Beleving, spirit en doorzettingsvermogen > talent en onzekerheid.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:37 schreef Henrys het volgende:
Hoe verklaren jullie dat Wijnaldum het zo goed doet in de BPL en Depay maar nog een schim is van wie hij in de eredivisie was? Wijnaldum heeft nog mindere spelers om zich heen ook
Als Wijnaldum bij Man. Utd. zou spelen, dan zou hij ook niet elke wedstrijd op een basisplaats kunnen rekenen denk ik. Bij Man. Utd. wordt er nou eenmaal meer van je verwacht. Maar Wijnaldum doet het idd erg goed, Memphis lijkt over te lopen van de sterallures (het lijkt ook wel een wijf zoals hij zich uitdost), en presteert tussen de lijnen zwaar ondermaats. Misschien heeft hij wat meer tijd nodig om zich aan te passen. Wijnaldum heeft ondanks zijn nog relatieve jonge leeftijd al een shitload aan wedstrijden gespeeld.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 02:37 schreef Henrys het volgende:
Hoe verklaren jullie dat Wijnaldum het zo goed doet in de BPL en Depay maar nog een schim is van wie hij in de eredivisie was? Wijnaldum heeft nog mindere spelers om zich heen ook
Ik denk dat Wijnaldum ook helemaal geen United materiaal is, al is dat bij Depay ook hoogst twijfelachtig natuurlijk. Alhoewel, als ik Schweinie zie spelen denk ik niet dat Wijnaldum het veel minder zou doen. Het grote verschil tussen Wijnaldum en Depay is dat Depay graag de beste voetballer in het team wil worden en Wijnaldum als streven heeft om zijn kwaliteiten zo in te zetten dat het team daar het beste mee rendeert. Ze hebben gewoon een totaal verschillende drive en in het ene verband pakt het ene goed uit en in het andere het andere. Het is alsof je Johann Vogel vergelijkt met Romario.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 06:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als Wijnaldum bij Man. Utd. zou spelen, dan zou hij ook niet elke wedstrijd op een basisplaats kunnen rekenen denk ik. Bij Man. Utd. wordt er nou eenmaal meer van je verwacht. Maar Wijnaldum doet het idd erg goed, Memphis lijkt over te lopen van de sterallures (het lijkt ook wel een wijf zoals hij zich uitdost), en presteert tussen de lijnen zwaar ondermaats. Misschien heeft hij wat meer tijd nodig om zich aan te passen. Wijnaldum heeft ondanks zijn nog relatieve jonge leeftijd al een shitload aan wedstrijden gespeeld.
Ja, natuurlijk. Maar wel één die makkelijker te trainen is dan balaanname of techniek.quote:
Dat is absoluut waar. Er zijn er maar weinig met zo'n mentaliteit. Iedereen die hem kent gunt hem ook direct het beste, hele warme enthousiaste jongen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:11 schreef rubbereend het volgende:
Wijnaldum is ook wel een aardig onderschat voetballer die in Engeland ook nog eens helemaal op zijn plaats is. Hij heeft zich echt erg ontwikkeld de afgelopen jaren en leeft als een topsporter.
Het is sowieso grappig om te zien dat ieder talent (of voormalig talent) in Nederland meteen gemeten word aan Barcelona/Bayern niveau. Als iemand dan subtop, of misschien zelfs middenmoot speelt en het daar goed doet gaan mensen zeggen dat ze te kort komen voor de top. Wat is er inderdaad mis met gewoon lekker je leven lang bij clubs van het kaliber van Newcastle spelen, dan heb je uiteindelijk ook een prima carrière en die kans op een topclub kan altijd nog komen als je een keer een seizoen uitblinkt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:14 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is absoluut waar. Er zijn er maar weinig met zo'n mentaliteit. Iedereen die hem kent gunt hem ook direct het beste, hele warme enthousiaste jongen.
Toch is hij puur voetballend helemaal niet zo bijzonder. Denk dat hij op een hoger niveau ook echt niet mee kan. Maar ja, boeiend, hij heeft een pracht carrière.
Precies, ik was al blij geweest als ik mijn hele leven bij FC Eindhoven had kunnen blijven spelen met een mooi contract.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:22 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het is sowieso grappig om te zien dat ieder talent (of voormalig talent) in Nederland meteen gemeten word aan Barcelona/Bayern niveau. Als iemand dan subtop, of misschien zelfs middenmoot speelt en het daar goed doet gaan mensen zeggen dat ze te kort komen voor de top. Wat is er inderdaad mis met gewoon lekker je leven lang bij clubs van het kaliber van Newcastle spelen, dan heb je uiteindelijk ook een prima carrière en die kans op een topclub kan altijd nog komen als je een keer een seizoen uitblinkt.
Echt waar joh.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:25 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Precies, ik was al blij geweest als ik mijn hele leven bij FC Eindhoven had kunnen blijven spelen met een mooi contract.
We zeggen hier nogal eens gekscherend dat iemand 'er geen kut van kan' maar zelfs een Brenet uit vorm verdient respect, want is beter dan 99% van de mensen met voetbalschoenen in de kast.
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 09-01-2016 om 17:27:29#PSV 1: #PSV 1 : Zoet; Brenet, Isimat, Moreno, Willems; Vloet, Guardado, Hendrix; Bergwijn, De Jong, Lestienne reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 09-01-2016 om 17:28:51#PSV 2: Pasveer; Arias, Bruma, Alberto, De Wijs; Pröpper, Schaars, Maher; Pereiro, Locadia, Lundqvist. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 09-01-2016 om 17:29:12Bruma brengt #PSV 2 aan de leiding en kopt raak: 0-1. #psvpsv reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 09-01-2016 om 18:03:47#Locadia zorgt voor 0-2 omdat Zoet en Hendrix er bij #PSV 1 niet uitkomen. #psvpsv reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 09-01-2016 om 18:09:35Ere wie ere toekomt, het was niet Bergwijn maar Kenneth Paal die de 1-2 voor #PSV 1 scoorde. #psvpsv reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 09-01-2016 om 18:15:23Pereiro maakt er 1-3 voor voor #PSV 2. Veel verrassender is dat Willems al 50 minuten meedoet. En goed ook. #psvpsv reageer retweet
PSV 2 thuis, altijd lastigquote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op zaterdag 09-01-2016 om 18:15:23Pereiro maakt er 1-3 voor voor #PSV 2. Veel verrassender is dat Willems al 50 minuten meedoet. En goed ook. #psvpsv reageer retweet
Helemaal niet off-topic. Dat waren de jaren dat het Nederlandse voetbal nog wat voorstelde. Na de halve finale plek van PSV in de CL in 2006 is het bergafwaarts gegaan met als dieptepunt dat er in 9 jaar geen andere NL club is geweest die de 2e ronde CL heeft gehaald. Schandalig.quote:Op zondag 10 januari 2016 10:59 schreef Maartenfr12 het volgende:
Misschien een heel klein beetje off topic maar ik kwam er pas achter dat PSV in de jaren 90 liefst 4 keer tegen Barca heeft gespeeld. Wat een wedstrijden zeg, wist helemaal niet dat PSV in die tijd zo goed was.
Natuurlijk schandalig, maar we hebben het zelf laten gebeuren. Maar in de periode 2000-2007 speelde PSV toch een stuk zakelijker, waar ze vaak (onterecht) om afgezeken werden.quote:Op zondag 10 januari 2016 11:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Helemaal niet off-topic. Dat waren de jaren dat het Nederlandse voetbal nog wat voorstelde. Na de halve finale plek van PSV in de CL in 2005 is het bergafwaarts gegaan met als dieptepunt dat er in 9 jaar geen andere NL club is geweest die de 2e ronde CL heeft gehaald. Schandalig.
we? Op wat zakelijke missers van diverse clubs na is het toch het Bosman arrest en de tv gelden elders die dit voornamelijk veroorzakenquote:Op zondag 10 januari 2016 11:15 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Natuurlijk schandalig, maar we hebben het zelf laten gebeuren. Maar in de periode 2000-2007 speelde PSV toch een stuk zakelijker, waar ze vaak (onterecht) om afgezeken werden.
Die wedstrijden tegen Barca was het echt droomvoetbal. Als je zag wat voor kansen PSV ook in Camp Nou kreeg, ongelofelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |