abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158929805
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:37 schreef Infection het volgende:

[..]

Die wordt nu al om zeep geholpen met de massale vluchtelingenstroom.
Ben blij dat je niet in st maarten woont daar heeft men 100% illegalen dat is pas massaal, we hebben het hier tot nu toe over 0.3% van de nederlandse populatie in vluchtelingen aantallen. :D

http://www.nu.nl/politiek(...)arten-zorgelijk.html
pi_158929911
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:16 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ben blij dat je niet in st maarten woont daar heeft men 100% illegalen dat is pas massaal, we hebben het hier tot nu toe over 0.3% van de nederlandse populatie in vluchtelingen aantallen. :D

http://www.nu.nl/politiek(...)arten-zorgelijk.html
Tja, dat is zeker niet goed. Maar dat betekent niet dat er niet geklaagd mag worden over het zogenaamde 'kleine' aantal in Nederland. Overigens is de stroom nog lang niet voorbij en was vorige jaar nog maar een voorproefje.
pi_158930152
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:37 schreef Infection het volgende:

[..]

Die wordt nu al om zeep geholpen met de massale vluchtelingenstroom.
Mijn leven is hetzelfde als vorig jaar. Eigenlijk een stuk beter. Als je faalt ligt het vooral aan jezelf. Misschien iets beter je best doen en wat harder werken.
pi_158930234
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:27 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Mijn leven is hetzelfde als vorig jaar. Eigenlijk een stuk beter. Als je faalt ligt het vooral aan jezelf. Misschien iets beter je best doen en wat harder werken.
Het gaat er niet om hoe mijn eigen leven er door verandert. Het gaat er meer om hoe het in de samenleving te zien is. Kijk alleen al hier op FOK! hoe mensen elkaar in de haren vliegen door dit gedoe. Er is dus wel degelijk iets veranderd. Nu valt het allemaal nog mee, maar we zitten dan nog maar in de beginfase van dit hele gebeuren.
pi_158930406
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:30 schreef Infection het volgende:

[..]

Het gaat er niet om hoe mijn eigen leven er door verandert. Het gaat er meer om hoe het in de samenleving te zien is. Kijk alleen al hier op FOK! hoe mensen elkaar in de haren vliegen door dit gedoe. Er is dus wel degelijk iets veranderd. Nu valt het allemaal nog mee, maar we zitten dan nog maar in de beginfase van dit hele gebeuren.
Gelukkig valt een gesprek met mensen die anders tegen zaken aankijken in het echte leven reuze mee t.o.v. de discussies hier.
pi_158930583
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:36 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Gelukkig valt een gesprek met mensen die anders tegen zaken aankijken in het echte leven reuze mee t.o.v. de discussies hier.
Mwah. Dat heeft ook al de bijbehorende relletjes opgeleverd hoor.
pi_158930739
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 09:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Niets te verliezen zeker?
Dus daar knelt bij jouw de kous je hebt te veel te verliezen?

Ook andere hebben wel wat te verliezen hoor, geloof me maar.
Hoe ver wil je daarin gaan?
pi_158930784
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 09:56 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Todat je werkelijk je hele familie/gezin/al je vrienden verliest tijdens een heftige burgeroorlog |:(
Die kun je ook verliezen als ze ziek worden lijkt me?
Niets is zeker of wel?
pi_158930935
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dan zou ik eerder pleiten voor het strenger controleren van de buitengrenzen van Schengen (en dat gebied kan eventueel worden verkleind zolang Griekenland er een potje van blijft maken).
Je hebt het licht gezien denk ik.
En niet overlaten aan de macht die daar heerst maar heel schengen erheen en die samen met de geldende macht controles uitvoeren!
pi_158930973
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:55 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Lef heeft hij wel. En ik vind hem goed in de debatten.
Daar oordeel ik pas over als deze een scherpe oppositie tegenover zijn debatten heeft!
pi_158931008
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:56 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat de revolutie wel plaats vind, maar niet via rellen, maar via een nieuwe politieke orde.
Die revolutie is al aan de gang volgens mij, en dat is in de vorm dat de mensen op hun geld blijven zitten.
En op die manier hun vertrouwen opzeggen in het beleid en de economie!

Tot die conclusie kom ik dus als al van die domme uitspraken worden gedaan van koop een nieuwe auto of een ander huis, hoe komt men daarop als men niet weet wat sommige op de bank hebben staan?
Zien ze dan ook dat er zijn die het gros van de tijd rood staan?

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2016 16:02:11 ]
pi_158931215
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:57 schreef john2406 het volgende:

[..]

Die revolutie is al aan de gang volgens mij, en dat is in de vorm dat de mensen op hun geld blijven zitten.
En op die manier hun vertrouwen opzeggen in het beleid en de economie!

Tot die conclusie kom ik dus als al van die domme uitspraken worden gedaan van koop een nieuwe auto of een ander huis, hoe komt men daarop als men niet weet wat sommige op de bank hebben staan?
Zien ze dan ook dat er zijn die het gros van de tijd rood staan?
Op hun geld blijven zitten waarom zijn de huisverkopen dan de afgelopen jaren weer aangetrokken? Ik heb toch het idee dat er bij een subpopulatie die hier oververtegenwoordigd is een totaal gebrek aan realisme is en alles maar overdreven moet worden om zogenaamd hun punt te maken.
pi_158931346
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:04 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Op hun geld blijven zitten waarom zijn de huisverkopen dan de afgelopen jaren weer aangetrokken? Ik heb toch het idee dat er bij een subpopulatie die hier oververtegenwoordigd is een totaal gebrek aan realisme is en alles maar overdreven moet worden om zogenaamd hun punt te maken.
Dat zal voor het gros geleend geld zijn of denk je niet?
En een huis zal ik zeggen wat ik daarvan denk, een noodzakelijk kwaad, huren is te duur dan maar kopen dus.
Zelfde met zonnepanelen, subsidie erover en goedkope stroom, voor hoelang nog?
Zonneboiler heb ik aangeschaft overjarig model, boeit me niet hij doet wat hij doen moet.
Geld boeit me wel en hij was zo goedkoop dat ik hem met subsidie en plaatsen laten niet zo goedkoop had kunnen hebben.
Zonder subsidie zit ik namelijk ook niet met de regels om het verkrijgen van subsidie of wel?
pi_158931433
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:09 schreef john2406 het volgende:

[..]

Dat zal voor het gros geleend geld zijn of denk je niet?

Maar allang niet meer tegen zulke royale voorwaarden geleend dus moet men ook verplicht tijdens de looptijd aflossen en is het geen aflossingsvrije hypotheek.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 16:14:06 #165
155616 Proximo
For god, king & country
pi_158931476
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:12 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Maar allang niet meer tegen zulke royale voorwaarden geleend dus moet men ook verplicht tijdens de looptijd aflossen en is het geen aflossingsvrije hypotheek.
Jij koppelt zaken als aankopen aan het al dan niet mogelijk zijn van grote spanningen en/of revolutie.

Tijdens de arabische lente kochten mensen ook gewoon hun benodigdheden, gingen mensen ook werken en stopte het water niet ineens met stromen.
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_158931496
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:12 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ja wat dan nog gehuurd is het geld ook weg of niet?
Op een gegeven moment worden kinderen groot en willen ze op zichzelf, dat is waar het om draait en dan zullen ze moeten of huren of kopen, dat heeft niks met op geld zitten te doen.
pi_158931586
En hoe er volgens mij gedacht word, als ik denk aan die uitspraak linksom of rechtsom die is mij op mijn geheugen geprint!
Dat vergeef ik die persoon nooit meer, en IK denk dat bij alles zo gedacht word.
En vos verliest wel zijn haren maar niet zijn steken!
pi_158931809
Als ik dit lees begin ik te twijfelen, die heeft al zoveel beloofd wat niet uitgekomen is!

http://www.nu.nl/politiek(...)assen-nederland.html
pi_158931848
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:14 schreef Proximo het volgende:

Jij koppelt zaken als aankopen aan het al dan niet mogelijk zijn van grote spanningen en/of revolutie.

Tijdens de arabische lente kochten mensen ook gewoon hun benodigdheden, gingen mensen ook werken en stopte het water niet ineens met stromen.
Ik koppel dat niet jhon2406 zegt dat mensen op hun geld blijven zitten terwijl ik juist aanhaal dat het niet het geval zou zijn. En een huis kopen is in mijn optiek toch iets wat je doet met een lange termijn visie en als je echt stront aan de knikker verwacht zou je dat niet doen.

Die grote spanningen die zijn er in de hoofden van een subpopulatie die zich gek laten maken door alleen nog maar negatieve berichten te lezen. Het lijken wel een stel moslims die elkaar aansteken.
pi_158931954
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:26 schreef Basp1 het volgende:

[..]

echt stront aan de knikker verwacht zou je dat niet doen.

Wat doe je dan in een tent gaan wonen?
Nogmaals kinderen willen op zichzelf, dan zullen ze moeten.
Hoeveel wisselen er van woning kan je dat ergens uit afleiden?
En dan doel ik van de ene koopwoning naar een andere.

Evt kan je er een grafiekje aan hangen dan geloof ik het helemaal niet meer!
pi_158932027
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:26 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Het lijken wel een stel moslims die elkaar aansteken.
Was het maar zo, denk dat die niks te verliezen hebben, en er alleen beter van kunnen worden?
Denk trouwens ook dat die wel aan mekaar klitten, en zich niet onderling bijten?
pi_158932384
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:29 schreef john2406 het volgende:

[..]

Wat doe je dan in een tent gaan wonen?
Nogmaals kinderen willen op zichzelf, dan zullen ze moeten.
Hoeveel wisselen er van woning kan je dat ergens uit afleiden?
En dan doel ik van de ene koopwoning naar een andere.

Evt kan je er een grafiekje aan hangen dan geloof ik het helemaal niet meer!
Dus ik kan wel van alles vertellen maar je wil het toch niet aannemen. :')

In een echt crisis wordt de tering naar de nering gezet als wij nog steeds allemaal op ons zelf kunnen gaan wonen hebben we dus echt niet te klagen. Ga eens naar griekenland/ italie kijken waar hele families opa, oma, kinderen en kleinkinderen weer bij elkaar wonen. :D
pi_158932445
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:41 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dus ik kan wel van alles vertellen maar je wil het toch niet aannemen. :')

In een echt crisis wordt de tering naar de nering gezet als wij nog steeds allemaal op ons zelf kunnen gaan wonen hebben we dus echt niet te klagen. Ga eens naar griekenland/ italie kijken waar hele families opa, oma, kinderen en kleinkinderen weer bij elkaar wonen. :D
Hoeveel bedrijven wil je nog zien omvallen voordat je je ogen opent?
Men kan wel zeggen internetaankopen, ik weet het niet?
Doe daar de btw verhoging nog eens bij optellen dan, waar kom je dan uit?
Of de benzineprijs, hoeveel bedrijven zijn er al kapot hoeveel nog te gaan?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2016 16:45:23 ]
pi_158932649
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:43 schreef john2406 het volgende:

[..]

Hoeveel bedrijven wil je nog zien omvallen voordat je je ogen opent?
Men kan wel zeggen internetaankopen, ik weet het niet?
Doe daar de btw verhoging nog eens bij optellen dan, waar kom je dan uit?
Of de benzineprijs, hoeveel bedrijven zijn er al kapot hoeveel nog te gaan?
Dus omdat bedrijven omvallen is er crisis? Ik weet niet of je een beetje het nieuws volgt maar in de huidige tijd blijven bedrijven gemiddeld steeds korter bestaan en ontstaan er weer nieuwe bedrijven die de gaten opvullen.

quote:
Het einde voor bedrijven nadert versneld
In het boek Built to Change hebben de auteurs Edward Lawler, Chris Worley en Jerry Porras de Fortune 1000 lijst geanalyseerd. Deze opsomming bevat de duizend grootste Amerikaanse bedrijven gerangschikt op basis van inkomsten. Uit het onderzoek van beide heren blijkt dat in de periode van 1973 tot 1983 in totaal 35 procent van de bedrijven in de top 20 nieuw zijn. In de daaropvolgende periode van wederom tien jaar neemt dit percentage toe tot 45 procent. Van 1993 tot 2003 stijgt dit percentage zelfs tot 60 procent. In de loop der tijd neemt het percentage van nieuwe bedrijven in de top 20 dus toe. De wisseling van de wacht is groot. In het boek stellen de auteurs een belangrijke vraag: “Any bets as to where it will be between 2003 and 2013?”
^O^
pi_158932708
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:50 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dus omdat bedrijven omvallen is er crisis? Ik weet niet of je een beetje het nieuws volgt maar in de huidige tijd blijven bedrijven gemiddeld steeds korter bestaan en ontstaan er weer nieuwe bedrijven die de gaten opvullen.

[..]

^O^
Je hebt gelijk hoor, blijf zitten waar je zit en verroer je niet!

Die uitspraken zijn echter gedaan van koop een auto of een ander huis, die kan ik niet veranderen.
Zouden ze dan niet in een penibele positie zitten als ze zo een uitspraak doen?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2016 17:33:27 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')