SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
De febo leest mee, SL is weg*O*![]()
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Da's ook weer waar. Maar ja maandag is Nicole weg. Dit is wel de laatste kans om door deze grote tattoo artist behandelt te wordenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:52 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
daar zou ik toch mee wachten als ze nog gaat krimpen met afvallen worden het rare tatou`s![]()
PB Dootje heeft een gebroken hart en niemand mag dat weten....Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.![]()
Fdoodmoe
400x208x130x-24x1pi_158937952
quote:
0s.gif
Op vrijdag 8 januari 2016 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niets vreemds aan , zweet stinkt als een malle opgedroogd in okselhaar, en deo werkt beter op een vrije huid, ik scheer m'n ballen ook, staat "beschaafder" in bordelen.. ehh ik bedoel gemengde sauna's
Ik vroeg het me net af hoe het bij jou eruit zag daar beneden.
is toch mooi dat we ons een beeld van elkaar kunnen vormen zo, iemand nog geintresseerd hoe ik mijn doos heb?A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
maar he t stinkt niet!!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:55 schreef Chanel5 het volgende:
Dus als 5th het koud heeft weten jullie waaraan dat ligt![]()
![]()
Dus toen Do op de markt met Bjorn liep te flirten had ze nog een neukertje thuis en nu heeft ze liefdesverdriet?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
dom wijfquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:55 schreef ericahysterica het volgende:
PB Dootje heeft een gebroken hart en niemand mag dat weten....'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Do vindt al de strontzakken in de loods liefGeniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.![]()
Wat is de Poolse connectie in Utopia?
Wel toevallig dat zowel Armanda als Do een Pools-Nederlandse achtergrond hebben.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
die van gabs zijn toch ook niet mooi geworden?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:55 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Da's ook weer waar. Maar ja maandag is Nicole weg. Dit is wel de laatste kans om door deze grote tattoo artist behandelt te wordenA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
cees vindt het knap dat bas altijd zo rustig blijft
bas tegen cees: de camera ziet alles, ook als een jonkie tekeer gaat tegen een 62 jarige![]()
eehhh nee ik heb nu eenmaal een birthmarkquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:55 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Jouw profielfoto... jij bent ook bij Nicole geweest? Een echte Utopiaanse birthmark tattoo
team: ehmmmmm![]()
Hoho, ik heb zelfgebreide zakkenwarmersquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:55 schreef Chanel5 het volgende:
Dus als 5th het koud heeft weten jullie waaraan dat ligt![]()
![]()
Ik heb het geschoren in polkadotsquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:55 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Fdoodmoe
400x208x130x-24x1pi_158937952
quote:
0s.gif
Op vrijdag 8 januari 2016 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niets vreemds aan , zweet stinkt als een malle opgedroogd in okselhaar, en deo werkt beter op een vrije huid, ik scheer m'n ballen ook, staat "beschaafder" in bordelen.. ehh ik bedoel gemengde sauna's
Ik vroeg het me net af hoe het bij jou eruit zag daar beneden.
is toch mooi dat we ons een beeld van elkaar kunnen vormen zo, iemand nog geintresseerd hoe ik mijn doos heb?![]()
![]()
Ehhh, nou ...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:55 schreef ikmoetdrieten het volgende:
is toch mooi dat we ons een beeld van elkaar kunnen vormen zo, iemand nog geintresseerd hoe ik mijn doos heb?
Nee dank je ..![]()
![]()
Ssstttt alleen over de positieve dingen praten. Anders gooit Gert er een SL in hierquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:56 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
die van gabs zijn toch ook niet mooi geworden?![]()
Tja, het is heel zielig, maar ze kiest er zelf voor om hetero te zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:55 schreef ericahysterica het volgende:
PB Dootje heeft een gebroken hart
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Eten???? Denk aan je figuur!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:57 schreef LLgetikt het volgende:
DENK AAN JE MEDECOSSER
zit te eten hier![]()
![]()
![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Katoen of wol?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hoho, ik heb zelfgebreide zakkenwarmers
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Do over haar gebroken hart en leugenachtig vriendje
Ramona, Bas en Cees over de jonkies hoe ze tegen Cees te keer gingen
Cees die het geweldig vindt hoe rustig Bas altijd blijftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Rob gooide olie op het vuurKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
ze vertelt wel veel shit voor iemand die net binnen isquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:57 schreef Dotteke het volgende:
Do over haar gebroken hart en leugenachtig vriendje
[ afbeelding ]
Ramona, Bas en Cees over de jonkies hoe ze tegen Cees te keer gingen
Cees die het geweldig vindt hoe rustig Bas altijd blijft'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
nouw dat is nog maar de vraag ik denk dat je met deze dame alle kanten op kunt opportunistische mediageile aandachtshoer dussuhquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja, het is heel zielig, maar ze kiest er zelf voor om hetero te zijn.
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.![]()
Dat vind ik zo zwak dat cees elke keer zijn leeftijd erbij haalt. Je moet gewoon voor iedereen respect hebben ongeacht welke leeftijd ook.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:56 schreef Ranah het volgende:
cees vindt het knap dat bas altijd zo rustig blijft
bas tegen cees: de camera ziet alles, ook als een jonkie tekeer gaat tegen een 62 jarige![]()
Allemaal free reclamequote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:58 schreef Ranah het volgende:
bas : zet het van je af cees, dit is alleen maar goed voor je feestje![]()
![]()
Dat doen ze nooit daar.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:57 schreef DeNiAs het volgende:
Kom Utopianen vermaak de B&B gasten eens , ze hebben ¤150.00 neer geteld .
Ik snap echt niet dat er nog mensen willen komen.
Je hangt er de hele avond maar wat bij ...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wol kriebelt teveel, ik ga voor katoen
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
mooi, ik kan door mijn dikke buik niet meer zien hoe het er beneden uitziet, ik ben een vaste streamer he ,quote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:57 schreef LLgetikt het volgende:
DENK AAN JE MEDECOSSER
zit te eten hier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
150 euro zonder Slagerij van Kampen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:57 schreef DeNiAs het volgende:
Kom Utopianen vermaak de B&B gasten eens , ze hebben ¤150.00 neer geteld .![]()
mogen we alleen nog over positieve dingen van de streams benoemen? nou dan zijn we nog wel een keer klaar denk ikquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:57 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ssstttt alleen over de positieve dingen praten. Anders gooit Gert er een SL in hierA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Toch kun je wel zien dat ze een probleem hebben met het vinden van kandidaat-inwoners, want in het eerste seizoen zou het ondenkbaar zijn geweest dat een bezoeker van Utopia later bewoner zou worden.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
@Dotteke Cees en Ben doen de B&B nu, hoewel Ben niet heel blij leek dat Cees zich ook aanbood tijdens centraal.![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat vind ik zo zwak dat cees elke keer zijn leeftijd erbij haalt. Je moet gewoon voor iedereen respect hebben ongeacht welke leeftijd ook.![]()
![]()
![]()
![]()
Die kunnen nog een kaartje voor morgen kopen er zijn er nog.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:00 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
150 euro zonder Slagerij van Kampen?Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
ja de echte idealisten die tv als een podium zien zijn hebben al heel lang afgehaaktquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Toch kun je wel zien dat ze een probleem hebben met het vinden van kandidaat-inwoners, want in het eerste seizoen zou het ondenkbaar zijn geweest dat een bezoeker van Utopia later bewoner zou worden.Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.![]()
dan doen we een week met 1 cos topicquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:01 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
mogen we alleen nog over positieve dingen van de streams benoemen? nou dan zijn we nog wel een keer klaar denk ikKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:01 schreef rowan634 het volgende:
Do: ''Je bent echt achterlijk als je je mannetje zou verlaten.. voor BJORN!''![]()
![]()
![]()
![]()
wat een bitch, en dan zat ze zo te flirten met hem![]()
![]()
![]()
![]()
vaag wijf'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik zou mijn goudvis niet eens inruilen voor Bjorn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:01 schreef rowan634 het volgende:
Do: ''Je bent echt achterlijk als je je mannetje zou verlaten.. voor BJORN!''
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
DOOOOOOquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:01 schreef rowan634 het volgende:
Do: ''Je bent echt achterlijk als je je mannetje zou verlaten.. voor BJORN!''![]()
SOONY![]()
ALs je je maten doorgeef wil ik er wel een voor je breien, heb je altijd een reserve.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hoho, ik heb zelfgebreide zakkenwarmersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT Bas komt een kijkje nemen bij de stallen, waar de dames Row en Do aan het werk zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ze had ook weinig keuze.. bjorn hing de hele tijd om haar heenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:02 schreef LLgetikt het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vaag wijfKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Cruella & DomieNixnut doen al ruim een kwartier een BitchBonding.. dat is dus Slapgeouwehoer bevestigend gelul dat ze wel samen op één lijn zitten..![]()
![]()
Wat een gedoe Wimpie's tattoo. Een w en een m links en rechts aan binnenkant van dijbenen had ook gekund en veel inkt bespaard. :p![]()
Geitenwollensokken dus...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hoho, ik heb zelfgebreide zakkenwarmers![]()
maar wel steeds vragen op wat voor meiden hij viel.. en zeggen we hadden een magisch momentje op de marktquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:03 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ze had ook weinig keuze.. bjorn hing de hele tijd om haar heen![]()
![]()
en meer van dat soort dingen..
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Wat een aanwinst voor Utopia !!
Dootje![]()
![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je je maten doorgeef wil ik er wel een voor je breien, heb je altijd een reserve.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT Bas komt een kijkje nemen bij de stallen, waar de dames Row en Do aan het werk zijn![]()
![]()
Ik had liever gehad dat Wim 09/01/2016 er op had laten krassen, en 'datum van vertrek' eronder
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
JAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat een aanwinst voor Utopia !!
Dootje![]()
![]()
SOONY![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:04 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
maar wel steeds vragen op wat voor meiden hij viel.. en zeggen we hadden een magisch momentje op de markt![]()
![]()
en meer van dat soort dingen..
true
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
En daar komen ze nu pas mee, na een Naomi-debacle van een jaar.quote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je je maten doorgeef wil ik er wel een voor je breien, heb je altijd een reserve.Nee, bedankt, ik heb voldoende sets op maat.. links hangen iets groterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT Bas komt een kijkje nemen bij de stallen, waar de dames Row en Do aan het werk zijnCustom design
![]()
![]()
Wat was er mis met Naomi danquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En daar komen ze nu pas mee, na een Naomi-debacle van een jaar.![]()
![]()
![]()
Echt he!! Dat flirten is zo belachelijk overduidelijkquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:02 schreef LLgetikt het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vaag wijf
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, bedankt, ik heb voldoende sets op maat.. links hangen iets groterCustom design
![]()
![]()
Een jaar geen lekker wijfquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En daar komen ze nu pas mee, na een Naomi-debacle van een jaar.
SOONY![]()
ik heb echt een aversie voor dat soort type vrouwenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt he!! Dat flirten is zo belachelijk overduidelijk
[ afbeelding ]
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
![]()
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Walgelijk. Maar ze krijgen wel meestal wat ze willen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:07 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ik heb echt een aversie voor dat soort type vrouwenIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Allemaal toppers !quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:08 schreef Chanel5 het volgende:
Het is toch ook bagger wat er de laatste keren binnen is gekomen...![]()
![]()
![]()
ja totdat ze uitgekost wordenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Walgelijk. Maar ze krijgen wel meestal wat ze willen.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Precies dat iddquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Dus toen Do op de markt met Bjorn liep te flirten had ze nog een neukertje thuis en nu heeft ze liefdesverdriet?
En dan is dat neukertje ook nog eens pathologische leugenaar
Wat kan liefde toch mooi zijn
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
lach me kapot hierquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:08 schreef markvanrinsum het volgende:
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Een k*t trekt harder dan 10 paardenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Walgelijk. Maar ze krijgen wel meestal wat ze willen.![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
bijna 5 minuten aan het lopen gok ik ?
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zou mijn goudvis niet eens inruilen voor Bjorn.Toch zou het er best leuk uitzien als Bjorn al rondjes zwemmend alleen nog maar 'blub' deed
![]()
![]()
de productie van een stinkvestquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:10 schreef markvanrinsum het volgende:
bijna 5 minuten aan het lopen gok ik ?
[ afbeelding ]
Kenzo !quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:11 schreef ndid het volgende:
Do lijkt het wel goed voor Utopia dat Nicole weggaat, komt er een frisse wind.![]()
Bas, ben niet een echte die hard fan, doet lekker zijn ding.
Cees, och tja Cees, brengt weleens wat reuring.
Row, heb niets met haar maar kan wel lekker tegengas geven, daar hou ik dan wel weer van.
dat was het wel zo'n btje....![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:11 schreef ndid het volgende:
Do lijkt het wel goed voor Utopia dat Nicole weggaat, komt er een frisse wind.![]()
![]()
nee ben ik het wel mee eens, niet omdat hij een ouwehoer zonder inhoud is, niet omdat hij nog niet uit de kast is maar gewoon omdat hij naar beneden traptquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik zou mijn goudvis niet eens inruilen voor Bjorn.Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.![]()
noooooceaaaaaanquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:10 schreef ndid het volgende:
[..]Toch zou het er best leuk uitzien als Bjorn al rondjes zwemmend alleen nog maar 'blub' deed
![]()
Dat zullen wel prachtige beelden woorden as maandag .quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:11 schreef ndid het volgende:
row en do vinden het tijd voor een frisse wind en nieuwe input, ze hebben veel respect voor haar maar...![]()
Ik wil zo'n Aike afscheid.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:12 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Dat zullen wel prachtige beelden woorden as maandag .
Nicole die haar opvolgester halverwege tegen komt.![]()
![]()
![]()
![]()
Iemand net meegekregen waar Bas en Ramona het over hadden? ..moeder van, iets raars, Bas wilde niet dat het een dingetje werd, daarom bleef de muziek aan.![]()
Denk dat waaif heel overdreven gaat doenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:12 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Dat zullen wel prachtige beelden woorden as maandag .
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: