jij bent zeker ook een marokkaan?quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:04 schreef Hexagon het volgende:
Af blijkbaar toch Syriers en geen Noord-Afrikanen.
samenvattingquote:
Je zult als zender er maar van beschuldigd worden xenofobisch te zijn! Dat kost kijkcijfers en dus geld!quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:03 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Nou, dit vind ik nog het meest bizarre aan de situatie. We worden enorm gepiepeld, en dan ook nog met enorme risico's.
Welke mogelijkheid heeft Duitsland om van ze af te komen?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:04 schreef Hexagon het volgende:
Af blijkbaar toch Syriers en geen Noord-Afrikanen. Zat ik er toch naast met mijn vermoedens. Excuseer inheemse bontkraagjes.
Maar dat maakt het wel wat makkelijker voor Duitsland om van ze af te komen, dat weer wel.
Nu de politieke wil nog om dit soort misdadigers via een soort snelrecht gelijk terug op het vliegtuig te zetten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:04 schreef Hexagon het volgende:
Af blijkbaar toch Syriers en geen Noord-Afrikanen. Zat ik er toch naast met mijn vermoedens. Excuseer inheemse bontkraagjes.
Maar dat maakt het wel wat makkelijker voor Duitsland om van ze af te komen, dat weer wel.
Het waren voornamelijk Syriers, er zaten ook "bontkraagjes" bij.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:04 schreef Hexagon het volgende:
Bussen inzetten naar het westen., Samson ziet nog ruimte voor minimaal 150.000 cultuurverrijkers en tandartsen.....quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:05 schreef YazooW het volgende:
[..]
Welke mogelijkheid heeft Duitsland om van ze af te komen?
Is absoluut waar, maar ik had het dan specifiek over de twee rampen zelf, niet de zware sociale onderhuidse problemen in het land. Absoluut geen prettig land verder.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:56 schreef Igen het volgende:
[..]
Japan is een land van schone schijn. Maakt niet uit of je een perverseling bent of een kernramp veroorzaakt - als je je in het openbaar maar koest houdt en je aan de omgangsvormen houdt.
[..]
Inheemse bontkraagjes hebben zoiets al vaker geflikt in Parijs tijdens oud en nieuw, de appel valt niet ver van de boom, het zijn gewoon allemaal holbewoners.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:04 schreef Hexagon het volgende:
Alleen Duitsland of de rest van Europa ook?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:04 schreef Hexagon het volgende:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:04 schreef Onnoman het volgende:
[..]
jij bent zeker ook een marokkaan?
Bijzonder schokkend. Maar dit is wat de politiek graag wou en waarschijnlijk is het pas het begin. Kijken hoelang Rutte en Merkel nog zo staan te juichen en of ze ooit toe zullen geven dat ze volkomen fout zaten, ondanks de vele waarschuwingen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:01 schreef byah het volgende:
Bijzonder om te zien dat het zo lang low profile is gehouden door de media..
zal ook wel in Nederland.. maar dat mag je NOS niet uitzendenquote:
Je bent welkom, welkom in onze mooie land volgens de kantklos en wereld winkel vrouwtjes.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vond ik toen al tenenkrommend en nu vind ik het om te kotsen.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:08 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
Je bent welkom, welkom in onze mooie land volgens de kantklos en wereld winkel vrouwtjes.
muh tante is niet voor niets uit apeldoorn vertrokkenquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:08 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
Je bent welkom, welkom in onze mooie land volgens de kantklos en wereld winkel vrouwtjes.
Wat een dom wicht. Alsof het aan hun huidskleur ligt ("schwarze")quote:
poets de treinen maar weerquote:
Tuurlijk, maar zo werkt het niet. Politici zijn nu eenmaal niet te vervolgen voor dingen die ze uit hoofden van hun ambt doen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:16 schreef SeLang het volgende:
Maar serieus, als dit waar is dan zou toch iemand de burgemeester en/of politietop en/of politici moeten gaan aanklagen, aangezien ze met valse verklaringen moedwillig de schuld in de schoenen proberen te schuiven van een bepaalde etnische groep om een andere etnische groep ermee weg te laten komen. Sorry voor de Godwin, maar dit zijn Nazi tactieken. Gevangenisstraf is hier op zijn plaats.
Stiekem hoop ik dat tussen de lastiggevallen en aangerande dames veel zitten die blij waren met de komst van de vluchtelingen en die ze hebben onthaald.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:10 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als de horde het strand tussen Hoek van Holland en Den Helder heeft bereikt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:15 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Een grote epidemie is het.
Duitsland, Finland, Zwitserland en Oostenrijk waar houdt het op
Dus jij hebt een grotere hekel aan iemand die echte vluchtelingen welkom heet (en nee, dat zijn ze inderdaad niet allemaal) dan aan een of andere rovende en verkrachtende moslimaap. Sorry, maar dan ben je echt niet goed.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:16 schreef de_boswachter het volgende:
Oh wat heb ik een hekel aan al die mensen met bordjes als 'welkom' of 'knuffelen gratis'. Misschien nog wel een grotere hekel als die smeerlappen die dat hebben gedaan in Keulen.
Waar zijn die mensen nu? Verdedigen ze dat volk ook nog steeds? Stomme hippienazaten
Duidelijk, stay cool. Laat je niet meeslepen met dit gebeuren en hoe gek en onbegrijpelijk ook, het zijn "mensen" die niet beter wisten en hoe verwerpelijk ook, de mogelijkheid kregen van de overheid.quote:
Game Theory, kiezen uit twee kwaden. Draagvlak voor vluchtelingen is nu eenmaal fragiel en valt en staat met dit soort incidenten. Mevr. Merkel zal dan bewust een keuze moeten maken...quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:16 schreef SeLang het volgende:
Maar serieus, als dit waar is dan zou toch iemand de burgemeester en/of politietop en/of politici moeten gaan aanklagen, aangezien ze met valse verklaringen moedwillig de schuld in de schoenen proberen te schuiven van een bepaalde etnische groep om een andere etnische groep ermee weg te laten komen. Sorry voor de Godwin, maar dit zijn Nazi tactieken. Gevangenisstraf is hier op zijn plaats.
Alleen bij dat van Zwitserland en Oostenrijk staat er niet expliciet bij dat het om vluchtelingen ging die het massaal gedaan hadden.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:15 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Een grote epidemie is het.
Duitsland, Finland, Zwitserland en Oostenrijk waar houdt het op
IJzelquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:15 schreef ExTec het volgende:
[..]
Voordeel is wél dat ze dan ook weer meteen op tijd gaan rijden![]()
Het zou een schandaal zijn want dat betekent ook dat ze de opsporing verzieken en bewijs achterhouden. Dat terwijl er veel kritiek is op de politie en de politie eigenlijk geen belang heeft om welke groep dan ook te beschermen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:16 schreef SeLang het volgende:
Wel Arabisch/Noord-Afrikaanse mannenquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen bij dat van Zwitserland en Oostenrijk staat er niet expliciet bij dat het om vluchtelingen ging die het massaal gedaan hadden.
Ook als je ziet hoeveel feestvierders er in Zürich waren, dan zou dit ook dronkemans wangedrag kunnen zijn.
Als dit blijkt te kloppen dienen zowel de burgmeester als de politiechef ontslag te nemen en aan een strafrechterlijk onderzoek onderworpen te worden - mijn mening.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:22 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het zou een schandaal zijn want dat betekent ook dat ze de opsporing verzieken en bewijs achterhouden. Dat terwijl er veel kritiek is op de politie en de politie eigenlijk geen belang heeft om welke groep dan ook te beschermen.
Al met al reden om alles goed te onderzoeken het vervelende is dat er "anonieme" bronnen worden gebruikt die bescherming krijgen van de journalisten. Als het alleen verklaringen zijn kun je er dus bijna niets mee in het onderzoek.
Maar waarom moeten we het uberhaupt oplossen?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:21 schreef Vallon het volgende:
[..]
Duidelijk, stay cool. Laat je niet meeslepen met dit gebeuren en hoe gek en onbegrijpelijk ook, het zijn "mensen" die niet beter wisten en hoe verwerpelijk ook, de mogelijk kregen van de overheid.
Wat niet zeker wegneemt dat het tijd is (zoniet al te laat ?) wordt om elke onaangepaste of (helaas nu even generalistisch) vluchteling maar even achter het hek moet worden gezet totdat helder is hoe we structureel de boel gaan oplossen.
Ben ik het ook wel weer mee eens!quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:16 schreef SeLang het volgende:
Niet zonder reden dat het fragiel is, het zou wenselijk zijn als het (ook binnen de politiek) naar het absolute nulpunt daalt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
Game Theory, kiezen uit twee kwaden. Draagvlak voor vluchtelingen is nu eenmaal fragiel en valt en staat met dit soort incidenten. Mevr. Merkel zal dan bewust een keuze moeten maken...
NWS / "Game Theory" bij Duitse verkrachtingen
Dudequote:Op donderdag 7 januari 2016 19:21 schreef Vallon het volgende:
[..]
het zijn "mensen" die niet beter wisten
Goed idee. Laten we een "commissie" er tegenaan gooien.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:22 schreef Wespensteek het volgende:
Al met al reden om alles goed te onderzoeken
En wat is daar nu weer mis mee? Sjongejongejongejongejonge mensen moeten niet zo gevoelig doen tegenwoordig...quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:23 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Waarschijnlijk gaat het hier om een onschuldige Syrische traditie:
Bij wijze van nieuwjaarsgroet steek je even liefkozend een paar vingers in de anus van de mensen die je leuk vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |