Beleving, spirit en doorzettingsvermogen > talent en onzekerheid.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:37 schreef Henrys het volgende:
Hoe verklaren jullie dat Wijnaldum het zo goed doet in de BPL en Depay maar nog een schim is van wie hij in de eredivisie was? Wijnaldum heeft nog mindere spelers om zich heen ook
Als Wijnaldum bij Man. Utd. zou spelen, dan zou hij ook niet elke wedstrijd op een basisplaats kunnen rekenen denk ik. Bij Man. Utd. wordt er nou eenmaal meer van je verwacht. Maar Wijnaldum doet het idd erg goed, Memphis lijkt over te lopen van de sterallures (het lijkt ook wel een wijf zoals hij zich uitdost), en presteert tussen de lijnen zwaar ondermaats. Misschien heeft hij wat meer tijd nodig om zich aan te passen. Wijnaldum heeft ondanks zijn nog relatieve jonge leeftijd al een shitload aan wedstrijden gespeeld.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:37 schreef Henrys het volgende:
Hoe verklaren jullie dat Wijnaldum het zo goed doet in de BPL en Depay maar nog een schim is van wie hij in de eredivisie was? Wijnaldum heeft nog mindere spelers om zich heen ook
Ik denk dat Wijnaldum ook helemaal geen United materiaal is, al is dat bij Depay ook hoogst twijfelachtig natuurlijk. Alhoewel, als ik Schweinie zie spelen denk ik niet dat Wijnaldum het veel minder zou doen. Het grote verschil tussen Wijnaldum en Depay is dat Depay graag de beste voetballer in het team wil worden en Wijnaldum als streven heeft om zijn kwaliteiten zo in te zetten dat het team daar het beste mee rendeert. Ze hebben gewoon een totaal verschillende drive en in het ene verband pakt het ene goed uit en in het andere het andere. Het is alsof je Johann Vogel vergelijkt met Romario.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 06:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als Wijnaldum bij Man. Utd. zou spelen, dan zou hij ook niet elke wedstrijd op een basisplaats kunnen rekenen denk ik. Bij Man. Utd. wordt er nou eenmaal meer van je verwacht. Maar Wijnaldum doet het idd erg goed, Memphis lijkt over te lopen van de sterallures (het lijkt ook wel een wijf zoals hij zich uitdost), en presteert tussen de lijnen zwaar ondermaats. Misschien heeft hij wat meer tijd nodig om zich aan te passen. Wijnaldum heeft ondanks zijn nog relatieve jonge leeftijd al een shitload aan wedstrijden gespeeld.
Ja, natuurlijk. Maar wel één die makkelijker te trainen is dan balaanname of techniek.quote:
Dat is absoluut waar. Er zijn er maar weinig met zo'n mentaliteit. Iedereen die hem kent gunt hem ook direct het beste, hele warme enthousiaste jongen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:11 schreef rubbereend het volgende:
Wijnaldum is ook wel een aardig onderschat voetballer die in Engeland ook nog eens helemaal op zijn plaats is. Hij heeft zich echt erg ontwikkeld de afgelopen jaren en leeft als een topsporter.
Het is sowieso grappig om te zien dat ieder talent (of voormalig talent) in Nederland meteen gemeten word aan Barcelona/Bayern niveau. Als iemand dan subtop, of misschien zelfs middenmoot speelt en het daar goed doet gaan mensen zeggen dat ze te kort komen voor de top. Wat is er inderdaad mis met gewoon lekker je leven lang bij clubs van het kaliber van Newcastle spelen, dan heb je uiteindelijk ook een prima carrière en die kans op een topclub kan altijd nog komen als je een keer een seizoen uitblinkt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar. Er zijn er maar weinig met zo'n mentaliteit. Iedereen die hem kent gunt hem ook direct het beste, hele warme enthousiaste jongen.
Toch is hij puur voetballend helemaal niet zo bijzonder. Denk dat hij op een hoger niveau ook echt niet mee kan. Maar ja, boeiend, hij heeft een pracht carrière.
Precies, ik was al blij geweest als ik mijn hele leven bij FC Eindhoven had kunnen blijven spelen met een mooi contract.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:22 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het is sowieso grappig om te zien dat ieder talent (of voormalig talent) in Nederland meteen gemeten word aan Barcelona/Bayern niveau. Als iemand dan subtop, of misschien zelfs middenmoot speelt en het daar goed doet gaan mensen zeggen dat ze te kort komen voor de top. Wat is er inderdaad mis met gewoon lekker je leven lang bij clubs van het kaliber van Newcastle spelen, dan heb je uiteindelijk ook een prima carrière en die kans op een topclub kan altijd nog komen als je een keer een seizoen uitblinkt.
Echt waar joh.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Precies, ik was al blij geweest als ik mijn hele leven bij FC Eindhoven had kunnen blijven spelen met een mooi contract.
We zeggen hier nogal eens gekscherend dat iemand 'er geen kut van kan' maar zelfs een Brenet uit vorm verdient respect, want is beter dan 99% van de mensen met voetbalschoenen in de kast.
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 09-01-2016 om 17:27:29#PSV 1: #PSV 1 : Zoet; Brenet, Isimat, Moreno, Willems; Vloet, Guardado, Hendrix; Bergwijn, De Jong, Lestienne reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 09-01-2016 om 17:28:51#PSV 2: Pasveer; Arias, Bruma, Alberto, De Wijs; Pröpper, Schaars, Maher; Pereiro, Locadia, Lundqvist. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 09-01-2016 om 17:29:12Bruma brengt #PSV 2 aan de leiding en kopt raak: 0-1. #psvpsv reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 09-01-2016 om 18:03:47#Locadia zorgt voor 0-2 omdat Zoet en Hendrix er bij #PSV 1 niet uitkomen. #psvpsv reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 09-01-2016 om 18:09:35Ere wie ere toekomt, het was niet Bergwijn maar Kenneth Paal die de 1-2 voor #PSV 1 scoorde. #psvpsv reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 09-01-2016 om 18:15:23Pereiro maakt er 1-3 voor voor #PSV 2. Veel verrassender is dat Willems al 50 minuten meedoet. En goed ook. #psvpsv reageer retweet
PSV 2 thuis, altijd lastigquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 09-01-2016 om 18:15:23Pereiro maakt er 1-3 voor voor #PSV 2. Veel verrassender is dat Willems al 50 minuten meedoet. En goed ook. #psvpsv reageer retweet
Helemaal niet off-topic. Dat waren de jaren dat het Nederlandse voetbal nog wat voorstelde. Na de halve finale plek van PSV in de CL in 2006 is het bergafwaarts gegaan met als dieptepunt dat er in 9 jaar geen andere NL club is geweest die de 2e ronde CL heeft gehaald. Schandalig.quote:Op zondag 10 januari 2016 10:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
Misschien een heel klein beetje off topic maar ik kwam er pas achter dat PSV in de jaren 90 liefst 4 keer tegen Barca heeft gespeeld. Wat een wedstrijden zeg, wist helemaal niet dat PSV in die tijd zo goed was.
Natuurlijk schandalig, maar we hebben het zelf laten gebeuren. Maar in de periode 2000-2007 speelde PSV toch een stuk zakelijker, waar ze vaak (onterecht) om afgezeken werden.quote:Op zondag 10 januari 2016 11:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Helemaal niet off-topic. Dat waren de jaren dat het Nederlandse voetbal nog wat voorstelde. Na de halve finale plek van PSV in de CL in 2005 is het bergafwaarts gegaan met als dieptepunt dat er in 9 jaar geen andere NL club is geweest die de 2e ronde CL heeft gehaald. Schandalig.
we? Op wat zakelijke missers van diverse clubs na is het toch het Bosman arrest en de tv gelden elders die dit voornamelijk veroorzakenquote:Op zondag 10 januari 2016 11:15 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Natuurlijk schandalig, maar we hebben het zelf laten gebeuren. Maar in de periode 2000-2007 speelde PSV toch een stuk zakelijker, waar ze vaak (onterecht) om afgezeken werden.
Die wedstrijden tegen Barca was het echt droomvoetbal. Als je zag wat voor kansen PSV ook in Camp Nou kreeg, ongelofelijk.
We kunnen niet eens meer concurreren met Zwitsers, Portugezen en Oekraïners. De voornaamste oorzaak zit em toch in de opleiding. Na de generatie van onze supersterren RVP Robben en Sneijder hebben we geen fatsoenlijk talent meer opgeleid. Dan wordt het lastig. Het beperken van de salarissen was ook een heel handige actie van met name Ajax.quote:Op zondag 10 januari 2016 11:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
we? Op wat zakelijke missers van diverse clubs na is het toch het Bosman arrest en de tv gelden elders die dit voornamelijk veroorzaken
Echt te kort door de bocht en Zwitsers valt sowieso wel mee, Portugal heeft een andere kijk op financiële huishouding en het voordeel van de connectie met Zuid Amerika en ook dat ze geen minimum salaris eisen voor spelers buiten de EU en die clubs in de Oekraïne betalen gewoon veel hogere salarissen.quote:Op zondag 10 januari 2016 11:50 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
We kunnen niet eens meer concurreren met Zwitsers, Portugezen en Oekraïners. De voornaamste oorzaak zit em toch in de opleiding. Na de generatie van onze supersterren RVP Robben en Sneijder hebben we geen fatsoenlijk talent meer opgeleid. Dan wordt het lastig. Het beperken van de salarissen was ook een heel handige actie van met name Ajax.
Die UEFA cup wedstrijd (2-3) was je bij? Was PSV echt zoveel beter die wedstrijd?quote:Op zondag 10 januari 2016 12:39 schreef Kopstoot het volgende:
Man die pot in 1996 doet nog steeds pijn. Als 10 jarig jochie met vriendjes maar de wedstrijd, halve selectie geblesseerd, René klomp, nauwelijks ouder dan 10, pure pech.
Heb net de beelden nog ff teruggezien, maar wat een klotegoals inderdaad. Waardeloos. Ik wist helemaal niet dat Gudjohnsen ook voor PSV heeft gevoetbald trouwens. Stond gewoon in de basis die wedstrijd.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:44 schreef Kopstoot het volgende:
Ja, ze speelden zeker niet slecht in mijn herinnering, deden niet onder voor Barcelona.
Mooi stukkie: http://m.trouw.nl/tr/m/nl(...)k-maar-wat-aan.dhtml
Ik hoop op iets defensiefs.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:00 schreef BadderHaring het volgende:
Cocu geeft aan dat er nog een kleine kans is dat PSV zich versterkt deze winter. Zouden ze ergens nog een buitenkansje op het oog hebben?
Brenet en arias vind ik niet voldoen eigenlijk. En van Willems moet je alijd maar zien of hij snel op niveau terug is.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:08 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik hoop op iets defensiefs.
Bruma, Moreno, Willems, Brenet en Arias voldoen. Maar zodra je terug moet vallen op mannen als Isimat en Poulsen...man man man.
Havenaar denk ik.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:00 schreef BadderHaring het volgende:
Cocu geeft aan dat er nog een kleine kans is dat PSV zich versterkt deze winter. Zouden ze ergens nog een buitenkansje op het oog hebben?
Nee, dat is een speler voor de middenmoot.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een goede voetballer, maar je geeft het zelf al aan dat het ten koste zal gaan van Hendrix, Maher en Schaars. Pröpper en Guardado lijken me zekerheidjes.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:31 schreef BadderHaring het volgende:
De Guzman naar PSV volgens de geruchtenmolen vanavond.
Hmmmmm.... Dat betekent dat Maher het echt kan schudden en dat Hendrix een serieuze concurrent heeft voor de plek naast Propper.
ooit van ene Hamsik gehoord?quote:Op maandag 11 januari 2016 11:15 schreef XL het volgende:
Wat is er eigenlijk met de Guzman bij Napoli gebeurd? Waarom speelt hij daar niks, zit niet bij de selectie. Is hij daar geflopt, onderhandelbaar? Wat anders?
Laten we het hopen van niet dat die de Guzman komt. Cocu en Brands hebben enig verstand dus kan het me dan ook niet voorstellen. Welke geruchtenmolen? Die kutsite Voetbalzone zeker.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:31 schreef BadderHaring het volgende:
De Guzman naar PSV volgens de geruchtenmolen vanavond.
Hmmmmm.... Dat betekent dat Maher het echt kan schudden en dat Hendrix een serieuze concurrent heeft voor de plek naast Propper.
Ja, ik reis ook mee. Leuk, weer eens naar een potje voetbal.quote:Op maandag 11 januari 2016 16:29 schreef de_boswachter het volgende:
Zondag naar Rotjeknor met de trein.!!!!!! Kunnen we weer aanstekers koppen van die doorgesnoven mongolen daar
Niks ervan, gewoon 3 punten. Feyenoord is echt niet beter dan PSV. Tevens heeft PSV juist aangetoont in dit soort wedstrijden er te staan. Tevens is die El Hamadi afwezig, en dat scheelt toch behoorlijk.quote:
Blij niet, als we druk willen houden op Ajax zal er gewonnen moeten worden. Historisch gezien is een gelijkspel dan weer niet slecht, maar blij ermee? Nee.quote:Op maandag 11 januari 2016 17:13 schreef rubbereend het volgende:
Gezien het feit dat we zelden winnen in de Kuip ben ik al blij met een punt
blijer dan met verliezenquote:Op maandag 11 januari 2016 17:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Blij niet, als we druk willen houden op Ajax zal er gewonnen moeten worden. Historisch gezien is een gelijkspel dan weer niet slecht, maar blij ermee? Nee.
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 07:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik weet 99% zeker dat we gaan verliezen dit weekend.
Dacht eerst dat dit Davy was.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 07:42 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik weet 99% zeker dat we gaan verliezen dit weekend. Sterker nog, het kan best een behoorlijke uitslag worden.
Het wordt een gelijkspel denk ik inderdaad. PSV is beter, maar heeft in De Kuip vaak pech.quote:Op maandag 11 januari 2016 17:13 schreef rubbereend het volgende:
Gezien het feit dat we zelden winnen in de Kuip ben ik al blij met een punt
't is allemaal wat zeg!!!!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:08 schreef tompsv18 het volgende:
Danny Makkelie uit Dordrecht mag aankomend weekend Feyenoord-PSV fluiten.
Kijk de editie van twee jaar geleden maar eens terug en je weet voldoende.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:08 schreef tompsv18 het volgende:
Daar hebben wij helemaal geen voordeel mee.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:08 schreef tompsv18 het volgende:
Waar is je Ajax-UI???quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:08 schreef tompsv18 het volgende:
Quote je nu jezelf tompsv18?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kijk de editie van twee jaar geleden maar eens terug en je weet voldoende.
Nou zeg, het is allemaal wat. PSV kan en mag de scheidsrechter niet gebruiken als excuus terwijl er een extreem groot kwaliteitsverschil tussen Feyenoord en PSV zit.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
quote:
Ik doe het gewoon vooraf ipv achteraf, lijkt me beter.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou zeg, het is allemaal wat. PSV kan en mag de scheidsrechter niet gebruiken als excuus terwijl er een extreem groot kwaliteitsverschil tussen Feyenoord en PSV zit.
Komt nogal zielig over. Beter doe je geen van beide.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon vooraf ipv achteraf, lijkt me beter.
Eens met tompsv18 en tompsv18quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
piep piep hoiquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Boeiend. Op elke scheidsrechter valt er wel iets te janken. Kan me de laatste keer niet herinneren dat iemand blij was met een bepaalde scheids op een bepaalde wedstrijd.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel simpele zielquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt nogal zielig over. Beter doe je geen van beide.
Dat mag. Dat heb ik dus met Makkelie.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
De enige die ik consequent wantrouw is Blom. Verder geloof ik het allemaal wel. En dat vind ik al zielig genoeg van mezelf.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel simpele ziel
Blom heeft een vriendin.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:13 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Boeiend. Op elke scheidsrechter valt er wel iets te janken. Kan me de laatste keer niet herinneren dat iemand blij was met een bepaalde scheids op een bepaalde wedstrijd.
De enige die ik consequent wantrouw is Blom. Verder geloof ik het allemaal wel. En dat vind ik al zielig genoeg van mezelf.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Blom heeft een vriendin.
https://twitter.com/moniquepisters
Sapperdeflap, die mag ook wel op mijn fluitje sabbelen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Blom heeft een vriendin.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:25 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Blom heeft een vriendin.
Wel een enorm voorhoofd hè. Als je die haar gezicht vol moet blaffen moet je aardig aan de Bulgaarse yoghurt en eieren.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Sapperdeflap, die mag ook wel op mijn fluitje sabbelen.
En dan bedoel ik niet die lelijke Blom!
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
Komen wel lekkere ariërs uit. Precies zoals ome Adolf het heeft voorgeschreven.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]![]()
Komen wel lekkere ariërs uit. Precies zoals ome Adolf het heeft voorgeschreven.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ze is dan ook erg intelligent, op papier althans. Haar tweets, daar straalt de domheid vanaf.
gohquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:08 schreef tompsv18 het volgende:
Nee. Over zijn vriendin.quote:
Het is wel een plork ja. Maar goed ontopic:quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Betrekkelijk oude kop ook. Maar wel een goed lijfie.
Onzin. PSV in de kuip is op de een of andere manier al jaren geen goede match (no pun intended). Dit wordt gewoon een hele zware wedstrijd waarbij ik denk dat Feyenoord aan het langste eind trekt. PSV heeft het moeilijk tegen Feyenoord, Feyenoord heeft het moeilijk tegen Ajax en Ajax heeft het moeilijk tegen PSV.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 13:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is wel een plork ja. Maar goed ontopic:
Zonder El Ahmadi en met Baco-Arie heb ik er maar weinig vertrouwen in tegen jullie, daar kan geen Dordtse scheids tegenop...
De "PSV Ultras" laten nu ook van zich horen. Het wordt wel aandoenlijk op deze manier hoorquote:De KNVB heeft vanmiddag Danny Makkelie aangewezen als scheidsrechter voor de eredivisietopper tussen Feyenoord en PSV van zondagmiddag 14.30 uur.
Voor Makkelie is het niet de eerste keer dat hij de topper Feyenoord – PSV leidt. Twee seizoenen geleden was hij de leidsman tijdens de editie die in een 3-1 nederlaag voor PSV eindigde. Bruma kreeg in dat duel een rode kaart van Makkelie. Toen zag de leidsman, woonachtig in Dordrecht en werkzaam in Rotterdam, veel dubieuze overtredingen van de Rotterdammers over het hoofd.
Het zal ons benieuwen….. maar vreemd is het wel. Kuipers was beter op z’n plaats geweest.
''Kuipers had beter geweest''quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De "PSV Ultras" laten nu ook van zich horen. Het wordt wel aandoenlijk op deze manier hoor
Dit spreek ik tegen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Kuipers had beter geweest''. Die man is nog slechter dan Makkelie.
Oke, het fluit goed als het CL-wedstrijden betreft maar in de Eredivisie is hij echt van een bedenkelijk niveau.quote:
Hij past zich aan, aan het niveau.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oke, het fluit goed als het CL-wedstrijden betreft maar in de Eredivisie is hij echt van een bedenkelijk niveau.
Makkelie heeft Feyenoord wel vaker gefloten. Dat leidde eigenlijk nooit tot dergelijk gejank.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hij past zich aan, aan het niveau.
Ik vind het overigens ook niet heel handig om bij een pot waar al druk op staat de hoofdagent van de politie Rotterdam de wedstrijd te laten fluiten. Dan weet je dat je gezeik over je heen gaat krijgen. Eigenlijk ongeacht de uitslag. Iedere beslissing zal onder een vergrootglas komen te liggen. Is gewoon vragen om problemen.
Ik snap het oprecht niet. Een hele volksstammenuitbraak om een fucking scheidsrechter. Misschien had Ajax dan ook maar moeten klagen dat Makkelie werd aangesteld bij een wedstrijd van Ajax omdat hij misschien wel eens anti-Ajaxfluitgedrag kon gaan vertonen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Makkelie heeft Feyenoord wel vaker gefloten. Dat leidde eigenlijk nooit tot dergelijk gejank.
Snap ik. Ik hang er ook geen waardeoordeel aan, maar het lijkt mij vanzelfsprekend dat je dit soort opmerkingen krijgt. En dat iedere beslissing onder een vergrootglas komt te liggen. En dat werkt natuurlijk 2 kanten uit. In dat licht bezien vind ik het niet zo handig van de KNVB.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Makkelie heeft Feyenoord wel vaker gefloten. Dat leidde eigenlijk nooit tot dergelijk gejank.
Dit. We hebben al genoeg te zeuren over het scheidsrechterscorps na wedstrijden. Als we ervoor ook al gaan klagen, houdt het niet meer op. Nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap het oprecht niet. Een hele volksstammenuitbraak om een fucking scheidsrechter.
Nouja, aan de andere kant. Je hebt het nu wel over de tompsv18's van deze wereld. Helaas lijken die bij PSV dan weer wat rijkelijker vertegenwoordigd dan elders, maar toch.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap het oprecht niet. Een hele volksstammenuitbraak om een fucking scheidsrechter. Misschien had Ajax dan ook maar moeten klagen dat Makkelie werd aangesteld bij een wedstrijd van Ajax omdat hij misschien wel eens anti-Ajaxfluitgedrag kon gaan vertonen.
ik maak me er niet druk omquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, aan de andere kant. Je hebt het nu wel over de tompsv18's van deze wereld. Helaas lijken die bij PSV dan weer wat rijkelijker vertegenwoordigd dan elders, maar toch.
Nee precies. Zo zullen er wel meer zijn. Ik vind het eigenlijk vooral ergerlijk dat er tegenwoordig op basis van tweets/reacties op facebook niewsberichtjes over dergelijke zaken de wereld in worden gescheten. Zo gaan Henk en Ingrid zich straks nog echt belangrijk voelen ook. Maarja, alles voor de views en clicks. Beetje offtopic ook.quote:
dat is gewoon makkelijk de stem van volk proberen te vatten. Gewoon op een # letten en wat 100 tweeten en dan ben je klaarquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee precies. Zo zullen er wel meer zijn. Ik vind het eigenlijk vooral ergerlijk dat er tegenwoordig op basis van tweets/reacties op facebook niewsberichtjes over dergelijke zaken de wereld in worden gescheten. Zo gaan Henk en Ingrid zich straks nog echt belangrijk voelen ook. Maarja, alles voor de views en clicks. Beetje offtopic ook.
Ehh, je hebt er zelf al veer meer tijd in gestoken dan ik ooit heb gedaan. Even dimmen maar weer.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja, aan de andere kant. Je hebt het nu wel over de tompsv18's van deze wereld. Helaas lijken die bij PSV dan weer wat rijkelijker vertegenwoordigd dan elders, maar toch.
twitter:KNVB twitterde op dinsdag 12-01-2016 om 17:00:06We krijgen veel opmerkingen over aanstelling Makkelie bij #FEYPSV, maar hij is nooit als politieagent actief geweest in Rotterdam. reageer retweet
Hmm, tompsv18 heeft zijn huiswerk niet echt gedaan lijkt het.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:KNVB twitterde op dinsdag 12-01-2016 om 17:00:06We krijgen veel opmerkingen over aanstelling Makkelie bij #FEYPSV, maar hij is nooit als politieagent actief geweest in Rotterdam. reageer retweet
![]()
Lulde Elfrink weer eens na, en die ziet het verschil niet tussen Dordrecht en Rotterdam. Wat onbegrijpelijk is, want Dordrecht is een prachtige stad.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Hmm, tompsv18 heeft zijn huiswerk niet echt gedaan lijkt het.
Rotterdam zit jou wel diep he.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lulde Elfrink weer eens na, en die ziet het verschil niet tussen Dordrecht en Rotterdam. Wat onbegrijpelijk is, want Dordrecht is een prachtige stad.
Heb je weer gesnoven ofzo tokkie, ik heb alleen gezegd dat hij uit Dordrecht komt. Niks over politie en Rotterdam.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Hmm, tompsv18 heeft zijn huiswerk niet echt gedaan lijkt het.
Rustaaaghquote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:16 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heb je weer gesnoven ofzo tokkie, ik heb alleen gezegd dat hij uit Dordrecht komt. Niks over politie en Rotterdam.
Hey, het hulpje van HMF. Waar is je baasje?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:15 schreef Vasion het volgende:
[..]
Rotterdam zit jou wel diep he.Of zijn dit gewoon de zenuwen voor de wedstrijd?
Geloof je toch niet. Dat ze zoiets serieus nog gaan tweeten ookquote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
Nou niet zo gefrustreerd doen he. Ik stelde alleen een vraag.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hey, het hulpje van HMF. Waar is je baasje?
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hey, het hulpje van HMF. Waar is je baasje?
Ik krijg het gevoel dat Makkelie je nog debielere achterneef is, zo diep zit het blijkbaar allemaal.quote:
Wat zit precies diep? Altijd als ik een calimero-reactie zie uit Eindhovens kamp ga ik er maar even vanuit dat jij het daar mee eens bent. Maar fijn om te weten dat zelfs jij geen vraagtekens plaatst bij deze aanstelling.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat Makkelie je nog debielere achterneef is, zo diep zit het blijkbaar allemaal.
Volgende keer beter lezen en minder snuiven, dan komt alles goed.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat zit precies diep? Altijd als ik een calimero-reactie zie uit Eindhovens kamp ga ik er maar even vanuit dat jij het daar mee eens bent. Maar fijn om te weten dat zelfs jij geen vraagtekens plaatst bij deze aanstelling.
Ik begroet je alleen en stel een wedervraag, lees je er iets anders in?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nou niet zo gefrustreerd doen he. Ik stelde alleen een vraag.
Nou nou nou, het hoeft toch niet gelijk zo mad allemaal. Misschien kan je wel weer een mooi lijstje posten met alles wat Makkelie PSV ooit heeft aangedaan, wellicht knap je er van op.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:23 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgende keer beter lezen en minder snuiven, dan komt alles goed.
Wie is er mad? Altijd als ik een Feyenoorder zie posten ga ik er maar vanuit dat het een doorgesnoven tokkie zonder enig fatsoen is. Maar fijn om te weten dat jij dat jij dat niet bent.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou nou nou, het hoeft toch niet gelijk zo mad allemaal. Misschien kan je wel weer een mooi lijstje posten met alles wat Makkelie PSV ooit heeft aangedaan, wellicht knap je er van op.
Wil je onze Tom met rust laten, hij kan er ook niets aan doen dat hij steeds verkeerd begrepen wordt,quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Nou nou nou, het hoeft toch niet gelijk zo mad allemaal. Misschien kan je wel weer een mooi lijstje posten met alles wat Makkelie PSV ooit heeft aangedaan, wellicht knap je er van op.
Vreemd dat je niet gewoon antwoord geeft op mijn vraag in eerste instantie. Logisch dat ik er dan meer achter ga zoeken.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:27 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik begroet je alleen en stel een wedervraag, lees je er iets anders in?
Vreemd.
Sorry Tom, hoe fijn dit onderonsje ook is, je baasje zegt net dat ik je met rust moet laten.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wie is er mad? Altijd als ik een Feyenoorder zie posten ga ik er maar vanuit dat het een doorgesnoven tokkie zonder enig fatsoen is. Maar fijn om te weten dat jij dat jij dat niet bent.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:33 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben het er maar druk meeOf doet Simon daar ook de social media
Ik vind het al opvallend dat een minion zelf kan denken.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:30 schreef Vasion het volgende:
[..]
Vreemd dat je niet gewoon antwoord geeft op mijn vraag in eerste instantie. Logisch dat ik er dan meer achter ga zoeken.
Caland luistert naar mij...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Sorry Tom, hoe fijn dit onderonsje ook is, je baasje zegt net dat ik je met rust moet laten.
Bedankt dat je alles nog voor me toelicht. Waardeer ik enorm!quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind het al opvallend dat een minion zelf kan denken.
Maar om antwoord te geven op je vraag: ik heb niets met Rotterdam, vind het een lelijke en nietszeggende stad net als Eindhoven en 99% van de Nederlandse steden.
En zenuwen zijn het zeker niet, want PSV gaat gewoon winnen. En zo niet, dan worden we gewoon eind April kampioen in plaats van midden April.
Malle kinders vervelen zich zonder voetbal.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:17 schreef Ciscus het volgende:
Wat een zielige conversaties hier vandaag...
-XXX-quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Bedankt dat je alles nog voor me toelicht. Waardeer ik enorm!
Hahaha arrogante jood.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik vind het al opvallend dat een minion zelf kan denken.
Maar om antwoord te geven op je vraag: ik heb niets met Rotterdam, vind het een lelijke en nietszeggende stad net als Eindhoven en 99% van de Nederlandse steden.
En zenuwen zijn het zeker niet, want PSV gaat gewoon winnen. En zo niet, dan worden we gewoon eind April kampioen in plaats van midden April.
Ik hoor het net op de radio. Jezus wat een calimero's zijn die psvers zeg.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:33 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]
Dit precies. Soms valt de incompetentie de ene kant op, soms de andere. Structurele bevoordeling is geen sprake van, je merkt hooguit soms dat er tijdens een wedstrijd (door gezanik en gezeur) een voorkeur ontstaat bij een scheids. En tja, de meeste scheidsrechters zijn net mensen dus dat is te begrijpen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:14 schreef Buitendam het volgende:
En al zou Makkelie een agent zijn in Rotterdam? Scheidsrechters in de Eredivisie zijn grotendeels alleen incompetent, partijdigheid kan ik nooit ontdekken.
Zelfs dat is te moeilijk voor de scheisquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:14 schreef Buitendam het volgende:
En al zou Makkelie een agent zijn in Rotterdam? Scheidsrechters in de Eredivisie zijn grotendeels alleen incompetent, partijdigheid kan ik nooit ontdekken.
Altijd leuk om het van een feyenoorder te horen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoor het net op de radio. Jezus wat een calimero's zijn die psvers zeg.
Ach laat ze maar weer razen, na zondag zijn ze weer stil zoals ze vorig jaar de hele jaar al waren. Ze komen weer met het zogenaamde zelfvertrouwen aanzetten, op basis van wat mag Joost weten.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Altijd leuk om het van een feyenoorder te horen.
Ik weet niet of ik nou moet lachen of janken om het feit dat onze nationale voetbalbond serieus ingaat op dit soort tweets. Ik neig naar het laatste.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:33 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]
Waar zeg ik vertrouwen te hebben? Het enige wat in ons voordeel spreekt is dat jullie bijna nooit winnen in de Kuip. Voor de rest is het nergens op te baseren als Feyenoord supporter om ook maar wat vertrouwen te hebbenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ach laat ze maar weer razen, na zondag zijn ze weer stil zoals ze vorig jaar de hele jaar al waren. Ze komen weer met het zogenaamde zelfvertrouwen aanzetten, op basis van wat mag Joost weten.
Vanwege het feit dat jullie laatste zege in De Kuip… eh weet ik veel wanneer is?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ach laat ze maar weer razen, na zondag zijn ze weer stil zoals ze vorig jaar de hele jaar al waren. Ze komen weer met het zogenaamde zelfvertrouwen aanzetten, op basis van wat mag Joost weten.
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:33 schreef RipCity het volgende:
[ afbeelding ]
Dit inderdaad. Ik zie PSV ook niet winnen. Op de een of andere manier heeft PSV daar altijd heel veel moeite.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar zeg ik vertrouwen te hebben? Het enige wat in ons voordeel spreekt is dat jullie bijna nooit winnen in de Kuip. Voor de rest is het nergens op te baseren als Feyenoord supporter om ook maar wat vertrouwen te hebben
Ik ben het helemaal met je eens. Maar het is gewoon niet zo handig. Nu blijkt dat hij gewoon in Dordrecht werkt, maar het kwaad is voor de gemiddelde PSV supporter al geschiedt en alle beslissingen komen onder een vergrootglas te liggen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:14 schreef Buitendam het volgende:
Prikkeldraad.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Wat moet dit voorstellen? Ik vind dit te ver gaan namelijk...
Rotterdam is gewoon een vieze smerige stad, afvoerputje van Nederland. Dordrecht daarintegen is inderdaad een fantastisch mooie stad. Mooie grachten met oude, mooie gebouwen, zonder het vieze van Amsterdam.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 17:15 schreef Vasion het volgende:
[..]
Rotterdam zit jou wel diep he.Of zijn dit gewoon de zenuwen voor de wedstrijd?
Poeh, heb je hem daar even goed te pakken!quote:Op woensdag 13 januari 2016 08:02 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Rotterdam is gewoon een vieze smerige stad, afvoerputje van Nederland. Dordrecht daarintegen is inderdaad een fantastisch mooie stad. Mooie grachten met oude, mooie gebouwen, zonder het vieze van Amsterdam.
Die vriendin van Blom heeft aan die real life soap meegedaan Secret Storyquote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:07 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zeker weten dat dit niet gewoon z'n zus is?
En toch ben je nooit in beide locaties geweest.quote:Op woensdag 13 januari 2016 08:02 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Rotterdam is gewoon een vieze smerige stad, afvoerputje van Nederland. Dordrecht daarintegen is inderdaad een fantastisch mooie stad. Mooie grachten met oude, mooie gebouwen, zonder het vieze van Amsterdam.
Ah, hilarisch!quote:
Zegt meer over de gemiddelde PSV-supporter.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:57 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens. Maar het is gewoon niet zo handig. Nu blijkt dat hij gewoon in Dordrecht werkt, maar het kwaad is voor de gemiddelde PSV supporter al geschiedt en alle beslissingen komen onder een vergrootglas te liggen.
Dat.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:39 schreef Oldground het volgende:
[..]
Zegt meer over de gemiddelde PSV-supporter.
Andersom was het net zo geweest hoor. Hypocrisie is de gemiddelde "supporter" niet vreemd.quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:39 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ja, want degene die erop reageren zijn de gemiddelde supporters?quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:39 schreef Oldground het volgende:
[..]
JA!!! COMEOOOOOOOOOOOON!!!!!!!!!!!!111!!12!@@!11quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja, want degene die erop reageren zijn de gemiddelde supporters?
Flikker toch een eind op joh.
Wat kan mij die kutscheids schelen, gewoon voetballen en Feyenoord verslaan.
Ik denkdat dat eerder de gedachtengang is van een gemiddelde PSV supporter.
Gemiddeld nog wel. Je bent de deuren langsgegaan?quote:Op woensdag 13 januari 2016 12:39 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dan ben jij de enige gemiddelde PSV supporter op dit forum.quote:Op woensdag 13 januari 2016 13:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja, want degene die erop reageren zijn de gemiddelde supporters?
Flikker toch een eind op joh.
Wat kan mij die kutscheids schelen, gewoon voetballen en Feyenoord verslaan.
Ik denkdat dat eerder de gedachtengang is van een gemiddelde PSV supporter.
Of in een bus. Die vergat je nog.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:42 schreef BadderHaring het volgende:
Als je op basis van een paar tweets en forum reacties een gemiddelde vast wilt stellen
Zegt een Feyenoord supporter?? Serieus?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
. Helaas lijken die bij PSV dan weer wat rijkelijker vertegenwoordigd dan elders, maar toch.
als dat het argument is dan hadden we tot nu toe alle wedstrijden moeten winnenquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:51 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wedstrijd tegen Feyenoord gaat makkelijk gewonnen worden. PSV heeft op zo'n beetje iedere positie een betere speler.
Dat ging tegen vele kleinere clubs ook op inderdaad, oh wacht.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:51 schreef TweeGrolsch het volgende:
Wedstrijd tegen Feyenoord gaat makkelijk gewonnen worden. PSV heeft op zo'n beetje iedere positie een betere speler.
We hadden toen Willems niet dus dat argument klopte nietquote:Op woensdag 13 januari 2016 15:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als dat het argument is dan hadden we tot nu toe alle wedstrijden moeten winnen
Dat had ook gemoeten ja.quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als dat het argument is dan hadden we tot nu toe alle wedstrijden moeten winnen
Die doet ook niet mee tegen Feyenoord toch?>quote:Op woensdag 13 januari 2016 16:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We hadden toen Willems niet dus dat argument klopte niet
Het statement over de gemiddelde PSV-supporter kwam niet van mij hè.quote:Op woensdag 13 januari 2016 14:42 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gemiddeld nog wel. Je bent de deuren langsgegaan?
Als je op basis van een paar tweets en forum reacties een gemiddelde vast wilt stellen, dan kun je bij alle clubs lachen. Vooral bij Ajax en Feyenoord.
Ik denk het niet helaas, hoop het wel want dan winnen we zekerquote:Op woensdag 13 januari 2016 17:39 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Die doet ook niet mee tegen Feyenoord toch?>
Graag gedaan!quote:Op woensdag 13 januari 2016 15:53 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Zegt een Feyenoord supporter?? Serieus?
Dat ik dit nog heb mogen meemaken op deze woensdag! Bedankt!
Het gaat daarbij dus om meer dan sponsoring. Bijvoorbeeld om constructies waarbij bedrijven, in ruil voor een investering in de club, hun producten kunnen testen of aan de man kunnen brengen.quote:Algemeen directeur Toon Gerbrands meldde op de nieuwjaarsreceptie dat PSV werkt aan een unieke constructie waarmee de club zich op vele gebieden verder kan ontwikkelen. De afgelopen maanden deed de top van PSV onderzoek naar innovatieve financieringsmodellen. De nieuwe constructie, geïnspireerd op het aandelenmodel van FC Bayern München, wordt naar verwachting nog in het eerste kwartaal van 2016 gelanceerd.
Over partnerconstructie
In de constructie gaan partners een bedrag ter beschikking stellen waarmee de liquiditeit van PSV direct een enorme impuls krijgt. Hierdoor kan PSV het fundament voor de toekomst verder uitbouwen. Zowel op sportcomplex De Herdgang als het Philips Stadion kunnen daardoor investeringen gedaan worden die de club verder vooruit helpt. Hoewel de partnerconstructie is geïnspireerd op de constructie van FC Bayern München, geeft PSV er een eigen invulling aan. Daardoor is PSV de eerste voetbalclub die een dergelijk innovatieve constructie opzet. De club is voor deze constructie in gesprek met vijf partijen die voor minimaal tien jaar aan PSV verbonden blijven.
Ik zit 5 dagen in de week in Dordrecht en vanaf 1 Februari woon ik er zelfs, dus jawelquote:Op woensdag 13 januari 2016 10:45 schreef Vasion het volgende:
[..]
En toch ben je nooit in beide locaties geweest.
quote:
Shoppen met vriendin. Ah ben jij d'r zo een.quote:Op woensdag 13 januari 2016 20:27 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik zit 5 dagen in de week in Dordrecht en vanaf 1 Februari woon ik er zelfs, dus jawel![]()
En in Rotterdam moet ik helaas ook wel eens zijn voor mijn werk/shoppen met vriendin
Een man die op vrouwen valt? jepquote:Op woensdag 13 januari 2016 21:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Shoppen met vriendin. Ah ben jij d'r zo een.
Ik denk eerder dat hij het raar vond dat jij wel van je zolderkamer komt, en naar buiten gaat.quote:Op woensdag 13 januari 2016 21:59 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Een man die op vrouwen valt? jepJij niet merk ik?
ziet er wel chic uit, ben benieuwd of het ooit vol komt te zittenquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:10 schreef Oldground het volgende:
Herdgang gaat ook flink worden uitgebreid (+/- 2.000)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.psv.nl/psv/nie(...)rade-de-herdgang.htm
Wat een beroerde artist impressions, welke kleuter heeft die in elkaar gefrot?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:10 schreef Oldground het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Google sketchupquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat een beroerde artist impressions, welke kleuter heeft die in elkaar gefrot?
Ach, die andere twee geven een prima beeld. Het is ook onder voorbehoud dat alle plannen doorgaan en net geld binnenstroomt. Niet gek dat ze het dan even bij een simpele impressie houden.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
Lijkt er wel op, die tweede rendering is echt belabberd.
Nicequote:Op woensdag 13 januari 2016 22:10 schreef Oldground het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oost wordt deels sta tribune. En nieuwe stoeltjes. Helaas nog geen verdere details over het hoe en wat van de strategische partners.quote:DOOR RIK ELFRINK
EINDHOVEN
PSV krijgt in het eerste kwartaal van dit jaar vijf of zes strategische partners die de voetbalclub van een enorme financiële impuls voorzien. Met een deel van het geld, in totaal naar verwachting enkele tientallen miljoenen, investeert PSV fors in het eigen trainingscomplex. De club heeft de voorbereidingen achter de rug en start voor de zomer het vergunningentraject op.
PSV wil ook het Philips Stadion snel onder handen nemen. De club gaat de tribune aan de oostkant voor eredivisieduels deels als staantribune inrichten. Daarmee honoreert de leiding van PSV een wens van de fanatieke supporters. Later volgen meer ingrepen bij het Philips Stadion. Daarbij gaat het om het vervangen van stoeltjes en een uitbreiding van de buitenverlichting.
Dit had ik nog met sketchup kunnen doen inderdaadquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wat een beroerde artist impressions, welke kleuter heeft die in elkaar gefrot?
Het is een miljoenen project, geen extra uitbreiding voor de kinderdagverblijf.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:22 schreef BadderHaring het volgende:
Typerend dit. PSV toont ambitie, verbouwingen, mooie plannen, tekent nieuwe stafleden en hier gaat het alleen over de kwaliteit van de tekeningen.
Desalniettemin zou het hier ook over de inhoud kunnen gaan, toch?quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is een miljoenen project, geen extra uitbreiding voor de kinderdagverblijf.
Als je je als professionele organisatie probeert te profileren, dan ga je geen plaatjes publiceren die iedere beun de haas voor 200 Euro voor je in elkaar kan knutselen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:22 schreef BadderHaring het volgende:
Typerend dit. PSV toont ambitie, verbouwingen, mooie plannen, tekent nieuwe stafleden en hier gaat het alleen over de kwaliteit van de tekeningen.
Waarom is dat te hopen eigenlijk? Het waren leuke voetballers, maar jij en ik weten beiden niet of het ook goede scouts zijn. Dit soort baantjes gaan wel erg vaak naar ex-voetballers.quote:Op donderdag 14 januari 2016 09:34 schreef BadderHaring het volgende:
En Vennegod of Hesselink definitief toegevoegd aan het scoutingsapparaat. Nu hopen dat ook Bruggink voor de club komt werken, hij liep ook stage met Vennegod.
dat is het trainingsveld niet, dat is het hoofdveld waar al een tribune aan één kant staatquote:Op donderdag 14 januari 2016 07:46 schreef Gutanoth het volgende:
Fijn, als je trainingsveld er uit gaat zien als het stadion van sommige EL clubs, weet je dat het goed gaat met je club
oh.quote:Op donderdag 14 januari 2016 11:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is het trainingsveld niet, dat is het hoofdveld waar al een tribune aan één kant staat
Over Vennegod ben ik het met je eens hoor. Maar Bruggink heeft via zijn TV-werk toch wel echt laten zien dat hij er veel kijk op heeft. Verreweg de beste analist op TV.quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:54 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waarom is dat te hopen eigenlijk? Het waren leuke voetballers, maar jij en ik weten beiden niet of het ook goede scouts zijn. Dit soort baantjes gaan wel erg vaak naar ex-voetballers.
Prima mening. Nu over de inhoud nog iets te vertellen?quote:Op donderdag 14 januari 2016 10:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als je je als professionele organisatie probeert te profileren, dan ga je geen plaatjes publiceren die iedere beun de haas voor 200 Euro voor je in elkaar kan knutselen.
Toon dan gewoon niks, en werk eerst de plannen uit.
Hij is een van de minste analysten, Perez lacht hem constant uit als hij ernaast staat.quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Over Vennegod ben ik het met je eens hoor. Maar Bruggink heeft via zijn TV-werk toch wel echt laten zien dat hij er veel kijk op heeft. Verreweg de beste analist op TV.
Overigens zijn het beide mensen die scherp zijn op de organisatie om hun heen en kennen ze de cultuur van de club. Dat zijn plussen, maar of Vennegoor een goede scout is dat weten alleen de mensen waar hij stage bij heeft gelopen.
Perezquote:Op donderdag 14 januari 2016 12:39 schreef Abed het volgende:
[..]
Hij is een van de minste analysten, Perez lacht hem constant uit als hij ernaast staat.
Nee, dat is niet waar. Wat hij zegt snijdt vaak hout. Helaas stottert hij enorm en zijn accent spreekt ook niet in zijn voordeel.quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:39 schreef Abed het volgende:
[..]
Hij is een van de minste analysten, Perez lacht hem constant uit als hij ernaast staat.
eerst maar eens stabiele groei en stevig fundament onder de clubquote:Op donderdag 14 januari 2016 14:26 schreef Ciscus het volgende:
Wat hebben de mannen (Toon en kornuiten) voor ogen met de club, welk doel streven ze na? Nummer 1 van NL en aansluiting bij Frankrijk, Portugal? Of meer?
Nope, waarom zou ik?quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Prima mening. Nu over de inhoud nog iets te vertellen?
Ja want dat is hetzelfde als scouten.quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Over Vennegod ben ik het met je eens hoor. Maar Bruggink heeft via zijn TV-werk toch wel echt laten zien dat hij er veel kijk op heeft. Verreweg de beste analist op TV.
Inderdaad. Als je structureel met die bril naar potentiele versterkingen kijkt dan zie je wat ze goed doen en wat niet en waar potentie zit. Bruggink geeft daarbij vaak uitstekend aan waar zwakke en goede punten in het spel van bepaalde spelers zitten.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja want dat is hetzelfde als scouten.
Dat laatste is gewoon een verkeerd woord voor analiserenquote:Op donderdag 14 januari 2016 15:10 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je structureel met die bril naar potentiele versterkingen kijkt dan zie je wat ze goed doen en wat niet en waar potentie zit. Bruggink geeft daarbij vaak uitstekend aan waar zwakke en goede punten in het spel van bepaalde spelers zitten.
Los daarvan heb je bij PSV ook een aantal mensen die zich binnen de scouting bezighouden met het scouten van de volgende tegenstander en dan is het natuurlijk helemaal prima vergelijkbaar.
Klopt, maar het wordt wel (deels) door de scoutingsafdeling gedaan. Bruggink zou daar zeker een aanwinst op zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat laatste is gewoon een verkeerd woord voor analiseren
Zal toch iets meer zijn dan dat maar net zoals een goeie voetballer niet automatisch een goeie trainer is geldt dat voor scouts ook.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:39 schreef Ciscus het volgende:
Scouten is in veel gevallen gewoon een ere-baantje om je club smoel te geven met leuke oud- spelers, waar supporters naar kunnen hunkeren, die een gevoel losmaken.
Het is wel wat meer dan dat. Maar het is natuurlijk ook niet zo dat een oud-speler die scout wordt direct beslist welke spelers er aan worden bevolen aan de technische staf. Die doen hooguit wat voorwerk tot ze zichzelf hebben bewezen. En of ze daartoe in staat zijn of enige kijk op hebben kun je deels al in een sollicitatiegesprek toetsen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 15:39 schreef Ciscus het volgende:
Scouten is in veel gevallen gewoon een ere-baantje om je club smoel te geven met leuke oud- spelers, waar supporters naar kunnen hunkeren, die een gevoel losmaken.
In eerste instantie geen achterstand oplopen ten opzichte van Ajax. In potentie zijn Ajax en Feyenoord qua fanbase en potentie gewoon grotere clubs dan PSV. Het is dat ze daar door beroerd beleid hun potentie al jaren niet waarmaken, maar in principe hadden beide clubs PSV al lang op grote achterstand kunnen zetten.quote:Op donderdag 14 januari 2016 14:26 schreef Ciscus het volgende:
Wat hebben de mannen (Toon en kornuiten) voor ogen met de club, welk doel streven ze na? Nummer 1 van NL en aansluiting bij Frankrijk, Portugal? Of meer?
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 14-01-2016 om 18:18:33Zuidoost-Brabant is binnenkort weer een Mexicaanse baby rijker. Gefeliciteerd, @hectormorenoh https://t.co/ejzCrqW2cK reageer retweet
Hij heeft dus echt een foto van zijn beeldscherm genomen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[ afbeelding ]twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 14-01-2016 om 18:18:33Zuidoost-Brabant is binnenkort weer een Mexicaanse baby rijker. Gefeliciteerd, @hectormorenoh https://t.co/ejzCrqW2cK reageer retweet
Prachtige tweet weer van Rikkert.
quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij heeft dus echt een foto van zijn beeldscherm genomen.
En Lange Lans hierboven mag nu centjes overmaken naar Rikkert vanwege copyright. Nee die Rikkert is nog niet zo dom.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik krijg weer recettes van Polopoly CMS. Dus dat kunnen we tegen elkaar wegkruisen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En Lange Lans hierboven mag nu centjes overmaken naar Rikkert vanwege copyright. Nee die Rikkert is nog niet zo dom.
Gelachen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Rik, computergodquote:Op donderdag 14 januari 2016 20:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jouw UI, ik zoek dat plaatje al tijden, heb je hem nog origineel?quote:Op donderdag 14 januari 2016 22:25 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Rik, computergod![]()
Ps. Wordt tijd dat hij zijn Gmail leest.
quote:De Bredase club is op de hoogte dat de speler oriënterende gesprekken heeft gevoerd met de Eindhovenaren, melden goed ingevoerde bronnen.Het eerste contact tussen PSV en de tweebenige nummer tien dateert van november. Pas wanneer de in Tilburg woonachtige Melis op 14 maart 16 jaar wordt, mag hij zijn eerste contract ondertekenen. PSV wil hem een driejarig contract voorleggen. De eerste twee jaar op amateurbasis, het derde jaar als prof.
Mocht Melis volgend seizoen NAC verlaten, dan moet PSV een opleidingsvergoeding betalen van 40.500 euro. 13.500 euro voor elk van de drie seizoenen die Melis in de jeugdopleiding van NAC heeft gespeeld. De Bredase club heeft inmiddels aangegeven ook met een voorstel te komen richting Melis.
Godver, die loopt met zo ver achter als Klaassen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermeer in gesprek met @JanDirkStouten:"PSV speelt gesloten, op de counter. Dat doen ze goed. We zijn gewaarschuwd."
Ach ja komt ook uit de Ajax opleiding. Iedereen die het "tikkie breed - tikkie terug" niet speelt, speelt counter voetbal.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Vermeer in gesprek met @JanDirkStouten:"PSV speelt gesloten, op de counter. Dat doen ze goed. We zijn gewaarschuwd."
11quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Serieus, jij kunt 1+1 niet optellen?
Bowie vind ik meer een hondennaam.quote:Stijn en Lonneke Schaars hebben gisteren een vierde zoon gekregen: Bowie. Proficiat! Moeder en kind maken het goed.
lief dagboekquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bowie vind ik meer een hondennaam.
Als je dan een tributenaam wilt, noem hem dan gewoon David.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bowie vind ik meer een hondennaam.
Tis wachten op het het eerste kind dat Rickman gaat heten.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je dan een tributenaam wilt, noem hem dan gewoon David.
Willemsquote:Op vrijdag 15 januari 2016 14:56 schreef RipCity het volgende:
Wie doet de snapchat van PSV? Een 12-jarige?
Die is er toch al?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 15:12 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Tis wachten op het het eerste kind dat Rickman gaat heten.
8-3quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:11 schreef Helpmefok het volgende:
Achahbar zit bij de wedstrijdselectie, uitslag lijkt me duidelijk
1-2 PSV.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:11 schreef Helpmefok het volgende:
Achahbar zit bij de wedstrijdselectie, uitslag lijkt me duidelijk
Aad, Aad, Aadquote:"Ik zet Atletico Madrid in een rijtje met VfL Wolfsburg en Manchester United en die clubs heeft PSV verslagen. Bovendien heeft PSV bewezen dat het boven zichzelf uit kan stijgen in de Champions League. Het is dus zeker niet onmogelijk, dat is ook de les van de groepsfase."
Als Aad het zegt komt het goedquote:
Onjuist, maargoed.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV heeft op elke positie een betere speler dan Feyenoord.
#Leukefeitjes
Hij nam alleen veldspelers mee in zijn analyse. Dom van hem, maar goed, we zullen het Stijn vergeven.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Onjuist, maargoed.
Ik kan je zo 10 seizoenen noemen in de afgelopen 15 jaar waar dit gold en waar PSV alsnog kansloos was.
Dan is het nog niet correct.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij nam alleen veldspelers mee in zijn analyse. Dom van hem, maar goed, we zullen het Stijn vergeven.
Ik kan zo ook 2 a 3 PSV spelers zijn die absoluut geen meerwaarde bij Feyenoord zijn. Ergo, Stijn heeft ongelijk.quote:Buiten Vermeer kan ik niemand van Feyenoord opnoemen die ik graag in het basiselftal van PSV zie staan.
Als mijn tante een lul had, was ze mijn oom geweest.quote:Ja, als Narsingh of Maher spelen, maar die horen daar dan ook niet te spelen.
Succes. En kom nu niet met Locadia en De Wijsquote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:41 schreef Helpmefok het volgende:
Ik kan zo ook 2 a 3 PSV spelers zijn die absoluut geen meerwaarde bij Feyenoord zijn. Ergo, Stijn heeft ongelijk.
En als je Hendrix, Guardado en Propper opstelt ken die Maher lekker verrotten.quote:Als mijn tante een lul had, was ze mijn oom geweest.
De nummer 6/7 van Engeland/Duitsland. Of de nummer 2 van Spanje.quote:
Hij zal op maximaal twee uitkomen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Succes. En kom nu niet met Locadia en De Wijs
[..]
En als je Hendrix, Guardado en Propper opstelt ken die Maher lekker verrotten.
Karsdorp en kuijt zou ik er wel bij willen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij nam alleen veldspelers mee in zijn analyse. Dom van hem, maar goed, we zullen het Stijn vergeven.
Buiten Vermeer kan ik niemand van Feyenoord opnoemen die ik graag in het basiselftal van PSV zie staan. Ja, als Narsingh of Maher spelen, maar die horen daar dan ook niet te spelen.
Kuijt?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:49 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Karsdorp en kuijt zou ik er wel bij willen.
Kuyt willen wij natuurlijk vanwege de ERVARING en ROUTINEquote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kuijt?
Elke aanvaller van PSV is nuttiger/beter.
Net was het nog "geen één" en nu zijn het er al twee. #Bijzonder.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij zal op maximaal twee uitkomen.
Karsdorp is juist een erg overschatte voetballer. Verdedigend doet het af en toe pijn aan je ogen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:49 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Karsdorp en kuijt zou ik er wel bij willen.
Heb je die Arias wel een gezien? Kan die slecht verdedigenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Karsdorp is juist een erg overschatte voetballer. Verdedigend doet het af en toe pijn aan je ogen.
Toepasselijke naam.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Schaars heeft er een zoontje bij, Bowie.
Gefeliciteerd Schaars.
In mn banperiode altijd dit topique blijven volgen. Altijd prima mee vermaakt. Dank daarvoor
Als hij 2 dagen later geboren was dan was zijn naam Alan geweest.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:33 schreef NoelGallagher het volgende:
Schaars heeft er een zoontje bij, Bowie.
Gefeliciteerd Schaars.
In mn banperiode altijd dit topique blijven volgen. Altijd prima mee vermaakt. Dank daarvoor
Daarentegen speelt Feyenoord als een ploeg uit het rechterrijtje...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 16:33 schreef tja77 het volgende:
PSV gaat dit gewoon winnen. In het uiterste geval een gelijkspel. Een nederlaag zou me oprecht verbazen.
Tegen ploegen uit het rechterrijtje heeft PSV het moeilijker dan tegen ploegen uit het linkerrijtje.
En het ontbreken van El Hamadi is echt een gemis bij Feyenoord.
Men vergeet even hoe erg Feyenoord van de mat werd gespeeld dit seizoen door PSV.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 18:26 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Daarentegen speelt Feyenoord als een ploeg uit het rechterrijtje...
diezelfde moreno wilde eerst niet komen omdat we geen cl speelde?quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Uitgebreid interview met Moreno in het ED. Zegt dat ie wil oogsten met PSV en ook volgend jaar nog bij PSV wilt spelen.
Ik hou van Moreno
Was na z'n AZ periode? Snap ik wel een beetje. Als je dan ook kan tekenen in in Spanje lijkt de keuze me snel gemaakt. En ja ik weet dat ie niet voor de prijzen speelde in Spanje.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
diezelfde moreno wilde eerst niet komen omdat we geen cl speelde?
Toen ie bij Espanyol speeldequote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Was na z'n AZ periode? Snap ik wel een beetje. Als je dan ook kan tekenen in in Spanje lijkt de keuze me snel gemaakt. En ja ik weet dat ie niet voor de prijzen speelde in Spanje.
Kan het hem niet kwalijk nemen iig.
Precies, ik denk dat Brands nu gewoon de juiste snaar heeft geraakt door hem voor te houden dat dit het moment in zijn carriere is om, weliswaar op een lager niveau, voor de prijzen te strijden. Zoals dat ook bij Guardado lukte. En bij De Jong.quote:Op zaterdag 16 januari 2016 10:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Was na z'n AZ periode? Snap ik wel een beetje. Als je dan ook kan tekenen in in Spanje lijkt de keuze me snel gemaakt. En ja ik weet dat ie niet voor de prijzen speelde in Spanje.
Kan het hem niet kwalijk nemen iig.
Begin dan? pipoquote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Net was het nog "geen één" en nu zijn het er al twee. #Bijzonder.
Hahahaha, die is wel erg gefrustreerd. Genieten.quote:
Prachtig die Ajax brilquote:
Ik zeg 1-7 zonder assistquote:Op zondag 17 januari 2016 11:41 schreef Lange_Lans het volgende:
Lestienne op links volgens Jan-Jood. Pereiro vanzelfsprekend op rechts.
Ik zeg 1-8. Locadia 7 keer en een assist van zijn voet.
En Luukinho dan?quote:Op zondag 17 januari 2016 11:41 schreef Lange_Lans het volgende:
Die tikt die assist van Locadia binnen.quote:
Opluchting hierzo.quote:Op zondag 17 januari 2016 12:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die tikt die assist van Locadia binnen.
Hier teken ik voor!1!!!11quote:Op zondag 17 januari 2016 11:41 schreef Lange_Lans het volgende:
twitter:JeroenKapteijns twitterde op zondag 17-01-2016 om 13:34:32Lestienne heeft zaterdag op afsluitende training kuitblessure opgelopen waardoor hij als 19e man op tribune zit. Grote aderlating voor PSV reageer retweet
Godver, dat scheelt een slok op een borrel.quote:Op zondag 17 januari 2016 13:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Hullemaal geen Lestienne dustwitter:JeroenKapteijns twitterde op zondag 17-01-2016 om 13:34:32Lestienne heeft zaterdag op afsluitende training kuitblessure opgelopen waardoor hij als 19e man op tribune zit. Grote aderlating voor PSV reageer retweet
Beetje Ajax flashback dit. -Hopelijk-quote:Op zondag 17 januari 2016 13:44 schreef Lemming22 het volgende:
Wel ontzettend veel pech met blessures dit seizoen zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |