Bij de PDC zitten ze boven de 100quote:Op zondag 10 januari 2016 20:48 schreef polderturk het volgende:
Met 87 gemiddeld wereldkampioen worden.
Dat krijg je als de beste allemaal overstappenquote:Op zondag 10 januari 2016 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bij PDC moet je vanaf 3e ronde al 100+ gooien...
BDO
quote:Op zondag 10 januari 2016 20:48 schreef polderturk het volgende:
Met 87 gemiddeld wereldkampioen worden.
quote:Op zondag 10 januari 2016 23:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Je moet je echt kapot schamen als je in deze reeks gepost hebt.
Eigenlijk wel jaquote:Op zondag 10 januari 2016 23:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Je moet je echt kapot schamen als je in deze reeks gepost hebt.
quote:Op zondag 10 januari 2016 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Blijf je vooral doodstaren op de gemiddeldes. Ik heb prima wedstrijden gezien dit toernooi.
Dat kan, maar zie je ook het verschil met de PDC?quote:Op zondag 10 januari 2016 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Blijf je vooral doodstaren op de gemiddeldes. Ik heb prima wedstrijden gezien dit toernooi.
quote:Op zondag 10 januari 2016 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Humor is ook belangrijkquote:Op zondag 10 januari 2016 23:51 schreef Mani89 het volgende:
We hebben vooral veel gelachen, en dat telt ook.
quote:......
Het WK van de BDO is verworden tot een toernooi van jong talent en oud-gedienden, als opstapje voor de PDC. En het wordt wellicht nog erger. Dit jaar lopen de tv-rechten af en de kans is groot dat de BBC, die flink moet bezuinigen, na 38 jaar stopt met het WK darts.
Zonder Lakeside doek je beter de BDO op.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:52 schreef ender_xenocide het volgende:
Kans groot dat BBC dartsmonument nek omdraait
[..]
PDC vooral professionalsquote:Op zondag 10 januari 2016 23:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat kan, maar zie je ook het verschil met de PDC?
Was toch al langer bekend dat de BBC stopte met het uitzenden van de Lakeside ? Zag dat ze al flinke sponsoring hadden van Betway, dus vraag me af in hoeverre dit dodelijk is voor de Lakeside.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:52 schreef ender_xenocide het volgende:
Kans groot dat BBC dartsmonument nek omdraait
[..]
Net zo als eerste en eredivisie bij het voetbal.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
PDC vooral professionals
BDO vooral part-timers die het darten erbij doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |