Tja, het is heel zielig, maar ze kiest er zelf voor om hetero te zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:55 schreef ericahysterica het volgende:
PB Dootje heeft een gebroken hart
Eten???? Denk aan je figuur!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:57 schreef LLgetikt het volgende:
DENK AAN JE MEDECOSSER
zit te eten hier![]()
![]()
![]()
![]()
Katoen of wol?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hoho, ik heb zelfgebreide zakkenwarmers
ze vertelt wel veel shit voor iemand die net binnen isquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:57 schreef Dotteke het volgende:
Do over haar gebroken hart en leugenachtig vriendje
[ afbeelding ]
Ramona, Bas en Cees over de jonkies hoe ze tegen Cees te keer gingen
Cees die het geweldig vindt hoe rustig Bas altijd blijft
nouw dat is nog maar de vraag ik denk dat je met deze dame alle kanten op kunt opportunistische mediageile aandachtshoer dussuhquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja, het is heel zielig, maar ze kiest er zelf voor om hetero te zijn.
Dat vind ik zo zwak dat cees elke keer zijn leeftijd erbij haalt. Je moet gewoon voor iedereen respect hebben ongeacht welke leeftijd ook.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:56 schreef Ranah het volgende:
cees vindt het knap dat bas altijd zo rustig blijft
bas tegen cees: de camera ziet alles, ook als een jonkie tekeer gaat tegen een 62 jarige
Allemaal free reclamequote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:58 schreef Ranah het volgende:
bas : zet het van je af cees, dit is alleen maar goed voor je feestje
Dat doen ze nooit daar.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:57 schreef DeNiAs het volgende:
Kom Utopianen vermaak de B&B gasten eens , ze hebben ¤150.00 neer geteld .
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wol kriebelt teveel, ik ga voor katoen
mooi, ik kan door mijn dikke buik niet meer zien hoe het er beneden uitziet, ik ben een vaste streamer he ,quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:57 schreef LLgetikt het volgende:
DENK AAN JE MEDECOSSER
zit te eten hier![]()
![]()
![]()
![]()
150 euro zonder Slagerij van Kampen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:57 schreef DeNiAs het volgende:
Kom Utopianen vermaak de B&B gasten eens , ze hebben ¤150.00 neer geteld .
mogen we alleen nog over positieve dingen van de streams benoemen? nou dan zijn we nog wel een keer klaar denk ikquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:57 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ssstttt alleen over de positieve dingen praten. Anders gooit Gert er een SL in hier
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat vind ik zo zwak dat cees elke keer zijn leeftijd erbij haalt. Je moet gewoon voor iedereen respect hebben ongeacht welke leeftijd ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |