Gevangenisstraf voor politici die liegen, dan moeten ze veel politici vastzetten, inclusief Rutte met zijn ¤1000,-.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:16 schreef SeLang het volgende:
Maar serieus, als dit waar is dan zou toch iemand de burgemeester en/of politietop en/of politici moeten gaan aanklagen, aangezien ze met valse verklaringen moedwillig de schuld in de schoenen proberen te schuiven van een bepaalde etnische groep om een andere etnische groep ermee weg te laten komen. Sorry voor de Godwin, maar dit zijn Nazi tactieken. Gevangenisstraf is hier op zijn plaats.
Ja, mee eens. Ze brengen door hun wegkijkgedrag en leugens de bevolking in nog groter gevaar.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:23 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Als dit blijkt te kloppen dienen zowel de burgmeester als de politiechef ontslag te nemen en aan een strafrechterlijk onderzoek onderworpen te worden - mijn mening.
Ow shit, overheen gelezen blijkbaar!quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:23 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Wel Arabisch/Noord-Afrikaanse mannen
vol of niet vol.. rijden zullen ze.. voordeel is dat ze ook "rijdend" kunnen instappen.. dat kunstje hebben ze bij calais geleerdquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:15 schreef ExTec het volgende:
[..]
Voordeel is wél dat ze dan ook weer meteen op tijd gaan rijden![]()
Lesser of two evils principlequote:Op donderdag 7 januari 2016 19:16 schreef SeLang het volgende:
Maar serieus, als dit waar is dan zou toch iemand de burgemeester en/of politietop en/of politici moeten gaan aanklagen, aangezien ze met valse verklaringen moedwillig de schuld in de schoenen proberen te schuiven van een bepaalde etnische groep om een andere etnische groep ermee weg te laten komen. Sorry voor de Godwin, maar dit zijn Nazi tactieken. Gevangenisstraf is hier op zijn plaats.
Het lijkt mij duidelijk dat de feiten boven tafel moeten komen. Helaas is ook wel duidelijk dat de media vaak genoeg onbetrouwbaar zijn en bronnen niet goed controleren. Je bent een knap iemand als je nu al onderbouwd kunt te zeggen wat de waarheid is.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Goed idee. Laten we een "commissie" er tegenaan gooien.
Ben benieuwd hoeveel de Nederlandse media achterhouden, vooral bij de publieke omroepen. Doe gewoon je werk, en benoem de feiten. Ik zit niet te wachten op voorgekauwde meningen welke alleen als middel worden gebruikt om de publieke opinie te sturen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben ik het ook wel weer mee eens!![]()
Je leert hier echt mee dat je de autoriteiten inderdaad ook echt niet kunt vertrouwen en dat er veel meer achter kan zitten als ze iets de publiciteit in gooien.
Houd even rekening met het feit dat de politie ambtenaar doet wat de gekozen politicus hem opdraagt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:23 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Als dit blijkt te kloppen dienen zowel de burgmeester als de politiechef ontslag te nemen en aan een strafrechterlijk onderzoek onderworpen te worden - mijn mening.
Soms heeft BNW het weleens bij het rechte eind. Wat nou gekkenhoekjequote:Op donderdag 7 januari 2016 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben ik het ook wel weer mee eens!![]()
Je leert hier echt mee dat je de autoriteiten inderdaad ook echt niet kunt vertrouwen en dat er veel meer achter kan zitten als ze iets de publiciteit in gooien.
quote:
quote:vrouwen beroofd en betast door mannen met een getinte huidskleur
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)meld-in-Zurich.dhtml
Feit is dat we nu veel mensen hier hebben. en we twee zaken moeten oplossen:quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:23 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Maar waarom moeten we het uberhaupt oplossen?
Zijn we fucking zo arrogant dat we denken de hele wereld beter te kunnen maken?
Het is als een pilletje uitvinden die je immuun maakt tegen alle denkbare ziektes.
Ho es even mijn hond heeft meer verstand dan die lui. En hij zou in één oogopslag door hebben dat ze niet deugen. Hoelang doen de regerende partijen daar nu over...quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:24 schreef Pek het volgende:
[..]
Dude![]()
Het zijn geen mensen, het zijn honden omdat ik varkens hoger heb zitten.
Dat bedenk ik me ook meer en meer en meer bij dingen die in het nieuws komen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Soms heeft BNW het weleens bij het rechte eind. Wat nou gekkenhoekje
3) Iedereen die de laatste 5 jaar binnen is gekomen er als sodemieter weer uitsmijten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:27 schreef Vallon het volgende:
[..]
Feit is dat we nu veel mensen hier hebben. en we twee zaken moeten oplossen:
1) asap Politiek
2) Vormgeven of en hoe we de mensen die hier al zijn een verblijf geven.
Waarbij ik nu zeg, als de sodemieter een stop op meer, de mensen die er zijn achter het hek.
Dan maar even geen militairen naar woestijnlanden.
Ik ben Syrisch. Je moet aardig tegen me doen, mevrouw Merkel heeft me uitgenodigd.quote:Een vluchteling in een asielzoekerscentrum in de Duitse plaats Salching in Beieren heeft een televisie van de muur geschroefd en doodleuk opgestuurd naar zijn familie in Kosovo. Dat meldt vandaag een lokale krant.
http://www.powned.tv/nieu(...)uurt_tv_op_naar.html
Nu moet Nederland wel iets van waarheid loslatenquote:
Eerder Wilders dan... die gooide zijn belofte de avond van de verkiezingen nog het raam uit.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Gevangenisstraf voor politici die liegen, dan moeten ze veel politici vastzetten, inclusief Rutte met zijn ¤1000,-.
maak er effe 25 jaar van wil je?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:29 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
3) Iedereen die de laatste 5 jaar binnen is gekomen er als sodemieter weer uitsmijten.
Het is alleen wel prettig te weten of het gedaan wordt door wat er nu binnen stroomt, of die er al zaten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:30 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Het waren moslims. Dat dekt de lading, ongeacht waar ze nu precies vandaan komen.
Dat is iemand uit Kosovo dus sowieso geen vluchteling. Wat doet die daar eigenlijk?quote:
Asielzoeker zijnquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:31 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat is iemand uit Kosovo dus sowieso geen vluchteling. Wat doet die daar eigenlijk?
Ik zou echt niet weten hoe je dat nu moet/gaat realiseren.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:29 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
3) Iedereen die de laatste 5 jaar binnen is gekomen er als sodemieter weer uitsmijten.
Dat scheelt slechts een paar jaar.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is alleen wel prettig te weten of het gedaan wordt door wat er nu binnen stroomt, of die er al zaten.
Dat ook niet. Hooguit een al dan niet illegale immigrant.quote:
zonder papieren kan je alles verzinnen bij je aanmeldingquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:31 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat is iemand uit Kosovo dus sowieso geen vluchteling. Wat doet die daar eigenlijk?
Syrische christenen zouden uiteraard zoiets nóóit doenquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:30 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Het waren moslims. Dat dekt de lading, ongeacht waar ze nu precies vandaan komen.
Terugbrengen naar het land van herkomst en daar loslaten in de vrije natuur.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:32 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten hoe je dat nu moet/gaat realiseren.
P.S. Ik snap de strekking.
Inderdaad, dat heb je goed begrepen!quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:33 schreef watisdezen het volgende:
[..]
Syrische christenen zouden uiteraard zoiets nóóit doen
Waren dit in hoofdzaak niet ook de echte oorlogsvluchtelingen?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:33 schreef watisdezen het volgende:
[..]
I dont give a fuck.. al geloven ze in marsmannetjes.. punt is dat ze de westerse normen waarden tolleratie en gastvrijheid niet willen accepteren.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:33 schreef watisdezen het volgende:
[..]
Kosovaren hebben ontdekt dat ze bij de afwijzing van hun asielaanvraag een zak geld mee krijgen voor thuis.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:31 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dus je stelt voor dat de het volk belazerende politici gaan 'onderzoeken' wat er gebeurt is?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:26 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het lijkt mij duidelijk dat de feiten boven tafel moeten komen. Helaas is ook wel duidelijk dat de media vaak genoeg onbetrouwbaar zijn en bronnen niet goed controleren. Je bent een knap iemand als je nu al onderbouwd kunt te zeggen wat de waarheid is.
Inderdaad.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:37 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Kosovaren hebben ontdekt dat ze bij de afwijzing van hun asielaanvraag een zak geld mee krijgen voor thuis.
Dit is geen grap!
Dat weet ik. Goed, misschien voor hem dan géén strafrechterlijk onderzoek, maar als die man een beetje een geweten heeft dan weigert hij zulke verzoeken van bovenaf.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Houd even rekening met het feit dat de politie ambtenaar doet wat de gekozen politicus hem opdraagt.
Er zijn in de duitse politiek al geluiden opgegaan dat 'de politie heeft gefaald'. Sta niet raar te kijken als een paar hoge politie ambtenaren het veld mogen gaan ruimen.
Zodat de mutli-culti gelovende politici die dit veroorzaakt hebben mooi buiten schot blijven.
Op de verkiezingsavond was het zijn belofte, de volgende dag niet meer.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:30 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Eerder Wilders dan... die gooide zijn belofte de avond van de verkiezingen nog het raam uit.
Maar goed, in beide gevallen onzin natuurlijk.
Maar sowieso, stel over twee jaar hebben de Russen orde op zaken gesteld in Syrië en is het daar weer veilig. Die vluchtelingen zijn hier "tijdelijk" dus we dan moeten we miljoenen Syriërs tegen hun wil gaan deporteren. Hoe zien ze dat eigenlijk voor zich? Swat teams die de woonhuizen omsingelen en hele families in vrachtwagens jagen en dan op de trein zetten naar Syrië?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:35 schreef Onnoman het volgende:
[..]
zo makkelijk als dat ze gekomen zijn.. gewoon weer terug sturen
Ik stel een onderzoek voor om de feiten boven tafel te krijgen, gezien de ernst zou dat eerder een gerechtelijk onderzoek moeten zijn onder leiding van een stel rechters of zo. Politiefunctionarissen die een strafrechtelijk onderzoek dwarsbomen om politici behulpzaam te zijn is wel erg ernstig ten slotte.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dus je stelt voor dat de het volk belazerende politici gaan 'onderzoeken' wat er gebeurt is?
Ken je het spreekwoord: de slager die z'n eigen vlees keurt?
Iig alle policor en landverraders, de (werkelijk gevluchte) syriers willen zelf wel weg maar de eersten willen hun hier zo graag houden voor de bedrijvigheid.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:40 schreef SeLang het volgende:
[..]
Maar sowieso, stel over twee jaar hebben de Russen orde op zaken gesteld in Syrië en is het daar weer veilig. Die vluchtelingen zijn hier "tijdelijk" dus we dan moeten we miljoenen Syriërs tegen hun wil gaan deporteren. Hoe zien ze dat eigenlijk voor zich? Swat teams die de woonhuizen omsingelen en hele families in vrachtwagens jagen en dan op de trein zetten naar Syrië?
je hebt genoeg NEderlanders die het voor deze Syriers dermate aangenaam wensen te maken dat ze hier nooit meer weg willen gaan..quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:40 schreef SeLang het volgende:
[..]
Maar sowieso, stel over twee jaar hebben de Russen orde op zaken gesteld in Syrië en is het daar weer veilig. Die vluchtelingen zijn hier "tijdelijk" dus we dan moeten we miljoenen Syriërs tegen hun wil gaan deporteren. Hoe zien ze dat eigenlijk voor zich? Swat teams die de woonhuizen omsingelen en hele families in vrachtwagens jagen en dan op de trein zetten naar Syrië?
Nederlandse maatstaven.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:44 schreef Onnoman het volgende:
wat ik mij ook afvraag he.. krijgen deze vluchtelingen les in de Nederlandse taal met Nederlandse vakken? Of krijgen ze gewoon les volgens Syrisch model?
Ook iets waar ik me ernstig aan stoor.. want een kind van 3 die is over 5 jaar 8.. gaat vervolgens de Nederlandse taal vloeiend spreken.. en dan komt dat kind weer bij de uitzending van Pauw.. en het tranentrekstesel is weer van kracht
wat een triest land eigenlijk Nederland
Die politie-chef heeft waarschijnlijk ook een familie/inkomen/carrière etc om aan te denken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:40 schreef Lothiriel het volgende:
Je job is ook niet heilig, toch? Ik snap dat in verzet komen tegen leugenachtige politici lastig is, maar een hooggeplaatst persoon als een politiechef kan tenminste nog enig gewicht in de schaal leggen en de waarheid naar buiten brengen.
triest dus..quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Nederlandse maatstaven.Ze gaan gewoon naar een Nederlandse school toe.
De taal kan uiteraard even een probleem vormen, en verder rekenen wij hier op een heel andere manier als daar, dus daar zullen ze in het begin ook nog wat een achterstand hebben.
Hebben die dat dan gedaan?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:41 schreef Wespensteek het volgende:
Politiefunctionarissen die een strafrechtelijk onderzoek dwarsbomen om politici behulpzaam te zijn is wel erg ernstig ten slotte.
Ligt er aan; als het om jonge kinderen gaat, kunnen ze snel een inhaalslag maken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:47 schreef Onnoman het volgende:
[..]
triest dus..
komt er dus op neer dat ze in Syrie ook een achterstand hebben als ze terug gaan..
wat een opgedrongen eenrichtingsverkeer denkgoed zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |