De Martquote:Tijdens de laatste Ronde van Frankrijk werd er juist veelvuldig getwitterd door mensen die #DeMart op de televisie misten. „Ik heet niet De Mart en ik doe niet aan social media. Ik vind het ook niet belangrijk wat anderen vinden.”
Wat dat betreft is het jammer dat Smith die set wonquote:
twitter:Chris180Mason twitterde op zondag 10-01-2016 om 11:54:02Can make a serious claim for both, gonna be a great final, could be a last setter. https://t.co/XTVgRFAcq2 reageer retweet
Met overmacht. Nog erger.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:48 schreef polderturk het volgende:
Met 87 gemiddeld wereldkampioen worden.
Bij de PDC zitten ze boven de 100quote:Op zondag 10 januari 2016 20:48 schreef polderturk het volgende:
Dat krijg je als de beste allemaal overstappenquote:Op zondag 10 januari 2016 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bij PDC moet je vanaf 3e ronde al 100+ gooien...
BDO
quote:Op zondag 10 januari 2016 20:48 schreef polderturk het volgende:
quote:Op zondag 10 januari 2016 23:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Je moet je echt kapot schamen als je in deze reeks gepost hebt.
Eigenlijk wel jaquote:Op zondag 10 januari 2016 23:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Je moet je echt kapot schamen als je in deze reeks gepost hebt.
quote:Op zondag 10 januari 2016 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Blijf je vooral doodstaren op de gemiddeldes. Ik heb prima wedstrijden gezien dit toernooi.
Dat kan, maar zie je ook het verschil met de PDC?quote:Op zondag 10 januari 2016 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Blijf je vooral doodstaren op de gemiddeldes. Ik heb prima wedstrijden gezien dit toernooi.
quote:Op zondag 10 januari 2016 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Humor is ook belangrijkquote:Op zondag 10 januari 2016 23:51 schreef Mani89 het volgende:
We hebben vooral veel gelachen, en dat telt ook.
quote:......
Het WK van de BDO is verworden tot een toernooi van jong talent en oud-gedienden, als opstapje voor de PDC. En het wordt wellicht nog erger. Dit jaar lopen de tv-rechten af en de kans is groot dat de BBC, die flink moet bezuinigen, na 38 jaar stopt met het WK darts.
Zonder Lakeside doek je beter de BDO op.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:52 schreef ender_xenocide het volgende:
Kans groot dat BBC dartsmonument nek omdraait
[..]
PDC vooral professionalsquote:Op zondag 10 januari 2016 23:50 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat kan, maar zie je ook het verschil met de PDC?
Was toch al langer bekend dat de BBC stopte met het uitzenden van de Lakeside ? Zag dat ze al flinke sponsoring hadden van Betway, dus vraag me af in hoeverre dit dodelijk is voor de Lakeside.quote:Op maandag 11 januari 2016 14:52 schreef ender_xenocide het volgende:
Kans groot dat BBC dartsmonument nek omdraait
[..]
Net zo als eerste en eredivisie bij het voetbal.quote:Op maandag 11 januari 2016 15:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
PDC vooral professionals
BDO vooral part-timers die het darten erbij doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |