Die kunnen nog een kaartje voor morgen kopen er zijn er nog.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:00 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
150 euro zonder Slagerij van Kampen?
ja de echte idealisten die tv als een podium zien zijn hebben al heel lang afgehaaktquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Toch kun je wel zien dat ze een probleem hebben met het vinden van kandidaat-inwoners, want in het eerste seizoen zou het ondenkbaar zijn geweest dat een bezoeker van Utopia later bewoner zou worden.
dan doen we een week met 1 cos topicquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:01 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
mogen we alleen nog over positieve dingen van de streams benoemen? nou dan zijn we nog wel een keer klaar denk ik
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:01 schreef rowan634 het volgende:
Do: ''Je bent echt achterlijk als je je mannetje zou verlaten.. voor BJORN!''![]()
Ik zou mijn goudvis niet eens inruilen voor Bjorn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:01 schreef rowan634 het volgende:
Do: ''Je bent echt achterlijk als je je mannetje zou verlaten.. voor BJORN!''![]()
DOOOOOOquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:01 schreef rowan634 het volgende:
ALs je je maten doorgeef wil ik er wel een voor je breien, heb je altijd een reserve.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hoho, ik heb zelfgebreide zakkenwarmers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT Bas komt een kijkje nemen bij de stallen, waar de dames Row en Do aan het werk zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ze had ook weinig keuze.. bjorn hing de hele tijd om haar heenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:02 schreef LLgetikt het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
wat een bitch, en dan zat ze zo te flirten met hem![]()
![]()
![]()
![]()
vaag wijf
Geitenwollensokken dus...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hoho, ik heb zelfgebreide zakkenwarmers
maar wel steeds vragen op wat voor meiden hij viel.. en zeggen we hadden een magisch momentje op de marktquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:03 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ze had ook weinig keuze.. bjorn hing de hele tijd om haar heen
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je je maten doorgeef wil ik er wel een voor je breien, heb je altijd een reserve.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT Bas komt een kijkje nemen bij de stallen, waar de dames Row en Do aan het werk zijn![]()
![]()
Ik had liever gehad dat Wim 09/01/2016 er op had laten krassen, en 'datum van vertrek' eronder
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
JAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat een aanwinst voor Utopia !!
Dootje![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:04 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
maar wel steeds vragen op wat voor meiden hij viel.. en zeggen we hadden een magisch momentje op de markt![]()
![]()
en meer van dat soort dingen..
En daar komen ze nu pas mee, na een Naomi-debacle van een jaar.quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je je maten doorgeef wil ik er wel een voor je breien, heb je altijd een reserve.Nee, bedankt, ik heb voldoende sets op maat.. links hangen iets groterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT Bas komt een kijkje nemen bij de stallen, waar de dames Row en Do aan het werk zijnCustom design
![]()
Wat was er mis met Naomi danquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En daar komen ze nu pas mee, na een Naomi-debacle van een jaar.
Echt he!! Dat flirten is zo belachelijk overduidelijkquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:02 schreef LLgetikt het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
wat een bitch, en dan zat ze zo te flirten met hem![]()
![]()
![]()
![]()
vaag wijf
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, bedankt, ik heb voldoende sets op maat.. links hangen iets groterCustom design
Een jaar geen lekker wijfquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En daar komen ze nu pas mee, na een Naomi-debacle van een jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |