Hij is wel superieur in aantal chromosomen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
waarom is het wreed
voel je je beter dan hem?
Vanavond boulderen en shisha in Den Hagistanquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:32 schreef fathank het volgende:
Jullie al een lekker rood wijntje klaar staan voor vanavond? Fleecedekentje weer fris gewassen?
Alles traditioneel, behalve werk/studie zou ik zeggen. Zijn zoveel vrouwen zonder kinderen met part-time baantjes (aannemende geen extra studieverplichtingen).quote:
Artikel 7 lid 3 toch?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Vind je echt dat je het recht hebt om daarover te bitchen?
Shisha?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:11 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Vanavond boulderen en shisha in Den Hagistan
[..]
Alles traditioneel, behalve werk/studie zou ik zeggen. Zijn zoveel vrouwen zonder kinderen met part-time baantjes (aannemende geen extra studieverplichtingen).Echt verschut.
Iedereen moet lekker doen waar die zin in heeft toch.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:11 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Vanavond boulderen en shisha in Den Hagistan
[..]
Alles traditioneel, behalve werk/studie zou ik zeggen. Zijn zoveel vrouwen zonder kinderen met part-time baantjes (aannemende geen extra studieverplichtingen).Echt verschut.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:32 schreef fathank het volgende:
Zou daar behoorlijk buiten m'n comfortzone zijn als blanke Ariėr die geen Arabisch danwel Berbers verstaat.
Kun je mij hier meer over vertellen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:47 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Goede keuze. Iraniėrs zijn meestal wel oké, en Perzische vrouwen zijn echt lekker.
Gr, gr, de opper-bitch.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Vind je echt dat je het recht hebt om daarover te bitchen?
^^quote:Op vrijdag 8 januari 2016 16:47 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Goede keuze. Iraniėrs zijn meestal wel oké, en Perzische vrouwen zijn echt lekker.
??quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:52 schreef Dimachaerus het volgende:
deze met daaronder zwart tanktop en bovenste 2-3 knoopjes los
[ afbeelding ]
met converse all star dainty ox zwart en wax cord anchor bracelet beige uffff
Zal morgen FF checken. Toch geen heiligschennis he? Toa wat een eindbazenquote:
Laat maar, is een fake. Ik was weer te snel. Dit is wat 'ie altijd in z'n sets doet maar de titel klopt niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Zal morgen FF checken. Toch geen heiligschennis he? Toa wat een eindbazen
zei ik ookquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:15 schreef Weissman het volgende:
'k ga stoppen met fok, en voorgoed.
Beviel me bij eerder ook toen ik me scheel begon te ergeren aan fok en crew (en hun pesterijen)
ik ga gym-dreamteam wel missen; sapstengel, fathank, seto, sanderuknow en drinky.
Mzzl mensen
Ps: dm's pm's mogen wel, mss beantwoord ik ze
Hey weissman. Kom dan ten minste op FB of koop een fone waar je Whatsapp op kan pleuren. Ik dacht dat Fok! het niet zou overleven, maar met de gigantische toestroom van stormfronters denk ik dat wij beter daarheen kunnen verhuizen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:15 schreef Weissman het volgende:
Beviel me bij eerder ook toen ik me scheel begon te ergeren aan fok en crew (en hun pesterijen)
ik ga gym-dreamteam wel missen; sapstengel, fathank, seto, sanderuknow en drinky.
Mzzl mensen
thnx voor je input vriend we waarderen jequote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:15 schreef Weissman het volgende:
Mzzl mensen
doei weissmanquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:15 schreef Weissman het volgende:
Mzzl mensen
Tot volgende weekquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:15 schreef Weissman het volgende:
Mzzl mensen
peace outquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:15 schreef Weissman het volgende:
Mzzl mensen
shiiiiiiiieeeeeeeeeetquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:55 schreef Drinky het volgende:
Hey Dima
http://m.imgur.com/gallery/hlOyr
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:55 schreef Drinky het volgende:
Hey Dima
quote:Let that hate flow through you!
Wtfquote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:55 schreef Drinky het volgende:
Hey Dima
Zou die stiekem een fapje hebben gezet?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:12 schreef Klokov het volgende:
Dan heb je ook echt geen controle over je leven
What thequote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:55 schreef Drinky het volgende:
Hey Dima
Ahahah, oh god.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:55 schreef Drinky het volgende:
Hey Dima
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |