Ouwelullen doen dat met Pink Floyd.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft daar ook op gestemd, puur voor de fun.
Ik hoop dat de penis van je zoon eraf valtquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:20 schreef Gia het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft daar ook op gestemd, puur voor de fun.
GODVER, STICKER.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik hoop dat de penis van je zoon eraf valt
Hoe oud Is die dan? Ik schatte die 50 ofzo.quote:
Oh wowquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik hoop dat de penis van je zoon eraf valt
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:20 schreef iBenny het volgende:
#nowplaying: Jason Paige - Gotta Catch 'em All! #hardgaan #top2000 #radio2
Maak je een nieuw topic daarvoorquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:21 schreef Cee het volgende:
Geeft iemand even een gil als het weer begint? Ik kijk ondertussen American Idol.
Ik vind haar make-up zo hard, met die eyeliner-vinkjes en die knalrode lippenstift. Ik ben net zo bejaard als haar maar zie er tien jaar jonger uit. Of zij tien jaar ouder.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hoe oud Is die dan? Ik schatte die 50 ofzo.
Jenny d'r make-up lijkt haar oud te maken vandaag. Denk ik. Ik dacht eerst wel dat ze ergens begin/half 30 was
In deze situatie is "hey" toch prima? Tis een talentenshow op een commerciele zender, geen Max programmaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:17 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dus daarom hoef je haar niet behoorlijk aan te spreken?
Ik ben ouder dan jennie (40) maar zie er ook jonger uit. Godzijdank.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind haar make-up zo hard, met die eyeliner-vinkjes en die knalrode lippenstift. Ik ben net zo bejaard als haar maar zie er tien jaar jonger uit. Of zij tien jaar ouder.
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, ik tien jaar jonger.
Ik niet. Geen reet en weinig rimpels.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat vollere vrouwen hebben minder rimpels. En meer reet.
En je moet je haar niet hoog hoog dragen want in combinatie met een lang gezicht wordt het helemaal Frankensteinerig.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:25 schreef Studiotje het volgende:
Sorry hoor, Dave. Als je een baard hebt, moet ie vol zijn, niet flossig onderaan
meid toch, iedereen uniek jeweettoghquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:25 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik niet. Geen reet en weinig rimpels.
Wel een dikke pens
Bijna 43. Net een kindje gekregenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Hoe oud Is die dan? Ik schatte die 50 ofzo.
Jenny d'r make-up lijkt haar oud te maken vandaag. Denk ik. Ik dacht eerst wel dat ze ergens begin/half 30 was
Inderdaadquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:25 schreef Cee het volgende:
[..]
En je moet je haar niet hoog hoog dragen want in combinatie met een lang gezicht wordt het helemaal Frankensteinerig.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:26 schreef Murmeli het volgende:
Als je een centenbakkie hebt moet je geen baard nemen die ook naar voren groeit.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:26 schreef Murmeli het volgende:
Als je een centenbakkie hebt moet je geen baard nemen die ook naar voren groeit.
Ik dacht hetquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:27 schreef Peter het volgende:
Amish mogen geen elektrische apparaten gebruiken toch?
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:26 schreef Studiotje het volgende:
ROCKER VAN BLOKKER GODVERDOMME WENDY WAAROM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |