Dat zei Sylvia van Barneveld ook vannachtquote:
bbc neem ik aanquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:49 schreef de_boswachter het volgende:
Durrant - Waites, heerlijk potje in de middag. Live op TV?
Wat is daarmee?quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
Die onderste helft van het schema.!!!!
Ja, BBC is weer livequote:Op donderdag 7 januari 2016 23:49 schreef de_boswachter het volgende:
Durrant - Waites, heerlijk potje in de middag. Live op TV?
De titelhouder en een halve finalist van vorig jaar. Dat is toch niet zo vreemd.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
Die onderste helft van het schema.!!!!
Voor het eerst dit toernooi gooit hij een paar triples. Even kijken hoe lang hij dit volhoudt.quote:
Ja, begon mij ook op te vallenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:41 schreef Anoonumos het volgende:
"unlucky" bij elke gemiste treble/double
Daarom Jacques & Frankquote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:00 schreef Szura het volgende:
Commentatoren uit hun dak met een paar ton+ scores
Watquote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:11 schreef djkoelkast het volgende:
Zonde zeg, maarja, eigen schuld want het leek nergens op.
100+ is z'n normale niveau hoor ik 'm net zeggen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Voor het eerst dit toernooi gooit hij een paar triples. Even kijken hoe lang hij dit volhoudt.
Ja die Hughes zat wel 3 sets tegen de 100 aan, tijdje 102quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Godver ik kreeg net hoop doordat ik 100 las
Hij komt niet heel slim over verder.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
100+ is z'n normale niveau hoor ik 'm net zeggen.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:11 schreef djkoelkast het volgende:
Britse commentatoren gaan altijd uit hun dak om niks, herhalen veel te veel te vaak en te veel.
Dat valt reuze mee.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:25 schreef Kopiko het volgende:
[..]![]()
De Britse PDC-commentatoren zijn nagenoeg allemaal van grote klasse. Beter dan F&J.
Haha neequote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:25 schreef Kopiko het volgende:
[..]![]()
De Britse PDC-commentatoren zijn nagenoeg allemaal van grote klasse. Beter dan F&J.
Werd tijd.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Die dus de prullenbak in
Die Brit dus ookquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Zjak zou nu zeggen ''3-3 of 4-2 is een groot verschil''
heb je ook pics van de nieuwe?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Die dus de prullenbak in
Waarom?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:00 schreef Spies het volgende:
Ik word gek van al die callers die 100 uitspreken als one............................................ hundred.
Blijft de BDO trouwquote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:42 schreef clavier het volgende:
Waarom is dat publiek voor Waites? Ik ergerde me gister ook al aan die Engelsen toen Waites tegen De Vos speelde.
Tegen de Vos is het toch wel logisch. En Waites is gewoon erg populair.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:42 schreef clavier het volgende:
Waarom is dat publiek voor Waites? Ik ergerde me gister ook al aan die Engelsen toen Waites tegen De Vos speelde.
Nee die gooit de volgende leg wel weer wegquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:05 schreef clavier het volgende:
Glen heeft het recht om dat hele bdo-publiek nu in elkaar te rammen. Ik ben er klaar mee. Hopelijk Glen ook met de bdo.
Zigzaggen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:04 schreef hafcfan het volgende:
Ben benieuwd wat Durrant kan bij de PDC
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:05 schreef clavier het volgende:
Glen heeft het recht om dat hele bdo-publiek nu in elkaar te rammen. Ik ben er klaar mee. Hopelijk Glen ook met de bdo.
Ik vind het verschrikkelijk dat Britse commentaar bij de PDC.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:25 schreef Kopiko het volgende:
[..]![]()
Jacques gaat nog wel, maar Frank is toch gewoon een hele matige commentator? Die heb ik nog nooit kunnen betrappen op een interessant gezichtspunt. Hard juichen voor Nederlanders en flauwe grapjes maken, dat is het wel zo'n beetje.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk dat Britse commentaar bij de PDC.
Dan Dawson is best grappig op Twitter, maar als commentator "OH MY WORD" word je niet goed van hem. Ook het constant afkorten van namen.
De oud-gedienden Bristow, Mardell, Part zijn niet de ergste, maar ook zij vallen keer op keer in herhaling.
De paar die nog overblijven zijn het ergste, ik ken niet alle namen, maar ik vind het niet om aan te horen. Je kunt elke keer gewoon precies voorspellen wat ze gaan zeggen en ze worden enthousiast om niks.
Nu moet ik zeggen dat dit WK wel heel duidelijk de voorkeur van Frank & Jacques t.o.v. Barney hoorbaar was en dat vond ik wel heel erg jammer.
Ik vind de chemie goed en Frank is meer van de statistieken en feitjes geworden.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:01 schreef Gambetta het volgende:
[..]
Jacques gaat nog wel, maar Frank is toch gewoon een hele matige commentator? Die heb ik nog nooit kunnen betrappen op een interessant gezichtspunt. Hard juichen voor Nederlanders en flauwe grapjes maken, dat is het wel zo'n beetje.
Part Brits ? Wel de meest kundige van allemaal trouwensquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:10 schreef Gambetta het volgende:
De rest is in Nederland inderdaad nog slechter, maar Britse commentatoren als Part, Bristow, Warriner en Mason hebben mijns inziens meer toe te voegen aan een wedstrijd dan een Frank Visschraper. Kunnen vertellen hoe vaak twee spelers tegen elkaar hebben gespeeld is niet genoeg voor een commentator.
Hopelijk Waites - Smith in de finale.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:24 schreef wimderon het volgende:
Ik zit voor de rest van dit toernooi in #teamsmith
Klopt. Harbour staat daarnaast ook nog alleraardigst te gooienquote:
Omdat hij uit Canada komt en daardoor nauwelijks toernooien kan spelen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waarom heeft Smith zo'n lage rating?
Altijd zo hoopvol bij de finishesquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:32 schreef Merode32 het volgende:
Ik vraagme toch altijd af hoe de commentator zich moet voelen.....
Ik bedoel meer dat ze 1 week lang amateur darts moeten becommentariëren, bij een ten ziele gaande bond terwijl er twee andere mannen zijn(waarvan 1 in de zaal) die 2.5 week lang top darts van commentaar mogen voorzien, met geweldige finischs, 21 180ers en heel spanning,quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:32 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Altijd zo hoopvol bij de finishes
"T20 T19 Bull moet ze gooien""
ok m8 don't get your hopes up
22:33quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:09 schreef icloud het volgende:
Ik dacht dat eurosport om 22.00 uur zou beginnen met darts?
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:24 schreef wimderon het volgende:
Setje pakken met 70 gemiddeld, niks mis mee.
Twee breaks zelfsquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:24 schreef wimderon het volgende:
Setje pakken met 70 gemiddeld, niks mis mee.
Alsjeblieft niet,,dan wilt hij ook gaan overstappen. Slecht ideequote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie dat Veenstra mooi op schema ligt om zondag de beker te hijsen.
Veenstra weet ook wel dat dat hem niet wordt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:41 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet,,dan wilt hij ook gaan overstappen. Slecht idee
En harms kennelijk niet!!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Veenstra weet ook wel dat dat hem niet wordt.
Toch zonde, blijkbaar verdien je als meeloper bij de PDC (veel) meer dan als (sub)topper bij de BDO.quote:
Geen idee sjak vertelde dat harms zijn oog heeft laten vallen op de q schoolquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch zonde, blijkbaar verdien je als meeloper bij de PDC (veel) meer dan als (sub)topper bij de BDO.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch zonde, blijkbaar verdien je als meeloper bij de PDC (veel) meer dan als (sub)topper bij de BDO.
Verdommequote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:56 schreef luckass het volgende:
[..]
in de beurt van Veenstra "Eentje erbij, EENTJE ERBIJ!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |