Meer iets voor GC.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:19 schreef DeKnuppel het volgende:
[ afbeelding ]
Marokkanen zijn leuke en verdraagzame mensen die een positieve bijdrage leveren aan onze Nederlandse maatschappij![]()
Vooral de meisjes. Die zijn intelligent en slagen, als het van hun familie of partner mag, bijna altijd op de universiteit!
Helaas is het voor de Marokkaanse jongens en mannen op dit moment een ander verhaal, roept althans het CBS. Nou ja, eventjes.... al tientallen jaren. Het gaat erom dat het overgrote merendeel van de Marokkaanse mannen (vooral jongvolwassenen) zich schuldig aan criminaliteit schuldig zou maken omdat ze nog altijd integratieproblemen hebben. Ze zouden nog altijd boos zijn over hoe hun voorvaderen hier in Nederland zijn onthaald. Met weinig outkerieng, goedkope huisvesting en integratiecursussen die ze ZELF!? moesten betalen. Hierdoor zou het merendeel nooit integreren. Voor zoeits ga je toch niet zelf betalen? Wat denken die achterlijke westerlingen niet? Die woede over hoe ze door ons westerlingen zouden zijn behandeld, die woede wordt van generatie op generatie doorgegeven. Maar ik kan dit onderzoek gewoon niet geloven. Dit kan niet. Ik wil niet dat mijn rooskleurige beeld aan stukken spat. Bovendien zorgen dit soort 'onderzoeken' voor discriminatie. Maar goed, toch maar posten. Maar ik zal wel weer voor racist en haatspreider worden uitgemaakt. Arme, arme ik en arme Marokkanen!
Denk meer iets voor ONZ.quote:
quote:Marokkanen zijn leuke en verdraagzame mensen die een positieve bijdrage leveren aan onze Nederlandse maatschappij
Ik probeer politiek correct te zijn ondanks de schokkende feiten. Anders krijg ik een gigantische lading kritiek over me heen.quote:
hahah daar praat ik niet over mee want daar ben ik ook niet bepaald de beste inquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:24 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Niet echt taalvaardig, die man.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:23 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Ik probeer politiek correct te zijn ondanks de schokkende feiten. Anders krijg ik een gigantische lading kritiek over me heen.
jij ook al gepakt door de besneden bende dus?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:27 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
Jaloers dat ze alle meisjes inpikken.
Nee hoor de meiden zijn meestal echt wel tof en kan je leuke dingen mee doen. Die gasten moet je alleen een zwemreis geven naar de dichtstbijzijnde hongerige haai.quote:
De Marokkaanse man heeft, althans als je de berichten mag geloven, veel meer 'game' dan Nederlandse mannen. Zij zijn zelfverzekerder, dominanter en hebben openingszinnen die echt werken. Geen "wat heb je mooie ogen", maar "psssttt, sletje, hoer? Wat? Jij mij negeren? Kankerhoer". Het lijkt te werken want dit gebeurt onevenredig vaak vergeleken met hoe de Nederlandse man zijn vrouwen inpakt?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:27 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
Mwah meer dat ze klappen uitdelen op moment dat meisjes het niet chill vinden dat ze aan hun reet zitten of dat ze agressief worden als ze worden afgewezen. Met dat inpikken valt 't wel mee. Meeste meiden voelen er niet zo heel veel voor om een man te hebben die de helft van de tijd in de bak zit of omver word geschoten door z'n collega's.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:27 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
Dat bepalen de moderators wel hé? Wie denk je wel niet dat je bent? Ben jij soms een bontkraagje?quote:
Ik wil een niet politiek correcte discussie over het probleem dat Marokkanen heet. Alleen Wilders heeft het erover. Ben je van een andere partij, zoals ik, dan wordt je op het moment dat je roept dat veel Marokkanen voor enorm veel overlast zorgen automatisch door utopeanen voor racist uitgemaakt en als PVV'er afgeschilderd.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Waar wil je heen met dit topic?
jij bent n ekte racist en pvv'er hequote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:39 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Ik wil een niet politiek correcte discussie over het probleem dat Marokkanen heet. Alleen Wilders heeft het erover. Ben je van een andere partij, zoals ik, dan wordt je op het moment dat je roept dat veel Marokkanen voor enorm veel overlast zorgen automatisch door utopeanen voor racist uitgemaakt en als PVV'er afgeschilderd.
Een niet politiek correcte discussiequote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:39 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Ik wil een niet politiek correcte discussie over het probleem dat Marokkanen heet. Alleen Wilders heeft het erover. Ben je van een andere partij, zoals ik, dan wordt je op het moment dat je roept dat veel Marokkanen voor enorm veel overlast zorgen automatisch door utopeanen voor racist uitgemaakt en als PVV'er afgeschilderd.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een niet politiek correcte discussie![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:27 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
Jaloers dat ze alle meisjes goedkope sletjes inpikken.
Zie jij zand dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:52 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Help eens even mee zoeken ja, in plaats van je kop in het zand te steken!
Mexicanen zijn geen moslimsterroristen en draaien tenminste mee in de maatschappij.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:51 schreef JubaUrbicus het volgende:
Vergeleken met de Mexicanen en negers uit Amerika, zijn de Marokkanen van Nederland nog best wel lieverdjes, zo kan je het ook bekijken.
Jaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En wie iets politiek corrects zegt, is die dan af?
Die motorbendes in Nederland, dat zijn ook geen moslimterroristen. En de Nazi's waren dat ook niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:58 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Mexicanen zijn geen moslimsterroristen en draaien tenminste mee in de maatschappij.
Mexicanen zijn oververtegenwoordigd in drugs criminaliteit en hebben waarschijnlijk meer doden op hun geweten dan ISIS. En de negers maken per jaar meer doden dan IS en allerlei andere moslim terroristen jarenlang over doen in bijvoorbeeld Europa.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:58 schreef harrievankempen het volgende:
[..]
Mexicanen zijn geen moslimsterroristen en draaien tenminste mee in de maatschappij.
Oh, dit is wel ernstig moet ik toegeven. Maar goed, het is maar één Marokkaans kindje die ik dit op beeld heb horen zien en horen zeggen. Dus het valt best mee. Politiek correct héquote:
En dan keihard aangereden worden door een dronken blanke pisnichtquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:04 schreef DeKnuppel het volgende:
Ik ga even kapsalon halen. Peace out!
er zijn geen motorbendes in nederland dus wat lul je?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die motorbendes in Nederland, dat zijn ook geen moslimterroristen. En de Nazi's waren dat ook niet.
okquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:19 schreef DeKnuppel het volgende:
[ afbeelding ]
Marokkanen zijn leuke en verdraagzame mensen die een positieve bijdrage leveren aan onze Nederlandse maatschappij![]()
Vooral de meisjes. Die zijn intelligent en slagen, als het van hun familie of partner mag, bijna altijd op de universiteit!
[ afbeelding ]
Helaas is het voor de Marokkaanse jongens en mannen op dit moment een ander verhaal, roept althans het CBS. Nou ja, op dit moment.... al tientallen jaren. Het gaat erom dat het overgrote merendeel van de Marokkaanse mannen (vooral jongvolwassenen) zich schuldig maakt aan criminaliteit, omdat ze nog altijd integratieproblemen hebben. Ze zouden nog altijd boos zijn over hoe hun voorvaderen hier in Nederland zijn onthaald. Met weinig outkerieng, goedkope huisvesting en integratiecursussen die ze ZELF!? moesten betalen. Hierdoor zou het merendeel nooit integreren. Voor zoeits ga je toch niet zelf betalen? Wat denken die achterlijke westerlingen niet? Die woede over hoe ze door ons westerlingen zouden zijn behandeld, die woede wordt van generatie op generatie doorgegeven. Maar ik kan dit onderzoek gewoon niet geloven. Dit kan niet. Ik wil niet dat mijn rooskleurige beeld van onze Nederlandse samenleving aan stukken spat. Liever blijf ik geloven in een utopie! Want anders word ik misschien voor racist en haatspreider uitgemaakt. Arme, arme ik en arme Marokkanen!
Ja, maar ik maak me wel zorgen om de veiligheid van deze dames.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:57 schreef SeLang het volgende:
Misschien kan dit topic nog gered worden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou ja, dat kan. Bedankt dat je dat ons even wilde melden. En nu terug naar Joop.nl , want ze missen je!quote:
Ik zal ze de groeten doen van jequote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:16 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Nou ja, dat kan. Bedankt dat je dat ons even wilde melden. En nu terug naar Joop.nl ze missen je!
Goed zo, dan nu braaf en politiek correct doen. Net als ik. Ik heb veel moeite in dit topic gestoken. Goed nagedacht. Goed de schokkende feiten opgezocht via het CBS en de laatste nieuwsberichten gecheckt. Ik kom ze niet naar buiten brengen met mijn mening, met het risico dat er een slotje kwam. Daarom koos ik voor de politiek correcte aanpak. Ik probeer zo goed mogelijk m'n best te doen m'n kop in het zand te blijven steken. Maar soms bega ik even een misstap. Alvast mijn excusesquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zal ze de groeten doen van je
haha grapje ik ga helemaal niet terug naar joop.nl
Waarom trek je je het persoonlijk aan. Dat is toch nergens voor nodig. Ik zeg niet dat jij een 3 krijgt. Of je OP. En misschien is de schaal wel 3. Dan zou het 3/3 zijn en dus heel goed. Waarom al die conclusies trekken en mij gelijk daarop aanvallen. Je lijkt wel een Marokkaan.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:19 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Goed zo, dan nu braaf en politiek correct doen. Net als ik. Ik heb veel moeite in dit topic gestoken. Goed nagedacht. Goed de feiten opgezocht via het CBS en de laatste nieuwsberichten. Ik verdien juist een pluim. Geen waardering 3.
Ik had nog wat tekst toegevoegd hoor. Jezus! Wat ben jij SNEL? Ook met oordelen trouwensquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom trek je je het persoonlijk aan. Dat is toch nergens voor nodig. Ik zeg niet dat jij een 3 krijgt. Of je OP. En misschien is de schaal wel 3. Dan zou het 3/3 zijn en dus heel goed. Waarom al die conclusies trekken en mij gelijk daarop aanvallen. Je lijkt wel een Marokkaan.
Daar heb je wel helemaal gelijk in.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:22 schreef hugecooll het volgende:
Ik las ergens dat Marokkanen ook bijzonder groot geschapen zijn
nou dan kies ik dezelfde aanpak en laten we het dan maar met de mantel der liefde bedekken. Want dat staat netjes.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:22 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Ik had nog wat tekst toegevoegd hoor. Jezus! Wat ben jij SNEL? Ook met oordelen trouwensMaar geeft niet. Ik zal politiek correct tegen je blijven doen en niet zeggen wat je echt bent
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:23 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Daar heb je wel helemaal gelijk in.
Bedankt, Hugecooll kwam namelijk na honderden meldingen al controleren of dit topic wel door de beugel kon. Of het wel onder de Vrijheid van Meningsuiting valt, zoals Hugecooll dat interpreteertquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
nou dan kies ik dezelfde aanpak en laten we het dan maar met de mantel der liefde bedekken. Want dat staat netjes.
Ik heb geen melding gedaan. In de basis ben ik het zelfs met je eens. Ik hou niet van Marokkanen. Het zijn nare, vervelende onruststokertjes en pas als de verhouding 3 op 1 is durven ze wat. Alleen zijn er al heel veel van dit soort topics volgens mij?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:25 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Bedankt, Hugecooll kwam namelijk na honderden meldingen al controleren of dit topic wel door de beugel kon. Of het wel onder de Vrijheid van Meningsuiting valt, zoals Hugecooll dat interpreteert
Vrijheid van meningsuiting is hier natuurlijk niet van toepassing. Daarnaast vind ik het zelf niet echt iets voor in NWS. Waarom heb je dit topic eigenlijk in NWS gemaakt?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:25 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Bedankt, Hugecooll kwam namelijk na honderden meldingen al controleren of dit topic wel door de beugel kon. Of het wel onder de Vrijheid van Meningsuiting valt, zoals Hugecooll dat interpreteert
rustig yousefquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:05 schreef Deadre het volgende:
TS is een kanker neurd die niet van zijn zolder weg te slaan is
Omdat ik een noob ben. Heb pas op 23 december registreert. En werd al een paar keer voor trol uitgemaakt omdat ik graag m'n mening geef. Waar zou jij hem willen plaatsen dan? Ik denk beter politiek hé? Mijn nederige, politiek correcte excusesquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting is hier natuurlijk niet van toepassing. Daarnaast vind ik het zelf niet echt iets voor in NWS. Waarom heb je dit topic eigenlijk in NWS gemaakt?
Ik ga helemaal niks verplaatsen, jongedame. Dat mag een van de specjes of frutsel of padsel doenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:53 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Omdat ik een noob ben. Heb pas op 23 december registreert. En werd al een paar keer voor trol uitgemaakt omdat ik graag m'n mening geef. Waar zou jij hem willen plaatsen dan? Ik denk beter politiek hé? Mijn nederige, politiek correcte excuses, mevrouw de moderator. Als u hem wil verplaatsen zorg ik dat ik voortaan nog beter m'n best doe met nadenken
Ik wil naar ergens waar ik meer views krijg want dit probleem moet wel onder de aandacht worden gebracht mevrouw Hugecoollquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niks verplaatsen, jongedame. Dat mag een van de specjes of frutsel of padsel doen
Nee, dat mag een van de mods van NWS doen als hij/zij dat wilquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:56 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Ik wil naar ergens waar ik meer views krijg want dit probleem moet wel onder de aandacht worden gebracht mevrouw HugecoollKan deze noob dat zelf?
![]()
![]()
Er staat moderator bij je naam, madam. Dus jij bent van de klantenservicequote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee, dat mag een van de mods van NWS doen als hij/zij dat wil
Dat vind ik dan weer te veel Vrijheid van Meningsuiting. Racist!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:03 schreef topdeck het volgende:
marokkanen zijn letterlijk inteeltproducten en zijn er nog eens trots op ;')___!!
eh sahbi jwz kk ibahesh
Vraag maar of ze jaloers worden wanneer hun nichten knuffelen met een anderquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:03 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer te veel Vrijheid van Meningsuiting. Racist!
Als homo weet ik één ding zeker: zodra ik mijn homoseksualiteit bekendmaak en ze zijn alleen, dan springen ze als haviken op me. Voor de buitenwereld een hekel aan homo's, maar stiekem worden ze er heel geil van. Ik maak het regelmatig mee dat ze me willen versieren en met me tot Allah willen bidden met odol.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:04 schreef topdeck het volgende:
[..]
Vraag maar of ze jaloers worden wanneer hun nichten knuffelen met een ander
Er staat ook een mannelijk icoontje bij m'n naam, maar schijnbaar ben ik vrouwelijkquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:03 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Er staat moderator bij je naam, madam. Dus jij bent van de klantenserviceAan het werk graag!
Of is dit vrijwilligerswerk wat je doet?
![]()
Ik heb vroeger veel in Arabische landen gereisd en daar wordt je inderdaad vaak benaderd door lokale homo's. Ze zijn daar veel toleranter tov homoseksualiteit dan in NL, zolang je het maar niet zo noemt. Dat is ook logisch omdat je in die landen geen gelijkwaardige relatie met een vrouw kunt hebben en ze moeten toch wat.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:06 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Als homo weet ik één ding zeker: zodra ik mijn homoseksualiteit bekendmaak en ze zijn alleen, dan springen ze als haviken op me. Voor de buitenwereld een hekel aan homo's, maar stiekem worden ze er heel geil van. Ik maak het regelmatig mee dat ze me willen versieren en met me tot Allah willen bidden met odol.Maar dat doe ik niet.
Ja, dat zou ik ook zeggen als ik jou was...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:13 schreef SeLang het volgende:
Zelf ben ik trouwens hetero, dus het zegt al genoeg dat ik dit weet.
Geeft niet, maar schiet eens op wil je?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Er staat ook een mannelijk icoontje bij m'n naam, maar schijnbaar ben ik vrouwelijk
Oh mijn god, wat hebben ze met je gedaan? Gooi het eruit!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:13 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik heb vroeger veel in Arabische landen gereisd en daar wordt je inderdaad vaak benaderd door lokale homo's. Ze zijn daar veel toleranter tov homoseksualiteit dan in NL, zolang je het maar niet zo noemt. Dat is ook logisch omdat je in die landen geen gelijkwaardige relatie met een vrouw kunt hebben en ze moeten toch wat.
Zelf ben ik trouwens hetero, dus het zegt al genoeg dat ik dit weet.
Om de een of andere reden ging ik hier echt helemaal om stukquote:
Nou, die Marokkanen zijn gevaarlijker denk ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:19 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Je kan op dit moment beter Marokkanen hebben dan al die gekken uit Syrië.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:22 schreef Harlon het volgende:
[..]
Om de een of andere reden ging ik hier echt helemaal om stuk
Precies! Crip! Makker! Peace Yo !!!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:39 schreef Crip het volgende:
ga hier niet politiek correct lopen doen stinkende kaaslul. Wees jezelf.
Zie je wel! Er zijn genoeg Marokkanen die er wel wat leuks en goeds van proberen te makenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:29 schreef Pulzzar het volgende:
Ik heb ooit een Marokkaanse collega gehad toen ik in het beruchte Nederlandse warenhuis werkte (V&D dus). Hij was een topgozer: ijverig, klantvriendelijk, sociaal, sympathiek, etc. Hij leek in eerste instantie totaal niet op het foute beeld wat men vaak over Marokkanen heeft.
quote:Maar uiteindelijk werd betrapt op het regelmatig regelen van kortingen voor zijn vrienden - fraude dus - en werd hij ontslagen.
Ik heb ook ooit één Marokkaanse collega gehad in de 20 jaar dat ik heb gewerkt, verder heb ik er nog nooit een zien werken, behalve dan in coffeeshops en shoarmatenten.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:29 schreef Pulzzar het volgende:
Ik heb ooit een Marokkaanse collega gehad
Nee, dat klopt niet. Veel werken als verkoper achter de kassa en lopen in winkels rond. Ook doen ze een hoop vrijwilligerswerk. Vooral met kinderen en bejaarden. Om ze een leuke en plezierige, onbezorgde tijd te bezorgen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:53 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit één Marokkaanse collega gehad in de 20 jaar dat ik heb gewerkt, verder heb ik er nog nooit een zien werken, behalve dan in coffeeshops en shoarmatenten.
En dát is al erg genoeg dat mensen bang zijn om hun mening te geven...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:23 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Ik probeer politiek correct te zijn ondanks de schokkende feiten. Anders krijg ik een gigantische lading kritiek over me heen.
Helaas niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:59 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
En dát is al erg genoeg dat mensen bang zijn om hun mening te geven...
We leven toch in een land met een vrije meningsuiting?
Toch?
...
Doe er even een plaatje bij dan. Niet iedereen is een multiculturele kooktovenaarquote:
Gewoon die bil doen amattiequote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:33 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Doe er even een plaatje bij dan. Niet iedereen is een multiculturele kooktovenaar![]()
Ziet er best smakelijk uit, moet ik toegeven. Maar je weet nooit hoe het er in de keuken aan toe gaat hè, qua hygiëne
Je zou haar leven betalen als je echt die bil ziet.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:36 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Ik zou de bill wel betalen op zich als het gerecht er zo uitziet.
Jij probeert me nu woorden in mijn toetsenboord te leggen. Anders gaan we zo'n test doen dat ik aan zo'n leugendetector ding ga zitten. Dan merk je het vanzelf wel hehequote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:38 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Lieg niet![]()
Hugecooll heeft het me zelf verteld.
Jij bent wel erg enthousiast.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:56 schreef defokkingfoker het volgende:
Marokkanen![]()
Marokkaanse meiden![]()
![]()
Marokkaanse billen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maroc got talent![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
altijd weer vermakelijke tv door die Marokkanen![]()
[ afbeelding ]
Nou, lees dan maar eens! Het is echt toptekst!quote:Op zondag 10 januari 2016 00:32 schreef Enchanter het volgende:
OP niet gelezen , wel terechte klacht afgaande op de TT
De buurvrouw van mijn moeder is ook Marokkaanse en niet islamitisch opgevoed. Totaal anders dan Marokkaanse vrouwen die wel moslim zijn. Iemand anders die ik ken werd verstoten door haar familie omdat ze ging trouwen met een Nederlandse man. Ook zij is inmiddels 'verNederlandst' en lijkt helemaal niet meer op een Fatima met een hoofddoek.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:55 schreef Magemelvin het volgende:
Ligt denk ik niet aan de Marokkanen, maar aan de Marokkaans-Islamitische opvoeding, wat in Nederland vaak inhumaan wordt bestempeld.
Heb een Marokkaanse vriend die niet islamitisch opgevoed is en ik kan je zeggen dat die heel erg goed geïntegreerd is.
quote:Op zondag 10 januari 2016 00:32 schreef Enchanter het volgende:
OP niet gelezen , wel terechte klacht afgaande op de TT
alle moslims(of elke religie eigenlijk) is aids voor de samenleving niet alleen marokkanenquote:Op zondag 10 januari 2016 05:15 schreef Mark031 het volgende:
Marokkapen![]()
![]()
Aids van de Nederlandse samenleving. Alhoewel het bij ons nog wel meevalt vergeleken met België en Frankrijk
Marokkanen zijn echt een geval apart. Dat apengedrag zit grotendeels in hun karakter. Het inteeltgehalte ligt bij hun waarschijnlijk hoger vergeleken met andere Moslims.quote:Op zondag 10 januari 2016 05:16 schreef Calcio het volgende:
[..]
alle moslims(of elke religie eigenlijk) is aids voor de samenleving niet alleen marokkanen
Die 3 ecto's slaan het halve politiekorps in elkaar?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:26 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus hier een plaatje van Marokkanen, die nadat ze naar verluid het halve complete politiekorps in elkaar hadden geslagen, toch hun excuses en een bloemetje kwamen aanbieden aan twee agenten die dit wel wilden accepteren. Teun en Hans.
Jij fapt graag op 6jes ja?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:27 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
De Marokkaanse Mimi Ferrer daarentegen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mwoahquote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:27 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
De Marokkaanse Mimi Ferrer daarentegen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik fap graag op mooie vrouwen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:39 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Jij fapt graag op 6jes ja?
Neequote:Op dinsdag 12 januari 2016 06:50 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ik fap graag op mooie vrouwen.![]()
Ieder zijn eigen smaak natuurlijk, maar dit is gewoon een lekker wijf.
hey ik ben ook Marokkaans, daten?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 06:50 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ik fap graag op mooie vrouwen.![]()
Ieder zijn eigen smaak natuurlijk, maar dit is gewoon een lekker wijf.
Ja, inderdaad. Zo'n klein balletje, en dan ga je lopen zieken op één bevolkingsgroep op dat balletje omdat die toevallig van één micro-pixeltje van dat balletje afkomstig is.quote:
Want iedereen die een beperking op immigratie wil op een bepaalde groep door hun criminaliteitscijfers en achterwaartse cultuur behoren thuis op een forum voor neonazisme en whitepride? Echt de mafste liberallogic die er is.quote:
Oh fuck, wat doe jij nu? Tweede Hitler!quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:10 schreef GhpH het volgende:
[..]
Want iedereen die een beperking op immigratie wil op een bepaalde groep door hun criminaliteitscijfers en achterwaartse cultuur behoren thuis op een forum voor neonazisme en whitepride? Echt de mafste liberallogic die er is.
[ afbeelding ]
Er zijn zelfs Marokkanen die PVV stemmen omdat ze het gedrag van veel van hun landgenoten zat zijn. Heb dit nieuwjaar nog met ene een glas cava gedronken.
Het is niet dat PVV'ers een inherente haat hebben aan elke Marokkaan. Maar dat neemt niet weg dat je criminaliteitscijfers mag wegcijferen puur omdat ze je dwars in de maag zitten.
Wacht eens... je bent unbanned???quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:35 schreef Argo het volgende:
[..]
Oh fuck, wat doe jij nu? Tweede Hitler!![]()
Je mag gewoon niet zeggen dat jonge en ook oudere islamitische vrijgezelle mannen, gevaarlijker zijn, tegenover vrouwen etc.
Wanneer de wereld een kampioen nodig heeft, staat er een op. De autoriteit van een ban staat uiteraard beneden de nood van een redder zoals moi.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:47 schreef GhpH het volgende:
[..]
Wacht eens... je bent unbanned???
Hoe lang ben ik weggeweest?
Jawel hoor. Heb je net gedaan.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:35 schreef Argo het volgende:
[..]
Oh fuck, wat doe jij nu? Tweede Hitler!![]()
Je mag gewoon niet zeggen dat jonge en ook oudere islamitische vrijgezelle mannen, gevaarlijker zijn, tegenover vrouwen etc.
Kom dan.quote:Op woensdag 13 januari 2016 08:21 schreef Rozevla het volgende:
Mocro's horen hier niet.
Of ja, mag wel.
2 meter onder de grond
En wat moeten we doen aan de jongere islamitische vluchtelingen die het normaal vinden vrouwen lastig te vallen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jawel hoor. Heb je net gedaan.
Hetzelfde als met jonge niet-islamitische mensen die het normaal vinden vrouwen lastig te vallen. En als het vluchtelingen betreft, acuut terugsturen.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:57 schreef Argo het volgende:
[..]
En wat moeten we doen aan de jongere islamitische vluchtelingen die het normaal vinden vrouwen lastig te vallen.
Mooi dat is alles waar ik voor pleit. Ik vind het giftig dat je ze een extra zachte straf moet geven omdat het anders racisme is. Dat is wat mij niet door de beugel kan.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hetzelfde als met jonge niet-islamitische mensen die het normaal vinden vrouwen lastig te vallen. En als het vluchtelingen betreft, acuut terugsturen.
Maar wel vooral binnen de 'eigen gemeenschap'. Net zoals bijvoorbeeld Chinezen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:00 schreef JubaUrbicus het volgende:
[..]
Mexicanen zijn oververtegenwoordigd in drugs criminaliteit en hebben waarschijnlijk meer doden op hun geweten dan ISIS. En de negers maken per jaar meer doden dan IS en allerlei andere moslim terroristen jarenlang over doen in bijvoorbeeld Europa.
Dit.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:16 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Maar wel vooral binnen de 'eigen gemeenschap'. Net zoals bijvoorbeeld Chinezen.
Ja, komt helaas heel veel voor. Vandaar dat ie ook schaamteloos zo'n reactie post.quote:Op woensdag 13 januari 2016 11:10 schreef GhpH het volgende:
[..]
Want iedereen die een beperking op immigratie wil op een bepaalde groep door hun criminaliteitscijfers en achterwaartse cultuur behoren thuis op een forum voor neonazisme en whitepride? Echt de mafste liberallogic die er is.
Waarom acuut terugsturen? Dan worden ze alsnog afgeslacht door IS. Geef ze gewoon een waarschuwing en een kans.quote:Op woensdag 13 januari 2016 17:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hetzelfde als met jonge niet-islamitische mensen die het normaal vinden vrouwen lastig te vallen. En als het vluchtelingen betreft, acuut terugsturen.
Yes Rquote:Op donderdag 14 januari 2016 01:25 schreef defokkingfoker het volgende:
Je hoort Ali B, hardcore to the bone,
Represent War Child tot aan stichting Boom.
In mijn leven is niks gewoon,
kontelikkers likken me bil zo schoon.
Ben niet de rapper met de spaanse flow,
maar ik heb wel een wassen beeld in Madam- Tussauds.
Sommige rappers vinden mij nu een sell-out,
een commerciele jongen die alleen maar van geld houdt.
Arme stakkers 't doet pijn in mijn hart,
want die marrokaan sleept weer een prijs in de wacht.
Ik ben niet de allerbeste, maar ik blijf wel apart.
Heb het onder controle. Alsof ik rijd in me car.
Schumacher zou alleen rijden zonder te remmen.
Ik ben zo leip, hoor in me hoofd nu wel honderden stemmen.
Doe dit voor een softies en hun roffe publiek.
Dus gooi je handen in de lucht dan gaan we los op de beat.
Want dit is, ja dit is die Leipe Mocro Flavour
Geen probleem Ali B, brengt Leipe Mocro Flavour
Iedereen die doet mee, met Leipe Mocro Flavour
Die Leipe Mocro Flavour, die Leipe Mocro Flavour
Ik ben als coca-cola met een cherry smaak
en ik hoef geen alcohol om herrie te maken.
Ik flow de plaats en laat de hele club bouncen.
Chickies die dansen, want ik chill hem V.I.P.
Ik doe dat niet om stoer te doen, maar eh yo dansen kan ik niet.
Voel je die beat? Ik voel hem echt.
Tenmiste dat is als ik flow, want als ik dans lijk ik gek.
En als ik sjans, hou maar op.
Dan krijg ik 9 van de 10 keer een stomp op me bek, shit.
Kont in de tent, Ali B, Yes-R en Brace op de track.
En dit feest is perfect. En de sfeer is er zeker.
Wie brengt het beter dan de morco flavour?
Niemand die het durft om motherfucking' weten.
Niemand die kan tippen aan Yes-R en zijn neven.
Het zit in ons bloed en dit is hoe het moet.
Je kan me haten om de vloes, maar onthou m'n fucking naam en de successen die ik boek want...
Ik ben down met een boer of een swingende belg.
En ik heb respect voor iedereen, wat ik voor niemand verberg.
Ben eigenwijs, eigenzinnig maar teminste mezelf.
Want meelopen heeft nooit en te nimmer gewerkt.
Doe maar gek...
Bounce en wordt helemaal lijp
En yoo we leven al zo lang in een vervelende tijd.
En als we blijven zeuren wordt het toch al niet beter.
Dus daarom breng ik jullie nu die leipe mocro flavour.
Ik geef geen fok om die fackers.
Het zijn wel honderde heters.
Ik ga de oorlog met ze aan en rappen zonder een leger.
Yes-R aan m'n zijde, klaar om te strijden.
Rocken de show, pakken de dough en gaan dan pleite.
Ik ben niet het type dat z'n zaken wel goed bekijkt,
heb ik het te druk kun je terecht bij me look-a-like.
En als je geen genoegen krijgt, volg me pik,
Want yoo ik ben al onderweg naar m'n volgende hit.
Want dit is, ja dit is die Leipe Mocro Flavour
Geen probleem Ali B, brengt Leipe Mocro Flavour
Iedereen die doet mee, met Leipe Mocro Flavour
Die Leipe Mocro Flavour, die Leipe Mocro Flavour...
quote:Op donderdag 14 januari 2016 06:35 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Kap eens met dit intelligente topic vervuilen.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:56 schreef defokkingfoker het volgende:
Marokkaanse meiden![]()
![]()
Marokkaanse billen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zij is waarschijnlijk banger voor haar broers. Dat hele stiekeme maakt het extra geil.quote:Op donderdag 14 januari 2016 07:40 schreef Calcio het volgende:
[..]
pas maar op, als je 1x aan haar zit staan er gelijk 5 broers voor je neus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |