abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158994253
quote:
14s.gif Op zondag 10 januari 2016 20:29 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Onzin. Dit soort generalisaties worden alleen geroepen om een soort wrok of cynisme zoals je het zelf noemt te rechtvaardigen. "De maatschappij moet me toch niet als introverte man dus ik ben zielig en hoor er niet bij!"
Idd, dat
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_158994273
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 20:28 schreef jr32 het volgende:

[..]

Ja dit is dus het ergste, ik weet zelf ook wel dat er niets raars is aan gewoon een praatje maken met bijvoorbeeld een meisje. Maar als ik dat dan doe dan is mijn lichaam het daar niet mee eens en ga ik mezelf heel raar gedragen, het lijkt wel alsof ik de controle dan compleet verlies. En dan kan ik daarna (soms dagenlang) alleen nog maar denken aan hoe slecht het verliep. En als dit vaker gebeurd dan heb j eigenlijk niet eens meer zin om jezelf in die situatie te plaatsen omdat je in je achterhoofd al weet wat er gaat gebeuren en hoe lang je er spijt van zal hebben.
Ja, je kan dat moeilijk loslaten en dan blijf je malen erover.
pi_158994423
Oke, misschien kwam me cynisme een beetje naar boven.

Maar jullie doen alsof alle fouten bij de sociaal uitgedaagde liggen, en dat is gewoon niet zo.
Hard work betrays none, but dreams betray many.
pi_158994450
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 20:44 schreef Cerebrum het volgende:

Maar jullie doen alsof alle fouten bij de sociaal uitgedaagde liggen, en dat is gewoon niet zo.
niemand zegt dat het een fout is, het zijn goed bedoelde adviezen
pi_158994502
quote:

De oplossing ligt er sowieso. Waar de fouten liggen doet er per saldo niet zoveel toe. Het heeft ook niet zoveel zin om de maatschappij of je omgeving iets te verwijten, daarmee blijf je zelf in een bepaalde negativiteit hangen en dat straal je uit.
pi_158994506
quote:

Waar liggen de 'fouten' dan wel?

Ik vind het sowieso vreemd om op die manier te denken, dat is erg destructief. Want zelfs al zouden die zogenaamde fouten grotendeels bij het vrouwvolk liggen, wat ga je daaraan doen?

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2016 20:47:54 ]
pi_158994570
quote:
7s.gif Op zondag 10 januari 2016 20:46 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De oplossing ligt er sowieso. Waar de fouten liggen doet er per saldo niet zoveel toe. Het heeft ook niet zoveel zin om de maatschappij of je omgeving iets te verwijten, daarmee blijf je zelf in een bepaalde negativiteit hangen en dat straal je uit.
ik denk dat je de maatsschappij helemaal niets moet verwijten. De maatschappij gaat niet veranderen. Maar je kan zelf wel veranderen, en lukt dat niet dan heb je gewoon heel veel pech en zul je een manier moeten vinden om daar mee om te gaan.
pi_158994719
Het feit dat er mensen zijn, die hun normen en waarden op andere forceren en eigenlijk de mening van andere onderdrukken, zulke dingen zie je iedere dag. Dit hele sociale structuur is corrupt. Bij de ene groep is het de sterkste en bij het andere is het diegene met de meeste geld enz.

Het is een systeem wat groei tegenwerkt, en we hadden veel verder kunnen zijn in een systeem wat elkaar support.
pi_158994749
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 20:54 schreef Cerebrum het volgende:
Het feit dat er mensen zijn, die hun normen en waarden op andere forceren en eigenlijk de mening van andere onderdrukken, zulke dingen zie je iedere dag. Dit hele sociale structuur is corrupt. Bij de ene groep is het de sterkste en bij het andere is het diegene met de meeste geld enz.

Het is een systeem wat groei tegenwerkt, en we hadden veel verder kunnen zijn in een systeem wat elkaar support.
Dus?
pi_158994851
quote:

Veel moeilijke woorden, maar begrijp niet wat je zegt. Praten om het praten.

Wat is het probleem nou?
pi_158994857
quote:

Maar hier kun je niets aan doen je kan jezelf alleen maar aanpassen. Werkt precies hetzelfde in de natuur, de individuen die zichzelf het best aan kunnen passen aan het milieu hebben een grotere kans op overleving en voortplanting.
pi_158994951
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 20:03 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Er is morgen een ledenvergadering van de studievereniging. Ik twijfel of ik daar naar toe zou gaan, aangezien ik normaal op maandag vrij ben
Zelf nog nooit geweest. Je had binnen mijn studievereniging die ALV en nog zo'n financiële bijeenkomst geloof ik. Dit laatste gaat echt over huishouding van de vereniging, heeft weinig van doen met het eigenlijke doel van de vereniging zelf.

Ik ging altijd naar het onderwijsdebat dat georganiseerd werd door de onderwijs commissie. Dat is ook het enige wat een directe band heeft met de studie, althans bij ons. De rest was meer een sociaal samenzijn. Binnen die vereniging van mijn studie werd altijd gedronken, zelfs bij het schrijven van de almanak en van dat periodieke magazine wat je toegestuurd kreeg, want dat stond namelijk vol onafgemaakte zinnen en spelling- en taalfouten.

Ik ben niet iemand die op voorhand aangeeft dat privé en zakelijk gescheiden moeten worden, maar hierbij zou ik er wel voor pleiten. Ik weet nog steeds niet wat nou belangrijker was en hoe je de juiste balans daarin kan vinden: iets moois om op je cv te melden hebben of lekker sociaal wezen met je studiegenoten? Ik kan dat echt niet handelen en daarom ben ik ook nooit actief in de studievereniging geweest. Mensen die socialer zijn kunnen dit waarschijnlijk beter inschatten en mee omgaan.

Naast de onderwijscommissie is er ook een commissie die zorgt voor banden met bedrijven in het vakgebied. Ik kom alleen niet op de naam. Maar dat zijn twee commissies die wat mij betreft echt nut hebben en serieus te nemen zijn, ook gezien de relatie met de docenten. De bar commissie natuurlijk minder.

Hoe dan ook, ik zou je aanraden om te gaan.

Dit is wel uiteindelijk helemaal off-topic geworden.
pi_158995107
Mijn problemen liggen niet geheel bij de vrouwenvolk, het ligt bij het systeem en waar ik geen deel van wil zijn, maar het moet helaas wel.

Ik had in de vorige topic dat ik op het moment meer op mezelf concentreer en niet op zoek ben naar een meid, omdat ik naar mijn idee op het moment niet toe was aan een relatie.
Ik nam eigenlijk deel om de gedachten patroon uit te leggen.

Maar iemand begon het weer verlegenheid te noemen en dat maakte me een beetje cynisch en dat had effect op mijn manier van reageren.
  zondag 10 januari 2016 @ 21:20:03 #134
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158995656
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 21:05 schreef Cerebrum het volgende:
Mijn problemen liggen niet geheel bij de vrouwenvolk, het ligt bij het systeem en waar ik geen deel van wil zijn, maar het moet helaas wel.

Ik had in de vorige topic dat ik op het moment meer op mezelf concentreer en niet op zoek ben naar een meid, omdat ik naar mijn idee op het moment niet toe was aan een relatie.
Ik nam eigenlijk deel om de gedachten patroon uit te leggen.

Maar iemand begon het weer verlegenheid te noemen en dat maakte me een beetje cynisch en dat had effect op mijn manier van reageren.
Moet je dat echt, daar deel van zijn? Of kun jij je eigen plek vinden, tussen mensen die er meer instaan zoals jij?
The love you take is equal to the love you make.
pi_158995776
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 19:41 schreef jr32 het volgende:
Maar aangezien het voor mij winstgevender was om andere mensen hun accounts hogere ranking te geven tegen betaling heb ik uiteindelijk nooit meegedaan aan dat soort events waar je daadwerkelijk moet reizen en mensen tegenkomt etc.
Ik zou daar iets mee doen. Het dwingt je om onder gelijkgestemden te komen en misschien sla je een groupie aan de haak.
pi_158996846
Alles wat ik heb is hier, en ik ben van plan om hier te gaan studeren, ik ben hier opgegroeid en mijn familie en me paar vrienden zijn hier.

Ik denk niet dat het ergens anders zal veranderen, en ik wil hier blijven voor me zieke moeder.

Dus hier moet ik het gewoon oplossen en misschien kwam het over dat ik alle schuld aan andere gaf, maar er ligt ook echt wel schuld bij mij hoor.

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:28 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Ik merk tussen mij en mijn vriend geen spanningen of verschil in ontwikkeling. Hij is 25 en voordat we iets kregen had ie zelfs nog nooit gezoend.
Ja, natuurlijk merkte ik bij de eerste keer wel dat ie 0,0 ervaring had, maar dat ging snel over.
Jullie maken seks echt zo verschrikkelijk veel groter dan het is.
En met dit soort posts kan ik niks, Je kan veel beter vertelen over of hij onzeker was en hoe jij daar mee omging en wat jij daarvan vond en hoe jullie in contact zijn gekomen, ik nam je berichtje eigenlijk geen eens serieus, daarom had ik in eerste instantie genegeerd.
pi_158997194
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 17:10 schreef Cerebrum het volgende:
zeker vrouwen stappen niet op mannen af. (Zeker niet eentje die onzeker in een hoekje staat)
mijn ervaring zegt wat anders

nee is het niet zo dat ik aangesproken werd maar je merkt wel dat ze je het zo makkelijk mogelijk proberen te maken om hun aan te spreken
pi_158997784
Zolang niemand mij kan accepteren omdat ik autisme heb, zal ik vrijgezel blijven.

Ik wil mezelf ook de stress besparen of ik wel goed genoeg ben of dingen vergeet en ik wil mezelf ook niet meer aanpassen want dit gebeurt andersom ook niet.

Dan maar forever alone and happy *O*
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_158997876
Zal ook maar is reageren.
Ben zelf 26 nooit een vriendin gehad. (Nooit gekust)
Ben af en toe wel naar feestjes gegaan maar ik vermaak me daar helemaal niet, vind het allemaal te druk en gaan schreeuwen om elkaar te verstaan is niet echt mijn ding.

Een aantal jaar geleden ben ik publiekelijk bijna van me stokje gegaan waarbij de ambulance te pas kwam. Allemaal onderzoeken geweest maar het moest een paniekaanval zijn geweest.
Sindsdien doe ik niet echt meer publieke dingen want je weet maar nooit of het weer gebeurd.(Ik weet het, het is dom)

Nou kan ik prima met iedereen praten mannen/vrouwen alleen ik zoek het niet op en kan het eigenlijk alleen oppervlakkig houden dit ook om de druk op mijzelf laag te houden als ik bijvoorbeeld een dame leuk vind.
Dit omdat ik bang ben dat ik bij teveel druk weer onderuit ga.

Nou heb ik zelf ook niet de meest boeiende hobby's (Games, Films & Series) dus vind van mezelf dat ik vrij weinig zal inbrengen mocht ik ooit in een relatie komen.
Daarbij komt dat ik dus 26 ben en 0 ervaring heb met niks en van mezelf vind dat het eigenlijk al te laat is.

Ben er vrij open in en mensen die me kennen weten dit ook en proberen ook wel te helpen alleen de minste waar je inzit is vrij lastig aan te passen.

Dus nu probeer ik er niet al teveel over na te denken en stort me eigenlijk helemaal in de games en films.

Sorry als dit een beetje lang en onsamenhangend verhaal is geworden maar wou het er even uittypen.
pi_158998793
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 22:14 schreef McG33 het volgende:
open in en mensen die me kennen weten dit ook en proberen ook wel te helpen alleen de minste waar je inzit is vrij lastig aan te passen.
Ik denk dat je het beste toch weer langzaam in sociale gelegenheden moet gaat met andere mensen die je minder goed kent, hoeft niet per se drukken gelegenheden, gewoon dat je je zelfvertrouwen terug krijgt over lichamelijke toestand en dat je er meer over leert kennen, je hebt toch mensen die je kennen die je kunnen opvangen als er iets gebeurt?

Je moet er mee leren leven en kijken of het nog terugkomt, ik heb een soortgelijke situatie met epilepsie waar ik mee heb leren moeten leven en heb meerdere aanvallen in mijn leven gehad, maar mensen zullen echt niet minder over je denken hoor, en ze zullen alleen maar meer respect voor je hebben als je door blijft vechten.

En er is kans dat je misschien nog een aanval krijgt, maar als je er goed op let is die kans minimaal.

En al een paar meiden in deze topic hebben gezegd dat ervaring snel word bijgewerkt en dat het geen probleem is.
pi_158999867
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 22:14 schreef McG33 het volgende:
Zal ook maar is reageren.
Ben zelf 26 nooit een vriendin gehad. (Nooit gekust)
Ben af en toe wel naar feestjes gegaan maar ik vermaak me daar helemaal niet, vind het allemaal te druk en gaan schreeuwen om elkaar te verstaan is niet echt mijn ding.

Een aantal jaar geleden ben ik publiekelijk bijna van me stokje gegaan waarbij de ambulance te pas kwam. Allemaal onderzoeken geweest maar het moest een paniekaanval zijn geweest.
Sindsdien doe ik niet echt meer publieke dingen want je weet maar nooit of het weer gebeurd.(Ik weet het, het is dom)

Nou kan ik prima met iedereen praten mannen/vrouwen alleen ik zoek het niet op en kan het eigenlijk alleen oppervlakkig houden dit ook om de druk op mijzelf laag te houden als ik bijvoorbeeld een dame leuk vind.
Dit omdat ik bang ben dat ik bij teveel druk weer onderuit ga.

Nou heb ik zelf ook niet de meest boeiende hobby's (Games, Films & Series) dus vind van mezelf dat ik vrij weinig zal inbrengen mocht ik ooit in een relatie komen.
Daarbij komt dat ik dus 26 ben en 0 ervaring heb met niks en van mezelf vind dat het eigenlijk al te laat is.

Ben er vrij open in en mensen die me kennen weten dit ook en proberen ook wel te helpen alleen de minste waar je inzit is vrij lastig aan te passen.

Dus nu probeer ik er niet al teveel over na te denken en stort me eigenlijk helemaal in de games en films.

Sorry als dit een beetje lang en onsamenhangend verhaal is geworden maar wou het er even uittypen.
De niet-uitgaanstypes vallen minder op en zijn moeilijker te vinden, maar er zijn wel verenigingen oid waar ze wel te vinden zijn. Misschien idee om je ergens bij aan te sluiten.
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_159000156
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 20:09 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Ik moet dan voor waarschijnlijk 1 uurtje wel 3 uur reizen, maar ik heb tot morgen 15 uur de tijd om er over na te denken. Anders maar een leerboek meenemen die ik in de trein kan lezen.
Jij stond toch langs mij in de fitness van de week? Woon je daar niet dan?
pi_159000481
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 23:11 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Jij stond toch langs mij in de fitness van de week? Woon je daar niet dan?
Nee, ik ging daar alleen heen omdat ik naar buiten wou.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En daarnaast Deezer:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoek een sport uit die je leuk vindt en meld je aan voor een cursus/proeftraining, wellicht kost het niets.

SPOILER
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
pi_159000482
Dat wij op onze leeftijd lastig in contact komen met dames geeft toch aan dat wij serieus zijn? Gewoon voor één echte relatie willen gaan in plaats van leuk contact maken met dames en kijken hoe lang het leuk blijft en anders hop naar de volgende. Wij gaan het vrouwelijk contact dus met een meer respectvolle manier aan. Iets wat misschien niet echt mannelijk is en onbewust een hoop misgelopen vrouwelijke lol heeft gekost. Ik roep ook zeker niet dat ik ieder weekend met een andere meid in bed wil flikflooien. Een stabiele relatie is wat ik hoop te vinden straks :)
pi_159000514
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 23:19 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

Nee, ik ging daar alleen heen omdat ik naar buiten wou.

SPOILER
En daarnaast Deezer:

SPOILER
Zoek een sport uit die je leuk vindt en meld je aan voor een cursus/proeftraining, wellicht kost het niets.

SPOILER
Thanks. Ik weet 't :) Alleen toevallig in mijn groepje geen leeftijdsgenoten :') Die cursussen kosten inderdaad niks extra's.
pi_159000538
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 23:20 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Thanks. Ik weet 't :) Alleen toevallig in mijn groepje geen leeftijdsgenoten :') Die cursussen kosten inderdaad niks extra's.
En weer een excuus
pi_159000641
quote:
13s.gif Op zondag 10 januari 2016 23:21 schreef Berk-24 het volgende:

[..]

En weer een excuus
Nee, ik had het toen wel geprobeerd hoor een paar keer :) Toen alleen met die sport gestopt omdat er allemaal 40+-ers waren, daar had ik qua sociaal contact niks aan. Ik heb behoefte aan contact met leeftijdsgenoten.
pi_159000808
Maak jezelf vooral niet wijs dat jouw manier van "de vrouw" benaderen respectvol is...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_159001054
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 23:24 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee, ik had het toen wel geprobeerd hoor een paar keer :) Toen alleen met die sport gestopt omdat er allemaal 40+-ers waren, daar had ik qua sociaal contact niks aan. Ik heb behoefte aan contact met leeftijdsgenoten.
Via die mensen kan je ook altijd weer contacten krijgen he.
En het is oefening.

maar wat Phoebe zegt, het is aan een vrouw zelf wat ze wel en niet respecteert.
  zondag 10 januari 2016 @ 23:36:49 #150
416931 yats
(non) Average Joe
pi_159001089
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 23:24 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Oh, toch wel? Ik dacht dat jij alleen contact wilde met vrijgezelle knappe vrouwen? Uitnodigingen van mensen om je uit jouw sociale isolement te halen wees je immers steeds af...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_159001236
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 23:19 schreef Deezertje het volgende:
Dat wij op onze leeftijd lastig in contact komen met dames geeft toch aan dat wij serieus zijn? Gewoon voor één echte relatie willen gaan in plaats van leuk contact maken met dames en kijken hoe lang het leuk blijft en anders hop naar de volgende. Wij gaan het vrouwelijk contact dus met een meer respectvolle manier aan. Iets wat misschien niet echt mannelijk is en onbewust een hoop misgelopen vrouwelijke lol heeft gekost. Ik roep ook zeker niet dat ik ieder weekend met een andere meid in bed wil flikflooien. Een stabiele relatie is wat ik hoop te vinden straks :)
Hoezo meer respectvoller?

Ook als de insteek wat minder serieus is (losse contacten, fwb, etc.), gebeurt dit nog altijd met evenveel respect richting de partner. Ik heb nu een vriendin, maar in mijn 'losse' periode benaderde ik ieder meisje met evenveel respect als mijn vriendin nu. Het staat los van elkaar.

En een geheimpje: vrouwen zoeken ook gewoon losse contacten.
pi_159001324
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 23:41 schreef Bonkers. het volgende:

[..]

Hoezo meer respectvoller?

Ook als de insteek wat minder serieus is (losse contacten, fwb, etc.), gebeurt dit nog altijd met evenveel respect richting de partner. Ik heb nu een vriendin, maar in mijn 'losse' periode benaderde ik ieder meisje met evenveel respect als mijn vriendin nu. Het staat los van elkaar.

En een geheimpje: vrouwen zoeken ook gewoon losse contacten.
Als ik zelf wel op zoek ben naar losse contacten zou ik iedere week uitgaan. Maar ik ben op zoek naar een stabiele relatie. Dus mijn manier van benaderen is niet 'hey, vanavond eindig ik langs jou in bed'. maar 'hey, dat lijkt me een leuk meisje die wil ik wel beter leren kennen'.
pi_159001433
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 23:44 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Als ik zelf wel op zoek ben naar losse contacten zou ik iedere week uitgaan. Maar ik ben op zoek naar een stabiele relatie. Dus mijn manier van benaderen is niet 'hey, vanavond eindig ik langs jou in bed'. maar 'hey, dat lijkt me een leuk meisje die wil ik wel beter leren kennen'.
"ik wil ik wil ik wil" geen enkele interesse in wie of wat de ander is. Je wil de ander ook niet beter leren kennen, je wil kijken wat zij voor jou kan en wil betekenen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_159001444
quote:

[..]

Je doet nu alsof beide totaal verschillende werelden zijn maar vaak is het zo dat losse contacten vaak wel eindigen in een relatie.
pi_159001455
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 21:51 schreef Cerebrum het volgende:
En met dit soort posts kan ik niks, Je kan veel beter vertelen over of hij onzeker was en hoe jij daar mee omging en wat jij daarvan vond en hoe jullie in contact zijn gekomen, ik nam je berichtje eigenlijk geen eens serieus, daarom had ik in eerste instantie genegeerd.
Ik was hier een verhaaltje aan het typen, maar door die laatste zin heb ik eigenlijk geen zin meer om hier op in te gaan. :')
pi_159001471
quote:

[..]

Ja, maar dat heeft niets met respect te maken, wat je benoemt in je eerste post. Je kan een vrouw respecteren en er ook een ONS mee hebben, of wat dan ook.
pi_159001508
quote:

[..]

Wat heeft dat met respect te maken?
pi_159001520
Voor een ONS moet je wel lef hebben, heb het zelf nog nooit gedaan maar het lijkt me niet gemakkelijk omdat veel meiden niet voor slet of hoer aangezien willen worden.
pi_159001528
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 23:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

"ik wil ik wil ik wil" geen enkele interesse in wie of wat de ander is. Je wil de ander ook niet beter leren kennen, je wil kijken wat zij voor jou kan en wil betekenen.
Precies. Wat verder geen fuck met respect te maken heeft, integendeel.
pi_159001549
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 23:48 schreef syndroom het volgende:

[..]

Je doet nu alsof beide totaal verschillende werelden zijn maar vaak is het zo dat losse contacten vaak wel eindigen in een relatie.
Dit is ook zeker waar. Naar mijn inzicht zijn er bijna geen relaties in onze leeftijdsgroep (hell, bijna in alle leeftijden) die niet ontstaan door een fase van flikflooien vooraf. Zo is het nu eenmaal nu.
pi_159001555
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 23:49 schreef Bonkers. het volgende:

[..]

Ja, maar dat heeft niets met respect te maken, wat je benoemt in je eerste post. Je kan een vrouw respecteren en er ook een ONS mee hebben, of wat dan ook.
Ik zie ze niet per se als slet :) Tuurlijk kan je in een relatie lekker intiem zijn, maar dat is niet mijn insteek.
pi_159001671
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 23:51 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik zie ze niet per se als slet :) Tuurlijk kan je in een relatie lekker intiem zijn, maar dat is niet mijn insteek.
In je eerste post benoem je dat jij vrouwen op een meer respectvollere manier benadert, dan iemand die ze met een andere insteek (los contact, etc.) benaderd. Kun je dit goed uitleggen waarom, want ik vind het grote onzin. Mijn benadering voor een ONS of whatever was/is even respectvol als voor een relatie.
pi_159002052
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2016 23:48 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Ik was hier een verhaaltje aan het typen, maar door die laatste zin heb ik eigenlijk geen zin meer om hier op in te gaan. :')
Voor ons zat er niet echt bruikbare informatie in, alleen hoe jij met je vriend succes had... en toen ging je een beetje de lotgenoten van je vriend afzeiken, kreeg het idee dat je het niet helemaal begreep, als ik dat mis had dan bij deze sorry. ;)
pi_159002224
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 23:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dat je benadert wordt als liefdesrelatierealdoll is kennelijk respectvol.
pi_159002258
quote:
9s.gif Op maandag 11 januari 2016 00:13 schreef Chai het volgende:

[..]

Maar wel voor altijd!

Anders moet hij nl weer van voor af aan beginnen en dat is niet de bedoeling...
  maandag 11 januari 2016 @ 00:20:52 #166
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_159002419
quote:

[..]

_O- _O-
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_159002641
quote:

[..]

Je moet het positief bekijken. ;)
pi_159003017
quote:
7s.gif Op zondag 10 januari 2016 22:12 schreef Aiciu het volgende:
Zolang niemand mij kan accepteren omdat ik autisme heb, zal ik vrijgezel blijven.

Ik wil mezelf ook de stress besparen of ik wel goed genoeg ben of dingen vergeet en ik wil mezelf ook niet meer aanpassen want dit gebeurt andersom ook niet.

Je autisme hoeft echt geen blokkade te zijn hoor. Zoveel mensen, zoveel wensen. Maar idd, als je happy bent is het sowieso goed!
  maandag 11 januari 2016 @ 00:46:30 #169
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_159003061
Kan mij iemand het begrip (?) sociaal uitgedaagde maad eens verklaren.
Dit is een combinatie van die 3 woorden waar ik mij niets bij kan voorstellen.

Op de genoemde problemen / fobie-en reagerend: doen, oefenen. oefening baart kunst. Indien nodig een veilige beschermde oefenomgeving zoeken voordat je in het wild gaat proberen. Snuffel eens bij praatgroepen over dit soort problemen, maatschappelijk werk, GGZ of zo.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_159003188
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 00:46 schreef LeesFoknl het volgende:
Kan mij iemand het begrip (?) sociaal uitgedaagde maad eens verklaren.
Dit is een combinatie van die 3 woorden waar ik mij niets bij kan voorstellen.
Tja... ze weten niet beter en probeerde op mijn best mogelijk uitleg te geven, met mijn ervaringen met sociaal ontwijkende persoonlijkheid stoornis, ik had het gevoel dat ik het een voor deze jongens moest opnemen want het klonk zo kleinerend.
pi_159003561
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:40 schreef Faxie het volgende:

[..]

En aan de andere kant zijn de rest als vogels die maar niet kunnen begrijpen dat een struisvogel niet kan vliegen.
Amen!
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_159003610
quote:
7s.gif Op zondag 10 januari 2016 22:12 schreef Aiciu het volgende:

pi_159003672
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 23:50 schreef syndroom het volgende:
Voor een ONS moet je wel lef hebben, heb het zelf nog nooit gedaan maar het lijkt me niet gemakkelijk omdat veel meiden niet voor slet of hoer aangezien willen worden.
Genoeg vrouwen (mannen ook) die in een bepaalde fase van hun leven die bezig zijn zichzelf sexueel te ontdekken. Genoen mensen die niet wakker liggen wat een ander van ze denkt. Een ONS hoeft ook totaal niet sletterig of hoerig te zijn. Soms heb je gewoon zo'n klik met iemand dat het spontaan gebeurd terwijl duidelijk is dat een relatie geen optie is voor het moment.
pi_159004160
quote:

[..]

Alhoewel vele zaken met perceptie te maken heeft, vind ik beide citaten gewoon slecht. Nooit een casa nova tegengekomen die 'hey, vanavond eindig ik langs jou in bed' hoefde te zeggen. Verder klinkt 'hey, dat lijkt me een leuk meisje die wil ik wel beter leren kennen' afstotelijk.
pi_159004317
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 00:46 schreef LeesFoknl het volgende:
Op de genoemde problemen / fobie-en reagerend: doen, oefenen. oefening baart kunst.
Mee eens dat verbetering te behalen is.

-----------------------------------------------------------------------
In deel 1 bracht ik naar voren dat een deel waarschijnlijk baat zal hebben bij meer doen en minder denken. Dat referentiepunten verschoven kunnen worden door nieuwe dingen te doen of huidige zaken anders te doen. Het kan al klein beginnen met anders eten, anders reizen, etc. Dat mensen over een periode gewoon meer durven dan voorheen.

In zelfvertrouwen herkent men zekerheid, de accumulatie van succesvolle ervaringen in het verleden. Het zelfvertrouwen dat het goed komt, ondanks dat hier en daar onverwachte zaken kunnen voordoen. Dat je overtuigd bent dat je gelijk hebt. Ik heb mensen meer rustig zien worden bij simpele concrete tips, zoals:

- arriveer als één van de eersten op kleine tot middelgrote casual feestjes, zodat je met meesten bij binnenkomst rustig kunt kennismaken. Later kan je rustiger door het pand lopen, omdat het geen ''vreemden'' meer zijn. Als je bijv. te laat komt, hebben velen al een kliekje gevormd. Het kan bijv. ook oncomfortabel zijn als je zig zag door iedereen moet heenwurmen naar de wc.

- sta goed. Niet precies tegenover onbekenden (teveel energie), al helemaal niet met armen gekruist. Het liefst naast elkaar kijkend naar hetzelfde waar je eventueel over kunt hebben. Draai je lichaam naar de mensen, maar niet helemaal naar je gesprekspartner. Er moet ruimte zijn voor normaal oogcontact met anderen, dat mensen naar jullie toe kunnen komen, dat ze de ruimte hebben om erbij te staan, etc. Ga niet op hele moeilijke plekken bevinden, zodat mensen zig zag door de hele ruimte naar je moeten wurmen. Blijf uit de weg van hoeken, bijv. bij het eten aan tafel, daar heb je aan één kant al minder mensen. Minder mensen die iets kunnen inbrengen, waar je een klik mee kan vormen, etc. Daar kan het sneller drooglopen van gesprekken, ook eentoniger.

- als je vertrouwt dat de ander een degelijk persoon is wat gebaseerd is op (onbewuste) waarnemingen van haar gedrag/persoonlijkheid, dan denk je ook niet zo snel dat het fout kan gaan. Het kan bij vele punten ook niet fout gaan, want iemand die bijv. mensen niet uitlacht bij benadering gaat dat ook niet doen. Gebruik je leven- en mensen kennis. Mensen met slecht gedrag zal slecht gedrag vertonen. Als je geen zin hebt in slecht gedrag, kan je beter ook niet opzoeken.

- je vriend(in), daar heb je ook een vriendschap mee net als bij anderen. Alleen zie je ze vaker en doe je meer met ze. Dus de algemene moeite die je voor vrienden moet doen, ga je ook voor je geliefde moeten doen. Bijv. felicitatie voor de verjaardag. Wees niet lui, veel mensen zien niet in dat ze lui zijn.

De punten waren om te illustreren dat kennis en vaardigheid hand in hand gaan. Als je niet veel kennis hebt, ga bijleren. Met nieuwe kennis kunnen mensen ook rustiger van worden.
pi_159005373
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 00:54 schreef Cerebrum het volgende:

[..]

Tja... ze weten niet beter en probeerde op mijn best mogelijk uitleg te geven, met mijn ervaringen met sociaal ontwijkende persoonlijkheid stoornis, ik had het gevoel dat ik het een voor deze jongens moest opnemen want het klonk zo kleinerend.
Waarom praat je zo in wij/zij?
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 00:28 schreef Cerebrum het volgende:

[..]

Je moet het positief bekijken. ;)
In het geval van alle andere users, eens. ;) In dit geval ben ik gewoon heel realistisch.
pi_159005492
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 23:19 schreef Deezertje het volgende:
Dat wij op onze leeftijd lastig in contact komen met dames geeft toch aan dat wij serieus zijn? Gewoon voor één echte relatie willen gaan in plaats van leuk contact maken met dames en kijken hoe lang het leuk blijft en anders hop naar de volgende. Wij gaan het vrouwelijk contact dus met een meer respectvolle manier aan.
Er is geen "wij", althans zo zie ik het niet. Ik snap dat je overeenkomsten probeert te zoeken en zoals ik de topics nu doorlees zijn er inderdaad een heleboel overeenkomsten tussen maagden onderling. Maar de maagden op dit forum vormen lang niet altijd een homogene groep: sommige maagden hebben op kamers gezeten zoals ik, andere maagden waaronder jij niet; ik vind een gesprek en losse contacten met vrouwen leuk, jij gaat voor één echte en serieuze relatie etc etc.

Meer respectvol ten opzichte van wie? Ik weet niet, en hoef ook niet te weten, of relaties van niet-maagden op een meer of minder respectvolle manier tot stand zijn gekomen.

[ Bericht 2% gewijzigd door krulbrul op 11-01-2016 11:40:04 ]
pi_159006056
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 04:21 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Mee eens dat verbetering te behalen is.

-----------------------------------------------------------------------
In deel 1 bracht ik naar voren dat een deel waarschijnlijk baat zal hebben bij meer doen en minder denken. Dat referentiepunten verschoven kunnen worden door nieuwe dingen te doen of huidige zaken anders te doen. Het kan al klein beginnen met anders eten, anders reizen, etc. Dat mensen over een periode gewoon meer durven dan voorheen.

In zelfvertrouwen herkent men zekerheid, de accumulatie van succesvolle ervaringen in het verleden. Het zelfvertrouwen dat het goed komt, ondanks dat hier en daar onverwachte zaken kunnen voordoen. Dat je overtuigd bent dat je gelijk hebt. Ik heb mensen meer rustig zien worden bij simpele concrete tips, zoals:

- arriveer als één van de eersten op kleine tot middelgrote casual feestjes, zodat je met meesten bij binnenkomst rustig kunt kennismaken. Later kan je rustiger door het pand lopen, omdat het geen ''vreemden'' meer zijn. Als je bijv. te laat komt, hebben velen al een kliekje gevormd. Het kan bijv. ook oncomfortabel zijn als je zig zag door iedereen moet heenwurmen naar de wc.

- sta goed. Niet precies tegenover onbekenden (teveel energie), al helemaal niet met armen gekruist. Het liefst naast elkaar kijkend naar hetzelfde waar je eventueel over kunt hebben. Draai je lichaam naar de mensen, maar niet helemaal naar je gesprekspartner. Er moet ruimte zijn voor normaal oogcontact met anderen, dat mensen naar jullie toe kunnen komen, dat ze de ruimte hebben om erbij te staan, etc. Ga niet op hele moeilijke plekken bevinden, zodat mensen zig zag door de hele ruimte naar je moeten wurmen. Blijf uit de weg van hoeken, bijv. bij het eten aan tafel, daar heb je aan één kant al minder mensen. Minder mensen die iets kunnen inbrengen, waar je een klik mee kan vormen, etc. Daar kan het sneller drooglopen van gesprekken, ook eentoniger.

- als je vertrouwt dat de ander een degelijk persoon is wat gebaseerd is op (onbewuste) waarnemingen van haar gedrag/persoonlijkheid, dan denk je ook niet zo snel dat het fout kan gaan. Het kan bij vele punten ook niet fout gaan, want iemand die bijv. mensen niet uitlacht bij benadering gaat dat ook niet doen. Gebruik je leven- en mensen kennis. Mensen met slecht gedrag zal slecht gedrag vertonen. Als je geen zin hebt in slecht gedrag, kan je beter ook niet opzoeken.

- je vriend(in), daar heb je ook een vriendschap mee net als bij anderen. Alleen zie je ze vaker en doe je meer met ze. Dus de algemene moeite die je voor vrienden moet doen, ga je ook voor je geliefde moeten doen. Bijv. felicitatie voor de verjaardag. Wees niet lui, veel mensen zien niet in dat ze lui zijn.

De punten waren om te illustreren dat kennis en vaardigheid hand in hand gaan. Als je niet veel kennis hebt, ga bijleren. Met nieuwe kennis kunnen mensen ook rustiger van worden.
Precies. Ter illustrering:

Punt is alleen dat uit hun handelen blijkt dat ze denken het beter te weten. Ondanks dat hun manier van doen al jaren niet tot het gewenste resultaat leidt, hebben ze toch elke keer hun weerwoord weer paraat. Daarmee proberen ze dingen voor zichzelf begrijpelijk te maken en als ze eenmaal in dat stadium zijn is het automatisch ook acceptabel. Dat andere mensen advies geven vanuit hun succesvolle ervaring wordt voor het gemak maar even buiten beschouwing gelaten.
pi_159012103
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 08:48 schreef Chai het volgende:

[..]

Waarom praat je zo in wij/zij?

Omdat ik altijd alleen heb geleefd, zonder hulp.

Ik heb eigenlijk altijd moeite gehad met mensen te vertrouwen, dus ik zie het altijd die persoon en diegene z'n aanhang die iets tegen me kan hebben waar ik tegen aan moet boksen om erkenning te krijgen.

En hoewel dat nu wel minder begint te worden, komt het in situaties met veel druk of emoties nog wel naar boven.
pi_159012482
quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2016 09:42 schreef Koral het volgende:

[..]

Precies. Ter illustrering:
[ afbeelding ]

Punt is alleen dat uit hun handelen blijkt dat ze denken het beter te weten. Ondanks dat hun manier van doen al jaren niet tot het gewenste resultaat leidt, hebben ze toch elke keer hun weerwoord weer paraat. Daarmee proberen ze dingen voor zichzelf begrijpelijk te maken en als ze eenmaal in dat stadium zijn is het automatisch ook acceptabel. Dat andere mensen advies geven vanuit hun succesvolle ervaring wordt voor het gemak maar even buiten beschouwing gelaten.
Het is ook trots, ik heb gewoon het gevoel dat ik al die tijd onredelijk ben behandeld, want er waren genoeg meiden die klaagde over dat ze weer een foute man hadden.
Ik zou me niet zo graag willen aanpassen aan mensen die me nooit eerlijk in mijn ogen hebben behandeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')