quote:Op maandag 11 januari 2016 08:24 schreef Guard het volgende:
Zweeeeeeef
Heul mooi!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
| 1 2 | [b] 17 juli 2016 - [url=http://www.dolomiteskyrace.it/]Dolomites Skyrace (Canazei)[/url][/b] [*] Devv - 22 km |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen bij Katwijk moesten we heel eventjes van het strand af, om een watertje heen. Bij dat stukje was wel een van de meeste bijzondere supporters ooit aan het aanmoedigen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De heenweg ging probleemloos! Maarja...toen kwam de terugweg... 17 lange, eenzame kilometers met die wind recht tegen. Zo nu en dan een regenbui en ook nog een hagelbuitje om het af te maken. Wat was ik blij dat ik mn jasje toch in mn racevest had gedaan!. Vuurrode knieën van de kou, en soms stond je door de wind gewoon stil. Het strand werd er ook niet beter op. Geen rug in de buurt om achter te schuilen, maar dat is ook best logisch met zo'n klein startveld. Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om zo nu en dan mijn “powerhike” te trainen…want die ga ik in Schotland nog wel nodig hebben, en dit was toch uiteindelijk ‘maar een trainingsloopje’ :’)
Het voordeel van dat slechte weer was wel dat het zicht zo slecht was, dat ik niet kon zien hoe langzaam Scheveningen naderde![]()
En toen kwam daar het hemelse moment dat ik eindelijk van het strand af mocht. Na eindeloos zwoegen stond daar een meneer in een reflecterend hesje te vertellen dat het zwaarste erop zat. Ik moest alleen die megatrap ff op…
De laatste paar kilometers kon ik het tempo weer een beetje oppakken. Een beetje uit de wind en over de fietspaden was het goed te doen. Zelfs het laatste viaductje 300 meter voor de finish ging prima! Maar…wat was ik blij toen ik GotC en mini bij de finish zag zegHet zat er weer op! Marathon(plus) nummer 8 is bijgeschreven!
Uitgeblust:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Routekaartje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conclusie: Heftig dagje geweest, maar wel een prima mentale training
En nu op naar de volgende halte, Trail by the Sea marathon
F means you're fucked![]()
Je kiest ze wel uit? Trail by the sea is ook "best wel" pittig
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Klopt, maar vorig jaar vond ik m geweldig! althans..vooral achterafquote:Op maandag 11 januari 2016 10:23 schreef Guard het volgende:
Je kiest ze wel uit? Trail by the sea is ook "best wel" pittig![]()
En dat hele gebied bij Westenschouwen is gewoon schitterend
Sorry man, ik mag m niet meer toevoegenquote:Op maandag 11 januari 2016 09:45 schreef Devv het volgende:
Ik weet niet of de OP nog aangepast kan worden, maar zou deze er dan bij mogen?
[ code verwijderd ]
ja het is wel mooi daar ja, zelfs de halve was achteraf genieten.quote:Op maandag 11 januari 2016 10:25 schreef YUR het volgende:
[..]
Klopt, maar vorig jaar vond ik m geweldig! althans..vooral achteraf![]()
En dat hele gebied bij Westenschouwen is gewoon schitterend
Dit jaar sla ik hem even over.
Hoe doen ze het nu bij de start, met een extra afstand? Zou mooi zijn als ze nu drie verschillende kanten oprennen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Top YUR!![]()
Ik deed gisteren een duurloop richting Hoek van Holland en ik was blij dat ik om kon keren en met de wind in de rug terug kon lopen. Moet er niet aan denken om net als jij de tweede helft tegen die wind in te moeten lopen![]()
De start en finish zijn op een hele andere locatie....en de parcoursen zijn ook aangepast. Maar nog steeds door hetzelfde gebiedquote:Op maandag 11 januari 2016 10:28 schreef Guard het volgende:
[..]
ja het is wel mooi daar ja, zelfs de halve was achteraf genieten.
Dit jaar sla ik hem even over.
Hoe doen ze het nu bij de start, met een extra afstand? Zou mooi zijn als ze nu drie verschillende kanten oprennen
quote:Op maandag 11 januari 2016 09:57 schreef YUR het volgende:
Ik ben op mijn werk, dus ik heb nu alle tijd voor een verslagje van mijn strandmarathon van gisteren.![]()
enmooie foto op het bankje.
Eens met Mr.B Ik liep een stukje door de duinen in zuidelijke richting en ging maar iets eerder naar links omdat ik geen zin meer had in die windTrek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
Wow, coole foto's Guard & Yur! En wat tof Yur hoe ontspannen jij nu zo'n marathon aangaat!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ja...ook alleen maar omdat ik niet zo hard hoefquote:Op maandag 11 januari 2016 11:15 schreef La_Tramposa het volgende:
Wow, coole foto's Guard & Yur! En wat tof Yur hoe ontspannen jij nu zo'n marathon aangaat!
True, maar het blijven toch weer 42 verre kilometersquote:Op maandag 11 januari 2016 11:17 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja...ook alleen maar omdat ik niet zo hard hoefMaarja, de vorige 7 hebben je ouder en wijzer en vertrouwder gemaakt waarschijnlijk
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Daar dacht ik gisteren anders overquote:Op maandag 11 januari 2016 11:17 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
True, maar het blijven toch weer 42 verre kilometersMaarja, de vorige 7 hebben je ouder en wijzer en vertrouwder gemaakt waarschijnlijk
Vandaag precies een jaar geleden begon ik met hardlopen3.51km in 30 minuten. En nu loop ik gewoon 15km achter elkaar.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
quote:Op maandag 11 januari 2016 08:24 schreef Guard het volgende:
Zweeeeeeef
Goede foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed beziggg!quote:Op maandag 11 januari 2016 11:25 schreef DeLuna het volgende:
Vandaag precies een jaar geleden begon ik met hardlopen3.51km in 30 minuten. En nu loop ik gewoon 15km achter elkaar.
Oja wij waren zowat tegelijk begonnen! Ik morgen 1 jaar geleden.. En 7,5 km verder. Maar vind ik niet erg..
@Yur wat een prestatie! Zeker met die wind ,echt respect!![]()
![]()
Ik heb misschien wel een voorsprong omdat ik eigenlijk mijn hele leven al veel gesport heb op redelijk niveau.. Dus ik denk niet dat dat te vergelijken is.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:38 schreef xMissi het volgende:
[..]
Goed beziggg!
Oja wij waren zowat tegelijk begonnen! Ik morgen 1 jaar geleden.. En 7,5 km verder. Maar vind ik niet erg..
@Yur wat een prestatie! Zeker met die wind ,echt respect!![]()
7,5km is toch ook goed? Beter dan niks
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Mooi verslag Yur en leuke foto´s (ook die van Guard)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: