Bedankt, Hugecooll kwam namelijk na honderden meldingen al controleren of dit topic wel door de beugel kon. Of het wel onder de Vrijheid van Meningsuiting valt, zoals Hugecooll dat interpreteertquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
nou dan kies ik dezelfde aanpak en laten we het dan maar met de mantel der liefde bedekken. Want dat staat netjes.
Ik heb geen melding gedaan. In de basis ben ik het zelfs met je eens. Ik hou niet van Marokkanen. Het zijn nare, vervelende onruststokertjes en pas als de verhouding 3 op 1 is durven ze wat. Alleen zijn er al heel veel van dit soort topics volgens mij?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:25 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Bedankt, Hugecooll kwam namelijk na honderden meldingen al controleren of dit topic wel door de beugel kon. Of het wel onder de Vrijheid van Meningsuiting valt, zoals Hugecooll dat interpreteert
Vrijheid van meningsuiting is hier natuurlijk niet van toepassing. Daarnaast vind ik het zelf niet echt iets voor in NWS. Waarom heb je dit topic eigenlijk in NWS gemaakt?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:25 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Bedankt, Hugecooll kwam namelijk na honderden meldingen al controleren of dit topic wel door de beugel kon. Of het wel onder de Vrijheid van Meningsuiting valt, zoals Hugecooll dat interpreteert
rustig yousefquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:05 schreef Deadre het volgende:
TS is een kanker neurd die niet van zijn zolder weg te slaan is
Omdat ik een noob ben. Heb pas op 23 december registreert. En werd al een paar keer voor trol uitgemaakt omdat ik graag m'n mening geef. Waar zou jij hem willen plaatsen dan? Ik denk beter politiek hé? Mijn nederige, politiek correcte excusesquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting is hier natuurlijk niet van toepassing. Daarnaast vind ik het zelf niet echt iets voor in NWS. Waarom heb je dit topic eigenlijk in NWS gemaakt?
Ik ga helemaal niks verplaatsen, jongedame. Dat mag een van de specjes of frutsel of padsel doenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:53 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Omdat ik een noob ben. Heb pas op 23 december registreert. En werd al een paar keer voor trol uitgemaakt omdat ik graag m'n mening geef. Waar zou jij hem willen plaatsen dan? Ik denk beter politiek hé? Mijn nederige, politiek correcte excuses, mevrouw de moderator. Als u hem wil verplaatsen zorg ik dat ik voortaan nog beter m'n best doe met nadenken
Ik wil naar ergens waar ik meer views krijg want dit probleem moet wel onder de aandacht worden gebracht mevrouw Hugecoollquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niks verplaatsen, jongedame. Dat mag een van de specjes of frutsel of padsel doen
Nee, dat mag een van de mods van NWS doen als hij/zij dat wilquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:56 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Ik wil naar ergens waar ik meer views krijg want dit probleem moet wel onder de aandacht worden gebracht mevrouw HugecoollKan deze noob dat zelf?
![]()
![]()
Er staat moderator bij je naam, madam. Dus jij bent van de klantenservicequote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:59 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee, dat mag een van de mods van NWS doen als hij/zij dat wil
Dat vind ik dan weer te veel Vrijheid van Meningsuiting. Racist!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:03 schreef topdeck het volgende:
marokkanen zijn letterlijk inteeltproducten en zijn er nog eens trots op ;')___!!
eh sahbi jwz kk ibahesh
Vraag maar of ze jaloers worden wanneer hun nichten knuffelen met een anderquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:03 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer te veel Vrijheid van Meningsuiting. Racist!
Als homo weet ik één ding zeker: zodra ik mijn homoseksualiteit bekendmaak en ze zijn alleen, dan springen ze als haviken op me. Voor de buitenwereld een hekel aan homo's, maar stiekem worden ze er heel geil van. Ik maak het regelmatig mee dat ze me willen versieren en met me tot Allah willen bidden met odol.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:04 schreef topdeck het volgende:
[..]
Vraag maar of ze jaloers worden wanneer hun nichten knuffelen met een ander
Er staat ook een mannelijk icoontje bij m'n naam, maar schijnbaar ben ik vrouwelijkquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:03 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Er staat moderator bij je naam, madam. Dus jij bent van de klantenserviceAan het werk graag!
Of is dit vrijwilligerswerk wat je doet?
![]()
Ik heb vroeger veel in Arabische landen gereisd en daar wordt je inderdaad vaak benaderd door lokale homo's. Ze zijn daar veel toleranter tov homoseksualiteit dan in NL, zolang je het maar niet zo noemt. Dat is ook logisch omdat je in die landen geen gelijkwaardige relatie met een vrouw kunt hebben en ze moeten toch wat.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:06 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Als homo weet ik één ding zeker: zodra ik mijn homoseksualiteit bekendmaak en ze zijn alleen, dan springen ze als haviken op me. Voor de buitenwereld een hekel aan homo's, maar stiekem worden ze er heel geil van. Ik maak het regelmatig mee dat ze me willen versieren en met me tot Allah willen bidden met odol.Maar dat doe ik niet.
Ja, dat zou ik ook zeggen als ik jou was...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:13 schreef SeLang het volgende:
Zelf ben ik trouwens hetero, dus het zegt al genoeg dat ik dit weet.
Geeft niet, maar schiet eens op wil je?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:07 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Er staat ook een mannelijk icoontje bij m'n naam, maar schijnbaar ben ik vrouwelijk
Oh mijn god, wat hebben ze met je gedaan? Gooi het eruit!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:13 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik heb vroeger veel in Arabische landen gereisd en daar wordt je inderdaad vaak benaderd door lokale homo's. Ze zijn daar veel toleranter tov homoseksualiteit dan in NL, zolang je het maar niet zo noemt. Dat is ook logisch omdat je in die landen geen gelijkwaardige relatie met een vrouw kunt hebben en ze moeten toch wat.
Zelf ben ik trouwens hetero, dus het zegt al genoeg dat ik dit weet.
Om de een of andere reden ging ik hier echt helemaal om stukquote:
Nou, die Marokkanen zijn gevaarlijker denk ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:19 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Je kan op dit moment beter Marokkanen hebben dan al die gekken uit Syrië.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:22 schreef Harlon het volgende:
[..]
Om de een of andere reden ging ik hier echt helemaal om stuk
Precies! Crip! Makker! Peace Yo !!!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:39 schreef Crip het volgende:
ga hier niet politiek correct lopen doen stinkende kaaslul. Wees jezelf.
Zie je wel! Er zijn genoeg Marokkanen die er wel wat leuks en goeds van proberen te makenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:29 schreef Pulzzar het volgende:
Ik heb ooit een Marokkaanse collega gehad toen ik in het beruchte Nederlandse warenhuis werkte (V&D dus). Hij was een topgozer: ijverig, klantvriendelijk, sociaal, sympathiek, etc. Hij leek in eerste instantie totaal niet op het foute beeld wat men vaak over Marokkanen heeft.
quote:Maar uiteindelijk werd betrapt op het regelmatig regelen van kortingen voor zijn vrienden - fraude dus - en werd hij ontslagen.
Ik heb ook ooit één Marokkaanse collega gehad in de 20 jaar dat ik heb gewerkt, verder heb ik er nog nooit een zien werken, behalve dan in coffeeshops en shoarmatenten.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:29 schreef Pulzzar het volgende:
Ik heb ooit een Marokkaanse collega gehad
Nee, dat klopt niet. Veel werken als verkoper achter de kassa en lopen in winkels rond. Ook doen ze een hoop vrijwilligerswerk. Vooral met kinderen en bejaarden. Om ze een leuke en plezierige, onbezorgde tijd te bezorgen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:53 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit één Marokkaanse collega gehad in de 20 jaar dat ik heb gewerkt, verder heb ik er nog nooit een zien werken, behalve dan in coffeeshops en shoarmatenten.
En dát is al erg genoeg dat mensen bang zijn om hun mening te geven...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:23 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Ik probeer politiek correct te zijn ondanks de schokkende feiten. Anders krijg ik een gigantische lading kritiek over me heen.
Helaas niet.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:59 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
En dát is al erg genoeg dat mensen bang zijn om hun mening te geven...
We leven toch in een land met een vrije meningsuiting?
Toch?
...
Doe er even een plaatje bij dan. Niet iedereen is een multiculturele kooktovenaarquote:
Gewoon die bil doen amattiequote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:33 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Doe er even een plaatje bij dan. Niet iedereen is een multiculturele kooktovenaar![]()
Ziet er best smakelijk uit, moet ik toegeven. Maar je weet nooit hoe het er in de keuken aan toe gaat hè, qua hygiëne
Je zou haar leven betalen als je echt die bil ziet.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:36 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Ik zou de bill wel betalen op zich als het gerecht er zo uitziet.
Jij probeert me nu woorden in mijn toetsenboord te leggen. Anders gaan we zo'n test doen dat ik aan zo'n leugendetector ding ga zitten. Dan merk je het vanzelf wel hehequote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:38 schreef DeKnuppel het volgende:
[..]
Lieg niet![]()
Hugecooll heeft het me zelf verteld.
Jij bent wel erg enthousiast.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:56 schreef defokkingfoker het volgende:
Marokkanen![]()
Marokkaanse meiden![]()
![]()
Marokkaanse billen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maroc got talent![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
altijd weer vermakelijke tv door die Marokkanen![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |