quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:31 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Wild schiet je of vang je. Of tegenwoordig print je het 3d. Dan heb jij weer deels gelijk. Wat zou een hert 3d geprint kosten?
Lat ik het zo zeggen als man. Ik ken het niet zo en ben zeer verbaasd dat dit gebeurt in Europa. Als je dit zo zou doen in Thailand overleef je het waarschijnlijk niet als asielzoeker of buitenlander. Terecht.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:31 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik ben bang dat jij onderschat dat groepsverkrachtingen wereldwijd voorkomen. Deze was laatst nog in het nieuws:
http://www.telegraph.co.u(...)l-for-gang-rape.html
Volgens mij bestaan er geen landen waar vrouwen veilig zijn voor aanvallen door mannen. Het is uitermate triest maar ook in ons land zijn jaarlijks zeker 2000 aangiftes van aanranding en verkrachting. Bij groepen mannen en alcohol en drugsgebruik gaat het ook geregeld mis, overal in de wereld.
Dat je als verkrachte gewoon een weerwoord hebt in slecht vertaald Syrisch. Zou ook leuk zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:31 schreef SeLang het volgende:
[..]
"Ik ga je doodneuken"
"AAAAH! Maak me gek!"
Daarbij; verkrachtingen gebeuren hier idd ook wel, maar daar helpt geen 1000 man aan mee!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:33 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Lat ik het zo zeggen als man. Ik ken het niet zo en ben zeer verbaasd dat dit gebeurt in Europa. Als je dit zo zou doen in Thailand overleef je het waarschijnlijk niet als asielzoeker of buitenlander. Terecht.
Dit waren blijkbaar Noord Afrikaanse mensen, ze kunnen hun vriendjes die er al langer waren ook om een vertaling hebben gevraagd.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb veel contact met een Syrisch gezien en die gebruiken een mobieltje om online vertalingen op te zoeken. Die vertalingen zijn vaak erg fout en je moet wat fantasie gebruiken om te analyseren wat er nou werkelijk staat. Soms lukt dat helaas helemaal niet en vraag ik het hen om het even anders te formuleren en het opnieuw te proberen.
http://www.ksta.de/koeln/(...)96.html#plx651779368quote:Die beiden Männer (16, 23) sollen nordafrikanischer Abstammung sein und mit den Vorfällen aus der Silvesternacht in Verbindung stehen. Nach Informationen des „Kölner Stadt-Anzeiger“ stellten Beamte bei ihrer Durchsuchung Handys sicher, auf denen Videos und Fotos aus der Silvesternacht gespeichert waren. Sie sollen unter anderem sexuelle Übergriffe auf Frauen zeigen.
Verkrachting gebeurt overal wel op een of andere manier. Dit is inderdaad gewoon anders. Ik zie mijzelf dit niet doen in het buitenland. Op welke manier dan ook.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Daarbij; verkrachtingen gebeuren hier idd ook wel, maar daar helpt geen 1000 man aan mee!
Buiten Europa gebeurt dat in sommige landen wel soms, maar dit fenomeen is nu wel door die vluchtelingen hier geīntroduceerd!
En ik neem aan in Nederland ook niet!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:35 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Verkrachting gebeurt overal wel op een of andere manier. Dit is inderdaad gewoon anders. Ik zie mijzelf dit niet doen in het buitenland. Op welke manier dan ook.
Ik dacht het, jij schrijft het.quote:
Zeker wel. Maar dan zonder groep.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:36 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik neem aan in Nederland ook niet!
Je UI wordt anders wel voor een bepaalde meme gebruikt!
Maar het gaat en ging over buitenlanders.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:36 schreef ToT het volgende:
[..]
En ik neem aan in Nederland ook niet!
Je UI wordt anders wel voor een bepaalde meme gebruikt!
Er hebben ook geen 1000 man aan meegeholpen er waren duizend man op dat plein. Daarbinnen waren er kleinere groepen die zich hiermee bezig hielden.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Daarbij; verkrachtingen gebeuren hier idd ook wel, maar daar helpt geen 1000 man aan mee!
Buiten Europa gebeurt dat in sommige landen wel soms, maar dit fenomeen is nu wel door die vluchtelingen hier geīntroduceerd!
Het gaat over dat groepsgedrag. Daar is niets vreemds aan. Maar wel als je dit soort dingen doet. Maar het verbaasd mij niet. Hoe komt dat?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:37 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Er hebben ook geen 1000 man aan meegeholpen er waren duizend man op dat plein. Daarbinnen waren er kleinere groepen die zich hiermee bezig hielden.
Ze vormden een grote menselijke fuik om de 400 autochtone feestvierders in te sluiten.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:37 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Er hebben ook geen 1000 man aan meegeholpen er waren duizend man op dat plein. Daarbinnen waren er kleinere groepen die zich hiermee bezig hielden.
"Ich will dich ficken"quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:34 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat je als verkrachte gewoon een weerwoord hebt in slecht vertaald Syrisch. Zou ook leuk zijn.
Ik zou de weg kwijt zijn bij woord vier.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:40 schreef SeLang het volgende:
[..]
"Ich will dich ficken"
"الذهاب يمارس الجنس مع أمك"
Een bekend verschijnsel ofzo.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze vormden een grote menselijke fuik om de 400 autochtone feestvierders in te sluiten.
Kan daar ook een fonetische vertaling bij?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:40 schreef SeLang het volgende:
[..]
"Ich will dich ficken"
"الذهاب يمارس الجنس مع أمك"
En "Silence! I kill you!"quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:42 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Kan daar ook een fonetische vertaling bij?
En dan ook:
Rot op naar je eigen land
Blaas jezelf maar op
enz
Er zijn een aantal heftige cases voorbij gekomen mbt groepsverkrachtingen in Europa. Het is echter wel zo dat vaak de daders een Moslimachtergrond hebben. E.g. Rotherham, Oxford, Derby, Peterborough en al die andere die je kan googlen. Zeker die in Rotherham is berucht, met meer dan 1,400 vaak minderjarige slachtoffertjes en de politiek die het vele jaren in de doofpot heeft gehouden ivm de Moslimachtergrond van de daders.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:33 schreef Jaroon het volgende:
Lat ik het zo zeggen als man. Ik ken het niet zo en ben zeer verbaasd dat dit gebeurt in Europa. Als je dit zo zou doen in Thailand overleef je het waarschijnlijk niet als asielzoeker of buitenlander. Terecht.
Is het nu zeker wie het waren dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:43 schreef ToT het volgende:
Ik vraag me trouwens af wat de noord-Afrikanen in Duitsland er van zeggen dat in de eerste instantie de schuld voornamelijk hen in de schoenen werd geschoven, en dat dat een opgelegde leugen was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |