benieuwd ernaarquote:
Was je niet gebeurt als je koffie had natuurlijkquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:30 schreef Watertornado het volgende:
Godver, ik sproeide haast mijn thee over mijn toetsenbord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |