quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:31 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wild schiet je of vang je. Of tegenwoordig print je het 3d. Dan heb jij weer deels gelijk. Wat zou een hert 3d geprint kosten?
Lat ik het zo zeggen als man. Ik ken het niet zo en ben zeer verbaasd dat dit gebeurt in Europa. Als je dit zo zou doen in Thailand overleef je het waarschijnlijk niet als asielzoeker of buitenlander. Terecht.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:31 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik ben bang dat jij onderschat dat groepsverkrachtingen wereldwijd voorkomen. Deze was laatst nog in het nieuws:
http://www.telegraph.co.u(...)l-for-gang-rape.html
Volgens mij bestaan er geen landen waar vrouwen veilig zijn voor aanvallen door mannen. Het is uitermate triest maar ook in ons land zijn jaarlijks zeker 2000 aangiftes van aanranding en verkrachting. Bij groepen mannen en alcohol en drugsgebruik gaat het ook geregeld mis, overal in de wereld.
Dat je als verkrachte gewoon een weerwoord hebt in slecht vertaald Syrisch. Zou ook leuk zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:31 schreef SeLang het volgende:
[..]
"Ik ga je doodneuken"
"AAAAH! Maak me gek!"
Daarbij; verkrachtingen gebeuren hier idd ook wel, maar daar helpt geen 1000 man aan mee!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:33 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Lat ik het zo zeggen als man. Ik ken het niet zo en ben zeer verbaasd dat dit gebeurt in Europa. Als je dit zo zou doen in Thailand overleef je het waarschijnlijk niet als asielzoeker of buitenlander. Terecht.
Dit waren blijkbaar Noord Afrikaanse mensen, ze kunnen hun vriendjes die er al langer waren ook om een vertaling hebben gevraagd.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb veel contact met een Syrisch gezien en die gebruiken een mobieltje om online vertalingen op te zoeken. Die vertalingen zijn vaak erg fout en je moet wat fantasie gebruiken om te analyseren wat er nou werkelijk staat. Soms lukt dat helaas helemaal niet en vraag ik het hen om het even anders te formuleren en het opnieuw te proberen.
http://www.ksta.de/koeln/(...)96.html#plx651779368quote:Die beiden Männer (16, 23) sollen nordafrikanischer Abstammung sein und mit den Vorfällen aus der Silvesternacht in Verbindung stehen. Nach Informationen des „Kölner Stadt-Anzeiger“ stellten Beamte bei ihrer Durchsuchung Handys sicher, auf denen Videos und Fotos aus der Silvesternacht gespeichert waren. Sie sollen unter anderem sexuelle Übergriffe auf Frauen zeigen.
Verkrachting gebeurt overal wel op een of andere manier. Dit is inderdaad gewoon anders. Ik zie mijzelf dit niet doen in het buitenland. Op welke manier dan ook.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Daarbij; verkrachtingen gebeuren hier idd ook wel, maar daar helpt geen 1000 man aan mee!
Buiten Europa gebeurt dat in sommige landen wel soms, maar dit fenomeen is nu wel door die vluchtelingen hier geīntroduceerd!
En ik neem aan in Nederland ook niet!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:35 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Verkrachting gebeurt overal wel op een of andere manier. Dit is inderdaad gewoon anders. Ik zie mijzelf dit niet doen in het buitenland. Op welke manier dan ook.
Ik dacht het, jij schrijft het.quote:
Zeker wel. Maar dan zonder groep.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:36 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik neem aan in Nederland ook niet!
Je UI wordt anders wel voor een bepaalde meme gebruikt!
Maar het gaat en ging over buitenlanders.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:36 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik neem aan in Nederland ook niet!
Je UI wordt anders wel voor een bepaalde meme gebruikt!
Er hebben ook geen 1000 man aan meegeholpen er waren duizend man op dat plein. Daarbinnen waren er kleinere groepen die zich hiermee bezig hielden.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Daarbij; verkrachtingen gebeuren hier idd ook wel, maar daar helpt geen 1000 man aan mee!
Buiten Europa gebeurt dat in sommige landen wel soms, maar dit fenomeen is nu wel door die vluchtelingen hier geīntroduceerd!
Het gaat over dat groepsgedrag. Daar is niets vreemds aan. Maar wel als je dit soort dingen doet. Maar het verbaasd mij niet. Hoe komt dat?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:37 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Er hebben ook geen 1000 man aan meegeholpen er waren duizend man op dat plein. Daarbinnen waren er kleinere groepen die zich hiermee bezig hielden.
Ze vormden een grote menselijke fuik om de 400 autochtone feestvierders in te sluiten.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:37 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Er hebben ook geen 1000 man aan meegeholpen er waren duizend man op dat plein. Daarbinnen waren er kleinere groepen die zich hiermee bezig hielden.
"Ich will dich ficken"quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:34 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat je als verkrachte gewoon een weerwoord hebt in slecht vertaald Syrisch. Zou ook leuk zijn.
Ik zou de weg kwijt zijn bij woord vier.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:40 schreef SeLang het volgende:
[..]
"Ich will dich ficken"
"الذهاب يمارس الجنس مع أمك"
Een bekend verschijnsel ofzo.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze vormden een grote menselijke fuik om de 400 autochtone feestvierders in te sluiten.
Kan daar ook een fonetische vertaling bij?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:40 schreef SeLang het volgende:
[..]
"Ich will dich ficken"
"الذهاب يمارس الجنس مع أمك"
En "Silence! I kill you!"quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:42 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Kan daar ook een fonetische vertaling bij?
En dan ook:
Rot op naar je eigen land
Blaas jezelf maar op
enz
Er zijn een aantal heftige cases voorbij gekomen mbt groepsverkrachtingen in Europa. Het is echter wel zo dat vaak de daders een Moslimachtergrond hebben. E.g. Rotherham, Oxford, Derby, Peterborough en al die andere die je kan googlen. Zeker die in Rotherham is berucht, met meer dan 1,400 vaak minderjarige slachtoffertjes en de politiek die het vele jaren in de doofpot heeft gehouden ivm de Moslimachtergrond van de daders.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:33 schreef Jaroon het volgende:
Lat ik het zo zeggen als man. Ik ken het niet zo en ben zeer verbaasd dat dit gebeurt in Europa. Als je dit zo zou doen in Thailand overleef je het waarschijnlijk niet als asielzoeker of buitenlander. Terecht.
Is het nu zeker wie het waren dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:43 schreef ToT het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat de noord-Afrikanen in Duitsland er van zeggen dat in de eerste instantie de schuld voornamelijk hen in de schoenen werd geschoven, en dat dat een opgelegde leugen was.
In de aangiftes bij de politie staat:quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze vormden een grote menselijke fuik om de 400 autochtone feestvierders in te sluiten.
http://www.presseportal.de/blaulicht/pm/12415/3215530quote:Bei der Polizei Köln und der Bundespolizei erstatteten bis zum jetzigen Zeitpunkt knapp 30 Betroffene Anzeige und schilderten in diesen Fällen die gleiche Vorgehensweise der Täter. Die Geschädigten befanden sich während der Neujahrsfeier rund um den Dom und auf dem Bahnhofsvorplatz, als mehrere Männer sie umzingelten. Die Größe der Tätergruppen variierte von zwei bis drei, nach Zeugenaussagen nordafrikanisch Aussehenden bis zu 20 Personen. Die Verdächtigen versuchten durch gezieltes Anfassen der Frauen von der eigentlichen Tat abzulenken - dem Diebstahl von Wertgegenständen. Insbesondere Geldbörsen und Mobiltelefone wurden entwendet. In einigen Fällen gingen die Männer jedoch weiter und berührten die meist von auswärts kommenden Frauen unsittlich.
De twee met de briefjes waren Noord-Afrikanen. Asielzoekers komen daar ook vandaan.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:43 schreef ToT het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat de noord-Afrikanen in Duitsland er van zeggen dat in de eerste instantie de schuld voornamelijk hen in de schoenen werd geschoven, en dat dat een opgelegde leugen was.
Dat zou betekenen dat men dit als groep als normaal ziet. Ook ver van best.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:45 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
In de aangiftes bij de politie staat:
[..]
http://www.presseportal.de/blaulicht/pm/12415/3215530
Het lijkt mij ook bijna onmogelijk om een groep van 1000 mensen gecoördineerd te laten samenwerken overigens. Ik denk dat het verhaal van de aangifte wel klopt en dat de daders gebruik hebben gemaakt van de grote dronken menigte maar dat de meeste mensen niet actief hebben meegewerkt aan de misdaden. Maar het zal allemaal uitgezocht moeten worden.
Men heeft niet gelogen. Men wist het niet geheel.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:50 schreef ToT het volgende:
[..]
De politie geeft toe eerst gelogen te hebben over de achtergrond van de daders.
Onzin. De media was er als de kippen bij om te roeptoeteren dat het vooral GEEN asielzoekers waren. Waar zijn de rectificaties van de pers?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:51 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Men heeft niet gelogen. Men wist het niet geheel.
Nee, serieus, waar baseer je in godsnaam op dat zo'n fuik vormen in die contreien een vaak voorkomend verschijnsel is?quote:
Dat is media. Niet politie.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:52 schreef Nintex het volgende:
[..]
Onzin. De media was er als de kippen bij om te roeptoeteren dat het vooral GEEN asielzoekers waren. Waar zijn de rectificaties van de pers?
Als jij in zo'n menigte bent heb je waarschijnlijk nauwelijks door wat er allemaal gebeurd in andere groepjes. Het probleem in Keulen is juist dat daar al tijden groepjes criminelen slachtoffers beroven en aanranden. Het is geen incident daar het is al vanaf 2013 minstens aan de gang en die groepjes zijn er dus ook aardig in bedreven.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:47 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat men dit als groep als normaal ziet. Ook ver van best.
Gast flikker op, ga even naar liveleak en zoek die verkrachting uit Egypte op.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, serieus, waar baseer je in godsnaam op dat zo'n fuik vormen in die contreien een vaak voorkomend verschijnsel is?
Dat gebeurt daar ook zeker niet. Wel vreemd dat men het hier wel doet. Dat is het raarste van alles.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, serieus, waar baseer je in godsnaam op dat zo'n fuik vormen in die contreien een vaak voorkomend verschijnsel is?
Ik ga geen 15 topics terugspitten om dat terug te vinden.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
In Nederland ook. Ik kom uit zo'n buurt. Maar dat gaat niet zo massaal als dit.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:53 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Als jij in zo'n menigte bent heb je waarschijnlijk nauwelijks door wat er allemaal gebeurd in andere groepjes. Het probleem in Keulen is juist dat daar al tijden groepjes criminelen slachtoffers beroven en aanranden. Het is geen incident daar het is al vanaf 2013 minstens aan de gang en die groepjes zijn er dus ook aardig in bedreven.
Nee, beter gewoon ongefundeerd dingen roepen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga geen 15 topics terugspitten om dat terug te vinden.
2 tellen Google:quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Juist, de politie had gezegd dat er waarschijnlijk amper vluchtelingen bij betrokken waren en veel vooraanstaande mensen maakten het nog extremer door te stellen dat er helemaal geen vluchtelingen bij betrokken zouden zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:52 schreef Nintex het volgende:
[..]
Onzin. De media was er als de kippen bij om te roeptoeteren dat het vooral GEEN asielzoekers waren. Waar zijn de rectificaties van de pers?
Ongefundeerd.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:55 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Nee, beter gewoon ongefundeerd dingen roepen.
Nee. Politie gaf gelijk aan dat men asielzoekerspapieren had gezien. De media maakte er iets anders van. Wat raar is.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Juist, de politie had gezegd dat er waarschijnlijk amper vluchtelingen bij betrokken waren en veel vooraanstaande mensen maakten het nog extremer door te stellen dat er helemaal geen vluchtelingen bij betrokken zouden zijn.
http://www.unhcr.org/cgi-bin/texis/vtx/refdaily?pass=52fc6fbd5&id=524274fb5quote:Syrians gang-rape teenage girl in Jordan refugee camp
Publisher: AFP, Agence France Presse
Story date: 24/09/2013
Language: English
Three Syrian men have gang-raped a 14-year-old girl in Jordan's Zaatari refugee camp, a government official said on Tuesday.
"Police have arrested a Syrian man and are searching for two other Syrian men who gang-raped a 14-year-old Syrian girl in Zaatari on Monday," Brigadier Waddah Hmud, head of the Syrian refugee department, told AFP.
Zou het Francisco van Jole zijn? Ook zo'n beroeps apologeetquote:
Tuig in die kampen. En het is allemaal hier naartoe gewandeld, omdat de linkse goedmensen zo nodig een zielig slachtoffer nodig hebben.quote:United Nations inspectors and the British Government have warned sexual abuse is "widespread" even in charity-run refugee camps - the very place persecuted women go looking for salvation.
Rape, degrading body searches and sexual harassment is commonplace in prisons controlled by Syrian President Bashar al-Assad and in towns and cities controlled by jihadi groups and anti-Government rebels.
En rechts? Dat domme gezeur over links.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:59 schreef Nintex het volgende:
En daar nog een waarschuwing van de VN:
http://www.express.co.uk/news/world/613612/Refugee-crisis-sexual-violence-Syria-migrant-camps
[..]
Tuig in die kampen. En het is allemaal hier naartoe gewandeld, omdat de linkse goedmensen zo nodig een zielig slachtoffer nodig hebben.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:57 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. Politie gaf gelijk aan dat men asielzoekerspapieren had gezien. De media politieleiding onder druk van de politiek maakte er iets anders van. Wat raar is.
Sowieso lekt er wel eens wat naar buiten dat binnen AZC's er ook veel seksueel geweld is, en dat mannen zelfs over alleenstaande vrouwen heen zeiken!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:59 schreef Nintex het volgende:
En daar nog een waarschuwing van de VN:
http://www.express.co.uk/news/world/613612/Refugee-crisis-sexual-violence-Syria-migrant-camps
[..]
Tuig in die kampen. En het is allemaal hier naartoe gewandeld, omdat de linkse goedmensen zo nodig een zielig slachtoffer nodig hebben.
Rechts werd vanaf het eerste woord weggezet als racist en xenofoob.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:01 schreef Jaroon het volgende:
[..]
En rechts? Dat domme gezeur over links.
Domme gezeur over links? Vind je het gek met die naīeve figuren die alles wat maar een beetje tegen vluchtelingen is bestempelen als 'xenofobisch'quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:01 schreef Jaroon het volgende:
[..]
De SP in de jaren tachtig met een harde stelling over bijv. Marokkanen? Of nu de VVD die dit alles laat gebeuren? Of is men niet thuis?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:02 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Rechts werd vanaf het eerste woord weggezet als racist en xenofoob.
In Pakistan schijnen in de dorpen groepsverkrachtingen van vrouwen als straf voor wat iemand van die familie fout deed nog vaker voor te komen. Binnen de islam is alles wat je een vrouw maar aan akeligs kunt aandoen mogelijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:54 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat gebeurt daar ook zeker niet. Wel vreemd dat men het hier wel doet. Dat is het raarste van alles.
Doet men iets dan? Is er commentaar gekomen op Merkel van rechts?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:04 schreef Infection het volgende:
[..]
Domme gezeur over links? Vind je het gek met die naīeve figuren die alles wat maar een beetje tegen vluchtelingen is bestempelen als 'xenofobisch'
Ik heb tot nu toe duidelijkere en geloofwaardigere argumenten van rechts dan van links zien komen.
haha was vroeger hier op fok ender_wiggin, maar voor paar jaar terug hier op fok! toen massaal gedoe met wachtwoorden en accounts, heb toen ender_xenocide maar aangemaakt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat is idd ook hoe ik het begrepen had.
Interessante username trouwens?
Ja. Wat is je punt?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:05 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Doet men iets dan? Is er commentaar gekomen op Merkel van rechts?
Dit is vrij normaal alleen dan op kleinere manier.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:05 schreef SpaceOddity het volgende:
Waarom gaat dit nieuws, wat over die massale vergrijpen gaat, toch alleen maar over Keulen? Worden er in die andere steden geen onderzoeken gehouden en aanhoudingen verricht ofzo?
Wel als ze dat toepassen op grote feesten, dan verbergen ze zich in de massa.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:55 schreef Jaroon het volgende:
[..]
In Nederland ook. Ik kom uit zo'n buurt. Maar dat gaat niet zo massaal als dit.
Keulen is het bekendste voorbeeld omdat het zo grootschalig was, maar je hebt wel gelijk!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:05 schreef SpaceOddity het volgende:
Waarom gaat dit nieuws, wat over die massale vergrijpen gaat, toch alleen maar over Keulen? Worden er in die andere steden geen onderzoeken gehouden en aanhoudingen verricht ofzo?
Er zijn idd vreemde dingen binnen de islam. De behandeling van de vrouw is er daar 1 van.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:05 schreef deedeetee het volgende:
[..]
In Pakistan schijnen in de dorpen groepsverkrachtingen van vrouwen als straf voor wat iemand van die familie fout deed nog vaker voor te komen hoe. Binnen de islam is alles wat je een vrouw maar aan akeligs kunt aandoen mogelijk.
De vrouw is als persoon immers niks waard alleen haar waarde als bezit van een man telt.
Klopt, dat is ook wel eens op de Frontpage geweest.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:05 schreef deedeetee het volgende:
[..]
In Pakistan schijnen in de dorpen groepsverkrachtingen van vrouwen als straf voor wat iemand van die familie fout deed nog vaker voor te komen hoe. Binnen de islam is alles wat je een vrouw maar aan akeligs kunt aandoen mogelijk.
De vrouw is als persoon immers niks waard alleen haar waarde als bezit van een man telt.
Het werd te moeilijk?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:05 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
haha was vroeger hier op fok ender_wiggin, maar voor paar jaar terug hier op fok! toen massaal gedoe met wachtwoorden en accounts, heb toen ender_xenocide maar aangemaakt.
Niks dom gezeur. Dat wijf, 'de vries' of hoe ze ook heet zei nog Pauw: "Als je niet wilt mee helpen hou dan je mond, accepteer dat ze hier en zijn en moeten integreren."quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:01 schreef Jaroon het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:05 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
haha was vroeger hier op fok ender_wiggin, maar voor paar jaar terug hier op fok! toen massaal gedoe met wachtwoorden en accounts, heb toen ender_xenocide maar aangemaakt.
Haha nee, de boekenreeks...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:07 schreef ToT het volgende:
[..]Ah en het heeft niets te maken met vreemdelingen?
Rechts doet ook niets.......... Al vele jaren niet. Dus dat geblaat over links slaat nergens op. En waar raakt mij dit? Omdat ik vaak wat links stemde. Niet voor buitenlanders maar het normale volk.quote:
Ah, boek 3 dus.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:08 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Haha nee, de boekenreeks...
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ender_%28boekenreeks%29
Waar. Ik ken het van verhalen van mijn ex uit grote discotheken in Amsterdam. Dat je jezelf hoort zeggen "ga daar dan niet heen" ook wel heel fout van mij.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:06 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Wel als ze dat toepassen op grote feesten, dan verbergen ze zich in de massa.
Hoezo rechts doet niets? Waar haal je dit vandaan? En ik ben zelf ook links geweest hoor. Maar de laatste jaren komt er zoveel achterlijkheid en naīviteit uit die hoek, dat ik ze liever kwijt dan rijk ben.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:08 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Rechts doet ook niets.......... Al vele jaren niet. Dus dat geblaat over links slaat nergens op. En waar raakt mij dit? Omdat ik vaak wat links stemde. Niet voor buitenlanders maar het normale volk.
Deze ellende heeft alles met links te maken? Rechts zit al dertig jaar als debiel in een hoekje?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:09 schreef Infection het volgende:
[..]
Hoezo rechts doet niets? Waar haal je dit vandaan?
De kwestie in Keulen wel maar hier wordt dat al anders:quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:07 schreef ToT het volgende:
[..]Ah en het heeft niets te maken met vreemdelingen?
Praat het maar weer goed en wijs maar met je vingertje naar andere.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:31 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik ben bang dat jij onderschat dat groepsverkrachtingen wereldwijd voorkomen. Deze was laatst nog in het nieuws:
http://www.telegraph.co.u(...)l-for-gang-rape.html
Volgens mij bestaan er geen landen waar vrouwen veilig zijn voor aanvallen door mannen. Het is uitermate triest maar ook in ons land zijn jaarlijks zeker 2000 aangiftes van aanranding en verkrachting. Bij groepen mannen en alcohol en drugsgebruik gaat het ook geregeld mis, overal in de wereld.
Hebben ze daar een film van gemaakt ? Vast zonde van het boek want dat was goed !quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, boek 3 dus.
Van boek 1 is echt een zwaar slechte kutfilm gemaakt he!
Maar ja; offtopic!
De linkse partijen hebben de laatste jaren meer invloed gehad dan rechts inderdaad. Vooral omdat een groot deel van de naīeve bevolking telkens maar voor deze figuren stemt. Maar gelukkig begint een groot deel wakker te worden en begint rechts inmiddels weer te groeien.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:10 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Deze ellende heeft alles met links te maken? Rechts zit al dertig jaar als debiel in een hoekje?
3 gastjes versus zo'n gigantische meute; nogal een vergelijking zeg, godverdomme!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:11 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
De kwestie in Keulen wel maar hier wordt dat al anders:
http://www.elsevier.nl/Ne(...)aak-ELSEVIER204689W/
Mensen moeten niet doen alsof groepsverkrachting alleen is voorbehouden aan bepaalde groepen mannen, het gebeurd overal en door mannen met vele achtergronden.
Ender's Game is een beetje een tienerfilm, terwijl het voor volwassenen bedoeld was!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:11 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Hebben ze daar een film van gemaakt ? Vast zonde van het boek want dat was goed !
Zo poeh hé, 3 jongeren maar liefst. En dat in 2008.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:11 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
De kwestie in Keulen wel maar hier wordt dat al anders:
http://www.elsevier.nl/Ne(...)aak-ELSEVIER204689W/
Mensen moeten niet doen alsof groepsverkrachting alleen is voorbehouden aan bepaalde groepen mannen, het gebeurd overal en door mannen met vele achtergronden.
Ga even lekker ergens anders lopen trollenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:13 schreef mig72 het volgende:
Waarom is de gemiddelde blanke man bang voor alles wat een kleur heeft? Kan de blanke man überhaupt hopen te concurreren in deze veranderende, uitdagende wereld van de 21e eeuw waar kolonialistisch gedachtengoed waardeloos is gebleken? Kan de blanke man zonder de voordelen van white privelege alsnog een stevige maatschappelijke positie weten in te nemen?
Ah, welkom terug!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:13 schreef mig72 het volgende:
Waarom is de gemiddelde blanke man bang voor alles wat een kleur heeft? Kan de blanke man überhaupt hopen te concurreren in deze veranderende, uitdagende wereld van de 21e eeuw waar kolonialistisch gedachtengoed waardeloos is gebleken? Kan de blanke man zonder de voordelen van white privelege alsnog een stevige maatschappelijke positie weten in te nemen?
"De blanke man"quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:13 schreef mig72 het volgende:
Maar zijn die vragen niet waar die ik stelde? Kloppen ze niet? Kun je daar antwoord op geven?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga even lekker ergens anders lopen trollen
Ik praat niets goed. Mensen die beweren dat het alleen in een bepaalde cultuur voorkomt zijn gewoon aan het liegen. Overal waar mannen zijn vinden verkrachtingen plaats en heel veel verkrachtingen zijn groepsverkrachtingen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:11 schreef Pielemenneke het volgende:
[..]
Praat het maar weer goed en wijs maar met je vingertje naar andere.
Feit is gewoon dat de gemeenschappen in Europa overspoeld worden door moslimtuig wiens normen en waarden voor een groot deel zijn voortgevloeid uit de islam en die alles waar wij als moderne samenlevingen voor staan verachten.
Die gasten zijn van mening dat ze hier in het westen met honderden tegelijk vrouwen mogen betasten en jij komt met verhalen over Afrikaanse katholieke kerken die ook tegen homo's zijn, dat ook Nederlandse mannen verkrachters kunnen zijn ?
Hou toch op ! Het is gewoon tuig dat hier door hun opvattingen en geloof niet past.
Ik vraag me af hoeveel Nederlandse dorpen een groepsverkrachting bij een vrouw als gepaste straf hebben als een familielid van haar iets fouts doet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:14 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Zo poeh hé, 3 jongeren maar liefst. En dat in 2008.
Je hebt zeker lang moeten zoeken he
Domme boertjes in een zuipkeet van 14-16 jaar oud vergelijken met een horde gestoorde barbaren.
Wat een onzinning argument blijft dat toch "ja maar hunnes doen t ook soms hoor".
Gaat erom dat er weldegelijk een verschil is. Het lijkt nu op meer plekken de kop op te steken en van deze omvang is natuurlijk wel vrij ongekend.
Maar goed, blijft het vooral vergoeilijken en bagatelliseren. Dat is natuurlijk wel veel veiliger qua gevoel.
Dat is hetzelfde kut argument van dat de Islamieten en Links al tientallen jaren hanteren.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:14 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Wat een onzinning argument blijft dat toch "ja maar hunnes doen t ook soms hoor".
Dus we moeten het eigenlijk maar voor lief nemen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:16 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik praat niets goed. Mensen die beweren dat het alleen in een bepaalde cultuur voorkomt zijn gewoon aan het liegen. Overal waar mannen zijn vinden verkrachtingen plaats en heel veel verkrachtingen zijn groepsverkrachtingen.
Zo heel af en toe komt er wel een redelijk geluid uit. Bij sommige users kun je t lezen echt gewoon overslaan. Dat doe ik dan ookquote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:15 schreef meester82 het volgende:
die wespensteek moet je niet serieus nemen kraamt alleen maar onzin uit om te trollen
Ik heb aardig wat gezien en gehoort. Dit lijkt mij bijzonder. Buitenlanders die mensen van een land zo aanvallen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:16 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik praat niets goed. Mensen die beweren dat het alleen in een bepaalde cultuur voorkomt zijn gewoon aan het liegen. Overal waar mannen zijn vinden verkrachtingen plaats en heel veel verkrachtingen zijn groepsverkrachtingen.
Je generaliseert echt VEEL te veel. Daarbij gaat het hier over een gigantische groepsaanranding, en niet over dat we allemaal bang zouden zijn voor iedereen die een kleurtje heeft.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:16 schreef mig72 het volgende:
[..]
Maar zijn die vragen niet waar die ik stelde? Kloppen ze niet? Kun je daar antwoord op geven?
Wie zegt er dat verkrachtingen alleen bij een bepaalde cultuur horen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:16 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nee helaas heb ik niet lang moeten zoeken. Ik ken toevallig nogal veel zedenzaken en daarom erger ik me behoorljk aan mensen die het probleem bagatelliseren. Er zijn in Nederland jaarlijks 2000 aangiftes van aanranding en verkrachtingen en van heel veel zaken wordt niet eens aangifte gedaan. Dan heb je nog de ontucht zaken, potloodventers en andere mannen die zich niet kunnen beheersen. Doe niet alsof het niet overal voorkomt, vrouwen zijn in geen enkel land veilig en zodra er drank en drugs in het spel is wordt het nog gevaarlijker.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:14 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Zo poeh hé, 3 jongeren maar liefst. En dat in 2008.
Je hebt zeker lang moeten zoeken he
Domme boertjes in een zuipkeet van 14-16 jaar oud vergelijken met een horde gestoorde barbaren.
Gaat erom dat er weldegelijk een verschil is. Het lijkt nu op meer plekken de kop op te steken en van deze omvang is natuurlijk wel vrij ongekend.
Maar goed, blijft het vooral vergoeilijken en bagatelliseren. Dat is natuurlijk wel veel veiliger qua gevoel.
Onzin. Het enige wat je kon vinden was een artikel uit 2008 en dan toch zo generaliseren?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:16 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Yup; het gebeurt overal, dus hou die grenzen maar open en zoek na afloop maar uit wie de schuldigen waren, zolang je maar niets zegt over de culturele achtergrond of het land van herkomst van de daders, want dat is uiteraard niet relevant!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:18 schreef Proximo het volgende:
[..]
Dus we moeten het eigenlijk maar voor lief nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |