zullen wel de hormonen zijn he!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zijn beiden bezet volgens mij?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:54 schreef Murmeli het volgende:
Als sanne en Ivan nu een stelletje zijn zou ik dat ernstig onprofessioneel vinden.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:55 schreef iBenny het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ze smelten de kazen!
Oh my godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat hapt iedereen tochquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:54 schreef Murmeli het volgende:
Als sanne en Ivan nu een stelletje zijn zou ik dat ernstig onprofessioneel vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SOONY
krijg je met Marco als coach natuurlijkquote:
Wat zei hij?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:58 schreef Poison-Ivy het volgende:
Mag ik eventegen Martijn.
Ik vond em altijd wel leuk maar hoe hij meteen weer begint over Anouk
Dat ja!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Yawn. Alsof ik in een restaurant een cd op hoor staan.
Meisjes plagen, kusjes vragen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:58 schreef Poison-Ivy het volgende:
Mag ik eventegen Martijn.
Ik vond em altijd wel leuk maar hoe hij meteen weer begint over Anouk
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:59 schreef Studiotje het volgende:
M'n kut is spontaan droog, ik mot dit niet.
Hij zei weer sarcastisch dat Anouk altijd blij isquote:
Ben jij Anouk?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:59 schreef Studiotje het volgende:
M'n kut is spontaan droog, ik mot dit niet.
Niet een ander goedje dat ze heeft genuttigd?quote:
Die kennen we wel ja...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:00 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Hij zei weer sarcastisch dat Anouk altijd blij is
Kan ook, maar ze leunt nog meer dan normaal tegen de kandidaten aan en haar wallen zijn extra diep en ze praat een beetje met een dubbele tong.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet een ander goedje dat ze heeft genuttigd?
Idd, met dat jackquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:02 schreef Studiotje het volgende:
Marco ziet er uit alsof ie wendy's poeder verkoopt
Hij denkt, dat hij 20 isquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:02 schreef Studiotje het volgende:
Marco ziet er uit alsof ie wendy's poeder verkoopt
watte?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:02 schreef LoveProfuzion het volgende:
met een schuurpapiertje over zijn huig of over zijn eikel?
Marco probeert een beetje dat Tom Jones bruine te doen..
Ali B komt zo.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:03 schreef iBenny het volgende:
War Child, Reumafonds, Leger des Heils... Waar blijft die Cliniclown?
*12quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:04 schreef Cee het volgende:
Er komt een leeftijd dat dit soort kleding gewoon lachwekkend is en die grens is 21.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het niet slecht gezongen, maar ik gruwel van Bruno Mars en Jason Mraz en al die lulkoek.
Jason Mraz, ja? Succes zo...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het niet slecht gezongen, maar ik gruwel van Bruno Mars en Jason Mraz en al die lulkoek.
Ik riep al dat alleen Adele vanavond ontbreekt. Wat een braakavondquote:
ik dacht dat haar blouse perongeluk open was gegaan, maar het is dus met opzet, faalquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:06 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
tot je 12de is t ok om in je bh naar buiten te gaan?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:08 schreef iBenny het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit ja..quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik mis een beetje top2000 nummers. Klassiekers![]()
Ik ben een beetje moe van die overgeproduceerde muziek.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:09 schreef Cee het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Liedjes van vanavondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Top 2000, goede muziek?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dit ja..
Maar tijdens de top 2000 zijn we wel erg verwent mer goede muziek
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:10 schreef iBenny het volgende:
[..]Bij het lezen van het eerste liedje maakte ik hele rare geluiden.SPOILER: Liedjes van vanavondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Adele bij Ushiquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:10 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Top 2000, goede muziek?
[ afbeelding ]
Obvious troll is obviousquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:10 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Top 2000, goede muziek?
[ afbeelding ]
Onzeker. En nog niet zo heel lang geleden is haar relatie voorbij..quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:10 schreef iBenny het volgende:
[..]Melissa ben benieuwdSPOILER: Liedjes van vanavondOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
durf t niet!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:10 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Top 2000, goede muziek?
[ afbeelding ]
Adele staat ook in de top 2000, zeggen dat er geen goede muziek staat in de top 2000 betekent ook dat adele niet goed isquote:
Ja bv een phill collins in the air tonight. Kan super klinken.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dit ja..
Maar tijdens de top 2000 zijn we wel erg verwent mer goede muziek
Hij lijkt op dat Mad stripmannetje.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:11 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Hardwell lijkt op dat mannetje van dat spel, Madrid
1989 nummers kut vinden.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:12 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nee, ik vond het behoorlijk heel erg kut, op 11 nummers na
[..]
Kut Muziek
die ja, autocorrectquote:
Ok, nu kan ik je niet meer serieus nemenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:11 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja bv een phill collins in the air tonight. Kan super klinken.
Kijk naar Ben S. die het nummer deed if you dont know me by now..
Groot suc6
Whyquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ok, nu kan ik je niet meer serieus nemen
JAquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:11 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja bv een phill collins in the air tonight. Kan super klinken.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:13 schreef Peter het volgende:
top2000 is toch muziek die 50+'ers leuk vinden? Het radio2-publiek?
Dat is er 1 (en terecht), maar die andere 1988 dan.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:13 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar als je Claudia de Breij op nummer 4 stemt, dan is het behoorlijk kudt
Ik herkende ook een keer een van de vrouwen uit Boer Zoekt Vrouw.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:13 schreef Stickertje het volgende:
Ruud uit BB was zelfs nog even aanwezig in het top 2000 cafe
Kutquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat is er 1 (en terecht), maar die andere 1988 dan.
Daar zit je goed foutquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:14 schreef Peter het volgende:
[..]
Een lijst van een ouwe-lullen-zender jah
Die Jennie is geen godin ofzoquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:14 schreef JaneDoe het volgende:
"hee jenny" heeft ze met je geknikkerd?
Ouder dan Trijntje?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ze lijkt veel ouder. Ik zou dr 45 geven. Minstens.
Zo dan, komt vooral door die zakjes onder dr ogenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ze lijkt veel ouder. Ik zou dr 45 geven. Minstens.
Met honderden nummers van na het jaar 2000.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:14 schreef Peter het volgende:
[..]
Een lijst van een ouwe-lullen-zender jah
geen jong publiek dat The Voice kijkt iig:quote:
quote:Wekelijks bereikt Radio 2 gemiddeld ruim 2,4 miljoen Nederlanders (10+). Vooral de doelgroep 35-54 jaar luistert naar Radio 2, maar ook de Boodschappers-doelgroep weet de zender goed te vinden.
Beginnend? Echt niet!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik dood, maar als beginnend zangeresje is 38 best oud.
Waar die ouwe lullen weer over zeggen dat ze niet in die lijst horen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Met honderden nummers van na het jaar 2000.
Jah, de 50+'er hoort ook wel eens wat nieuws..quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Met honderden nummers van na het jaar 2000.
dus daarom hoef je haar niet behoorlijk aan te spreken?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:15 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Die Jennie is geen godin ofzo
ps; Haha!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik dood, maar als beginnend zangeresje is 38 best oud.
Vinden dat One Direction in de top 2000 hoortquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:17 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Waar die ouwe lullen weer over zeggen dat ze niet in die lijst horen.
Nee, dat is kut muziek.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Vinden dat One Direction in de top 2000 hoort
Bløf.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:18 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nee, dat is kut muziek.
11 nummers waren goed, toevallig van 1 artiest
Wist niet dat je een BLØF wasquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:18 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nee, dat is kut muziek.
bløf is sufquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:18 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nee, dat is kut muziek.
Ouwelullen doen dat met Pink Floyd.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft daar ook op gestemd, puur voor de fun.
Ik hoop dat de penis van je zoon eraf valtquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft daar ook op gestemd, puur voor de fun.
GODVER, STICKER.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik hoop dat de penis van je zoon eraf valt
Hoe oud Is die dan? Ik schatte die 50 ofzo.quote:
Oh wowquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik hoop dat de penis van je zoon eraf valt
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:20 schreef iBenny het volgende:
#nowplaying: Jason Paige - Gotta Catch 'em All! #hardgaan #top2000 #radio2
Maak je een nieuw topic daarvoorquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:21 schreef Cee het volgende:
Geeft iemand even een gil als het weer begint? Ik kijk ondertussen American Idol.
Ik vind haar make-up zo hard, met die eyeliner-vinkjes en die knalrode lippenstift. Ik ben net zo bejaard als haar maar zie er tien jaar jonger uit. Of zij tien jaar ouder.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hoe oud Is die dan? Ik schatte die 50 ofzo.
Jenny d'r make-up lijkt haar oud te maken vandaag. Denk ik. Ik dacht eerst wel dat ze ergens begin/half 30 was
In deze situatie is "hey" toch prima? Tis een talentenshow op een commerciele zender, geen Max programmaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:17 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dus daarom hoef je haar niet behoorlijk aan te spreken?
Ik ben ouder dan jennie (40) maar zie er ook jonger uit. Godzijdank.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind haar make-up zo hard, met die eyeliner-vinkjes en die knalrode lippenstift. Ik ben net zo bejaard als haar maar zie er tien jaar jonger uit. Of zij tien jaar ouder.
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, ik tien jaar jonger.
Ik niet. Geen reet en weinig rimpels.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat vollere vrouwen hebben minder rimpels. En meer reet.
En je moet je haar niet hoog hoog dragen want in combinatie met een lang gezicht wordt het helemaal Frankensteinerig.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:25 schreef Studiotje het volgende:
Sorry hoor, Dave. Als je een baard hebt, moet ie vol zijn, niet flossig onderaan
meid toch, iedereen uniek jeweettoghquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:25 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik niet. Geen reet en weinig rimpels.
Wel een dikke pens
Bijna 43. Net een kindje gekregenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hoe oud Is die dan? Ik schatte die 50 ofzo.
Jenny d'r make-up lijkt haar oud te maken vandaag. Denk ik. Ik dacht eerst wel dat ze ergens begin/half 30 was
Inderdaadquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
En je moet je haar niet hoog hoog dragen want in combinatie met een lang gezicht wordt het helemaal Frankensteinerig.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:26 schreef Murmeli het volgende:
Als je een centenbakkie hebt moet je geen baard nemen die ook naar voren groeit.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:26 schreef Murmeli het volgende:
Als je een centenbakkie hebt moet je geen baard nemen die ook naar voren groeit.
Ik dacht hetquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:27 schreef Peter het volgende:
Amish mogen geen elektrische apparaten gebruiken toch?
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:26 schreef Studiotje het volgende:
ROCKER VAN BLOKKER GODVERDOMME WENDY WAAROM
Dit is z'n Rumspringe.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:27 schreef Peter het volgende:
Gefeest natuurlijk, veel gesnoven en gezopen. Zoals het echte artiesten betaamtquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:28 schreef Stickertje het volgende:
Volgens mij zijn ze nog slechter geworden in de 2 weken dat the voice niet op tv was
Niet vol, weinig rimpels, wel reetquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat vollere vrouwen hebben minder rimpels. En meer reet.
Is hij dat dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:27 schreef Peter het volgende:
Ja lekker dik met een buikje dat blubbert en benen die op varkenspootjes lijkenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Niet vol, weinig rimpels, wel reet![]()
En grijze haren, in toenemende mate
Hij zong wel fijn op zich, baardmans
Wie Is dat?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:30 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja lekker dik met een buikje dat blubbert en benen die op varkenspootjes lijken
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:31 schreef iBenny het volgende:
Ik keek zo naar de kaart van Canada, toen dacht ik he... "Ik miss Montreal"
...Bleek ik naar de kaart van Amerika te kijken
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:31 schreef iBenny het volgende:
Ik keek zo naar de kaart van Canada, toen dacht ik he... "Ik miss Montreal"
*Sad trombone*quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:31 schreef iBenny het volgende:
Ik keek zo naar de kaart van Canada, toen dacht ik "Hee.. Ik miss Montreal"
Iedereen denkt dat hij/zij er veel jonger uitzietquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:24 schreef Stickertje het volgende:
Ze verlichting in de studio is volgens mij behoorlijk kut, je ziet er elk rimpeltje door..
Ik ben al zover dat mijn hersenen automatisch al niet meer naar het jury commentaar luisteren omdat het altijd positief is ( behalve als anouk praat )quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, ik probeer ook te focussen op het positieve en dit is een van de spaarzame dingen.
Of de schuur doorzoeken, iets met plantagequote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:33 schreef Cee het volgende:
Twee 'muzikanten' in een afgelegen huisje in de polder met een laptop en wat boomboxen.
Ik vind dat de recherche hier in de tuin moet gaan spitten.
Ja...Maar....Maar.....quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:32 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Iedereen denkt dat hij/zij er veel jonger uitzietjennie ook waarschijnlijk.
*twittert naar Ali*quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:33 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik zou best een trio willen met Ali en Ivar![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:34 schreef Studiotje het volgende:
[..]
*twittert naar Ali*
Dit gaat er komen!
In Keulen lopen genoeg Ali's rond die interesseert zijnquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:33 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik zou best een trio willen met Ali en Ivar![]()
Je ziet hem voor je met een zilveren jumpsuit?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:34 schreef iBenny het volgende:
Nu ik weet dat Martijn Krabbe in de jury van Idols zit valt me eigenlijk pas op hoeveel hij op Jerney Kaagman lijkt
Zonder riem ook niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:33 schreef Cee het volgende:
Eigenlijk kan die spijkerbroek met riem niet bij Martijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |