Uhhh whut?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Komt door de ruige filmpjes op internet van amateurs.. (Nee, geen acteurs) chaturbate e.d. die hun studie daarmee betalen. Eerst maar eens zo'n vriendin vinden anders heb je gewone seks.
Goddomme he. Als wel iemand hier groen ziet van jaloezie ben jij het wel.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:28 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ben je jaloers, of baal je ervan dat je toen niet met meiden hebt zitten friemelen? Dat idee krijg ik steeds van je. Helaas moet je accepteren dat die tijd voorbij is en dat je al 25 bent. Boot gemist, helaas pindakaas.
Wat probeer je te zeggen???quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Komt door de ruige filmpjes op internet van amateurs.. (Nee, geen acteurs) chaturbate e.d. die hun studie daarmee betalen. Eerst maar eens zo'n vriendin vinden anders heb je gewone seks. Sowieso lijkt alles op internet en films mooier, maar hier over echte amateurs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Daardoor zie je wat je mist. Gewoon van die amateurs die een filmpje opnemen als ze geil zijn. Tumblr enzo. En dat zijn vaak studenten van een jaar of 18quote:
Dit.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:34 schreef Elvi het volgende:
Het punt is dat de maagden denken dat hun leven compleet is met vriendin. Maar daar is een relatie niet voor. Je leven moet al compleet zijn en de relatie een aanvuling. Als je leven nu al niet op orde is, waarom zou iemand zo'n enorme taak op zich willen nemen? Dat is nogal wat om te vragen: maak mijn leven compleet en maak mij gelukkig met mn leven. Dat is geen gelijkwaardige relatie...
Verklaar dan even waarom er zoveel mensen ongelukkig zijn in een relatie of niet bij elkaar passen. Hoe krijgen die uberhaupt samen een relatie dan? Check viva.nl voor de probleempjes van vreemdgaande mannen, vrouwen die zijn uitgekeken op hun partner of problemen met exen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:34 schreef Elvi het volgende:
Het punt is dat de maagden denken dat hun leven compleet is met vriendin. Maar daar is een relatie niet voor. Je leven moet al compleet zijn en de relatie een aanvuling. Als je leven nu al niet op orde is, waarom zou iemand zo'n enorme taak op zich willen nemen? Dat is nogal wat om te vragen: maak mijn leven compleet en maak mij gelukkig met mn leven. Dat is geen gelijkwaardige relatie...
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:35 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wat probeer je te zeggen???Dat je zelf niet die filmpjes kan maken of meemaken als je geen vriendin hebt. En iedere keer dat je het ziet het als gemis ziet want je mist dus iets omdat je ziet hoe het wel kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien zie je het soms als gemis. Maar niet iedere keer, dat is ongezond. Een relatie is trouwens wel veel meer dan alleen seks.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat je zelf niet die filmpjes kan maken of meemaken als je geen vriendin hebt. En iedere keer dat je het ziet het als gemis ziet.
Krijg je dat cliche weer...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:34 schreef Elvi het volgende:
Spreek voor jezelfquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het is gewoon waarheid. Dat mensen niet met de waarheid om kunnen gaan is hun probleem.
Heb je SLM haar post wel gelezen? Dat gaat over de realiteit, niks filmpjes.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:31 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Komt door de ruige filmpjes op internet van amateurs.. (Nee, geen acteurs) chaturbate e.d. die hun studie daarmee betalen. Eerst maar eens zo'n vriendin vinden anders heb je gewone seks. Sowieso lijkt alles op internet en films mooier, maar hier over echte amateurs.
Waarom een cliché?quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Daardoor zie je wat je mist. Gewoon van die amateurs die een filmpje opnemen als ze geil zijn. Tumblr enzo. En dat zijn vaak studenten van een jaar of 18
Die filmpjes zijn toch helemaal niet boeiend?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat je zelf niet die filmpjes kan maken of meemaken als je geen vriendin hebt. En iedere keer dat je het ziet het als gemis ziet want je mist dus iets omdat je ziet hoe het wel kan.
Omdat het een verzinsel is van mensen die relaties als iets vanzelfsprekend zijn gaan beschouwen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom een cliché?
Ik kijk er echt van op als gasten op FOK! lopen te janken dat ze al 21 zijn en nog niet geneukt hebben. En dan soms zelfs overwegen om naar een hoer te gaan, want ze missen iets. Als geen enkele vrouw je aandacht geeft doe je gewoon iets enorm fout, easy as that. Dat ligt niet aan het gebrek aan seks an sich.
Dit is de meest open deur in de geschiedenis der open deuren. Hele volksstammen worden verkouden door de tocht die jij met deze opmerking veroorzaakt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:53 schreef syndroom het volgende:
Sowieso is zelfbevrediging niets vergeleken met het ervaren van echte seks.
Daar heb je gelijk in, maar veel FOK!kers lijken uit te gaan van het andere uiterste, namelijk dat als je eenmaal seks hebt gehad alles ineens op zijn plek valt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat het een verzinsel is van mensen die relaties als iets vanzelfsprekend zijn gaan beschouwen.
Hoeveel voorbeelden ken jij van mensen die hun leven compleet omgooiden en opeens een relatie kregen? Nou ik ken er geen een. Ik ken er maar wel zat van mensen die amper iets deden en dom geluk kregen vroeg of laat. En die zijn behoorlijk opgeknapt van het hebben van een relatie.
Nou nee... maar het haalt wel een sociaal stigma weg, en dat kan veel uitmaken voor je gemoedstoestand...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar veel FOK!kers lijken uit te gaan van het andere uiterste, namelijk dat als je eenmaal seks hebt gehad alles ineens op zijn plek valt.
En aan de andere kant zijn de rest als vogels die maar niet kunnen begrijpen dat een struisvogel niet kan vliegen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:26 schreef Bonkers. het volgende:
Iets wat me opvalt is dat er zoveel ingevuld wordt door 'deze maagden' wat gewoon simpelweg niet klopt. Beelden over hoe relaties verlopen, seksualiteit, de gedachten van het andere geslacht, etc., alles is in hun hoofden staat al vast en niets kan dit veranderen, een verwrongen wereldbeeld denk ik zelfs soms.
Ze gedragen zich als Don Quichot, heilig overtuigd van hun eigen gelijk, wat niet overeenstemd met de werkelijkheid. Dat is het grootste probleem.
Waarom denkt iederen dit? Ik weet dat mijn leven niet compleet zou zijn als ik een vriendin zou hebben. Dit verandert er echter niets aan het feit dat ik heel graag een vriendin zou hebben. En ik zie dat veel mensen hier zeggen dat deze 'maagden' onrealistische verwachtingen hebben van een relatie en of seks, maar wat verwacht je als je nog nooit een relatie of seks hebt gehad. Dat is hetzelfde als het voor het eerst in een achtbaan gaan, je kan veel nadenken over hoe het zal voelen maar als je er dan eenmaal inzit voelt het compleet anders dan je had verwacht.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:34 schreef Elvi het volgende:
En dat is dus precies de reden dat je niet naar dit soort filmpjes moet kijken, ik snap het gevoel want ik heb dit zelf ook. Maar als je iedere dag naar iets gaat kijken dat je pijn doet of depressief maakt dan schiet je er dus niets mee op.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat je zelf niet die filmpjes kan maken of meemaken als je geen vriendin hebt. En iedere keer dat je het ziet het als gemis ziet want je mist dus iets omdat je ziet hoe het wel kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |