SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 4% gewijzigd door Deuce92 op 07-01-2016 16:06:32 ]
Overdosis melk + salmonella van de rauwe eieren.quote:
Hey Denis Mukwegequote:Op donderdag 7 januari 2016 14:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Militaire bewaking in het ziekenhuis na bedreigingen nav die schietpartij. Gezellig.
quote:
Zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Overdosis melk + salmonella van de rauwe eieren.
Mijn beste sollicitatietip? Doe je research. Dat wil zeggen, zoek uit waar de kinderen van diegene waar je het gesprek mee hebt op school zitten, maak een paar polaroids van ze als ze lekker aan het buitenspelen zijn en gebruik dat als leverage in je onderhandelingen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:00 schreef Klokov het volgende:
Wat is jullie beste sollicitatietip? Heb 2 gesprekken volgende week.
Is het toevallig een fabriek?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:00 schreef Klokov het volgende:
Ja, Henks pillendiscounter. Mooi fabriek/retailconcept.quote:
Wat toevallig, daar werkt iemand die ik ken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:19 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ja, Henks pillendiscounter. Mooi fabriek/retailconcept.
wees jezelfquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:00 schreef Klokov het volgende:
Alsof jij RaymondK hebt meegemaakt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:35 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Oh noes! RaymondK is dood? Ik heb meteen een hommage gemaakt:
[ afbeelding ]
Bitch plaese.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Alsof jij RaymondK hebt meegemaakt.
?quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:59 schreef V1z0R het volgende:
Ray komt ook niet eens uit 1973... echt voor schut
plaatje van ser ciabatta zegt 1973quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:09 schreef V1z0R het volgende:
zijn er nog echt grote jongens over sinds het verdwijnen van Ray, Dreamer en gekoeld dan?
Snakey is een beest. Verbo is een kleine grote man.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:09 schreef V1z0R het volgende:
zijn er nog echt grote jongens over sinds het verdwijnen van Ray, Dreamer en gekoeld dan?
We're all gonna make it breh.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:09 schreef V1z0R het volgende:
Jeroen is wel fokking groot jaquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:53 schreef Jahr00n het volgende:
waarschijnlijk zijn wij twee de grootsten hier
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:28 schreef Sapstengel het volgende:
TFW het ijzelt en je komt de skatebaan niet meer uit
[ afbeelding ]
Thanks broquote:Op vrijdag 8 januari 2016 07:54 schreef Questular het volgende:
Niet aanstellen en gewoon eten schijnt te helpen.
kan je hier aub meer over vertellenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 07:21 schreef BredeBroeder het volgende:
Eindelijk mn ex kunne afsluiten, wss vinden jullie me een jankert ofzo maar idk t lucht op, hurts though![]()
Geen eetlust niks.. Hoe de fk ga ik 2800kcal eten
Zaad?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 07:55 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Thanks bro [ afbeelding ]
Alles wR erin gaat komt er ook weer uit
Dat ja. Whatever de emotie, die kan ke kuist prima kwijt in liften.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 09:08 schreef fathank het volgende:
kerel doe die troep van je ff achter een spoiler
verder niet zo miepen en liften
Ik ook, jezelf force feeden dan maar. Het leert je uiteindelijk beter met stress of emoties om te gaan.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 09:35 schreef Sapstengel het volgende:
Had ik ook weekje gehad dat ik slecht eet. Is ook mijn probleem altijd bij stress of andere shit direct eetlust weg. Maarja nu dwing ik mezelf iig maintenance te eten met de gedachte dat ik mijn gains niet wil verliezen.
clumsy ook nietquote:Op vrijdag 8 januari 2016 09:37 schreef Questular het volgende:
Veel mensen kunnen nauwelijks eten als ze stress hebben. Heb ik gelukkig geen last van.
Alles buiten de Randstad is eng, toch?quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:43 schreef seto het volgende:
ik ben op geen enkele van die eilanden geweest
Wij begrijpen elkaar.quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:44 schreef Faeroer het volgende:
[..]
"Rob G’s minder harde maar toch wel brute trainingsmix"
En toen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 09:51 schreef Sapstengel het volgende:
Was net bij de tandarts ze drukte de hele tijd met haar boobs tegen mijn hoofd
Da's dan ws. ook voor het eerst, niet?quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:46 schreef Weissman het volgende:
Ik ben laatst gebeld door een chick die zei dat ze kwam afmaken waar ze de vorige keer aan begonnen was![]()
[..]
Laat je vriending maar niet horen dat je haar zo noemt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 00:27 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb een chinese vechthond van ruim 70 kg
als die gaat lopen houd niemand die meer
ik heb deze hond voor mijn eigen bescherming
Het eerste uiteraard, we zijn hier niet in de US/UK.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:49 schreef Klokov het volgende:
Ligt de grens bij 100kg of bij 200 pond?
Klacht ingediend wegens racisme, negroide mensen zijn geen beesten.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:35 schreef Eleiko het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)ainingsbeest___.html
wat dan wel?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klacht ingediend wegens racisme, negroide mensen zijn geen beesten.
Liever wel, kan ik meer kip kopen snap jequote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:34 schreef Deuce92 het volgende:
mag jouw vrouwtje wel nog werken farao?
Lekker verplicht op vrijdagavond the voice kijken en daarna the notebook voor de 38e keerquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:33 schreef Faeroer het volgende:
Wat is met mensen die echt helemaal geen kut meer willen doen na vriendin en/of trouwen? Ga je permanente relatie aan, en dat was het dan.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Lekker verplicht op vrijdagavond the voice kijken en daarna the notebook voor de 38e keer
jij spreekt ze nog. 99% appt-afquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:40 schreef Faeroer het volgende:
[..]Ik vind het echt jammer. Van sommigen vrienden had ik het ook echt niet achter gedacht. Uit het niets kappen met trainen, toch maar die vegetarische rotzooi proberen en vervolgens aankomen met "nee man, we hebben een avondje voor onszelf op de bank" terwijl je door de telefoon eigenlijk een deels ongelukkige stem hoort.
"Nee je bent gespierd genoeg zo, nog gespierder is echt viesquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:40 schreef Faeroer het volgende:
[..]Ik vind het echt jammer. Van sommigen vrienden had ik het ook echt niet achter gedacht. Uit het niets kappen met trainen, toch maar die vegetarische rotzooi proberen en vervolgens aankomen met "nee man, we hebben een avondje voor onszelf op de bank" terwijl je door de telefoon eigenlijk een deels ongelukkige stem hoort.
Echt hè. Van die bitches die dadbods promoten omdat ze niet willen dat hun kerel meer aandacht krijgt dan zij zelf.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:43 schreef fathank het volgende:
[..]
"Nee je bent gespierd genoeg zo, nog gespierder is echt vies"
nee kut dat is je onzekerheid die praat. Ga zelf eens naar de gym en vreet geen 3 repen chocola per dag
hey Dom xDquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:49 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Echt hè. Van die bitches die dadbods promoten omdat ze niet willen dat hun kerel meer aandacht krijgt dan zij zelf.
Loopt er ook zo'n Chiwawa rat kwispelend te blaffen wanneer je maat een roze halsbandje omdoet en je kan aan z'n lichaamstaal zien dat het voor hem al te laat is. "Het moet wel leuk blijven heh dat sporten", alvorens de vriendin een groente ovenschotel met biologische lenteuitjes de oven in doet. 15 minuten laten komt je maat terug, neem je afscheid wat voelt als een begrafenis. Dat was het dan. Met honger naar eiwitten naar huis.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:43 schreef fathank het volgende:
[..]
nee kut dat is je onzekerheid die praat. Ga zelf eens naar de gym en vreet geen 3 repen chocola per dag
Dit dus.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Helaas je zit er behoorlijk ver naast.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben er heilig van overtuigd dat zo'n 80% van jullie slaaf van de foef is.
Alleen Henk doet echt z'n eigen ding, denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Dat was mijn punt dus ook.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:37 schreef Questular het volgende:
Meestal zijn de mensen met een grote bek op internet net degene die thuis stilletjes GTST mee kijken en de kaasblokjes snijden. FOK! is hier een heel mooi voorbeeld van, hoop fantasten.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Man man man, wat een waarheid dit. Mijn vriendin loopt ook altijd te zeuren dat ik obsessief bezig ben omdat ik bijhoud hoeveel eiwitten ik eet en wat mijn macro's (ongeveer) zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Gewoon IIFYM.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:04 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Man man man, wat een waarheid dit. Mijn vriendin loopt ook altijd te zeuren dat ik obsessief bezig ben omdat ik bijhoud hoeveel eiwitten ik eet en wat mijn macro's (ongeveer) zijn.
Laatst hoorde ik ook twee gasten met allebei een best goed fysiek tegen elkaar zeggen dat ze het maar raar vonden dat sommige gasten eetschema's e.d.. hadden. Zie die gasten ook nooit compounds doen, maar ze hebben serieus een prima fysiek.
Ze zijn er ook vijf a zes dagen per week, maar dan nog frustreert me dat soms.
Dat is gewoon wreed...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:08 schreef VMSDKR het volgende:
hey ser capialo goede progresie
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |