zullen wel de hormonen zijn he!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zijn beiden bezet volgens mij?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:54 schreef Murmeli het volgende:
Als sanne en Ivan nu een stelletje zijn zou ik dat ernstig onprofessioneel vinden.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:55 schreef iBenny het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ze smelten de kazen!
Oh my godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat hapt iedereen tochquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:54 schreef Murmeli het volgende:
Als sanne en Ivan nu een stelletje zijn zou ik dat ernstig onprofessioneel vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SOONY
krijg je met Marco als coach natuurlijkquote:
Wat zei hij?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:58 schreef Poison-Ivy het volgende:
Mag ik eventegen Martijn.
Ik vond em altijd wel leuk maar hoe hij meteen weer begint over Anouk
Dat ja!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Yawn. Alsof ik in een restaurant een cd op hoor staan.
Meisjes plagen, kusjes vragen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:58 schreef Poison-Ivy het volgende:
Mag ik eventegen Martijn.
Ik vond em altijd wel leuk maar hoe hij meteen weer begint over Anouk
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:59 schreef Studiotje het volgende:
M'n kut is spontaan droog, ik mot dit niet.
Hij zei weer sarcastisch dat Anouk altijd blij isquote:
Ben jij Anouk?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:59 schreef Studiotje het volgende:
M'n kut is spontaan droog, ik mot dit niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |