Hij is wel superieur in aantal chromosomen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
waarom is het wreed
voel je je beter dan hem?
Vanavond boulderen en shisha in Den Hagistanquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:32 schreef fathank het volgende:
Jullie al een lekker rood wijntje klaar staan voor vanavond? Fleecedekentje weer fris gewassen?
Alles traditioneel, behalve werk/studie zou ik zeggen. Zijn zoveel vrouwen zonder kinderen met part-time baantjes (aannemende geen extra studieverplichtingen).quote:
Artikel 7 lid 3 toch?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Vind je echt dat je het recht hebt om daarover te bitchen?
Shisha?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:11 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Vanavond boulderen en shisha in Den Hagistan
[..]
Alles traditioneel, behalve werk/studie zou ik zeggen. Zijn zoveel vrouwen zonder kinderen met part-time baantjes (aannemende geen extra studieverplichtingen).Echt verschut.
Iedereen moet lekker doen waar die zin in heeft toch.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:11 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Vanavond boulderen en shisha in Den Hagistan
[..]
Alles traditioneel, behalve werk/studie zou ik zeggen. Zijn zoveel vrouwen zonder kinderen met part-time baantjes (aannemende geen extra studieverplichtingen).Echt verschut.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:32 schreef fathank het volgende:
Zou daar behoorlijk buiten m'n comfortzone zijn als blanke Ariėr die geen Arabisch danwel Berbers verstaat.
Kun je mij hier meer over vertellen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:47 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Goede keuze. Iraniėrs zijn meestal wel oké, en Perzische vrouwen zijn echt lekker.
Gr, gr, de opper-bitch.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Vind je echt dat je het recht hebt om daarover te bitchen?
^^quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:47 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Goede keuze. Iraniėrs zijn meestal wel oké, en Perzische vrouwen zijn echt lekker.
??quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:52 schreef Dimachaerus het volgende:
deze met daaronder zwart tanktop en bovenste 2-3 knoopjes los
[ afbeelding ]
met converse all star dainty ox zwart en wax cord anchor bracelet beige uffff
Zal morgen FF checken. Toch geen heiligschennis he? Toa wat een eindbazenquote:
Laat maar, is een fake. Ik was weer te snel. Dit is wat 'ie altijd in z'n sets doet maar de titel klopt niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Zal morgen FF checken. Toch geen heiligschennis he? Toa wat een eindbazen
zei ik ookquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:15 schreef Weissman het volgende:
'k ga stoppen met fok, en voorgoed.
Beviel me bij eerder ook toen ik me scheel begon te ergeren aan fok en crew (en hun pesterijen)
ik ga gym-dreamteam wel missen; sapstengel, fathank, seto, sanderuknow en drinky.
Mzzl mensen
Ps: dm's pm's mogen wel, mss beantwoord ik ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |