jij bent zeker ook een marokkaan?quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:04 schreef Hexagon het volgende:
Af blijkbaar toch Syriers en geen Noord-Afrikanen.
samenvattingquote:
Je zult als zender er maar van beschuldigd worden xenofobisch te zijn! Dat kost kijkcijfers en dus geld!quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:03 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Nou, dit vind ik nog het meest bizarre aan de situatie. We worden enorm gepiepeld, en dan ook nog met enorme risico's.
Welke mogelijkheid heeft Duitsland om van ze af te komen?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:04 schreef Hexagon het volgende:
Af blijkbaar toch Syriers en geen Noord-Afrikanen. Zat ik er toch naast met mijn vermoedens. Excuseer inheemse bontkraagjes.
Maar dat maakt het wel wat makkelijker voor Duitsland om van ze af te komen, dat weer wel.
Nu de politieke wil nog om dit soort misdadigers via een soort snelrecht gelijk terug op het vliegtuig te zetten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:04 schreef Hexagon het volgende:
Af blijkbaar toch Syriers en geen Noord-Afrikanen. Zat ik er toch naast met mijn vermoedens. Excuseer inheemse bontkraagjes.
Maar dat maakt het wel wat makkelijker voor Duitsland om van ze af te komen, dat weer wel.
Het waren voornamelijk Syriers, er zaten ook "bontkraagjes" bij.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:04 schreef Hexagon het volgende:
Bussen inzetten naar het westen., Samson ziet nog ruimte voor minimaal 150.000 cultuurverrijkers en tandartsen.....quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:05 schreef YazooW het volgende:
[..]
Welke mogelijkheid heeft Duitsland om van ze af te komen?
Is absoluut waar, maar ik had het dan specifiek over de twee rampen zelf, niet de zware sociale onderhuidse problemen in het land. Absoluut geen prettig land verder.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:56 schreef Igen het volgende:
[..]
Japan is een land van schone schijn. Maakt niet uit of je een perverseling bent of een kernramp veroorzaakt - als je je in het openbaar maar koest houdt en je aan de omgangsvormen houdt.
[..]
Inheemse bontkraagjes hebben zoiets al vaker geflikt in Parijs tijdens oud en nieuw, de appel valt niet ver van de boom, het zijn gewoon allemaal holbewoners.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:04 schreef Hexagon het volgende:
Alleen Duitsland of de rest van Europa ook?quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:04 schreef Hexagon het volgende:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:04 schreef Onnoman het volgende:
[..]
jij bent zeker ook een marokkaan?
Bijzonder schokkend. Maar dit is wat de politiek graag wou en waarschijnlijk is het pas het begin. Kijken hoelang Rutte en Merkel nog zo staan te juichen en of ze ooit toe zullen geven dat ze volkomen fout zaten, ondanks de vele waarschuwingen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:01 schreef byah het volgende:
Bijzonder om te zien dat het zo lang low profile is gehouden door de media..
zal ook wel in Nederland.. maar dat mag je NOS niet uitzendenquote:
Je bent welkom, welkom in onze mooie land volgens de kantklos en wereld winkel vrouwtjes.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vond ik toen al tenenkrommend en nu vind ik het om te kotsen.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:08 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
Je bent welkom, welkom in onze mooie land volgens de kantklos en wereld winkel vrouwtjes.
muh tante is niet voor niets uit apeldoorn vertrokkenquote:Op donderdag 7 januari 2016 19:08 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
Je bent welkom, welkom in onze mooie land volgens de kantklos en wereld winkel vrouwtjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |