Ik ben in Turkije geweest en heb een documentaire gemaakt over de vluchtelingen. Je ziet het aan hun ogen. Daar zitten geen terroristen bij. Het zijn vrouwen en kinderen op de vlucht voor oorlogquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De wilde beesten uit de woestijn, er is zo vaak voor gewaarschuwd maar er werd niet geluisterd. Ze zijn net als ons toch? Ze vluchten net uit een oorlog, die mannen willen alleen maar in vrede leven!
Dat vond ik toen al tenenkrommend en nu vind ik het om te kotsen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:57 schreef Mani89 het volgende:
Al die arme kantklosvrouwtjes die met hun knuffelbeesten en zelfgebreide truien klaarstonden om de prachtige culturele verrijking te ontvangen.
Ik probeerde die beelden laatst terug te zoeken maar kon niet vindenquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:57 schreef Mani89 het volgende:
Al die arme kantklosvrouwtjes die met hun knuffelbeesten en zelfgebreide truien klaarstonden om de prachtige culturele verrijking te ontvangen.
Ja maarrrrrrrrrr die mannen in Keulen behoren maar tot een kleine groep hoor. De meeste vluchtelingen zijn gewoon arme mensen die vluchten voor oorlog.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:57 schreef Mani89 het volgende:
....sommige daarvan zijn inmiddels misschien wel bruut verkrachtquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:57 schreef Mani89 het volgende:
Ach het was lief (schrikbarend) naļef van die mensen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vond ik toen al tenenkrommend en nu vind ik het om te kotsen.
Leuke testcase. Ik ben benieuwd hoeveel mensen hun vrienden, familie en kennissen gaan aangevenquote:Toch blijven de agenten optimistisch. "We zetten onze hoop op vluchtelingen met een Arabische achtergrond die hier vreedzaam leven en die ons belangrijke tips kunnen geven die kunnen leiden tot de arrestatie van de aanranders."
"Vele collega's kregen immers de vraag van Arabische vluchtelingen of we oudejaar altijd zo brutaal vieren. Ze wilden zo snel mogelijk weg van de agressieve sfeer en onmiddellijk terugkeren naar het opvangcentrum."
Dan maar gericht schieten, dat jaagt die 2000 varkens dan juist weer angst aan.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:54 schreef StaceySinger het volgende:
2.000 Arabische mannen
Ook het aantal mannen dat zich volgens officiėle schattingen op het plein aan de dom had verzameld, is verkeerd. "Volgens onze collega's waren er maar liefst 2.000 Arabische mannen aanwezig in plaats van 1.000." Daar had de politie helemaal geen rekening mee gehouden. "De ongeziene agressiviteit van de mannen in kwestie joeg ook sommige agenten angst aan."
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ueel-amusement.dhtml
Moslims die hun geloofsgenoten uitleveren aan de politie.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:00 schreef SeLang het volgende:
[..]
Leuke testcase. Ik ben benieuwd hoeveel mensen hun vrienden, familie en kennissen gaan aangeven
Door de Duitse autoriteiten. Media zit er bovenop.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:01 schreef byah het volgende:
Bijzonder om te zien dat het zo lang low profile is gehouden door de media..
test het maar of je schoonzuster zou ik zeggenquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:00 schreef SeLang het volgende:
[..]
Leuke testcase. Ik ben benieuwd hoeveel mensen hun vrienden, familie en kennissen gaan aangeven
Klopt, maar ondanks dat:quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:50 schreef watisdezen het volgende:
[..]
Veel van die verhalen over Katrina bleken achteraf indianenverhalen te zijn
Als ze dit zou lukken denk ik dat ze half gewonnen hebben.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:00 schreef SeLang het volgende:
[..]
Idd, Japan is een schijnbaar goed land waar onder de oppervlakte veel mis is. Zodra je dingen gaat verhullen of problemen ontkennen, doe je je zelf te kort. Kern is wel dat je als "vreemdeling" absoluut geen shit moet uithalen waardoor bepaalde zaken geen kans krijgen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:56 schreef Igen het volgende:
[..]
Japan is een land van schone schijn. Maakt niet uit of je een perverseling bent of een kernramp veroorzaakt - als je je in het openbaar maar koest houdt en je aan de omgangsvormen houdt.
[..]
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:02 schreef YazooW het volgende:
[..]
Door de Duitse autoriteiten. Sommige Media zit er bovenop.
Niemand.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:00 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat is ook wel een gotspe. Individuen uit je eigen land/regio misdragen zich op een verschrikkelijke manier en dan aan een Duitse agent vragen of Duitsers altijd zo 'brutaal nieuwjaar' vieren.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:00 schreef SeLang het volgende:
[..]
Nou, dit vind ik nog het meest bizarre aan de situatie. We worden enorm gepiepeld, en dan ook nog met enorme risico's.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:01 schreef byah het volgende:
Bijzonder om te zien dat het zo lang low profile is gehouden door de media..
2x quoten = 2x reagerenquote:
Vooral dat laatste.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:03 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Nou, dit vind ik nog het meest bizarre aan de situatie. We worden enorm gepiepeld, en dan ook nog met enorme risico's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |