abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158929671
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:11 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

De kwestie in Keulen wel maar hier wordt dat al anders:
http://www.elsevier.nl/Ne(...)aak-ELSEVIER204689W/

Mensen moeten niet doen alsof groepsverkrachting alleen is voorbehouden aan bepaalde groepen mannen, het gebeurd overal en door mannen met vele achtergronden.
3 gastjes versus zo'n gigantische meute; nogal een vergelijking zeg, godverdomme! :X
Natuurlijk ook hartstikke erg, maar van een totaal andere orde!
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:13:14 #182
430880 mig72
De Professional
pi_158929698
Waarom is de gemiddelde blanke man bang voor alles wat een kleur heeft? Kan de blanke man überhaupt hopen te concurreren in deze veranderende, uitdagende wereld van de 21e eeuw waar kolonialistisch gedachtengoed waardeloos is gebleken? Kan de blanke man zonder de voordelen van white privelege alsnog een stevige maatschappelijke positie weten in te nemen?
pi_158929710
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:11 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Hebben ze daar een film van gemaakt ? Vast zonde van het boek want dat was goed ! :D
Ender's Game is een beetje een tienerfilm, terwijl het voor volwassenen bedoeld was! _O- (Voor zover ik heb begrepen.)
pi_158929726
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:11 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

De kwestie in Keulen wel maar hier wordt dat al anders:
http://www.elsevier.nl/Ne(...)aak-ELSEVIER204689W/

Mensen moeten niet doen alsof groepsverkrachting alleen is voorbehouden aan bepaalde groepen mannen, het gebeurd overal en door mannen met vele achtergronden.
Zo poeh hé, 3 jongeren maar liefst. En dat in 2008.
Je hebt zeker lang moeten zoeken he :')
Domme boertjes in een zuipkeet van 14-16 jaar oud vergelijken met een horde gestoorde barbaren.

Wat een onzinning argument blijft dat toch "ja maar hunnes doen t ook soms hoor".
Gaat erom dat er weldegelijk een verschil is. Het lijkt nu op meer plekken de kop op te steken en van deze omvang is natuurlijk wel vrij ongekend.

Maar goed, blijft het vooral vergoeilijken en bagatelliseren. Dat is natuurlijk wel veel veiliger qua gevoel.
pi_158929733
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:13 schreef mig72 het volgende:
Waarom is de gemiddelde blanke man bang voor alles wat een kleur heeft? Kan de blanke man überhaupt hopen te concurreren in deze veranderende, uitdagende wereld van de 21e eeuw waar kolonialistisch gedachtengoed waardeloos is gebleken? Kan de blanke man zonder de voordelen van white privelege alsnog een stevige maatschappelijke positie weten in te nemen?
Ga even lekker ergens anders lopen trollen
-XOXO-
pi_158929770
quote:
Ah, welkom terug! :W

Je weet dat dit totaal niet relevant is hier? :)
pi_158929774
quote:
"De blanke man"

Wie is hier nou aan het generaliseren? :')
pi_158929784
die wespensteek moet je niet serieus nemen kraamt alleen maar onzin uit om te trollen
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:16:32 #189
430880 mig72
De Professional
pi_158929810
quote:
13s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:14 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Ga even lekker ergens anders lopen trollen
Maar zijn die vragen niet waar die ik stelde? Kloppen ze niet? Kun je daar antwoord op geven?
pi_158929817
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:11 schreef Pielemenneke het volgende:

[..]

Praat het maar weer goed en wijs maar met je vingertje naar andere.
Feit is gewoon dat de gemeenschappen in Europa overspoeld worden door moslimtuig wiens normen en waarden voor een groot deel zijn voortgevloeid uit de islam en die alles waar wij als moderne samenlevingen voor staan verachten.

Die gasten zijn van mening dat ze hier in het westen met honderden tegelijk vrouwen mogen betasten en jij komt met verhalen over Afrikaanse katholieke kerken die ook tegen homo's zijn, dat ook Nederlandse mannen verkrachters kunnen zijn ?
Hou toch op ! Het is gewoon tuig dat hier door hun opvattingen en geloof niet past.
Ik praat niets goed. Mensen die beweren dat het alleen in een bepaalde cultuur voorkomt zijn gewoon aan het liegen. Overal waar mannen zijn vinden verkrachtingen plaats en heel veel verkrachtingen zijn groepsverkrachtingen.
pi_158929823
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:14 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Domme boertjes in een zuipkeet van 14-16 jaar oud vergelijken met een horde gestoorde barbaren.

Wat een onzinning argument blijft dat toch "ja maar hunnes doen t ook soms hoor".
Gaat erom dat er weldegelijk een verschil is. Het lijkt nu op meer plekken de kop op te steken en van deze omvang is natuurlijk wel vrij ongekend.

Maar goed, blijft het vooral vergoeilijken en bagatelliseren. Dat is natuurlijk wel veel veiliger qua gevoel.
Ik vraag me af hoeveel Nederlandse dorpen een groepsverkrachting bij een vrouw als gepaste straf hebben als een familielid van haar iets fouts doet.
Ik vraag me af hoeveel Nederlanders op een camping alleenstaande vrouwen seksueel lastig vallen en over haar heen zeiken als ze slaapt.
enz.
pi_158929850
quote:

[..]

Dat is hetzelfde kut argument van dat de Islamieten en Links al tientallen jaren hanteren.

"Ja maar de christenen waren vroeger ook tegen homo's"

"Ja maar de protestanten pleegden vroeger ook aanslagen"

"Ja maar de joden zijn ook niet aardig"

"Ja maar christenen nemen ook geen afstand van Bush"

Inmiddels hebben de meeste groeperingen die voorheen een stuk minder tolerant waren het straatje behoorlijk schoongeveegd, de schouders eronder gezet en er wat van gemaakt. Behalve de Islam en de uitwassen van dat verderfelijke geloof.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:18:14 #193
155616 Proximo
For god, king & country
pi_158929858
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:16 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik praat niets goed. Mensen die beweren dat het alleen in een bepaalde cultuur voorkomt zijn gewoon aan het liegen. Overal waar mannen zijn vinden verkrachtingen plaats en heel veel verkrachtingen zijn groepsverkrachtingen.
Dus we moeten het eigenlijk maar voor lief nemen?
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:18:17 #194
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_158929862
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:15 schreef meester82 het volgende:
die wespensteek moet je niet serieus nemen kraamt alleen maar onzin uit om te trollen
Zo heel af en toe komt er wel een redelijk geluid uit. Bij sommige users kun je t lezen echt gewoon overslaan. Dat doe ik dan ook :P
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_158929863
quote:

[..]

Ik heb aardig wat gezien en gehoort. Dit lijkt mij bijzonder. Buitenlanders die mensen van een land zo aanvallen.
pi_158929869
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:16 schreef mig72 het volgende:

[..]

Maar zijn die vragen niet waar die ik stelde? Kloppen ze niet? Kun je daar antwoord op geven?
Je generaliseert echt VEEL te veel. Daarbij gaat het hier over een gigantische groepsaanranding, en niet over dat we allemaal bang zouden zijn voor iedereen die een kleurtje heeft.
En het gaat evenmin over restaurants.
pi_158929889
quote:

[..]

Wie zegt er dat verkrachtingen alleen bij een bepaalde cultuur horen? :?
pi_158929907
quote:

[..]

Nee helaas heb ik niet lang moeten zoeken. Ik ken toevallig nogal veel zedenzaken en daarom erger ik me behoorljk aan mensen die het probleem bagatelliseren. Er zijn in Nederland jaarlijks 2000 aangiftes van aanranding en verkrachtingen en van heel veel zaken wordt niet eens aangifte gedaan. Dan heb je nog de ontucht zaken, potloodventers en andere mannen die zich niet kunnen beheersen. Doe niet alsof het niet overal voorkomt, vrouwen zijn in geen enkel land veilig en zodra er drank en drugs in het spel is wordt het nog gevaarlijker.
pi_158929908
quote:

[..]

Onzin. Het enige wat je kon vinden was een artikel uit 2008 en dan toch zo generaliseren?
Wat ben jij een achterlijke mongool met dit soort beweringen zeg...
pi_158929921
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:18 schreef Proximo het volgende:

[..]

Dus we moeten het eigenlijk maar voor lief nemen?
Yup; het gebeurt overal, dus hou die grenzen maar open en zoek na afloop maar uit wie de schuldigen waren, zolang je maar niets zegt over de culturele achtergrond of het land van herkomst van de daders, want dat is uiteraard niet relevant! :')
pi_158929927
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:19 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Nee helaas heb ik niet lang moeten zoeken. Ik ken toevallig nogal veel zedenzaken en daarom erger ik me behoorljk aan mensen die het probleem bagatelliseren. Er zijn in Nederland jaarlijks 2000 aangiftes van aanranding en verkrachtingen en van heel veel zaken wordt niet eens aangifte gedaan. Dan heb je nog de ontucht zaken, potloodventers en andere mannen die zich niet kunnen beheersen. Doe niet alsof het niet overal voorkomt, vrouwen zijn in geen enkel land veilig en zodra er drank en drugs in het spel is wordt het nog gevaarlijker.
Van iets heel raars probeer je iets redelijk normaals te maken. DIT komt zo niet voor ergens anders. Mee eens?
pi_158929932
quote:

[..]

Ja? Dus wij verkrachten hier mensen als straf binnen dorpen? Dat komt in landen als Pakistan en India wel voor. Maar ook in het Midden-Oosten in bepaalde streken, en in Afrika.

Doet me een beetje denken aan die vrouwen van middelbare leeftijd die dan ineens een exotische fase door gaan. Zo'n kekke Afrikaanse of Oosterse doek dragen, djembé of sitar leren spelen en alles nog alleen maar in kleipotten of tajines koken. En dan de westerse cultuur alleen maar afzeiken.

Ja, dit soort zaken kunnen weldegelijk een cultuurdingetje zijn. Accepteer dat maar.
pi_158929945
quote:

[..]

Ongefundeerde lulkoek :{w

Daarbij is het zo dat moslims vrouwen en westerse vrouwen in het algemeen als onwaardige hoeren beschouwen. Dit staat letterlijk in de Koran en is terug te vinden in de wetgeving van islamitische landen :{w
-XOXO-
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:22:00 #204
430880 mig72
De Professional
pi_158929964
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:15 schreef Infection het volgende:

[..]

"De blanke man"

Wie is hier nou aan het generaliseren? :')
In het Engels is dat de white man. Gaat hand in hand met white privelege. Voor dat laatste heb ik nog geen passende Nederlandse vertaling kunnen vinden, zou het meest in de buurt komen van 'blankenbevorderingssysteem'.
pi_158929971
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:11 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Hebben ze daar een film van gemaakt ? Vast zonde van het boek want dat was goed ! :D
Ze wilden er volgens mij een Hungers Games achtige serie van maken, maar dat is flink mislukt.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_158929980
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:19 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Onzin. Het enige wat je kon vinden was een artikel uit 2008 en dan toch zo generaliseren?
Wat ben jij een achterlijke mongool met dit soort beweringen zeg...
Er zijn veel meer zaken hoor:
http://www.hartvannederla(...)-groepsverkrachting/

Maar goed ga lekker schelden en sluit je ogen maar voor de werkelijkheid.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:22:40 #207
391651 watisdezen
Neen Neen Neen
pi_158929983
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:18 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ik heb aardig wat gezien en gehoort. Dit lijkt mij bijzonder. Buitenlanders die mensen van een land zo aanvallen.
:X
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158929995
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:19 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Ik ben trouwens uberhaupt niet gewend dat mijn vrouw als dier wordt gezien. Dat is en was wel het geval bij bepaalde mensen in Nederland. Mensen die hier van oorsprong niet waren. Daar mag je ook niets over zeggen. Het zal dan toch met cultuur te maken hebben. En dat gaat vaak over Islam. En ik heb er veel meer werkelijke verhalen over.
pi_158930002
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:22 schreef mig72 het volgende:

[..]

In het Engels is dat de white man. Gaat hand in hand met white privelege. Voor dat laatste heb ik nog geen passende Nederlandse vertaling kunnen vinden, zou het meest in de buurt komen van 'blankenbevorderingssysteem'.
Ok, en nu? Je bent nog steeds niet met een geldig argument gekomen waarom zogenaamd alle blanke mannen bang zijn voor iets wat een kleurtje heeft.
pi_158930055
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:22 schreef mig72 het volgende:

[..]

Ja, dat we schande spreken over dat 1000 moslims betrokken zijn geweest bij een massale aanrandingsactie is pure white power! :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')