Het is de bedoeling dat je aangeeft welke van de genoemde nummers je het leukste vind.quote:
De nummers die je ziet zijn de nummers die die week in deze week in de top 40 stonden. En dan elke keer met 10 jaar verschil. Dus je mag dan de leukste uitkiezen. Het nummer met de meeste stemmen wint.quote:
Toepasselijk wel.quote:
Ik heb het uitgelegd, maar niemand wil het lezen xDquote:Op maandag 11 januari 2016 22:41 schreef ranja het volgende:
Wat is er met 1966 aan de hand?
Pearl Jam deze ronde.
Niemand snapt het, denk.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:29 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ik heb het uitgelegd, maar niemand wil het lezen xD
Oké, ik ga nog een poging doen.quote:
Klopt helemaalquote:Op woensdag 13 januari 2016 13:43 schreef ranja het volgende:
Ah, en met 'uitkomen' bedoel je dat ze nieuw zijn in de top 40 neem ik aan?
Dan kun je inderdaad een probleem hebben met weken met weinig binnenkomers.
Je zou een nummer kunnen lenen van een week waarin je meer dan het nodige aantal hebt, maar dat vraagt wel wat administratie, zeker als je naar voren leent.
Waren er echt zo weinig binnenkomers in 1966 dan? Bijzonder.
quote:
Ga je morgen ook stemmen?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:04 schreef laxus13 het volgende:
Uitgezonderd Willeke vind ik ze allemaal goed te doen.
Vandaag ga ik voor George Michael
Als dat mag welquote:Op vrijdag 22 januari 2016 17:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ga je morgen ook stemmen?
Ik stem op David Bowie
Nu ook in de mijne.quote:Op maandag 25 januari 2016 17:06 schreef DavidTwente het volgende:
Moses. Zit gewoon in mijn playlist
Beetje druk op het moment. Dus is plaats elke vrijdag of zaterdag een nieuwe. Wil het anders wel weer opvoeren na 2x in de week, maar moet even kijken op een rustige dag, beetje vooruitwerken etc.quote:Op woensdag 10 februari 2016 19:41 schreef methodmich het volgende:
De duels staan tegenwoordig vrij lang open. Is dat de nieuwe doorlooptijd of gewoon toeval?
quote:
Laatste bezoek 14 uur geleden. Dit lijkt me een geval "oeps, vergeten"quote:Op vrijdag 11 maart 2016 17:07 schreef methodmich het volgende:
Er is toch niets ernstigs aan de hand met Odaiba??
Dus je stemt op The Beatles?quote:Op zondag 26 juni 2016 14:19 schreef methodmich het volgende:
Dat winnen The Beatles. Hoewel Sheila E. ook niet verkeerd is.
Nee, doe maar Lee Towers.quote:
Zal Karina wel zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2016 13:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Heeft Modern Talking nu op Modern Talking gestemd?
Ik was ook bijna gezwicht...quote:Op zondag 17 juli 2016 19:16 schreef Homdeck het volgende:
Het wordt een beetje eentonig maar ik ga weer voor de 60's, heb een zwak voor dat nummer.
Ferre Grignard dus voor mij.
De Pet Shop Boys wonnen met West End Girls zonder ook maar één stem voor een ander nummer: MUZ / Top 40 hitlijst geschiedenis #3 (ook 16 stemmen)quote:Op donderdag 7 juli 2016 09:21 schreef Burnett het volgende:
Is dit de meest overtuigende winnaar ooit?
16
1
1
0
0
0
leuke? ik denk het niet.quote:Op maandag 18 juli 2016 16:25 schreef methodmich het volgende:
Ik doe ook mee met Matia Bazar.
Zou Marco Borsato daar geen leuke Nederlandstalige cover van kunnen maken?
Komt u maar...quote:Op maandag 18 juli 2016 11:54 schreef Odaiba het volgende:
Dit topic sluit over 7 posts. Wil de laatste poster mij in de gelegenheid stellen om het topic te openen zodat ik de laaste ronde in de opening post kan plaatsen. Bij voorbaat dank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |