Dit is z'n Rumspringe.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:27 schreef Peter het volgende:
Amish mogen geen elektrische apparaten gebruiken toch?
Gefeest natuurlijk, veel gesnoven en gezopen. Zoals het echte artiesten betaamtquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:28 schreef Stickertje het volgende:
Volgens mij zijn ze nog slechter geworden in de 2 weken dat the voice niet op tv was
Niet vol, weinig rimpels, wel reetquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat vollere vrouwen hebben minder rimpels. En meer reet.
Is hij dat dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:27 schreef Peter het volgende:
Amish mogen geen elektrische apparaten gebruiken toch?
Ja lekker dik met een buikje dat blubbert en benen die op varkenspootjes lijkenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Niet vol, weinig rimpels, wel reet![]()
En grijze haren, in toenemende mate
Hij zong wel fijn op zich, baardmans
Wie Is dat?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:30 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja lekker dik met een buikje dat blubbert en benen die op varkenspootjes lijken
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:31 schreef iBenny het volgende:
Ik keek zo naar de kaart van Canada, toen dacht ik he... "Ik miss Montreal"
...Bleek ik naar de kaart van Amerika te kijken
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:31 schreef iBenny het volgende:
Ik keek zo naar de kaart van Canada, toen dacht ik he... "Ik miss Montreal"
*Sad trombone*quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:31 schreef iBenny het volgende:
Ik keek zo naar de kaart van Canada, toen dacht ik "Hee.. Ik miss Montreal"
Iedereen denkt dat hij/zij er veel jonger uitzietquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:24 schreef Stickertje het volgende:
Ze verlichting in de studio is volgens mij behoorlijk kut, je ziet er elk rimpeltje door..
Ik ben al zover dat mijn hersenen automatisch al niet meer naar het jury commentaar luisteren omdat het altijd positief is ( behalve als anouk praat )quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, ik probeer ook te focussen op het positieve en dit is een van de spaarzame dingen.
Of de schuur doorzoeken, iets met plantagequote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:33 schreef Cee het volgende:
Twee 'muzikanten' in een afgelegen huisje in de polder met een laptop en wat boomboxen.
Ik vind dat de recherche hier in de tuin moet gaan spitten.
Ja...Maar....Maar.....quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:32 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Iedereen denkt dat hij/zij er veel jonger uitzietjennie ook waarschijnlijk.
*twittert naar Ali*quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:33 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik zou best een trio willen met Ali en Ivar![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:34 schreef Studiotje het volgende:
[..]
*twittert naar Ali*
Dit gaat er komen!
In Keulen lopen genoeg Ali's rond die interesseert zijnquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:33 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik zou best een trio willen met Ali en Ivar![]()
Je ziet hem voor je met een zilveren jumpsuit?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:34 schreef iBenny het volgende:
Nu ik weet dat Martijn Krabbe in de jury van Idols zit valt me eigenlijk pas op hoeveel hij op Jerney Kaagman lijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |