Nou, lees dan maar eens! Het is echt toptekst!quote:Op zondag 10 januari 2016 00:32 schreef Enchanter het volgende:
OP niet gelezen , wel terechte klacht afgaande op de TT
De buurvrouw van mijn moeder is ook Marokkaanse en niet islamitisch opgevoed. Totaal anders dan Marokkaanse vrouwen die wel moslim zijn. Iemand anders die ik ken werd verstoten door haar familie omdat ze ging trouwen met een Nederlandse man. Ook zij is inmiddels 'verNederlandst' en lijkt helemaal niet meer op een Fatima met een hoofddoek.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 10:55 schreef Magemelvin het volgende:
Ligt denk ik niet aan de Marokkanen, maar aan de Marokkaans-Islamitische opvoeding, wat in Nederland vaak inhumaan wordt bestempeld.
Heb een Marokkaanse vriend die niet islamitisch opgevoed is en ik kan je zeggen dat die heel erg goed geïntegreerd is.
quote:Op zondag 10 januari 2016 00:32 schreef Enchanter het volgende:
OP niet gelezen , wel terechte klacht afgaande op de TT
alle moslims(of elke religie eigenlijk) is aids voor de samenleving niet alleen marokkanenquote:Op zondag 10 januari 2016 05:15 schreef Mark031 het volgende:
Marokkapen![]()
![]()
Aids van de Nederlandse samenleving. Alhoewel het bij ons nog wel meevalt vergeleken met België en Frankrijk
Marokkanen zijn echt een geval apart. Dat apengedrag zit grotendeels in hun karakter. Het inteeltgehalte ligt bij hun waarschijnlijk hoger vergeleken met andere Moslims.quote:Op zondag 10 januari 2016 05:16 schreef Calcio het volgende:
[..]
alle moslims(of elke religie eigenlijk) is aids voor de samenleving niet alleen marokkanen
Die 3 ecto's slaan het halve politiekorps in elkaar?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:26 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus hier een plaatje van Marokkanen, die nadat ze naar verluid het halve complete politiekorps in elkaar hadden geslagen, toch hun excuses en een bloemetje kwamen aanbieden aan twee agenten die dit wel wilden accepteren. Teun en Hans.
Jij fapt graag op 6jes ja?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:27 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
De Marokkaanse Mimi Ferrer daarentegen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mwoahquote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:27 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
De Marokkaanse Mimi Ferrer daarentegen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik fap graag op mooie vrouwen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:39 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Jij fapt graag op 6jes ja?
Neequote:Op dinsdag 12 januari 2016 06:50 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ik fap graag op mooie vrouwen.![]()
Ieder zijn eigen smaak natuurlijk, maar dit is gewoon een lekker wijf.
hey ik ben ook Marokkaans, daten?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 06:50 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ik fap graag op mooie vrouwen.![]()
Ieder zijn eigen smaak natuurlijk, maar dit is gewoon een lekker wijf.
Ja, inderdaad. Zo'n klein balletje, en dan ga je lopen zieken op één bevolkingsgroep op dat balletje omdat die toevallig van één micro-pixeltje van dat balletje afkomstig is.quote:
Want iedereen die een beperking op immigratie wil op een bepaalde groep door hun criminaliteitscijfers en achterwaartse cultuur behoren thuis op een forum voor neonazisme en whitepride? Echt de mafste liberallogic die er is.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |