abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158938927
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 20:24 schreef Toefjes het volgende:

[..]

nou dan kies ik dezelfde aanpak en laten we het dan maar met de mantel der liefde bedekken. Want dat staat netjes.
Bedankt, Hugecooll kwam namelijk na honderden meldingen al controleren of dit topic wel door de beugel kon. Of het wel onder de Vrijheid van Meningsuiting valt, zoals Hugecooll dat interpreteert :Y
pi_158938943
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 20:24 schreef Woelwater het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Probleem mee? Ben jij nou een bontkraagje of niet? Vertel? Geeft niets hoor!
pi_158939038
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 20:25 schreef DeKnuppel het volgende:

[..]

Bedankt, Hugecooll kwam namelijk na honderden meldingen al controleren of dit topic wel door de beugel kon. Of het wel onder de Vrijheid van Meningsuiting valt, zoals Hugecooll dat interpreteert :Y
Ik heb geen melding gedaan. In de basis ben ik het zelfs met je eens. Ik hou niet van Marokkanen. Het zijn nare, vervelende onruststokertjes en pas als de verhouding 3 op 1 is durven ze wat. Alleen zijn er al heel veel van dit soort topics volgens mij?
  vrijdag 8 januari 2016 @ 20:31:12 #54
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_158939089
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 20:25 schreef DeKnuppel het volgende:

[..]

Vrijheid van meningsuiting is hier natuurlijk niet van toepassing. Daarnaast vind ik het zelf niet echt iets voor in NWS. Waarom heb je dit topic eigenlijk in NWS gemaakt?
  vrijdag 8 januari 2016 @ 20:40:53 #55
391651 watisdezen
Neen Neen Neen
pi_158939335
Leuk natuurlijk een topic speciaal over mij, maar wat is het nieuws?
pi_158939550
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 20:05 schreef Deadre het volgende:
TS is een kanker neurd die niet van zijn zolder weg te slaan is
rustig yousef
pi_158939767
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 20:31 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Vrijheid van meningsuiting is hier natuurlijk niet van toepassing. Daarnaast vind ik het zelf niet echt iets voor in NWS. Waarom heb je dit topic eigenlijk in NWS gemaakt?
Omdat ik een noob ben. Heb pas op 23 december registreert. En werd al een paar keer voor trol uitgemaakt omdat ik graag m'n mening geef. Waar zou jij hem willen plaatsen dan? Ik denk beter politiek hé? Mijn nederige, politiek correcte excuses _O_ , mevrouw de moderator. Als u hem wil verplaatsen zorg ik dat ik voortaan nog beter m'n best doe met nadenken _O_
pi_158939789
Heb de openingspost nog wat aangepast. Was niet helemaal duidelijk waarom ik het topic heb geopend volgens mij. NOOB!
pi_158939812
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 20:47 schreef Anoonumos het volgende:

[..]

rustig yousef
Bedankt man, dat je voor me opkomt! Samen tegen bontkraagjes! ^O^ Peace
  vrijdag 8 januari 2016 @ 20:54:43 #60
179075 hugecooll
pi_158939824
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 20:53 schreef DeKnuppel het volgende:

[..]

Omdat ik een noob ben. Heb pas op 23 december registreert. En werd al een paar keer voor trol uitgemaakt omdat ik graag m'n mening geef. Waar zou jij hem willen plaatsen dan? Ik denk beter politiek hé? Mijn nederige, politiek correcte excuses _O_ , mevrouw de moderator. Als u hem wil verplaatsen zorg ik dat ik voortaan nog beter m'n best doe met nadenken _O_
Ik ga helemaal niks verplaatsen, jongedame. Dat mag een van de specjes of frutsel of padsel doen
pi_158939882
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 20:54 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Ik ga helemaal niks verplaatsen, jongedame. Dat mag een van de specjes of frutsel of padsel doen
Ik wil naar ergens waar ik meer views krijg want dit probleem moet wel onder de aandacht worden gebracht mevrouw Hugecooll _O_ Kan deze noob dat zelf? _O_ :* _O_
  vrijdag 8 januari 2016 @ 20:59:25 #62
179075 hugecooll
pi_158939994
quote:
17s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 20:56 schreef DeKnuppel het volgende:

[..]

Ik wil naar ergens waar ik meer views krijg want dit probleem moet wel onder de aandacht worden gebracht mevrouw Hugecooll _O_ Kan deze noob dat zelf? _O_ :* _O_
Nee, dat mag een van de mods van NWS doen als hij/zij dat wil
pi_158940109
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 20:59 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Nee, dat mag een van de mods van NWS doen als hij/zij dat wil
Er staat moderator bij je naam, madam. Dus jij bent van de klantenservice O+ Aan het werk graag! O+ Of is dit vrijwilligerswerk wat je doet? O+
pi_158940128
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 21:03 schreef topdeck het volgende:
marokkanen zijn letterlijk inteeltproducten en zijn er nog eens trots op ;')___!!

eh sahbi jwz kk ibahesh
Dat vind ik dan weer te veel Vrijheid van Meningsuiting. Racist!
  vrijdag 8 januari 2016 @ 21:04:25 #65
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_158940160
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 21:03 schreef DeKnuppel het volgende:

[..]

Dat vind ik dan weer te veel Vrijheid van Meningsuiting. Racist!
Vraag maar of ze jaloers worden wanneer hun nichten knuffelen met een ander :')
graag op anoniem
pi_158940256
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 21:04 schreef topdeck het volgende:

[..]

Vraag maar of ze jaloers worden wanneer hun nichten knuffelen met een ander :')
Als homo weet ik één ding zeker: zodra ik mijn homoseksualiteit bekendmaak en ze zijn alleen, dan springen ze als haviken op me. Voor de buitenwereld een hekel aan homo's, maar stiekem worden ze er heel geil van. Ik maak het regelmatig mee dat ze me willen versieren en met me tot Allah willen bidden met odol. :Y Maar dat doe ik niet.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 21:07:19 #67
179075 hugecooll
pi_158940275
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 21:03 schreef DeKnuppel het volgende:

[..]

Er staat moderator bij je naam, madam. Dus jij bent van de klantenservice O+ Aan het werk graag! O+ Of is dit vrijwilligerswerk wat je doet? O+
Er staat ook een mannelijk icoontje bij m'n naam, maar schijnbaar ben ik vrouwelijk
  vrijdag 8 januari 2016 @ 21:13:54 #68
78918 SeLang
Black swans matter
pi_158940508
quote:
4s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 21:06 schreef DeKnuppel het volgende:

[..]

Als homo weet ik één ding zeker: zodra ik mijn homoseksualiteit bekendmaak en ze zijn alleen, dan springen ze als haviken op me. Voor de buitenwereld een hekel aan homo's, maar stiekem worden ze er heel geil van. Ik maak het regelmatig mee dat ze me willen versieren en met me tot Allah willen bidden met odol. :Y Maar dat doe ik niet.
Ik heb vroeger veel in Arabische landen gereisd en daar wordt je inderdaad vaak benaderd door lokale homo's. Ze zijn daar veel toleranter tov homoseksualiteit dan in NL, zolang je het maar niet zo noemt. Dat is ook logisch omdat je in die landen geen gelijkwaardige relatie met een vrouw kunt hebben en ze moeten toch wat.

Zelf ben ik trouwens hetero, dus het zegt al genoeg dat ik dit weet.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  vrijdag 8 januari 2016 @ 21:16:13 #69
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_158940579
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 21:13 schreef SeLang het volgende:

Ja, dat zou ik ook zeggen als ik jou was... 8-)
&lt;signature here&gt;.
pi_158940722
quote:
8s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 21:07 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Er staat ook een mannelijk icoontje bij m'n naam, maar schijnbaar ben ik vrouwelijk
Geeft niet, maar schiet eens op wil je?
pi_158940768
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 21:13 schreef SeLang het volgende:

[..]

Ik heb vroeger veel in Arabische landen gereisd en daar wordt je inderdaad vaak benaderd door lokale homo's. Ze zijn daar veel toleranter tov homoseksualiteit dan in NL, zolang je het maar niet zo noemt. Dat is ook logisch omdat je in die landen geen gelijkwaardige relatie met een vrouw kunt hebben en ze moeten toch wat.

Oh mijn god, wat hebben ze met je gedaan? Gooi het eruit! :{
pi_158941904
>KLB

[ Bericht 94% gewijzigd door Specularium op 08-01-2016 22:46:18 ]
pi_158945003
Bedankt, Specularium! Laten we nu nu hier op het scherpst van onze tong en niet Marokkaanse messen verder discussiëren over het fenomeen Marokkaan zonder raciestiesje opmerkiengen te maken! O-)
  vrijdag 8 januari 2016 @ 23:19:25 #74
199566 Dr_g0nz0
Gonzo Journalism
pi_158945477
Je kan op dit moment beter Marokkanen hebben dan al die gekken uit Syrië.
"You Took Too Much Man, You Took Too Much, Too Much."
pi_158945569
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 21:48 schreef Specularium het volgende:
>KLB
Om de een of andere reden ging ik hier echt helemaal om stuk
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_158946148
ga hier niet politiek correct lopen doen stinkende kaaslul. Wees jezelf.
pi_158947884
Ik heb ooit een Marokkaanse collega gehad toen ik in het beruchte Nederlandse warenhuis werkte (V&D dus). Hij was een topgozer: ijverig, klantvriendelijk, sociaal, sympathiek, etc. Hij leek in eerste instantie totaal niet op het foute beeld wat men vaak over Marokkanen heeft. Maar uiteindelijk werd betrapt op het regelmatig regelen van kortingen voor zijn vrienden - fraude dus - en werd hij ontslagen.

Dat het dus zoveel 'kutmarokkanen' zijn, komt denk ik o.a. ook omdat ze onder druk staan om elkaars aanzien te behouden. Wanneer je als Marokkaanse jongen geen problemen veroorzaakt, ben je een homo, schijtbak en een smerige overloper. Ik snap best dat het moeilijk is. Een groot deel van de Nederlanders, bestaande uit bevooroordeelde tokkies, kotst je bij voorbaat al uit, dus ik kan wel me wel een voorstelling maken dat je dan tegen de wet ingaat om aanzien te krijgen bij andere Marokkanen.
pi_158947909
Ze zijn ook allemaal zo goed geïntegreerd hier zeg. Echt een verrijking voor Nederland :')
pi_158948065
Dit topic gaat echt helemaal nergens over :'). En Marokkanen die ons kaaskoppen noemen :') :') :').
pi_158948112
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 20:29 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik heb geen melding gedaan.
Lieg niet :{ :{w Hugecooll heeft het me zelf verteld.
pi_158948126
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 23:19 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Je kan op dit moment beter Marokkanen hebben dan al die gekken uit Syrië.
Nou, die Marokkanen zijn gevaarlijker denk ik.
pi_158948164
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 23:22 schreef Harlon het volgende:

[..]

Om de een of andere reden ging ik hier echt helemaal om stuk
pi_158948181
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 23:39 schreef Crip het volgende:
ga hier niet politiek correct lopen doen stinkende kaaslul. Wees jezelf.
Precies! Crip! Makker! Peace Yo !!! ^O^
pi_158948226
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 00:29 schreef Pulzzar het volgende:
Ik heb ooit een Marokkaanse collega gehad toen ik in het beruchte Nederlandse warenhuis werkte (V&D dus). Hij was een topgozer: ijverig, klantvriendelijk, sociaal, sympathiek, etc. Hij leek in eerste instantie totaal niet op het foute beeld wat men vaak over Marokkanen heeft.
Zie je wel! Er zijn genoeg Marokkanen die er wel wat leuks en goeds van proberen te maken O+

quote:
Maar uiteindelijk werd betrapt op het regelmatig regelen van kortingen voor zijn vrienden - fraude dus - en werd hij ontslagen.
:') ;(
  zaterdag 9 januari 2016 @ 00:53:47 #85
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_158948554
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 00:29 schreef Pulzzar het volgende:
Ik heb ooit een Marokkaanse collega gehad
Ik heb ook ooit één Marokkaanse collega gehad in de 20 jaar dat ik heb gewerkt, verder heb ik er nog nooit een zien werken, behalve dan in coffeeshops en shoarmatenten.
pi_158948589
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 00:53 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Ik heb ook ooit één Marokkaanse collega gehad in de 20 jaar dat ik heb gewerkt, verder heb ik er nog nooit een zien werken, behalve dan in coffeeshops en shoarmatenten.
Nee, dat klopt niet. Veel werken als verkoper achter de kassa en lopen in winkels rond. Ook doen ze een hoop vrijwilligerswerk. Vooral met kinderen en bejaarden. Om ze een leuke en plezierige, onbezorgde tijd te bezorgen.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 01:56:25 #87
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_158949891
Marokkanen _O_
Marokkaanse meiden _O_ _O_
Marokkaanse billen _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Maroc got talent _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
altijd weer vermakelijke tv door die Marokkanen ^O^

Ik ben geil
  zaterdag 9 januari 2016 @ 01:58:51 #88
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_158949936
Vergeten te vermelden:

Couscous _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik ben geil
pi_158949940
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 19:23 schreef DeKnuppel het volgende:

[..]

Ik probeer politiek correct te zijn ondanks de schokkende feiten. Anders krijg ik een gigantische lading kritiek over me heen.
En dát is al erg genoeg dat mensen bang zijn om hun mening te geven...

We leven toch in een land met een vrije meningsuiting?
Toch?
...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_158950124
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 01:59 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

En dát is al erg genoeg dat mensen bang zijn om hun mening te geven...

We leven toch in een land met een vrije meningsuiting?
Toch?
...
Helaas niet.
pi_158950336
Marokkaanse chimi's O+
pi_158950350
Chimi's in het algemeen O+
pi_158950382
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 02:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
Marokkaanse chimi's
Doe er even een plaatje bij dan. Niet iedereen is een multiculturele kooktovenaar :7
Ziet er best smakelijk uit, moet ik toegeven. Maar je weet nooit hoe het er in de keuken aan toe gaat hè, qua hygiëne oO<
pi_158950397
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 02:33 schreef DeKnuppel het volgende:

[..]

Doe er even een plaatje bij dan. Niet iedereen is een multiculturele kooktovenaar :7
Ziet er best smakelijk uit, moet ik toegeven. Maar je weet nooit hoe het er in de keuken aan toe gaat hè, qua hygiëne oO<
Gewoon die bil doen amattie
pi_158950407
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 02:35 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Gewoon die bil doen amattie
Ik zou de bill wel betalen op zich als het gerecht er zo uitziet.
pi_158950475
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 02:36 schreef DeKnuppel het volgende:

[..]

Ik zou de bill wel betalen op zich als het gerecht er zo uitziet.
Je zou haar leven betalen als je echt die bil ziet.
pi_158952557
quote:
13s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 00:38 schreef DeKnuppel het volgende:

[..]

Lieg niet :{ :{w Hugecooll heeft het me zelf verteld.
Jij probeert me nu woorden in mijn toetsenboord te leggen. Anders gaan we zo'n test doen dat ik aan zo'n leugendetector ding ga zitten. Dan merk je het vanzelf wel hehe
pi_158952724
ts probeert te hard
pi_158953241
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 01:56 schreef defokkingfoker het volgende:
Marokkanen _O_
Marokkaanse meiden _O_ _O_
Marokkaanse billen _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Maroc got talent _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
altijd weer vermakelijke tv door die Marokkanen ^O^

[ afbeelding ]
Jij bent wel erg enthousiast.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 10:55:06 #100
451028 Magemelvin
Life is short
pi_158953314
Ligt denk ik niet aan de Marokkanen, maar aan de Marokkaans-Islamitische opvoeding, wat in Nederland vaak inhumaan wordt bestempeld.
Heb een Marokkaanse vriend die niet islamitisch opgevoed is en ik kan je zeggen dat die heel erg goed geïntegreerd is. ^O^
Winnaar beste KLB user 2017
Winnaar grappigste topic KLB 2018
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')