Ik ga "lui" lopen dan, dwz dat ik niet meer echt op mijn techniek let, en in aanleg ben ik een haklander, maar dat vinden mijn IT-bandjes niet echt fijn..quote:Op zondag 10 januari 2016 16:13 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik ben voor mijn gevoel door alle veranderingen in mijn lichaam een beetje mijn 'normale' lopen kwijt, dus heb juist nu gebruik gemaakt van dit normale tempo om heel erg te voelen hoe ik mijn voeten neerzet, hoe ik loop en zo. Geprobeerd om nog wel zo licht/reactief mogelijk te lopen maar dan met zoveel mogelijk ontspanning en weinig kracht. Volgens mij ging dat wel goed.
Ik zou juist zeggen dat je als je langzamer loopt eerder onder je knie landt dan wanneer je sneller loopt, je maakt toch kleinere pasjes?
Dat viel zwaar tegen, ja. Zeker de stukken waar ik alleen kwam te zitten.quote:Op zondag 10 januari 2016 14:41 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Windkracht 7 tegen. Dat merk je wel.
Dat is het enige wat je te melden hebt over je marathon?quote:Op zondag 10 januari 2016 16:42 schreef YUR het volgende:
Zeg..die wind was best heftigEn die megabui er overheen was ook aangenaam
De rest volgt als ik weer een toetsenbord onder mijn vingers hebquote:Op zondag 10 januari 2016 19:02 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Dat is het enige wat je te melden hebt over je marathon?
Ik was 21ste manquote:Op zondag 10 januari 2016 19:46 schreef Guard het volgende:
Ik ben vandag 25e geworden bij de mannen. Alle mannen, geen leeftijdsklassen
Hoewel ik niet de volle 100% tevreden ben over vandaag, best een mooie uitslag![]()
Doel was bij de eerste 50, dus dat is wel gelukt
Ik zit even de uitslag van jouw "loopje" te bekijken, klein aantal deelnemers zegquote:
En volgens mij zijn er nog best wat uitgestaptquote:Op zondag 10 januari 2016 20:04 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik zit even de uitslag van jouw "loopje" te bekijken, klein aantal deelnemers zegIk vond die 150 man op de 30km in Beek al weinig, maar dit spant wel de kroon
De nummer laatst heeft volgens mij nog even bij de finish staan wachten tot ie een bijzondere tijd op de klok kon zetten.quote:
Dit was me nogal een editie om er twee achter elkaar te doen! Is het je gelukt? Er is een kans dat ik al bij je heb gereageerd op Strava, maar ik heb niet helemaal helder wie nou bij welke nick hoort.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:16 schreef Devv het volgende:
[..]
Ja, zeker lekker om morgen te lopen. Ik heb het echt gemist om 's avonds spullen bij elkaar te zoeken. En dit gaat mijn eerste keer Egmond worden, want vorig jaar had ik een pijnlijke knie. Het jaar is dus nu al geslaagd. Ik neem morgen twee paar kleding en schoenen mee zodat ik na de kwart marathon lekker droog aan de halve marathon kan beginnen.
Ik zag je reactie. Dat ben ik dusquote:Op zondag 10 januari 2016 21:37 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dit was me nogal een editie om er twee achter elkaar te doen! Is het je gelukt? Er is een kans dat ik al bij je heb gereageerd op Strava, maar ik heb niet helemaal helder wie nou bij welke nick hoort.
Ik heb ook echt lang lopen twijfelen over mijn kleding, uiteindelijk gewoon maar een knoop doorgehakt. Ik vond dit wel de zwaarste Egmond van de 4 edities die ik meegelopen heb. Ondanks dat en een ander fysiek ongemak heb ik wel mijn parcoursrecord gelopen, dus ik zit best voldaan op de bank nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
quote:Op maandag 11 januari 2016 08:24 schreef Guard het volgende:
Zweeeeeeef
Sweeeeeeet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F means you're fucked
quote:Op maandag 11 januari 2016 08:24 schreef Guard het volgende:
Zweeeeeeef
Tooooff!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |