abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_158892175
MUSLIM REFUGEES CHANT “ALLAHU AKBAR,” “F**K YOU,” ATTACK CITIZENS, THROW FECES
The footage that TV networks don't broadcast

RELATED: Video: ‘Refugees’ Throw Rocks at Hungarians, Shout “F**k You!”

Muslim “refugees” in Budapest chanted “Allahu Akbar” and “f**k you” while others in Italy attacked an old lady and threw feces at bystanders as Germany announced that it would be prepared to take 500,000 asylum seekers every year.

Although mainstream media coverage of the migrant crisis has focused on happy families and children, footage not broadcast by TV networks shows a different side to some of those crossing into Europe.

A video shot just outside Budapest’s Keleti railway station shows Muslim migrants chanting “Allahu Akbar” and “f**k you” as they engage in running battles with police.

Another clip of Muslims on a train in France shows a man screaming out slogans before all the passengers chant “Allahu Akbar” in unison.
Meanwhile, an eyewitness at the Italy-Austrian border relates how she saw an elderly Italian woman grabbed by her hair and pulled from her car by a group of “aggressive young men” who wanted to steal the car to get to Germany, while others threw excrement at bystanders.

“Half an hour ago on the border between Italy and Austria i saw a huge crowd of immigrants. With all solidarity to people in difficult circumstances I have to say that what I saw arouses horror. This huge mass of people – sorry – but it’s an absolute wilderness … Vulgar, throwing bottles, shouting “We want Germany”. So what, Germany is now a paradise?”

“I saw an elderly Italian woman in a car that was surrounded by the immigrants. They pulled her by the hair out of the car and wanted to use it to go to Germany. They tried to topple the bus I was in. They threw feces at us, banging on the door for the driver to open it, spat on the glass. My question is- for what purpose? How do they want to assimilate in Germany? For a moment, i felt like in a warzone. I really feel sorry for these people, but if they would reach Poland – I do not think they would receive any understanding from us.”
Footage taken at a migrant camp near Milan shows refugees rioting over “poor living conditions”.

Another compilation video shows African migrants and others tearing down traffic lights, attacking shops and beating people up.

The wave of migrants crossing into Europe shows little sign of abating, with Germany announcing that it would be willing to take 500,000 “asylum seekers” every single year in addition to the 800,000 expected to arrive before the end of this year.

As we document in the video below, many of the so-called “refugees” are actually economic migrants who are fleeing to a higher standard of living, and not from war or ISIS persecution.

“If Europe does not seal its borders, what is to stop the Islamic world and Third World from coming and repopulating the continent with their own kind, as the shrinking native populations of Europe die out?” writes Pat Buchanan in his new column.


GERMAN SCHOOLS ORDER GIRLS NOT TO WEAR SHORT SKIRTS TO AVOID OFFENDING MUSLIM MIGRANTS
Parents warned revealing clothes could lead to "attacks"


Schools in Germany are ordering teenage girls not to wear mini-skirts or shorts so as to prevent attacks from Muslim migrants who may be offended by such attire.

A school located in Pocking, Bavaria sent a letter to parents advising them of new “security measures” after a migrant shelter was opened at the school’s nearby gym.

Parents were warned that their children should not wear revealing clothes for fear of “misunderstandings” that could lead to “attacks” by the migrants.

Children were also told that “derogatory or racial remarks” would not be tolerated. Some parents were incensed by the letter but principal Martin Thalhammer said the measures were necessary to protect the children.

The letter was actually sent out at the end of June, although it is drawing fresh attention in light of Germany’s plan to accept 800,000 new migrants before the end of the year and 500,000 a year for the foreseeable future.

I was also contacted by another German who told me that a school in the area his family lived is telling girls not to wear shorts – even in hot weather – to prevent sexual assaults by migrants.

@PrisonPlanet And in my families part of Germany they told the girls not to wear shorts for the same reason and it was almost 40 C outside!

— John H. (@Hondolaw) September 8, 2015
A 7-year-old girl was raped by a north African migrant in a German park this week, a story that has received little media attention.

Since nearby Sweden opened its doors to mass immigration, the country has become the rape capital of the west, with cases skyrocketing by 1400%. Around 77.6% of the rapists are identified as “foreigners”.

As we have previously documented, Muslim rape culture is a major problem in Scandinavia but its critics have been labeled racist and Islamophobic.

The United Kingdom, which is also set to accept a further 20,000 refugees, has also seen numerous cases of Muslim rape gangs, including a sex trafficking ring in Rotherham that was covered up by local councilors and the police over fears that identifying the culprits – almost all of whom were Pakistani men – would be seen as politically incorrect.


ISIS smuggler: “We already have 4000 fighters smuggled into Europe”
http://www.foxcrawl.com/2(...)sthash.TQx5Yahg.dpuf

Dit kan toch niet goed gaan ?
There is only one religion
pi_158892181
Tja, met dit slappe beleid van Den Haag en Brussel blijven er gelukzoekersstroom moslims binnenkomen.

Echt een verrijking hoor, al die kansenparels :')
pi_158892188
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:13 schreef Calcio het volgende:
Tja, met dit slappe beleid van Den Haag en Brussel blijven er gelukzoekersstroom moslims binnenkomen.

Echt een verrijking hoor, al die kansenparels :')
Nee die Nederlanders met een uitkering die roepen eigen volk eerst is een verrijking :') Zitten vast mensen tussen die we liever kwijt dan rijk zijn. Maar zeker niet iedereen.
my ambition is handicapped by my laziness
pi_158892195
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:17 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Nee die Nederlanders met een uitkering die roepen eigen volk eerst is een verrijking :') Zitten vast mensen tussen die we liever kwijt dan rijk zijn. Maar zeker niet iedereen.
Ik heb toch liever 100 man met een uitkering dan 1 moslim die neukt als konijnen.

En net zo duur is al 10 man met een uitkering
Ik zwaai naar dieren.
pi_158892196
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:17 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Nee die Nederlanders met een uitkering die roepen eigen volk eerst is een verrijking :') Zitten vast mensen tussen die we liever kwijt dan rijk zijn. Maar zeker niet iedereen.
Waarom zou je nog meer uitkeringstrekkers willen importeren als we al genoeg mensen hebben die misbruik maken van onze verzorgingsstaat. Die logica ontgaat me even.
pi_158892207
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:19 schreef Calcio het volgende:

[..]

Waarom zou je nog meer uitkeringstrekkers willen importeren als we al genoeg mensen hebben die misbruik maken van onze verzorgingsstaat. Die logica ontgaat me even.
leer ze de taal en laat ze werken dan trekken ze geen uitkering.
my ambition is handicapped by my laziness
pi_158892211
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:19 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ik heb toch liever 100 man met een uitkering dan 1 moslim die neukt als konijnen.

En net zo duur is al 10 man met een uitkering
Nou ik niet.
my ambition is handicapped by my laziness
pi_158892216
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:22 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

leer ze de taal en laat ze werken dan trekken ze geen uitkering.
Zijn er laaggeschoolde banen dan? Bovendien moet het van hun kan komen, als ze eens stoppen met vrouwen verkrachten en elkaar de hersens inslaan in AZC's komen we al een heel eind
pi_158892223
Deze reactie komt van elsevier, ik weet dat duitsland een nieuw beleid heeft inzake moslim gerelateerd nieuws, een deal tussen merkel en zuckerberg.
Weet niet of dit waar is maar zeer bedenkelijk is het wel.

Waarom het nu pas naar buiten komt? Omdat politie en politici dachten dat ze er wel mee weg konden komen. Filmpjes van de gebeurtenissen werden van Youtube gehaald en van Facebook gehaald. Nu het zo grootschalig bleek komen ze er pas mee naar buiten.
There is only one religion
pi_158892225
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:22 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Nou ik niet.
Jij ziet liever nog een paar moskeeën erbij in Nederland?
Ik zwaai naar dieren.
pi_158892229
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:23 schreef Calcio het volgende:

[..]

Zijn er laaggeschoolde banen dan? Bovendien moet het van hun kan komen, als ze eens stoppen met vrouwen verkrachten en elkaar de hersens inslaan in AZC's komen we al een heel eind
Nederlanders verkrachten ook vrouwen. Je kan niet iederen allemaal over een kam scheren. Personen die het doen moet je aanpakken. En ben ook van mening dat we niet iedereen hier kunnen opvangen. Echter, de mensen die vluchten uit een oorlogs situatie, die moet je opvangen.
my ambition is handicapped by my laziness
pi_158892230
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:22 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

leer ze de taal en laat ze werken dan trekken ze geen uitkering.
Ja dat zien we nu in ook gebeuren pakt super uit :') allemaal aan het werk
Ik zwaai naar dieren.
pi_158892232
Dit probeerde men ook stil te houden en te downplayen

Had U al gehoord over de 5 daagse rassenrellen op Corsica , na kerstmis ?
There is only one religion
pi_158892234
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:27 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ja dat zien we nu in ook gebeuren pakt super uit :') allemaal aan het werk
Dit :')
Echt een verrijking zeg
pi_158892241
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:26 schreef Geerd het volgende:

[..]

Jij ziet liever nog een paar moskeeën erbij in Nederland?
Ik heb zowiezo niks met geloof, dus kerken of moskees hoeven van mij beide niet. Maar zolang ik er geen last van heb kan ik er ook niet echt mee zitten.
my ambition is handicapped by my laziness
pi_158892242
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:27 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Nederlanders verkrachten ook vrouwen. Je kan niet iederen allemaal over een kam scheren. Personen die het doen moet je aanpakken. En ben ook van mening dat we niet iedereen hier kunnen opvangen. Echter, de mensen die vluchten uit een oorlogs situatie, die moet je opvangen.
Hoezo moet iemand uit Syrië 8 veilige landen doorreizen om dan in Nederland uit te komen? Dan had allang 7 landen eerder gekund, niks vluchtelingen dus.
pi_158892254
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:28 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Ik heb zowiezo niks met geloof, dus kerken of moskees hoeven van mij beide niet. Maar zolang ik er geen last van heb kan ik er ook niet echt mee zitten.
Nee precies zolang jij der maar geen last van hebt !! Beetje wegkijken en maar binnen laten stromen godver :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_158892258
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:27 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ja dat zien we nu in ook gebeuren pakt super uit :') allemaal aan het werk
Ja dat is het beleid van onze regering die dat laat afweten, want zo ver ik heb gezien (vrijwilliger bij een azc in rotterdam) wil het meerder deel van de mensen die daar zitten de taal leren. Zijn er genoeg die hebben gestudeerd of een goede baan hadden in Syrie die hier hun leven weer willen oppakken.
my ambition is handicapped by my laziness
pi_158892267
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:31 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

(vrijwilliger bij een azc in rotterdam).
:')
pi_158892277
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:28 schreef Calcio het volgende:

[..]

Hoezo moet iemand uit Syrië 8 veilige landen doorreizen om dan in Nederland uit te komen? Dan had allang 7 landen eerder gekund, niks vluchtelingen dus.
Ben je bekend met de vluchtelingen kampen in Jordanie en Turkijke? Die zitten namelijk overvol. Ze worden als beesten behandeld en leven daar in verschrikkelijke omstandigheden. Ze mogen niet werken of de taal leren. Ik ben ook voor opvangen in hun eigen regio, maar mensen die denken dat ze daar even kunnen wachten tot het in hun eigen land weer rustig en oke is en terug kunnen keren denken verkeerd. Syrie is een grote puinhoop en teken op verbetering is ver te zoeken. Vind je het gek dat die mensen een land zoeken om hun leven weer op te pakken.
my ambition is handicapped by my laziness
pi_158892286
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:36 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Ben je bekend met de vluchtelingen kampen in Jordanie en Turkijke? Die zitten namelijk overvol. Ze worden als beesten behandeld en leven daar in verschrikkelijke omstandigheden. Ze mogen niet werken of de taal leren. Ik ben ook voor opvangen in hun eigen regio, maar mensen die denken dat ze daar even kunnen wachten tot het in hun eigen land weer rustig en oke is en terug kunnen keren denken verkeerd. Syrie is een grote puinhoop en teken op verbetering is ver te zoeken. Vind je het gek dat die mensen een land zoeken om hun leven weer op te pakken.
Ja, ik weet hoe kampen er in dje landen uitzien en ik heb het ook niet specifiek daarover. Maar in Griekenland, Hongarije, Oostenrijk, Kroatië, Servië, Duitsland, Tsjechië enzovoorts kunnen ze ook gewoon asiel aanvragen waar de omstandigheden gewoon goed zijn. Dat hoeft echt niet in Nederland.
pi_158892287
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:30 schreef Geerd het volgende:

[..]

Nee precies zolang jij der maar geen last van hebt !! Beetje wegkijken en maar binnen laten stromen godver :')
Het westen heeft zich lopen bemoeien in landen waar ze zich helemaal niet mee moeten bemoeien. En nu janken dat ze hierheen komen. Ik kijk niet weg. Dit vluchtenlingen probleem zat er al lang aan te komen en we hebben er niks mee gedaan.
my ambition is handicapped by my laziness
pi_158892311
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:38 schreef Calcio het volgende:

[..]

Ja, ik weet hoe kampen er in dje landen uitzien en ik heb het ook niet specifiek daarover. Maar in Griekenland, Hongarije, Oostenrijk, Kroatië, Servië, Duitsland, Tsjechië enzovoorts kunnen ze ook gewoon asiel aanvragen waar de omstandigheden gewoon goed zijn. Dat hoeft echt niet in Nederland.
Niet iedereen vraagt asiel aan in nederland. Een klein deel. Duitsland neemt een veel groter deel op.
my ambition is handicapped by my laziness
pi_158892312
Waar stond dat tentenkamp ook al weet met airco en al ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_158892325
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:42 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Niet iedereen vraagt asiel aan in nederland. Een klein deel. Duitsland neemt een veel groter deel op.
:')
pi_158892330
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:42 schreef Geerd het volgende:
Waar stond dat tentenkamp ook al weet met airco en al ?
SA
pi_158892333
Dat slechts 1/3 vd vluchtelingen een baan heeft wil niet zeggen dat 2/3 werkloos is. Van de autochtonen werkt ook 1/4 niet. Bovendien heeft na 15 jaar gemiddeld 55% werk


http://www.wrr.nl/fileadm(...)liezen_DEF_-_WEB.pdf
my ambition is handicapped by my laziness
pi_158892336
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:45 schreef Calcio het volgende:

[..]

:')
Ja wat?
my ambition is handicapped by my laziness
pi_158892338
Mag ik eraan herrinneren dat we hier de mogelijkheid en kansen op een burgeroorlog bespreken.
There is only one religion
pi_158892339
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:46 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Ja wat?
Je verkondigt onzin en dat weer je heel goed.
pi_158892340
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:46 schreef SlugGuts het volgende:
Dat slechts 1/3 vd vluchtelingen een baan heeft wil niet zeggen dat 2/3 werkloos is. Van de autochtonen werkt ook 1/4 niet. Bovendien heeft na 15 jaar gemiddeld 55% werk


http://www.wrr.nl/fileadm(...)liezen_DEF_-_WEB.pdf
Waarom haal je steeds autochtonen erbij? Wat hebben die met asielzoekers te maken?
pi_158892342
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:47 schreef Dance99Vv het volgende:
Mag ik eraan herrinneren dat we hier de mogelijkheid en kansen op een burgeroorlog bespreken.
Overhersen door angst maar niet praten over feiten?
my ambition is handicapped by my laziness
pi_158892343
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:47 schreef Dance99Vv het volgende:
Mag ik eraan herrinneren dat we hier de mogelijkheid en kansen op een burgeroorlog bespreken.
inderdaad, sorry
pi_158892344
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:47 schreef Calcio het volgende:

[..]

Je verkondigt onzin en dat weer je heel goed.
Omdat ik een andere mening heb is het nog geen onzin.
my ambition is handicapped by my laziness
pi_158892345
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:48 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Overhersen door angst maar niet praten over tieten?
nee hij heeft gelijk, dit soort discussies horen eerder in linkse wegkijktopics in NWS terecht
pi_158892351
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:49 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Omdat ik een andere mening heb is het nog geen onzin.
Nee je haald de autochtonen erbij en dat mag , de angst bestaat dat er op een gegeven moment tegenacties komen(die in duitsland al gebeuren)
There is only one religion
pi_158892357
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:49 schreef Calcio het volgende:

[..]

nee hij heeft gelijk, dit soort discussies horen eerder in linkse wegkijktopics in NWS terecht
Daar ben ik het ook mee eens. dank voor je inzicht.
There is only one religion
pi_158892359
my ambition is handicapped by my laziness
pi_158892364
quote:
Ach wilders , Jan maat waarschuwde jaren geleden al.
There is only one religion
pi_158892367
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:50 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Nee je haald de autochtonen erbij en dat mag , de angst bestaat dat er op een gegeven moment tegenacties komen(die in duitsland al gebeuren)
En dan is er gelijk een burgeroorlog? Doe even normaal. Dit is paniek en angstzaaien. Er zijn genoeg burgers die hier wel een nuance kunnen aanbrengen en het niet zo zwart wit zien. Mij neerzetten als een "linkse wegkijker" is een beetje makkelijk. Graag met inhoud en feiten reageren alsjeblieft.
my ambition is handicapped by my laziness
pi_158892370
Misschien moeten we wat minder hard framen in een land waar de helft van de vrouwen ooit een vorm van seksueel misbruik meegemaakt heeft.
my ambition is handicapped by my laziness
pi_158892373
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:58 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

En dan is er gelijk een burgeroorlog? Doe even normaal. Dit is paniek en angstzaaien. Er zijn genoeg burgers die hier wel een nuance kunnen aanbrengen en het niet zo zwart wit zien. Mij neerzetten als een "linkse wegkijker" is een beetje makkelijk. Graag met inhoud en feiten reageren alsjeblieft.
En dan zelf hier een dom propaganda linkje neerpleuren zonder enige onderbouwing :')

Het is goed met je. :W
pi_158892376
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:59 schreef SlugGuts het volgende:
Misschien moeten we wat minder hard framen in een land waar de helft van de vrouwen ooit een vorm van seksueel misbruik meegemaakt heeft.
En die kant gaan we zo langzamerhand ook weer op zo.
There is only one religion
pi_158892379
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:59 schreef Calcio het volgende:

[..]

En dan zelf hier een dom propaganda linkje neerpleuren zonder enige onderbouwing :')

Het is goed met je. :W
Leo Lucassen die dit geschreven heeft is Prof. geschiedenis immigratie. Hij benoemd alleen maar feiten op. Dat het niet de inhoud heeft die jij graag wilt kan ik niks aan doen.
my ambition is handicapped by my laziness
pi_158892381
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:02 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Leo Lucassen die dit geschreven heeft is Prof. geschiedenis immigratie. Hij benoemd alleen maar feiten op. Dat het niet de inhoud heeft die jij graag wilt kan ik niks aan doen.
Nee het is het bekende riedeltje wat elke zogenaamde linkse uitkraamt, de NRC is niet meer de kwaliteitskrant die het ooit geweest is.
There is only one religion
pi_158892390
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:03 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Nee het is het bekende riedeltje wat elke zogenaamde linkse uitkraamt, de NRC is niet meer de kwaliteitskrant die het ooit geweest is.
Nee, dat is jouw mening. Kom eens met feiten dan. Omdat NRC dit publiceert wat jouw niet aanstaat is het geen kwaliteit krant meer?

Waar ben je het zo mee oneens dan? En onderbouw dat eens met feiten. Graag een bron vermelding ook.

Begrijp me niet verkeerd, ik weet er ook niks van net zo min als jij. De situatie is zeer complex.
En problemen zijn er ook zeker, maar laten we wel even afstand nemen van alle nieuws berichten en kijken hoe groot daadwerkelijk het probleem is. En hoe kunnen we het oplossen?
my ambition is handicapped by my laziness
pi_158892398
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:06 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Nee, dat is jouw mening. Kom eens met feiten dan. Omdat NRC dit publiceert wat jouw niet aanstaat is het geen kwaliteit krant meer?

Waar ben je het zo mee oneens dan? En onderbouw dat eens met feiten. Graag een bron vermelding ook.
Dit is BNW geen NWS
Media wordt hier niet op hun woord of status geloofd. Teveel blijkt er gemanipuleerd te zijn.
There is only one religion
pi_158892400
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:10 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Dit is BNW geen NWS
Media wordt hier niet op hun woord of status geloofd. Teveel blijkt er gemanipuleerd te zijn.
Blijkt? BRONNEN GRAAG.
my ambition is handicapped by my laziness
pi_158892406
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:10 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Dit is BNW geen NWS
Media wordt hier niet op hun woord of status geloofd. Teveel blijkt er gemanipuleerd te zijn.
Het aluminium hoedjes forum?
my ambition is handicapped by my laziness
pi_158892412
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:11 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Blijkt? BRONNEN GRAAG.
Het gebeuren in duitsland werd in eerste instantie uit de media gehouden en gedownplayed, Pas toen op sociale media het reacties begon te regenen werd er schorvoetend iets gemeld maar het waren geen asielzoekers hoor, de getuigenverslagen spraken andere woorden. zie NWS topic daarover en elsevier .
Het was ook niet alleen in keulen, over hamburg hoorde je nauwelijks iets (nog steeds niet) over die derde stad hier je helemaal niets
There is only one religion
pi_158892417
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:12 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Het aluminium hoedjes forum?
Yep :Y
There is only one religion
pi_158892427
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:14 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Het gebeuren in duitsland werd in eerste instantie uit de media gehouden en gedownplayed, Pas toen op sociale media het reacties begon te regenen werd er schorvoetend iets gemeld maar het waren geen asielzoekers hoor, de getuigenverslagen spraken andere woorden. zie NWS topic daarover en elsevier .
Daar moet ik je gelijk in geven. De berichtgeving omtrent dit onderwerp is zeker ondermaats te noemen. Maar getuigen verslagen berichten dat de mannen een noord afrikaans uiterlijk hadden. Daar kan je niet in opmaken dat we met vluchtelingen te maken hebben. Om daar speculaties over naar buiten te brengen terwijl het onderzoek nog loopt en nog niet is vastgesteld dat het daadwerkelijk over vluchtelingen gaat moeten we helaas wachten tot we meer informatie hebben.

Het is gevaarlijk om vluchtelingen te framen voor iets wat nog niet bewezen is dat ze er mee te maken hebben. Mocht het wel zo zijn, dan moeten de daders opgespoord worden en gestraft worden.
my ambition is handicapped by my laziness
pi_158892432
Nog een belangrijke kanttekening is dat foutieve berichtgeving van het nieuws van beide links en rechts aan te rekenen valt.
my ambition is handicapped by my laziness
pi_158892436
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:21 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Daar moet ik je gelijk in geven. De berichtgeving omtrent dit onderwerp is zeker ondermaats te noemen. Maar getuigen verslagen berichten dat de mannen een noord afrikaans uiterlijk hadden. Daar kan je niet in opmaken dat we met vluchtelingen te maken hebben. Om daar speculaties over naar buiten te brengen terwijl het onderzoek nog loopt en nog niet is vastgesteld dat het daadwerkelijk over vluchtelingen gaat moeten we helaas wachten tot we meer informatie hebben.

Het is gevaarlijk om vluchtelingen te framen voor iets wat nog niet bewezen is dat ze er mee te maken hebben. Mocht het wel zo zijn, dan moeten de daders opgespoord worden en gestraft worden.
Bekende retoriek, de angst gaat ook niet direct naar de vluchtelingen (al gebeurd er genoeg in de opvang) maar naar moslims( in het bijzonder de radicalen).
Daarnaast gebeurd er veel in europa , parijs , brussel keulen .
Dat het hier in nederland nog rustig is daar mogen we voor in onze handjes knijpen maar de dreigingen van terror zijn in heel europa de hoogste fase.
There is only one religion
pi_158892437
En ik heb weleens het gevoel dat veel van het 'verzet' niet zit bij de vluchtelingen maar bij het verzaken van die primaire oveheidstaken.
my ambition is handicapped by my laziness
pi_158892439
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:26 schreef SlugGuts het volgende:
En ik heb weleens het gevoel dat veel van het 'verzet' niet zit bij de vluchtelingen maar bij het verzaken van die primaire oveheidstaken.
En dat heeft gevolgen zie de toename van bewapening(vooral onder vrouwen)
Schietclubs hebben veel nieuwe aanvragen de laatste tijd , ook in nederland.
alles wat ik de laatste posts plaats heb ik uit de main stream media.
There is only one religion
pi_158892440
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:25 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Bekende retoriek, de angst gaat ook niet direct naar de vluchtelingen (al gebeurd er genoeg in de opvang) maar naar moslims( in het bijzonder de radicalen).
Daarnaast gebeurd er veel in europa , parijs , brussel keulen .
Dat het hier in nederland nog rustig is daar mogen we voor in onze handjes knijpen maar de dreigingen van terror zijn in heel europa de hoogste fase.
Maar ergens natuurlijk ook naief gedacht dat we dit hier niet een keer op ons bord krijgen. In het midden oosten is deze vorm van terror en dood al heel wat jaren aan de gang. En het is ergens natuurlijk behoorlijk hypocriet te noemen dat Nederland nog veel zakelijke belangen heeft met Saudie Arabië, die een aantal terroristische groeperingen financiert.
my ambition is handicapped by my laziness
pi_158892444
Zolang het westen met 2 maten meet zie ik niet zo snel een oplossing. We moeten niet vergeten dat een groot deel van de wereld een hekel heeft aan het westen en onze democratie die we opdringen aan landen die daar helemaal niet op zitten te wachten.
my ambition is handicapped by my laziness
pi_158892445
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:31 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Maar ergens natuurlijk ook naief gedacht dat we dit hier niet een keer op ons bord krijgen. In het midden oosten is deze vorm van terror en dood al heel wat jaren aan de gang. En het is ergens natuurlijk behoorlijk hypocriet te noemen dat Nederland nog veel zakelijke belangen heeft met Saudie Arabië, die een aantal terroristische groeperingen financiert.
Oh mee eens hoor, maar moeten vrouwen zich hier dan maar aanpassen aan de islam ?
Gezien je avatar maak ik me zorgen, ook om jouw O+
En we zijn al zoveel vrijheden kwijt :'(
There is only one religion
pi_158892447
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:28 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

En dat heeft gevolgen zie de toename van bewapening(vooral onder vrouwen)
Schietclubs hebben veel nieuwe aanvragen de laatste tijd , ook in nederland.
alles wat ik de laatste posts plaats heb ik uit de main stream media.
Angst zaaien is nou juist wat ze willen. Op zich heb je het recht om je te verdedigen. Maar dat we een land worden die met een schuin oog kijkt naar alles die een baard heeft of moslim is, is behoorlijk overtrokken. Zo wil ik in ieder geval niet leven. Ik kijk graag ook naar waar het vandaan komt dat dit soort mannen besloten hebben om zulke verschrikkelijke dingen te doen. Waar is het mis gegaan?
my ambition is handicapped by my laziness
pi_158892448
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:37 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Waar is het mis gegaan?
Iets met een boek en een profeet :P
There is only one religion
pi_158892449
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:35 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Oh mee eens hoor, maar moeten vrouwen zich hier dan maar aanpassen aan de islam ?
Gezien je avatar maak ik me zorgen, ook om jouw O+
En we zijn al zoveel vrijheden kwijt :'(
Dat zijn we niet kwijt. Jij begint dat te geloven. Kijk ook naar wat we nog WEL hebben. Ik pas me niet aan aan de Islam. Waar ik meer bang voor ben zijn mensen zoals jij die zich aanpast aan angst.
Zonde! Niet doen. Daar is het leven te mooi voor :)
Als er geen geloof was verzinnen we wel weer wat anders om andere het leven zuur te maken.
my ambition is handicapped by my laziness
pi_158892451
Elke vorm van extremisme is verkeerd.
my ambition is handicapped by my laziness
pi_158892455
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:40 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Dat zijn we niet kwijt. Jij begint dat te geloven. Kijk ook naar wat we nog WEL hebben. Ik pas me niet aan aan de Islam. Waar ik meer bang voor ben zijn mensen zoals jij die zich aanpast aan angst.
Zonde! Niet doen. Daar is het leven te mooi voor :)
Als er geen geloof was verzinnen we wel weer wat anders om andere het leven zuur te maken.
Ik pas me niet aan aan angst ik aanschouw de wereld en zie dat die aan het veranderen is.
De wereld is mooi , alleen die mensen erop he ....
Ach, dat zonder geloof daar heb je ook gelijk in, gebeurd ook al .

Maar tijd om mijn bed op te zoeken, ook dat in duitsland is een ver van mijn bed show ;)
There is only one religion
pi_158892457
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:48 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Ik pas me niet aan aan angst ik aanschouw de wereld en zie dat die aan het veranderen is.
De wereld is mooi , alleen die mensen erop he ....
Ach, dat zonder geloof daar heb je ook gelijk in, gebeurd ook al .

Maar tijd om mijn bed op te zoeken, ook dat in duitsland is een ver van mijn bed show ;)
Niet DE wereld. ONZE wereld. Ellende gebeurd all around the globe for ages :) Trusten
my ambition is handicapped by my laziness
pi_158892482
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:37 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Angst zaaien is nou juist wat ze willen. Op zich heb je het recht om je te verdedigen. Maar dat we een land worden die met een schuin oog kijkt naar alles die een baard heeft of moslim is, is behoorlijk overtrokken. Zo wil ik in ieder geval niet leven. Ik kijk graag ook naar waar het vandaan komt dat dit soort mannen besloten hebben om zulke verschrikkelijke dingen te doen. Waar is het mis gegaan?
“Als je de Kafirs (niet-moslims) niet de hand kunt afslaan bij zwakheid, kus deze dan net zolang totdat jullie sterk genoeg zijn om hem af te slaan.”

“Glimlach de Joden en christenen recht in hun gezicht en lieg hen de vrede voor als jullie geen middelen hebben, maar innerlijk dient jullie hart ze te haten tot jullie dood."

You're welcome
:)
  donderdag 7 januari 2016 @ 09:29:36 #67
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_158893489
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:27 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Nederlanders verkrachten ook vrouwen. Je kan niet iederen allemaal over een kam scheren. Personen die het doen moet je aanpakken. En ben ook van mening dat we niet iedereen hier kunnen opvangen. Echter, de mensen die vluchten uit een oorlogs situatie, die moet je opvangen.
Ik ben het gedeeltelijk met je eens opvang voor complete gezinnen vrouwen en kinderen ja, alleenstaande of alleen gevluchte mannen nee. Overigens ik vind het uit mannelijk perspectief zeer laf om je land van herkomst te ontvluchten en je gezin of familieleden achter te laten voor de wolven (Drs P (dodenrit) "IS hier Assad daar, en het veilige Europa komt in zicht" alleen dan in een aangepaste Midden Oosten vorm waar het merendeel van de vluchtelingen aan voldoet. Volwassen sterke mannen die hun hele hebben en houden familie en gezinnen vergooien om zich zelf maar in veiligheid te brengen.)
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_158894229
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:06 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Nee, dat is jouw mening. Kom eens met feiten dan. Omdat NRC dit publiceert wat jouw niet aanstaat is het geen kwaliteit krant meer?

Waar ben je het zo mee oneens dan? En onderbouw dat eens met feiten. Graag een bron vermelding ook.

Begrijp me niet verkeerd, ik weet er ook niks van net zo min als jij. De situatie is zeer complex.
En problemen zijn er ook zeker, maar laten we wel even afstand nemen van alle nieuws berichten en kijken hoe groot daadwerkelijk het probleem is. En hoe kunnen we het oplossen?
Afstand nemen of wegkijken?
  donderdag 7 januari 2016 @ 10:57:39 #69
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158894837
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:12 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Het aluminium hoedjes forum?
Verdwaald?
Roepen om bronnen. heeft vaak als uit komst dubieuze sites en youtube video's.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:37 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Angst zaaien is nou juist wat ze willen. Op zich heb je het recht om je te verdedigen. Maar dat we een land worden die met een schuin oog kijkt naar alles die een baard heeft of moslim is, is behoorlijk overtrokken. Zo wil ik in ieder geval niet leven. Ik kijk graag ook naar waar het vandaan komt dat dit soort mannen besloten hebben om zulke verschrikkelijke dingen te doen. Waar is het mis gegaan?
In plaats van gelijk te veroordelen word het verhaal niet vaak van 2 kanten bekeken.
Ik ben wel benieuwd wat er was gebeurd.
Per geval ben je toch wel lang bezig met uitzoeken en elke geval moet je appart behandelen lijkt me.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 7 januari 2016 @ 11:00:57 #70
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158894900
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:29 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Ik ben het gedeeltelijk met je eens opvang voor complete gezinnen vrouwen en kinderen ja, alleenstaande of alleen gevluchte mannen nee. Overigens ik vind het uit mannelijk perspectief zeer laf om je land van herkomst te ontvluchten en je gezin of familieleden achter te laten voor de wolven (Drs P (dodenrit) "IS hier Assad daar, en het veilige Europa komt in zicht" alleen dan in een aangepaste Midden Oosten vorm waar het merendeel van de vluchtelingen aan voldoet. Volwassen sterke mannen die hun hele hebben en houden familie en gezinnen vergooien om zich zelf maar in veiligheid te brengen.)
Het zijn ook vaak de mannen zelf die de sjaak zijn vrouwen en kinderen stukken minder.
De man/vader staat aan het hoofd van een huishouden en mocht die dus gezocht worden voor iets door een terroristen organisatie dan kan ik er goed inkomen dat ie m peert.
Tot nu toe heb ik maar weinig Noord Koreaanse situaties gehoord dat een complete famillie gestraft word voor de mis stappen van 1 lid van een familie.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_158896202
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 10:57 schreef theguyver het volgende:

Ik ben wel benieuwd wat er was gebeurd.
Per geval ben je toch wel lang bezig met uitzoeken en elke geval moet je appart behandelen lijkt me.
'Aanranding Keulen is georganiseerde misdaad'
KEULEN/PASSAU -
Het Openbaar Ministerie in Keulen onderzoekt de grote reeks aanrandingen en berovingen in en bij het station rond oud en nieuw als georganiseerde misdaad. Justitie heeft woensdag laten weten dat de beschrijvingen van de daders en de manier waarop ze te werk gingen "op zijn minst niet uitsluiten dat het hier gaat om een georganiseerde daderstructuur". De zaak is daarom in handen van de afdeling georganiseerde misdaad van het Openbaar Ministerie, meldde de Kölnische Rundschau.
http://www.telegraaf.nl/b(...)erde_misdaad___.html
There is only one religion
pi_158897656
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:38 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Iets met een boek en een profeet :P
Er zijn drie boeken....Talmud,Bijbel en Koran.
Ik heb ze niet gelezen.Jij wel?
Welke heeft meest 't geweldadige en haat teksten denk je?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_158897677
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:43 schreef SlugGuts het volgende:
Elke vorm van extremisme is verkeerd.
Absoluut.
En dankje voor je posts.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_158898164
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 12:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

Absoluut.
En dankje voor je posts.
Denk niet dat dit een hoax is geweest in Keulen, of aangedikt door de media. Ik weet wat we veel te maken hebben met hoaxes en false flags, maar in dit geval kon de media er zelfs niet meer omheen.

Punt is, dat de moslims opgezet worden tegen het Westen. Men laat ons al decennia lang de boel platbombarderen en uitbuiten in het Midden-Oosten en daardoor worden veel moslims (begrijpelijk) nogal boos en radicaliseren ze. En nu is er een hele volksverhuizing op gang gekomen naar het Westen waarbij 'men' de poorten naar Europa (en de VS) wagenwijd heeft opengezet. Hierdoor komen nu miljoenen ontheemde en pissige moslims hier binnen die hier eigenlijk niks te zoeken hebben. Het zou hetzelfde zijn als wij met een miljoen man naar bijv. Saudi-Arabië of Pakistan gaan... wat hebben wij daar nou te zoeken als je heel je leven hier geleefd hebt en dan ineens in een compleet andere cultuur terecht te komen?

Hiermee zeg ik niet dat het niet goed is dat er moslims hiernaartoe komen, maar zoals het nu gaat is toch veel te overdreven, vind je niet?
-
  donderdag 7 januari 2016 @ 14:48:58 #75
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158900222
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 12:58 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er zijn drie boeken....Talmud,Bijbel en Koran.
Ik heb ze niet gelezen.Jij wel?
Welke heeft meest 't geweldadige en haat teksten denk je?
Allemaal wel wat,
Is allemaal van elkaar afgeleid de religie ligt erg dicht bij elkaar.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_158900255
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 13:20 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Punt is, dat de moslims opgezet worden tegen het Westen.

Hiermee zeg ik niet dat het niet goed is dat er moslims hiernaartoe komen, maar zoals het nu gaat is toch veel te overdreven, vind je niet?
Punt is dat moslims al duizende jaren een geloof van moord en verderf is, ze worden tegen alle andersdenkende opgezet ze te vermoorden, uit te buiten.Tot op de dag van vandaag.
Beter moslims buiten te houden heeft 1400 jaar aan geschiedenis ons nog steeds niets geleerd!
There is only one religion
  donderdag 7 januari 2016 @ 14:55:09 #77
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_158900389
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:58 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

En dan is er gelijk een burgeroorlog? Doe even normaal. Dit is paniek en angstzaaien. Er zijn genoeg burgers die hier wel een nuance kunnen aanbrengen en het niet zo zwart wit zien. Mij neerzetten als een "linkse wegkijker" is een beetje makkelijk. Graag met inhoud en feiten reageren alsjeblieft.
Rot op met je fascistoide linkse gebral. Het buikgevoel in de maatschappij heeft nog nooit zo gerommeld. De idiote rethoriek die jij en je linkse vriendjes er al 30 jaar op na houden werkt niet meer, of beter gezegd, is een rechtstreekse steekvlam voor al het naars dat europa te wachten staat. IN een ideale wereld zou jouw negationisme streng moeten verboden worden
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_158900531
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:48 schreef theguyver het volgende:

[..]

Allemaal wel wat,
Is allemaal van elkaar afgeleid de religie ligt erg dicht bij elkaar.
Dus terug naar de basis, de tijd van voor het christendom, de talmud en de koran.

Zarathustra _O_
There is only one religion
pi_158900686
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:49 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Punt is dat moslims al duizende jaren een geloof van moord en verderf is, ze worden tegen alle andersdenkende opgezet ze te vermoorden, uit te buiten.Tot op de dag van vandaag.
Beter moslims buiten te houden heeft 1400 jaar aan geschiedenis ons nog steeds niets geleerd!
Kom op man... hoeveel 'last' hebben we van ze gehad hier dan eigenlijk, voordat we ze massaal begonnen binnen te halen in Europa en hun landen in het M-O begonnen plat te gooien en uit te buiten?

Stel dat we ze niet massaal binnen hadden gehaald, en wij NIET het Midden Oosten zouden bombarderen/uitbuiten. Denk je dat wij dan alsnog problemen met ze hadden gehad?
-
pi_158900805
quote:
10s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:55 schreef misteriks het volgende:

[..]

Rot op met je fascistoide linkse gebral. Het buikgevoel in de maatschappij heeft nog nooit zo gerommeld. De idiote rethoriek die jij en je linkse vriendjes er al 30 jaar op na houden werkt niet meer, of beter gezegd, is een rechtstreekse steekvlam voor al het naars dat europa te wachten staat. IN een ideale wereld zou jouw negationisme streng moeten verboden worden
Ik geloof ook zeker dat de massa-aanrandingen het begin zijn van een heel nare periode waarin dit soort aanvallen op de zwaar bevochten democratie elkaar steeds sneller op zullen volgen. Er is een compleet leger van jonge mannen geimporteerd die staan te trappelen om een oorlog tegen diezelfde democratie te starten.
pi_158900892
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:07 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Kom op man... hoeveel 'last' hebben we van ze gehad hier dan eigenlijk, voordat we ze massaal begonnen binnen te halen in Europa en hun landen in het M-O begonnen plat te gooien en uit te buiten?
Kruistochten, Spanje, Beleg van Wenen enz?

quote:
Stel dat we ze niet massaal binnen hadden gehaald, en wij NIET het Midden Oosten zouden bombarderen/uitbuiten. Denk je dat wij dan alsnog problemen met ze hadden gehad?
Punt is dat er altijd al problemen zijn geweest en nee dat is niet altijd de schuld van de moslims maar de monotheïstische religies zijn er wel altijd bij betrokken. Ik zie het Christendom overigens niet als veel vredelievender.
pi_158900926
Stel de shit breekt uit, hoe zien jullie het dan gaan gebeuren? Dus soort van aanslagen, bommen en elkaar neerschieten of hebben jullie totaal wat anders in jullie hoofd?
pi_158901118
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:42 schreef Geerd het volgende:
Waar stond dat tentenkamp ook al weet met airco en al ?
dat tentenkamp was voor de Hadj, stond daar niet voor vluchtelingen, SA wil helemaal geen vluchtelingen opnemen....

http://www.trouw.nl/tr/nl(...)entenkamp-ooit.dhtml
  donderdag 7 januari 2016 @ 15:37:37 #84
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_158901539
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:15 schreef MotherFoker het volgende:
Stel de shit breekt uit, hoe zien jullie het dan gaan gebeuren? Dus soort van aanslagen, bommen en elkaar neerschieten of hebben jullie totaal wat anders in jullie hoofd?
Volgens mij moeten wij, de burgers, het hebben van bescherming van het leger en is het in Nederland verboden om milities te vormen. :)

Een echte burgeroorlog zal het dan ook niet worden denk ik. Of 'we' moeten depots van het leger gaan overvallen...

waarna we alsnog zelf 'pieuw pieuw' zullen moeten roepen. _O-
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_158901543
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 05:25 schreef whatdafuck het volgende:
“Glimlach de Joden en christenen recht in hun gezicht en lieg hen de vrede voor als jullie geen middelen hebben, maar innerlijk dient jullie hart ze te haten tot jullie dood."
Dit is een letterlijke quote uit de Koran?
Ik heb ooit al eens zoiets dergelijks via een of andere Koran translator gepost op mijn FB, een moslim collega sprak mij toen tegen dat het een verkeerde interpretatie zou zijn, wat het dan precies wel was kon hij niet vertellen.... ik vond het maar vreemd maar daar stond dus ook iets in over doden van ongelovigen etc....
pi_158901692
quote:
14s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:37 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Volgens mij moeten wij, de burgers, het hebben van bescherming van het leger en is het in Nederland verboden om milities te vormen. :)

Een echte burgeroorlog zal het dan ook niet worden denk ik. Of 'we' moeten depots van het leger gaan overvallen...

waarna we alsnog zelf 'pieuw pieuw' zullen moeten roepen. _O-
Er is zoveel verboden, maar als een overheid faalt dan lappen de burgers de verboden aan hun laars en terecht.Macht rijkt maar voor zover men het toelaat.
There is only one religion
  donderdag 7 januari 2016 @ 15:44:46 #87
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_158901770
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:42 schreef Dance99Vv het volgende:
Er is zoveel verboden, maar als een overheid faalt dan lappen de burgers de verboden aan hun laars en terecht.Macht rijkt maar voor zover men het toelaat.
Dan wordt de FOK!-knokploeg weer opgericht! :D Maar, je hebt gelijk. Als het echt misloopt zijn er genoeg mensen in staat om met stokken en messen op pad gaan.

Wanneer spreek je echter van een oorlog?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_158902133
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:42 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Er is zoveel verboden, maar als een overheid faalt dan lappen de burgers de verboden aan hun laars en terecht.Macht rijkt maar voor zover men het toelaat.
Burgers voelen zich niet gehoord. Ik denk dat daar ook een groot pijnpunt zit.
pi_158902477
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:49 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Punt is dat moslims al duizende jaren een geloof van moord en verderf is, ze worden tegen alle andersdenkende opgezet ze te vermoorden, uit te buiten.Tot op de dag van vandaag.
Beter moslims buiten te houden heeft 1400 jaar aan geschiedenis ons nog steeds niets geleerd!
Moet je dan ook wat meer over extremist joden en christen gaan lezen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 7 januari 2016 @ 17:08:59 #90
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158904264
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:15 schreef MotherFoker het volgende:
Stel de shit breekt uit, hoe zien jullie het dan gaan gebeuren? Dus soort van aanslagen, bommen en elkaar neerschieten of hebben jullie totaal wat anders in jullie hoofd?

In een Servisch vluchtelingenkamp zijn twee agenten aangevallen door een menigte jonge bontkraagjes. Pas op, kijken op eigen risico.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_158905175
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 17:08 schreef theguyver het volgende:

[..]


In een Servisch vluchtelingenkamp zijn twee agenten aangevallen door een menigte jonge bontkraagjes. Pas op, kijken op eigen risico.
Ja nu nog leuk spelen, maar straks zijn die sneeuwballen granaten. Aldus de optimist :P
There is only one religion
  donderdag 7 januari 2016 @ 17:45:39 #92
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158905524
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 17:34 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Ja nu nog leuk spelen, maar straks zijn die sneeuwballen granaten. Aldus de optimist :P
Agh ja we zien vaak alleen een negatief beeld, deze vond ik erg positief en grappig bedacht met dank aan de FP :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_158905550
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 17:08 schreef theguyver het volgende:

[..]


In een Servisch vluchtelingenkamp zijn twee agenten aangevallen door een menigte jonge bontkraagjes. Pas op, kijken op eigen risico.
Maar het valt best mee allemaal. Incidentjes :') Kon dit niet onder de pet gehouden worden? Sneeuwballen gooien, foei!
pi_158905703
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 17:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar het valt best mee allemaal. Incidentjes :') Kon dit niet onder de pet gehouden worden? Sneeuwballen gooien, foei!
Nee dit moet groot in het nieuws he, leren sneeuwballen maken en gooien is integratie, cultuur bijbrengen je weet wel dat kijk we zijn goed bezig ~:)

Als er nog een infowar reclame van koop dit machine-geweer onderstond was het helemaal compleet >:)
Maar die zie ik niet vanwege een adblocker ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door Dance99Vv op 07-01-2016 17:59:45 ]
There is only one religion
pi_158906076
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 17:51 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Nee dit moet groot in het nieuws he, leren sneeuwballen maken en gooien is integratie, cultuur bijbrengen je weet wel dat kijk we zijn goed bezig ~:)

Als er nog een infowar reclame van koop dit machine-geweer onderstond was het helemaal compleet >:)
Maar die zie ik niet vanwege een adblocker ;)
Een soort damagecontrol .
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 7 januari 2016 @ 18:07:33 #96
74056 crew  ToT
pi_158906108
Ik krijg onderhand zwaar de schijt van die goedpraters he! :')
Ook van mensen die vinden dat elke beperking die vluchtelingen opgelegd zouden krijgen, een schandelijke schending van de grondwet zou zijn!
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 7 januari 2016 @ 18:08:20 #97
74056 crew  ToT
pi_158906133
Was hier ook al gepost dat de politie erkent gelogen te hebben, en dat het echt wel om vluchtelingen ging?

En dat in Helsinki de politie dezelfde situatie heeft weten te voorkomen?
pi_158906158
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 18:07 schreef ToT het volgende:
Ik krijg onderhand zwaar de schijt van die goedpraters he! :')
Ook van mensen die vinden dat elke beperking die vluchtelingen opgelegd zouden krijgen, een schandelijke schending van de grondwet zou zijn!
Volgens mij mis ik iets, waar doel je precies op.
There is only one religion
pi_158906189
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 18:08 schreef ToT het volgende:
Was hier ook al gepost dat de politie erkent gelogen te hebben, en dat het echt wel om vluchtelingen ging?

En dat in Helsinki de politie dezelfde situatie heeft weten te voorkomen?
Heb je een bron daarvan, wil dat graag even checken })
There is only one religion
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 7 januari 2016 @ 18:10:31 #100
74056 crew  ToT
pi_158906195
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 18:09 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Volgens mij mis ik iets, waar doel je precies op.
Keulen.
Oh sorry, ik had ff niet door dat het onderwerp weer algemener was geworden! :@
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 7 januari 2016 @ 18:11:11 #101
74056 crew  ToT
pi_158906217
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 18:10 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Heb je een bron daarvan, wil dat graag even checken })
_O- Begin jij nou ook al over bronnen? :D

NWS / Keulse agenten: het waren vooral Syrië #12 (3e post)
en:
http://www.telegraaf.nl/b(...)eede__Keulen___.html
  donderdag 7 januari 2016 @ 18:15:34 #102
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158906332
There is only one religion
  donderdag 7 januari 2016 @ 18:17:07 #103
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158906383
Als de burgeroorlog stadrt gok ik als eerste datums 7 tot 9 Februari dit jaar, of heel iets er na!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 donderdag 7 januari 2016 @ 18:58:22 #104
74056 crew  ToT
pi_158907714
ADnl twitterde op donderdag 07-01-2016 om 18:09:59 Na Keulen nu ook aanrandingen gemeld in Zürich https://t.co/9YHArd01q7 reageer retweet
Het is een grote epidemie
pi_158907899
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:06 schreef Houtenbeen het volgende:
ADnl twitterde op donderdag 07-01-2016 om 18:09:59 Na Keulen nu ook aanrandingen gemeld in Zürich https://t.co/9YHArd01q7 reageer retweet
Het is een grote epidemie
en nu ook berichten uit Oostenrijk :N
quote:
Ook in Oostenrijk en Zwitserland vrouwen belaagd tijdens nieuwjaarsnacht

Een kleine week na oudejaarsavond zijn ook in Oostenrijk en Zwitserland verschillende vrouwen naar de politie gestapt met klachten over seksuele vergrijpen tijdens de viering van oud naar nieuw.

De veronderstelde feiten in Oostenrijk vonden plaats in Salzburg. Dat het zo lang heeft geduurd voor het tot klachten kwam, heeft volgens een politiewoordvoerster te maken met de massale media-aandacht voor de gebeurtenissen in Keulen. Nagegaan wordt nu of de aanvallen, net als in Keulen, gecoördineerd waren.

http://www.hln.be/hln/nl/(...)ieuwjaarsnacht.dhtml
pi_158908036
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 13:20 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Denk niet dat dit een hoax is geweest in Keulen, of aangedikt door de media. Ik weet wat we veel te maken hebben met hoaxes en false flags, maar in dit geval kon de media er zelfs niet meer omheen.

Punt is, dat de moslims opgezet worden tegen het Westen. Men laat ons al decennia lang de boel platbombarderen en uitbuiten in het Midden-Oosten en daardoor worden veel moslims (begrijpelijk) nogal boos en radicaliseren ze. En nu is er een hele volksverhuizing op gang gekomen naar het Westen waarbij 'men' de poorten naar Europa (en de VS) wagenwijd heeft opengezet. Hierdoor komen nu miljoenen ontheemde en pissige moslims hier binnen die hier eigenlijk niks te zoeken hebben. Het zou hetzelfde zijn als wij met een miljoen man naar bijv. Saudi-Arabië of Pakistan gaan... wat hebben wij daar nou te zoeken als je heel je leven hier geleefd hebt en dan ineens in een compleet andere cultuur terecht te komen?

Hiermee zeg ik niet dat het niet goed is dat er moslims hiernaartoe komen, maar zoals het nu gaat is toch veel te overdreven, vind je niet?
Je spreekt jezelf wel constant tegen. Europa moet blank blijven. Je bent tegen politiek correctheid.

Wist je dat wat je hier zegt ( vetgedrukt) exact wat veel moslims denken? Je deelt hun mening?
En over je volksverhuizing, dat heeft niets te maken met platbombarderen in het midden Oosten. Er wonen miljoenen (!) moslims in Rusland. Uit Aziatische landen ( Kazach, Uzbek)
Zij komen om geld te verdienen.

De 'vluchtelingen' , de helft is geen vluchteling, is het gevolg van bevolkingsoverschot. En er komen steeds meer bij want er ontstaan steeds meer armoede. En aangezien de wereld steeds kleiner wordt en dankzij technologie ( mobiel en internet) zal het sneller gaan.

quote:
In Syrië en andere streken in het Midden-Oosten is het de afgelopen driekwart eeuw steeds minder gaan regenen en is de temperatuur van het landoppervlak gestegen. Door droogte mislukte de ene oogst na de andere. Het platteland liep leeg.

Tussen 2007 en 2010 werd Syrië getroffen door de ergste droogte ooit. Werkloos geworden boeren trokken massaal naar de steden, waar de bevolkingsdruk al gigantisch was door de vele vluchtelingen uit Irak. Armoede, werkloosheid, corruptie en misdaad zorgden voor een explosief mengsel, dat in de lente van 2011 tot uitbarsting kwam. Wat begon als verzet tegen de regering Assad is uitgegroeid tot een algehele burgeroorlog tussen soennieten en sjiieten, moslims en christenen, Koerden en de Islamitische Staat. De oorlog heeft al honderdduizenden slachtoffers geëist en miljoenen Syriërs uit het land verdreven.

Conflicten ontstaan als er niet genoeg is voor iedereen en als de welvaart ongelijk verdeeld is. Droogte zorgde voor gebrek, en Assads heersende Ba’ath-partij zorgde vooral goed voor zichzelf.

Watergebrek en slechte oogsten betekenen tekorten, maar echte schaarste ontstaat door een teveel aan hongerige monden. De bevolking van Syrië is tussen 1950 en 2011 meer dan vervijfvoudigd: van 4 miljoen naar 23 miljoen.

[ afbeelding ]
quote:
Een echt kruitvat demografisch bezien

Demographics of Burundi
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
En dan heb ik het nog maar over Syrië gehad. Kun je voorstellen : Pakistan. Bangladesh. Nigeria enzovoort.

En dacht je dat er in Afghanistan koek en ei was voor Amerika? Voor Rusland? Was al een stammenstrijd bezig voor de komst van 'westerlingen'
pi_158908120
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:16 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf wel constant tegen. Europa moet blank blijven. Je bent tegen politiek correctheid.

Wist je dat wat je hier zegt ( vetgedrukt) exact wat veel moslims denken? Je deelt hun mening?
En over je volksverhuizing, dat heeft niets te maken met platbombarderen in het midden Oosten. Er wonen miljoenen (!) moslims in Rusland. Uit Aziatische landen ( Kazach, Uzbek)
Zij komen om geld te verdienen.

De 'vluchtelingen' , de helft is geen vluchteling, is het gevolg van bevolkingsoverschot. En er komen steeds meer bij want er ontstaan steeds meer armoede. En aangezien de wereld steeds kleiner wordt en dankzij technologie ( mobiel en internet) zal het sneller gaan.

[..]

Nee, wat we nu zien gebeuren is het Coudenhove-Kalergie plan:

-
pi_158908152
ik zie niets
pi_158908263
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:20 schreef Szikha2 het volgende:
ik zie niets
Heb net een plaatje gelinkt, zie je 'm niet?
-
  donderdag 7 januari 2016 @ 19:24:59 #111
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158908336
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:23 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Heb net een plaatje gelinkt, zie je 'm niet?
Forbidden

You don't have permission to access /upload_images/CR.jpg on this server.
Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_158908363
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:23 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Heb net een plaatje gelinkt, zie je 'm niet?
Nee en als ik er op klik staat er verboden.

Maar hier meld je aan bij deze partij. Zij delen je mening. Ik zet hem in spoiler want ik weet niet of het mag ( moderators moeten maar even kijken)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitstekende partij voor jou
pi_158908494


Doet deze het wel? Op het andere plaatje stond meer tekst overigens, maar goed...
-
pi_158908571
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:29 schreef Lichtkogel het volgende:
[ afbeelding ]

Doet deze het wel? Op het andere plaatje stond meer tekst overigens, maar goed...
Sluit je aan bij Hizb Ut Tahrir Lightkogel , zij delen je mening.

quote:
Neem afstand van Westers staatsterrorisme` om het negatieve effect van de Parijs aanslagen op de Moslimgemeenschap in Nederland, in kaart te brengen en uiteen te zetten welk standpunt de Moslimgemeenschap hierbij dient in te nemen.

Tijdens de lezing zullen we tevens ingaan op de vraag of Islam wel of niet verantwoordelijk is voor de aanslagen, wat de bron is van het terrorisme en de rol van het Westen hierin.

U bent van harte uitgenodigd om de conferentie bij te wonen.

(Gaarne aanmelden via info@hizb-ut-tahrir.nl)
pi_158908679
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:31 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Sluit je aan bij Hizb Ut Tahrir Lightkogel , zij delen je mening.

[..]

Ha, is dat een soort radicale islamitische beweging ofzo..?
-
pi_158908714
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:33 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ha, is dat een soort radicale islamitische beweging ofzo..?
Ligt er maar net aan hoe je het bekijkt? Voor jou niet want zij delen jouw mening(en) precies. Je zal je er zeker thuis voelen
pi_158908788
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:34 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan hoe je het bekijkt? Voor jou niet want zij delen jouw mening(en) precies. Je zal je er zeker thuis voelen
Haha, you think! Nou, ik ben niet van de radicale moslims hoor. En ook niet van de radicale Joden.
-
pi_158908825
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:36 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Haha, you think! Nou, ik ben niet van de radicale moslims hoor. En ook niet van de radicale Joden.
Ben je bang voor Joden? Want moslims plegen geen aanslagen.
pi_158908878
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:37 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Ben je bang voor Joden? Want moslims plegen geen aanslagen.
Niet voor Joden. Maak me wel wat druk om de Zionisten onder hen.
En je hoeft overigens niet eens Joods te zijn om Zionist te wezen, zie bijvoorbeeld Joe Biden.
-
pi_158908902
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:38 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Niet voor Joden. Maak me wel wat druk om de Zionisten onder hen.
En je hoeft overigens niet eens Joods te zijn om Zionist te wezen, zie bijvoorbeeld Joe Biden.
Zionistische bomgordel :P
pi_158909083
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:39 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Zionistische bomgordel :P
Alsof Netanyahu zo'n lieverdje is ;)
-
pi_158924328
Ik heb weer de mobiel film van de incident in Koln gekeken en ik zie alleen maar wat hooligans en hufters gevaarlijk met vuurwerken aan 't spelen. Waren er echt zoveel mensen (1000?2000?)aanwezig ? Waren er echt zoveel vrouwen aangevallen ?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_158924630
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:35 schreef Tingo het volgende:
Ik heb weer de mobiel film van de incident in Koln gekeken en ik zie alleen maar wat hooligans en hufters gevaarlijk met vuurwerken aan 't spelen. Waren er echt zoveel mensen (1000?2000?)aanwezig ?
Ja dat is zelfs wel duidelijk in de filmpjes

quote:
Waren er echt zoveel vrouwen aangevallen ?
Gezien het aantal aangiften wel.

Waarom is altijd jouw eerste (pavlov) reactie dat het automatisch "Fake" is?
pi_158924880
Het kan natuurlijk ook dat die >120 vrouwen in Keulen en tientallen vrouwen in andere Duitse steden en Zurich alles verzonnen hebben om mensen met een noord-afrikaans/arabisch uiterlijk slecht af te schilderen. Lijkt me alleen onmohelijk.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_158925020
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:48 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja dat is zelfs wel duidelijk in de filmpjes

[..]

Gezien het aantal aangiften wel.

Waarom is altijd jouw eerste (pavlov) reactie dat het automatisch "Fake" is?
Ik heb helemaal niks over 'fake' gezegd - dat wil jij graag van mij horen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_158925030
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:59 schreef kalinhos het volgende:
Het kan natuurlijk ook dat die >120 vrouwen in Keulen en tientallen vrouwen in andere Duitse steden en Zurich alles verzonnen hebben om mensen met een noord-afrikaans/arabisch uiterlijk slecht af te schilderen. Lijkt me alleen onmohelijk.
Dat zeg ik ook niet.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_158925038
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:59 schreef kalinhos het volgende:
Het kan natuurlijk ook dat die >120 vrouwen in Keulen en tientallen vrouwen in andere Duitse steden en Zurich alles verzonnen hebben om mensen met een noord-afrikaans/arabisch uiterlijk slecht af te schilderen. Lijkt me alleen onmohelijk.
Ach op het zuur linkse blogje joop zijn ze inmiddels al zo gek om de schuld neer te leggen bij Pegida, toch wel jammer dat de discussie alleen maar gevoerd lijkt te worden door idioten aan beide kanten van het spectrum.

http://www.joop.nl/opinies/duitse-shock
pi_158925059
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:48 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja dat is zelfs wel duidelijk in de filmpjes

Die filmpjes heb ik niet gezien.Welke filmpjes?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_158925062
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb helemaal niks over 'fake' gezegd - dat wil jij graag van mij horen.
In andere bewoordingen wellicht dit keer maar je vragen waar ik op reageer zijn wel weer duidelijk genoeg.
pi_158925072
Wat beweer je dan? Welk punt wil je maken met het bagatelliseren van de gebeurtenissen? Zeg gewoon wat je wilt zeggen ipv dit kat en muis gedoe.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_158925097
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:06 schreef Tingo het volgende:

[..]

Die filmpjes heb ik niet gezien.Welke filmpjes?
Je refereert er nota bene zelf naar in je reactie, je ziet duidelijk grote groepen mensen. Niet dat die zich allemaal misdragen maar dat word ook nergens gesteld.
pi_158925147
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:05 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ach op het zuur linkse blogje joop zijn ze inmiddels al zo gek om de schuld neer te leggen bij Pegida, toch wel jammer dat de discussie alleen maar gevoerd lijkt te worden door idioten aan beide kanten van het spectrum.

http://www.joop.nl/opinies/duitse-shock
mien got |:(

De reacties onder het artikel zijn wel goed. Stuk voor stuk tonen ze de onzin aan van de auteur.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  vrijdag 8 januari 2016 @ 12:15:20 #134
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158925239
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:29 schreef Lichtkogel het volgende:
[ afbeelding ]

Doet deze het wel? Op het andere plaatje stond meer tekst overigens, maar goed...
Ik vind het wel een naïef en zelfs potentieel destructief idee ( voor de 'elite' dan ) om te denken dat een gemixt ras beter te controleren is dan de verschillende rassen los van elkaar. Als over een x aantal jaar het grote doel bereikt is en 99% van de mensheid is een volledig gemixt geheel en 1% onderscheidt zich dan leert het verleden wel dat die 1% uiteindelijk vernietigd wordt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Moderator vrijdag 8 januari 2016 @ 12:16:11 #135
249559 crew  Lavenderr
pi_158925256
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:05 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ach op het zuur linkse blogje joop zijn ze inmiddels al zo gek om de schuld neer te leggen bij Pegida, toch wel jammer dat de discussie alleen maar gevoerd lijkt te worden door idioten aan beide kanten van het spectrum.

http://www.joop.nl/opinies/duitse-shock
Ze moeten wát he. Het is bijna onmogelijk om de schuld bij de verkeerden te leggen aber sie schaffen es.
pi_158925691
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ze moeten wát he. Het is bijna onmogelijk om de schuld bij de verkeerden te leggen aber sie schaffen es.
Het is ook zo stompzinnig, je kunt namelijk best voor opvang van vluchtelingen uit oorlogsgebieden zijn en waakzaam voor de misdaden die door vluchtelingen begaan zijn en daar ook streng tegen optreden.

Die van Jole doet er nog een schepje bovenop (op joop) door te stellen dat er amper aandacht was voor de aanrandingen tijdens een octoberfest in Alkmaar waar volgens hem 12 vrouwen aangerand zijn en dat autochtonen dit dus ook doen. Alleen had die iets beter zijn huiswerk moeten doen aangezien er "maar" 2 aangiftes waren gedaan van onzedelijke betastingen, wel is waar fout natuurlijk maar is totaal niet vergelijkbaar met wat er in Koln gebeurt is.

Je krijgt trouwens wel grappige dingen als je de bullshit propaganda van beide kanten gaat combineren. Krijg je hoogopgeleide analfabetische vluchtelingen die in Syrië hersenchirurg waren bijvoorbeeld ):O

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2016 12:39:23 ]
pi_158930102
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:06 schreef kalinhos het volgende:
Wat beweer je dan? Welk punt wil je maken met het bagatelliseren van de gebeurtenissen? Zeg gewoon wat je wilt zeggen ipv dit kat en muis gedoe.
Ik wil geen punt maken – ik zei dat in de vids ik maar gevaarlijke gebruik van vuurwerken van 'n aantal hufters in grote groepen zie. Dat is 'n 'public order' offence . Waar is de bewijs van 'massa-aanrandingen' ?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_158930211
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik wil geen punt maken – ik zei dat in de vids ik maar gevaarlijke gebruik van vuurwerken van 'n aantal hufters in grote groepen zie. Dat is 'n 'public order' offence . Waar is de bewijs van 'massa-aanrandingen' ?
Getuigen en de slachtoffers ?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:33:36 #139
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_158930340
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik wil geen punt maken – ik zei dat in de vids ik maar gevaarlijke gebruik van vuurwerken van 'n aantal hufters in grote groepen zie. Dat is 'n 'public order' offence . Waar is de bewijs van 'massa-aanrandingen' ?
Oh jij hebt dus alle flimpjes van alle aanwezigen al gezien en bekeken? Toegang tot de beveiligingscamera's van het station dus ook?

Gezien de politie het zeer ernstig oppakt en er 100+ aangiften zijn gedaan zal het toch gefundeerd zijn.

Of twijfel je dat het allemaal echt is gebeurd?
pi_158930369
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:29 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Getuigen en de slachtoffers ?
Dit. Als een aanranding op video moet staan eer jij het gelooft Tingo blijven er veel daders onbestraft.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  vrijdag 8 januari 2016 @ 16:08:47 #141
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_158931336
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:34 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Dit. Als een aanranding op video moet staan eer jij het gelooft Tingo blijven er veel daders onbestraft.
Het is ook een kwestie van kritisch kijken , we leven in een tijd waar je niet meer zomaar alles aan moet nemen puur omdat het in de msm gezegt word . Dat geld voor elk nieuwsbericht .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_158931397
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:08 schreef Summers het volgende:

[..]

Het is ook een kwestie van kritisch kijken , we leven in een tijd waar je niet meer zomaar alles aan moet nemen puur omdat het in de msm gezegt word . Dat geld voor elk nieuwsbericht .
goed dat je dat benoemt. De msm heeft dit juist enorm terughoudend benaderd.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  vrijdag 8 januari 2016 @ 16:20:21 #143
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_158931629
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:11 schreef kalinhos het volgende:

[..]

goed dat je dat benoemt. De msm heeft dit juist enorm terughoudend benaderd.
Het maakt niet uit hoe de msm iets benaderd maar hoe je zelf iets benaderd en dat is niet meer zomaar alles aannemen wat er in het nieuws gezegt word . Je moet tegenwoordig overal rekening mee houden .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_158931830
Er is dan ook een verschil tussen "overal rekening mee houden" en "alles wat op TV gebeurt is waarschijnlijk nep ondanks dat ik daar geen greintje bewijs voor heb".

Als je echt in de overtuiging bent dat de MSM er puur op uit is om iedereen te naaien dan lijkt het me verstandig om er helemaal geen conclusies uit te trekken in plaats van er automatisch vanuit te gaan dat het tegenovergestelde waar is.
Conscience do cost.
pi_158932479
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik wil geen punt maken – ik zei dat in de vids ik maar gevaarlijke gebruik van vuurwerken van 'n aantal hufters in grote groepen zie. Dat is 'n 'public order' offence . Waar is de bewijs van 'massa-aanrandingen' ?
Zal wel weer verzonnen zijn door de Joden om de islam zwart te maken.
pi_158947256
quote:
10s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:55 schreef misteriks het volgende:

[..]

Rot op met je fascistoide linkse gebral. Het buikgevoel in de maatschappij heeft nog nooit zo gerommeld. De idiote rethoriek die jij en je linkse vriendjes er al 30 jaar op na houden werkt niet meer, of beter gezegd, is een rechtstreekse steekvlam voor al het naars dat europa te wachten staat. IN een ideale wereld zou jouw negationisme streng moeten verboden worden
Ik mag mijn mening hebben. Dat het niet strookt met jouw visie dat mag. Gelukkig leven we niet in jouw wereld. Vrijheid van meningsuiting noem je dat.
my ambition is handicapped by my laziness
pi_158947431
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:15 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik vind het wel een naïef en zelfs potentieel destructief idee ( voor de 'elite' dan ) om te denken dat een gemixt ras beter te controleren is dan de verschillende rassen los van elkaar. Als over een x aantal jaar het grote doel bereikt is en 99% van de mensheid is een volledig gemixt geheel en 1% onderscheidt zich dan leert het verleden wel dat die 1% uiteindelijk vernietigd wordt.
Dat is het ook, want een compleet gemixt ras heeft geen vaste identiteit en zal er geen homogeniteit in de groep bestaan om 1 front te vormen en is zodoende makkelijker te besturen/controleren.
-
pi_158947806
In Helsinki bijna dezelfde shit:

=========================================================================
Unprecedented sex harassment in Helsinki at New Year: police



Helsinki (AFP) - Finnish police reported Thursday an unusually high level of sexual harassment in Helsinki on New Year's Eve and said they had been tipped off about plans by groups of asylum seekers to sexually harass women.

Helsinki deputy police chief Ilkka Koskimaki told AFP: "There hasn't been this kind of harassment on previous New Year's Eves or other occasions for that matter... This is a completely new phenomenon in Helsinki."

Security guards hired to patrol the city on New Year's Eve told police there had been "widespread sexual harassment" at a central square where around 20,000 people had gathered for celebrations.

Three sexual assaults allegedly took place at Helsinki's central railway station on New Year's Eve, where around 1,000 mostly Iraqi asylum seekers had converged.

"Police have... received information about three cases of sexual assault, of which two have been filed as complaints," Helsinki police said in a statement.

"The suspects were asylum seekers. The three were caught and taken into custody on the spot," Koskimaki told AFP.

Police said they had increased their preparedness "to an exceptional level" in Helsinki for New Year's Eve after being tipped off about possible problems.

"Ahead of New Year's Eve, the police caught wind of information that asylum seekers in the capital region possibly had similar plans to what the men gathered in Cologne's railway station have been reported to have had," police said in a statement.

Dozens of apparently coordinated sexual assaults against women took place on New Year's Eve in the western German city of Cologne.

Cologne police said they had received 120 criminal complaints by Thursday and quoted witnesses as saying that groups of 20-30 young men "who appeared to be of Arab origin" had surrounded victims, assaulted them and in several cases robbed them.

Koskimaki said police did not see a link between the Cologne and Helsinki incidents.

Shortly before New Year's Eve, Finnish police also arrested six Iraqis at an asylum residency centre in Kirkkonummi, around 30 kilometres (19 miles) west of Helsinki, suspected of "publicly inciting criminal behaviour". They were released on January 2.

According to Koskimaki, the arrests were linked to the information police received in the run-up to New Year's Eve.

In November, Finnish authorities said around 10 asylum seekers were suspected of rapes, among the more than 1,000 rapes reported to police in 2015.

http://news.yahoo.com/unp(...)olice-194548532.html
===========================================================================

Maar goed, vooral degene die het bekritiseren en ideeën geven voor oplossing blijven bestempelen met 'nazi' en 'racist'. Gaan we verder mee komen!
-
  zaterdag 9 januari 2016 @ 00:49:00 #149
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158948422
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 00:15 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dat is het ook, want een compleet gemixt ras heeft geen vaste identiteit en zal er geen homogeniteit in de groep bestaan om 1 front te vormen en is zodoende makkelijker te besturen/controleren.
Oneens, een gemixt ras is juist een eenheid en vormt homogeniteit en al is het maar op onderbuikniveau; weerstand tegen 'de grote enge blanke' groeit dan alleen maar tot een kookpunt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_158950224
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 00:49 schreef jogy het volgende:

[..]

Oneens, een gemixt ras is juist een eenheid en vormt homogeniteit en al is het maar op onderbuikniveau; weerstand tegen 'de grote enge blanke' groeit dan alleen maar tot een kookpunt.
Nee, want dan is de duizenden jaren afkomst, cultuur en gebruiken van het volk wat verloren gegaan is in dat gemixte ras daarmee verloren gegaan. Het gemixte volk wat overblijft zal geen eigen identiteit en saamhorigheid hebben zoals het volk wat daarvoor bestond.

Niks mis hoor, met een mix hier een daar. M'n neeffie is zelf ook een mix en mijn eerste vriendin waar ik nogal gek op was ook :D Punt wat ik wil maken is dat het geen goed plan is om een volk te vervangen door 1 grote mengpot welke daarmee geen eigen identiteit heeft, daar de elite, die hun eigen ras wel puur aan het houden is, daar dan heel makkelijk over kan heersen. Kortom, het is een slecht plan voor zowel autochtoon als allochtoon die hier woonachtig zijn en de gevolgen zullen uiteindelijk catastrofaal zijn voor iedereen.
-
pi_158951819
Om nog even terug te komen op bovenstaande post..

Er is geen enkel volk ter wereld wat collectief zo zelfdestructief denkt als de blanke bevolking, welke overigens maar 15% uitmaakt van de wereldbevolking. Je zal geen Chinees, Japanner, Afrikaan, Arabier, Jood, Indiër, Indonesiër, Latino of welke groep dan ook horen zeggen dat het ze niet uitmaakt dat ze eventueel komen te verdwijnen. (hoe dat zo is gekomen zal ik later op ingaan)

Maar hier is het gedachtegoed veelal 'ach, wat maakt het allemaal nou uit?' en men trekt veelal direct de racisme-kaart wanneer iemand zich daar wel druk over maakt, terwijl de EU en VS ondertussen volledig volstromen met immigranten. Het is een gedachtegoed van collectieve culturele suïcide te noemen. De enige plaatsen ter wereld welke 'multicultureel' moeten worden zijn de blanke gebieden.. verder is dit nergens anders ter wereld van toepassing.

En inderdaad, als je de statistieken er zo bij pakt...

===============================================================
Sterke comment staat er direct onder de video op youtube:
When the people of the free world disappear, the free world itself will crumble.
===============================================================

...en de artikelen zo leest...

Non-whites will be the majority in US and Europe by 2050

The last days of a white world
We are near a global watershed - a time when white people will not be in the majority in the developed world, Britain included. Anthony Browne reports

http://www.theguardian.com/uk/2000/sep/03/race.world
===============================================================
... dan is het duidelijk dat we (en de rest van de wereld daarbij) in de problemen zitten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lichtkogel op 09-01-2016 07:31:02 ]
-
  zaterdag 9 januari 2016 @ 10:35:25 #152
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_158953097
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 00:27 schreef Lichtkogel het volgende:

Maar goed, vooral degene die het bekritiseren en ideeën geven voor oplossing blijven bestempelen met 'nazi' en 'racist'. Gaan we verder mee komen!
_O-

Je gelooft toch alleen maar in je eigen waarheid en je eigen visie ( '33 - '45 Duitsland als ideaal) maar ik waag het er toch maar op.

Ik ben zelf ook ontzettend fel tegen de huidige asiel"gekte". Maar, ik maak het weer niet zo gek dat ik daar weer een "het is de schuld van de joden" gedoe van maak zoals jij elk topic weet te doen.

Je ziet nu ook reacties in de politiek op het feit dat de bevolking zo ontzettend aan het steigeren is tegen de door hun ingezette lijn.

Vervolgens kom je weer met je "blanke genocide" onzin aan en zeg je weer dat blanken superieur zijn. Er is niks mis met een gemengde bevolking. Sterker nog, dat is genetisch gezien zelfs gezonder en sterker.

Maar je zult geen 100% gemengde bevolking zijn. Er zijn altijd mensen die binnen hun "kleur" blijven om het zo maar te moeten omschrijven.

Ik heb eigenlijk helemaal niet zoveel zin om dit steeds te moeten herhalen maar ik voel me bjina gedwongen omdat je hier nog steeds een podium blijft krijgen voor je onverbloemde rassenhaat (mijn mening, maar dit zal wel weggehaald worden) en ik vind dat het iedere keer de discussie ontspoort.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 10:45:44 #153
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_158953212
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 02:19 schreef Lichtkogel het volgende:
daar de elite, die hun eigen ras wel puur aan het houden is,
Huh? Welk ras zijn de elite dan?

Want zionisten zijn geen ras, dat zei je zelf. Iedereen kan zionist zijn. En zionisten zijn de elite toch?

Dus, welk ras is de elite?
pi_158954222
quote:
5s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 10:45 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Huh? Welk ras zijn de elite dan?

Want zionisten zijn geen ras, dat zei je zelf. Iedereen kan zionist zijn. En zionisten zijn de elite toch?

Dus, welk ras is de elite?
Het Zionisme is een suprematistische politieke beweging die voortkomt uit het Jodendom. En inderdaad, om bij die beweging te zitten hoeft men niet eens zelf Joods te zijn. (zie Joe Biden bijvoorbeeld) En als je naar Israël kijkt, dan zie je dat ze daar zo ongeveer de strengste immigratie regels ter wereld hebben t.o.v. niet-Joden. https://www.quora.com/Is-(...)-live-and-work-there

Ondertussen moeten wij dus in Europa en de VS alles en iedereen ter wereld maar binnenlaten, terwijl bij Israël de hekken (nagenoeg) gesloten zijn voor niet-Joden, dankzij deze Zionisten.
-
  zaterdag 9 januari 2016 @ 12:08:46 #155
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_158954488
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 11:55 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Het Zionisme is een suprematistische politieke beweging die voortkomt uit het Jodendom. En inderdaad, om bij die beweging te zitten hoeft men niet eens zelf Joods te zijn. (zie Joe Biden bijvoorbeeld) En als je naar Israël kijkt, dan zie je dat ze daar zo ongeveer de strengste immigratie regels ter wereld hebben t.o.v. niet-Joden. https://www.quora.com/Is-(...)-live-and-work-there

Ondertussen moeten wij dus in Europa en de VS alles en iedereen ter wereld maar binnenlaten, terwijl bij Israël de hekken (nagenoeg) gesloten zijn voor niet-Joden, dankzij deze Zionisten.
Ja allemaal leuk verhaal weer maar je spreekt toch echt over een ras van de elite. Welke is dat dan?
pi_158954762
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 12:08 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ja allemaal leuk verhaal weer maar je spreekt toch echt over een ras van de elite. Welke is dat dan?
Volgens mij heb ik dat prima beschreven in mijn voorgaande post welke suprematisten verantwoordelijk zijn.
-
  zaterdag 9 januari 2016 @ 12:25:27 #157
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_158954788
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 12:24 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik dat prima beschreven in mijn voorgaande post welke suprematisten verantwoordelijk zijn.
Ja maar zionisme is een politieke stroming zeg je net? Dus dat kan geen ras zijn? En je hebt het in je post toch echt over een ras dat puur zou blijven. Wie dan? De Aboriginals?
pi_158954886
quote:
5s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 12:25 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ja maar zionisme is een politieke stroming zeg je net? Dus dat kan geen ras zijn? En je hebt het in je post toch echt over een ras dat puur zou blijven. Wie dan? De Aboriginals?
Als het om puur houden gaat dan word het denk ik ook hoog tijd dat die blanken verdwijnen uit Noord-Amerika en Australië, moet toch echt wel een keer afgelopen zijn met de boel daar zo onzuiver te maken.
pi_158955195
quote:
5s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 12:25 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ja maar zionisme is een politieke stroming zeg je net? Dus dat kan geen ras zijn? En je hebt het in je post toch echt over een ras dat puur zou blijven. Wie dan? De Aboriginals?
Ik zei toch dat het Zionisme uit het Jodendom voortkomt? Dit is in 1897 gesticht door Theodor Herzl en de Rothschild familie. Zie hier 'Mount Herzl' wat vlakbij Jeruzalem ligt en Obama even langs om het graf van Herz te bezoeken:



En als Israël dus zijn hekken nagenoeg gesloten heeft voor niet-Joden, dankzij deze Zionisten, dan weet je toch wel wie ik bedoel of niet?
-
  zaterdag 9 januari 2016 @ 12:47:46 #160
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_158955228
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 12:46 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ik zei toch dat het Zionisme uit het Jodendom voortkomt? Dit is in 1897 gesticht door Theodor Herzl en de Rothschild familie. Zie hier 'Mount Herzl' wat vlakbij Jeruzalem ligt en Obama even langs om het graf van Herz te bezoeken:

[ afbeelding ]

En als Israël dus zijn hekken nagenoeg gesloten heeft voor niet-Joden, dankzij deze Zionisten, dan weet je toch wel wie ik bedoel of niet?
Dat is dan toch nog steeds bullshit? Want jij zegt dat er ook niet-joodse zionisten zijn en dan gaat heel je puurheid nog naar de maan.

Dus joden zijn straks nog het enige "pure ras"?
Ik denk eerder dat de Noord-Koreaanse bevolking het minst gemixed is, maar goed.

Waarom het relevant is dat een staatshoofd een graf van iemand bezoekt is me dan weer minder duidelijk.
pi_158955259
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 12:30 schreef Chewie het volgende:

[..]

Als het om puur houden gaat dan word het denk ik ook hoog tijd dat die blanken verdwijnen uit Noord-Amerika en Australië, moet toch echt wel een keer afgelopen zijn met de boel daar zo onzuiver te maken.
"Die blanken" ah, kijk... daar komt het racistje toch even bij je naar boven zetten, ondertussen de nazi- en racistenkaarten trekkende wanneer zo'n 'blanke' zich zorgen maakt over de massa-immigratie.

En inderdaad, het is een tragedie geweest als je ziet hoe de Indianen afgeslacht zijn in de VS en wat er van over gebleven is veelal aan de alcohol zit.
-
pi_158955342
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 12:47 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dat is dan toch nog steeds bullshit? Want jij zegt dat er ook niet-joodse zionisten zijn en dan gaat heel je puurheid nog naar de maan.

Dus joden zijn straks nog het enige "pure ras"?
Ik denk eerder dat de Noord-Koreaanse bevolking het minst gemixed is, maar goed.

Waarom het relevant is dat een staatshoofd een graf van iemand bezoekt is me dan weer minder duidelijk.
Die niet-Joodse zionisten zijn de marionetten van de echte Zionisten. Ze volgen dezelfde beweging/ideologie, maar zijn niet de baas. Als Nederlander kan je toch ook gewoon moslim zijn? Maar dacht je dat een Nederlander ooit een mega-Imam zou gaan worden zoals ze in het Midden-Oosten hebben?
-
pi_158955349
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 12:49 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

"Die blanken" ah, kijk... daar komt het racistje toch even bij je naar boven zetten, ondertussen de nazi- en racistenkaarten trekkende wanneer zo'n 'blanke' zich zorgen maakt over de massa-immigratie.
:') Snap je nu niet dat ik gewoon jouw idiote terminologie gebruik?

quote:
En inderdaad, het is een tragedie geweest als je ziet hoe de Indianen afgeslacht zijn in de VS en wat er van over gebleven is veelal aan de alcohol zit.
Wat is dit nu weer voor drogreden? :')
pi_158955429
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 12:53 schreef Chewie het volgende:

[..]

:') Snap je nu niet dat ik gewoon jouw idiote terminologie gebruik?

Je gebruikt mijn terminologie helemaal niet. Het enige wat je doet is als een hysterische elke keer dezelfde kaarten trekken om de discussies te ondermijnen als iets je niet aanstaat. Kennelijk mogen blanken van jou zich geen zorgen maken over de massa-immigratie naar de desbetreffende gebieden, want dan zijn het meteen racisten. Het kan je dus ook geen reet interesseren wat er gebeurd, daar je kennelijk zelf van een andere afkomst bent. Lekker is dat... terwijl ik van mening ben dat ELKE bevolkingsgroep bestaansrecht heeft.
quote:
[..]

Wat is dit nu weer voor drogreden? :')
Drogreden? Wat zwets je nou man? :D
-
pi_158955444
Nu heb je het zelf ook over de blanken :D
Conscience do cost.
pi_158955496
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:17 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Nee die Nederlanders met een uitkering die roepen eigen volk eerst is een verrijking :') Zitten vast mensen tussen die we liever kwijt dan rijk zijn. Maar zeker niet iedereen.
Dit is echt het domste wat je daarop kunt zeggen.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_158955532
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 12:56 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Je gebruikt mijn terminologie helemaal niet. Het enige wat je doet is als een hysterische elke keer dezelfde kaarten trekken om de discussies te ondermijnen als iets je niet aanstaat. Kennelijk mogen blanken van jou zich geen zorgen maken over de massa-immigratie naar de desbetreffende gebieden, want dan zijn het meteen racisten. Het kan je dus ook geen reet interesseren wat er gebeurd, daar je kennelijk zelf van een andere afkomst bent. Lekker is dat... terwijl ik van mening ben dat ELKE bevolkingsgroep bestaansrecht heeft.
Dit geeft alleen maar weer aan dat jij nogal slecht van begrip bent. Van mij mag ook elke bevolkingsgroep bestaan en ik maak me ook zorgen over de massa-immigratie. Wel ben ik voor vrije vestiging voor iedereen die in staat is om voor zichzelf te zorgen en dat vluchtelingen die vluchten voor oorlogsgeweld opgevangen dienen te worden (bij voorkeur in de regio en vrouwen en kinderen eerst).

Maar als ik een nazi zie dan noem ik hem ook gewoon een nazi, je steekt het nu niet bepaalt onder stoelen of banken dat je er 1 bent namelijk.
[..]

quote:
Drogreden? Wat zwets je nou man? :D
Ah je snapt de term niet, teveel alcohol of coke gebruikt?
pi_158955544
Ik snap ook niet waarom die beelden niet op televisie komen en wat ik helemaal niet snap is dat er mensen zijn die ondanks deze beelden alsnog roepen: Haal maar binnen die arme mensen!! dan ben je wat mij betreft echt compleet gestoord of afgeschermd van de wereld waardoor je een vertekend beeld hebt van hoe het er aan toe gaat in de grote steden nu.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_158955650
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:01 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dit geeft alleen maar weer aan dat jij nogal slecht van begrip bent. Van mij mag ook elke bevolkingsgroep bestaan en ik maak me ook zorgen over de massa-immigratie. Wel ben ik voor vrije vestiging voor iedereen die in staat is om voor zichzelf te zorgen en dat vluchtelingen die vluchten voor oorlogsgeweld opgevangen dienen te worden (bij voorkeur in de regio en vrouwen en kinderen eerst).
Dus jij maakt je ook zorgen en bent het dus feitelijk eens met wie je de discussie nu voert. Vrije vestiging voor iedereen die voor zichzelf kan zorgen zal ook niemand tegen zijn. Hetgeen er nu binnenkomt is volk waar voor gezorgd moet worden en die de komende jaren enkel voor problemen gaan zorgen. Ze zijn er gvd net een paar dagen en groeperen zich al om vrouwen aan te randen?!

Iedereen vind dat vluchtelingen geholpen moeten worden, maar denk je dat een echte vluchteling na aankomst direct denk, zo en nu eens lekker wat vrouwen aanranden?

Mensen zijn het zat dat de politiek het zover laat komen. Wees vanaf het begin af aan duidelijk en wijs zulke mensen direct de deur wanneer ze zich niet gedragen. Daarmee schep je duidelijkheid voor iedereen.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
pi_158955678
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:01 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dit geeft alleen maar weer aan dat jij nogal slecht van begrip bent. Van mij mag ook elke bevolkingsgroep bestaan en ik maak me ook zorgen over de massa-immigratie. Wel ben ik voor vrije vestiging voor iedereen die in staat is om voor zichzelf te zorgen en dat vluchtelingen die vluchten voor oorlogsgeweld opgevangen dienen te worden (bij voorkeur in de regio en vrouwen en kinderen eerst).


Die Nationaal Socialisten voorzagen de problemen waar we vandaag de dag mee te kampen hebben en hebben slechts voor een flinke vertraging kunnen zorgen d.m.v. WW II voor wat ons te wachten staat. En ja, daar heb ik respect voor. Als je WW II eens goed onderzoekt en ook de horror-verhalen die door de geallieerden daarna in plaats gebracht zijn om Duitsland te verketteren, wellicht dat je dan ook nog eens de waarheid gaat inzien.

http://www.lucify.com/the-flow-towards-europe/

quote:
[..]

Ah je snapt de term niet, teveel alcohol of coke gebruikt?
Nope, vanavond pas aan het bier wanneer we uit eten gaan.

[ Bericht 3% gewijzigd door Dance99Vv op 10-01-2016 00:05:24 ]
-
pi_158956246
Ik zie vooral het gebrek aan bescherming van onze normen en waarden als een probleem. Leugenaar Rutte verwoorde het best mooi met zijn verhaal over "geen concessies doen" er is alleen in de praktijk niets van zichtbaar, eerder het tegenovergestelde. Hoe we als maatschappij onze normen en waarden gaan verkopen als superieur zal een pittige opgave worden.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  zondag 10 januari 2016 @ 22:12:17 #172
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158997780

Interessante theorie wel, wat aardig lijkt af te spelen in de echte wereld van vandaag de dag...
Met name het stuk over de helft waar het gaat over de naderende 3e wereldoorlog.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_158998108
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 22:12 schreef Villas__Rubin het volgende:

Interessante theorie wel, wat aardig lijkt af te spelen in de echte wereld van vandaag de dag...
Met name het stuk over de helft waar het gaat over de naderende 3e wereldoorlog.
quote:
Pike designed a plan for world conquest and wrote of it in a letter to Mazzini dated August 15, 1871. He said three future world wars would prepare the world for the New World Order.

Albert Pike's plan for the Illuminati was as simple as it has proved effective. He required that Communism, Naziism, Political Zionism, and other International movements be organized and used to foment the three global wars and three major revolutions. The First World War was to be fought so as to enable the Illuminati to overthrow the powers of the Tzars in Russia and turn that country into the stronghold of Atheistic-Communism. The differences stirred up by agentur of the Illuminati between the British and German Empires were to be used to foment this war. After the war ended, Communism was to be built up and used to destroy other governments and weaken religions.

World War Two, was to be fomented by using the differences between Fascists and Political Zionists. This war was to be fought so that Naziism would be destroyed and the power of Political Zionism increased so that the sovereign state of Israel could be established in Palestine. During World War Two International Communism was to be built up until it equalled in strength that of united Christendom. At this point it was to be contained and kept in check until required for the final social cataclysm. Can any informed person deny Roosevelt and Churchill did put this policy into effect?

World War Three is to be fomented by using the differences the agentur of the Illuminati stir up between Political Zionists and the leaders of the Moslem world. The war is to be directed in such a manner that Islam (the Arab World including Mohammedanism) and Political Zionism (including the State of Israel) will destroy themselves while at the same time the remaining nations, once more divided against each other on this issue, will be forced to fight themselves into a state of complete exhaustion physically, mentally, spiritually and economically. Can any unbiased and reasoning person deny that the intrigue now going on in the Near, Middle, and Far East is designed to accomplish this devilish purpose?

After World War Three is ended, those who aspire to undisputed world domination will provoke the greatest social cataclysm the world has ever known. We quote his own written words taken from the letter catalogued in the British Museum Library, London, England.

"We shall unleash the Nihilists and Atheists, and we shall provoke a formidable social cataclysm which in all its horror will show clearly to the nations the effect of absolute atheism, origin of savagery and of the most bloody turmoil. Then everywhere, the citizens, obliged to defend themselves against the world minority of revolutionaries, will exterminate those destroyers of civilization, and the multitude, disillusioned with Christianity, whose deistic spirits will be from that moment without compass (direction), anxious for an ideal, but with out knowing where to render its adoration, will receive the true light through the universal manifestation of the pure doctrine of Lucifer, brought finally out in the public view, a manifestation which will result from the general reactionary movement which will follow the destruction of Christianity and atheism, both conquered and exterminated at the same time" (William Guy Carr, Pawns in the Game, p. xv-xvi).
Alleen die brief bestaat helemaal niet.

http://wideshut.co.uk/alb(...)ax-wideshut-webcast/
  zondag 10 januari 2016 @ 22:24:36 #174
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_158998291
Oh, een site zegt HOAX, dus het is dan ook natuurlijk meteen een HOAX! Ja toch.. zijn we er meteen lekker vanaf jwt 8-)
:P

Zal het straks even doornemen...
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  maandag 11 januari 2016 @ 09:17:28 #175
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_159005781
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 22:24 schreef Villas__Rubin het volgende:
Oh, een site zegt HOAX, dus het is dan ook natuurlijk meteen een HOAX! Ja toch.. zijn we er meteen lekker vanaf jwt 8-)
:P

Zal het straks even doornemen...
De brief van Pike bestaat inderdaad niet. :)

Zelfs deze website geeft zelf aan dat er geen bewijs is voor de brief:
http://www.threeworldwars(...)com/albert-pike2.htm

Hier een aardige site waar helemaal uiteengezet is waar (sommige delen) van de tekst wel vandaan zouden kunnen komen. Met primaire bronnen en een handig overzicht.
http://wideshut.co.uk/alb(...)ax-wideshut-webcast/

Helaas hebben ze er geen filmpje van gemaakt...
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_159006159
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 13:08 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Die Nationaal Socialisten voorzagen de problemen waar we vandaag de dag mee te kampen hebben en hebben slechts voor een flinke vertraging kunnen zorgen d.m.v. WW II voor wat ons te wachten staat. En ja, daar heb ik respect voor. Als je WW II eens goed onderzoekt en ook de horror-verhalen die door de geallieerden daarna in plaats gebracht zijn om Duitsland te verketteren, wellicht dat je dan ook nog eens de waarheid gaat inzien.

http://www.lucify.com/the-flow-towards-europe/


Jouw waarheid staat alleen nogal ver van de realiteit, ook al ben je het niet eens met de huidige gang van zaken en ook al waren de communisten ook fout dan is het schandalig en oerdom om de nazi's als de goeden weg te zetten. Dan begrijp je er gewoon helemaal niks van en dan ben je niks anders dan een oerdomme neo-nazi.

En die herhaling van idiote propaganda kennen we nu ook wel, ook wel absurd dat jij propaganda technieken gebruikt die volgens jou door de zogenaamde elite worden ingezet om ons slapende te houden.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2016 09:49:46 ]
pi_159006384
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2016 22:24 schreef Villas__Rubin het volgende:
Oh, een site zegt HOAX, dus het is dan ook natuurlijk meteen een HOAX! Ja toch.. zijn we er meteen lekker vanaf jwt 8-)
:P

Zal het straks even doornemen...
Het heeft alle kenmerken van een hoax.
Ten eerste is de originele brief nergens te bekennen, ten tweede is de brief opgesteld moderner Engels dan in die tijd geschreven werd, ten derde gebruikt de brief termen die pas vele jaren later zijn ontstaan.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_159006442
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 12:46 schreef Lichtkogel het volgende:

En als Israël dus zijn hekken nagenoeg gesloten heeft voor niet-Joden, dankzij deze Zionisten, dan weet je toch wel wie ik bedoel of niet?
Maar dat is toch geheel in lijn wat jij wilt?
Dat landen hun hekken gaan sluiten voor immigratie van mensen uit een andere cultuur?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_159006481
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 07:21 schreef Lichtkogel het volgende:
Er is geen enkel volk ter wereld wat collectief zo zelfdestructief denkt als de blanke bevolking, welke overigens maar 15% uitmaakt van de wereldbevolking. Je zal geen Chinees, Japanner, Afrikaan, Arabier, Jood, Indiër, Indonesiër, Latino of welke groep dan ook horen zeggen dat het ze niet uitmaakt dat ze eventueel komen te verdwijnen. (hoe dat zo is gekomen zal ik later op ingaan)
Je weet hopelijk wel dat Joden, Arabieren, Noord-Afrikanen, Indiërs en Latino's allen tot het blanke ras behoren?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  Moderator maandag 11 januari 2016 @ 10:20:53 #180
249559 crew  Lavenderr
pi_159006611
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 09:48 schreef Chewie het volgende:

[..]

Jouw waarheid staat alleen nogal ver van de realiteit, ook al ben je het niet eens met de huidige gang van zaken en ook al waren de communisten ook fout dan is het schandalig en oerdom om de nazi's als de goeden weg te zetten. Dan begrijp je er gewoon helemaal niks van en dan ben je niks anders dan een oerdomme neo-nazi.

En die herhaling van idiote propaganda kennen we nu ook wel, ook wel absurd dat jij propaganda technieken gebruikt die volgens jou door de zogenaamde elite worden ingezet om ons slapende te houden.
Dit. Het is tenenkrommend.
  maandag 11 januari 2016 @ 10:41:24 #181
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159007069
Herhaling in een ander jasje.
En goh het word nu wel te makkelijk om te zien waar het elke keer naar afglijd.

tips voor de mods. klik eens voor de grap halvewege de filmpjes ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 11 januari 2016 @ 12:57:00 #182
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_159010645
quote:
6s.gif Op maandag 11 januari 2016 09:17 schreef SicSicSics het volgende:
De brief van Pike bestaat inderdaad niet.

Zelfs deze website geeft zelf aan dat er geen bewijs is voor de brief:
http://www.threeworldwars(...)com/albert-pike2.htm

Ik ben er inmiddels ook achter ja. Wel logisch ook achteraf gezien.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  maandag 11 januari 2016 @ 15:38:37 #183
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_159015556
quote:
De EU, VVD en PvdA brengen ons: de massa-aanranding

Een verrijking van Europa
De asielzoekers mobiliseren zich duidelijk en zijn daarmee in de aanval gegaan tegen hun eigen gastvrouw die hen van gratis geld, eten en onderkomen voorziet. De Duitse justitie en politie noemen deze internationaal gecoördineerde asielzoeker-bendes niet voor niets georganiseerde misdaad. Visionair.nl heeft trouwens een interessant schrijven over de vraag ‘Wie organiseerde de massaverkrachtingen in Keulen en andere Europese steden?’

De taharrush blijft in het thuisland traditioneel onbestraft, het wordt gedoogd, het mag dus. Het hoort erbij, het wordt gezien als de schuld van de vrouwen zelf. Zo gaat het nu ook in Europa: steeds weer werden massa-aanrandingen netjes voorzien van overheidsdoofpot, de politie krijgt bevelen hierover te zwijgen.

We mogen de politieke elite bedanken voor hun inzet

Je moet daarbij de politieke elitair Gerard Bakker (topman COA) toch gelijk geven wanneer hij zegt dat de vluchtelingen een verrijking voor de samenleving zijn? De bovengenoemde ‘verrijking’ is natuurlijk precies wat Europa nodig heeft, aldus de hoge commissaris van de vluchte
http://langleveeuropa.nl/(...)de-massa-aanranding/
Lang leve Europa waarbij iedere autochtone vrouw maar te accepteren heeft dat ze op ieder willekeurig moment verkracht kan worden.

Men beseft wel dat dit een vooropgesteld plan is van het hyperfascisctische Europa.

Leuk artikel met veel doorverwijzigingen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 11 januari 2016 @ 16:16:59 #184
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159016550
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 15:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Lang leve Europa waarbij iedere autochtone vrouw maar te accepteren heeft dat ze op ieder willekeurig moment verkracht kan worden.

Men beseft wel dat dit een vooropgesteld plan is van het hyperfascisctische Europa.

Leuk artikel met veel doorverwijzigingen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_159016783
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 16:16 schreef theguyver het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
And you keep posting stupid pictures.
I don't think you have any of your own opinions.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  maandag 11 januari 2016 @ 16:28:13 #186
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159016875
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2016 16:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

And you keep posting stupid pictures.
I don't think you have any of your own opinions.
Ik post niks anders dan mijn mening.

Ik vind jou een rare snoeshaan om dat tegen mij te zeggen, maar goed dat is puur mijn mening ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator maandag 11 januari 2016 @ 16:55:38 #187
249559 crew  Lavenderr
pi_159017623
Maar om nog even on topic te blijven: ja, ik denk dat we op een burgeroorlog afstevenen. Al dan niet georchesteerd.
  woensdag 13 januari 2016 @ 22:54:41 #188
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_159086366
Cameron — A Morally Corrupt Politician
Posted on January 13, 2016 by Martin Armstrong



Cameron is just an example of how morally corrupt politicians are no matter what country we talk about. Cameron promised a referendum on exiting the EU because he never in his wildest imagination contemplated that the British would leave the EU. So what does a corrupt politician do when he fears losing an election? He rigs the game. Cameron is now looking to postpone the referendum because the British people want out as a majority. The sexual assaults by refugees in Germany are just the tip of it. With another 3 million coming in 2016, Merkel is destroying the very fabric of Europe. Cameron is trying to postpone any referendum until 2017 in hopes that something will happen so he can just forget about the whole thing.

The bankers, who are also corrupt, have tried to scare the British people by saying that if the Brits exit the EU, nobody will do business with them. Toyota, on the other hand, came out and bluntly stated the truth — they will, of course, continue to work with the UK. The British banks are in league with Cameron and are full of SHIT. This is the same scare tactic the banks played on the Scottish exit, and we saw similar nonsense in Greece when they told the people they would “starve” because most food is imported from Europe.

Cameron has revealed his untrustworthy character by trying to postpone any exit vote. This is exactly the same corruption that sparked the civil war in Rome and compelled Julius Caesar to cross the Rubicon. Why? Because politicians of the time manipulated the calendar to postpone elections if they knew they would lose. They took advantage of the fact that the high priest, Pontifex Maximus, would arbitrarily adjust the calendar by inserting the leap days at his discretion. Solution? Bribe the high priest. The Senate fled and Caesar assumed the position of Pontifex Maximus and created the fixed Julian calendar to end the arbitrary manipulation by priests thereafter. Cameron is following the same pattern by postponing a vote he knows he will lose.



God help Britain. Their choice is between a communist who thinks implementing a maximum wage solves something, or Cameron who sees himself as a European before being British.

Posted in Uncategorized | Tagged David Cameron, euro crisis
There is only one religion
pi_159091888
Misschien niet helemaal on-topic hoor, maar om ff aan te tonen in wat voor achterlijke wereld we leven:

===========================================================================
Powerballjackpot eindelijk gevallen

Iemand in Amerika is 1.586.400.000 dollar rijker geworden. Deze persoon heeft de historisch hoge jackpot van de Powerball loterij gewonnen.

Het winnende lot is verkocht in Chino Hills, Californië. Aan wie is nog niet bekend. In deze staat hebben tevens twaalf mensen een lot met vijf van de zes winnende cijfers, meldt CNBC. De 7-Eleven winkel in Chino Hills waar het winnende lot is verkocht, krijgt een bonus van 1 miljoen Amerikaanse dollar, zo weet ABC. Het duurt nog wel enkele uren voordat bekend is of er meerdere winnende lotnummers zijn.

Als er slechts één winnaar is, kan hij kiezen tussen direct 930 miljoen dollar cashen of een jaarlijkse uitbetaling van meer dan 1,5 miljard dollar gedurende 29 jaar. In totaal waren meer dan 300 miljoen loten verkocht. De kans op de jackpot was klein: 1 op 292,2 miljoen. Mensen met een lot hadden 25 keer meer kans om de volgende Amerikaanse president te worden dan om de jackpot te winnen, aldus een statisticus.

http://www.powned.tv/nieu(...)t_eindelijk_gev.html
===========================================================================

Dit gaat natuurlijk helemaal nergens over he? Hoe kan je nou zoveel geld uit een loterij aan 1 persoon geven? Waarom niet verdelen over 500 winnaars ofzo?
-
  donderdag 14 januari 2016 @ 09:27:52 #190
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159091923
Helemaal niet on-topic, bedoel je?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 14 januari 2016 @ 09:43:33 #191
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_159092128
Daar kun je anders een aardig stukje burgeroorlog mee financieren :7
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_159092167
quote:
10s.gif Op donderdag 14 januari 2016 09:27 schreef Copycat het volgende:
Helemaal niet on-topic, bedoel je?
Jij zit ook echt altijd in no-time bovenop mijn posts he? _O-
-
pi_159092191
quote:
12s.gif Op donderdag 14 januari 2016 09:43 schreef SicSicSics het volgende:
Daar kun je anders een aardig stukje burgeroorlog mee financieren :7
_O- _O- _O-

Jaja... ik weet wel dat hij niet on-topic is. :D

Maar toch, kom op zeg... wat een idioterie daar in de VS.
-
  donderdag 14 januari 2016 @ 09:55:49 #194
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159092302
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 09:46 schreef Lichtkogel het volgende:

Jij zit ook echt altijd in no-time bovenop mijn posts he? _O-
Altijd, ja?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159092465
quote:
10s.gif Op donderdag 14 januari 2016 09:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Altijd, ja?
Veelal dan :D

Lavenderr is de snelste van allemaal :)
-
  donderdag 14 januari 2016 @ 10:13:08 #196
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159092594
Ik ben voor een burgeroorlog nu maar dat komt vooral omdat ik kook van woede omdat de hufter die mijn woning zou kopen vandaag op de tekendag er toch ineens vanaf ziet
Fik erin met de wereld dus!
  donderdag 14 januari 2016 @ 10:15:14 #197
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159092621
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 10:05 schreef Lichtkogel het volgende:

Veelal dan :D

Lavenderr is de snelste van allemaal :)
Ik denk dat je weer eens schromelijk overdrijft. Zo vaak ben ik er ook niet, midden in de Nederlandse nacht ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 14 januari 2016 @ 10:16:01 #198
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_159092635
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 10:13 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik ben voor een burgeroorlog nu maar dat komt vooral omdat ik kook van woede omdat de hufter die mijn woning zou kopen vandaag op de tekendag er toch ineens vanaf ziet
Fik erin met de wereld dus!
Goed verhaal. Iig heb je de boeteclausule nog.

quote:
10s.gif Op donderdag 14 januari 2016 09:27 schreef Copycat het volgende:
Helemaal niet on-topic, bedoel je?
Nu moeten we nog iemand gaan uitleggen hoe een loterij werkt ook :')
pi_159092716
quote:
7s.gif Op donderdag 14 januari 2016 10:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik denk dat je weer eens schromelijk overdrijft. Zo vaak ben ik er ook niet, midden in de Nederlandse nacht ...
Geeft niet, Lavenderr is er dan ook niet. Maar overdag zitten jullie er altijd als de kippen op ;)
-
  donderdag 14 januari 2016 @ 10:24:06 #200
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159092754
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 10:16 schreef Erasmo het volgende:

Nu moeten we nog iemand gaan uitleggen hoe een loterij werkt ook :')
Maar ... Als jij dat weet, dan ben je vast en zeker lid van de elite! En dus De Vijand!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159092840
quote:
9s.gif Op donderdag 14 januari 2016 10:24 schreef Copycat het volgende:

[..]

Maar ... Als jij dat weet, dan ben je vast en zeker lid van de elite! En dus De Vijand!
Say what..? ;)

=========================================================
Obama, de Illinois Loterij en het winnende getal 666

Obama werd president op 4 November 2008, de volgende dag op 5 November viel het winnende getal 666 in de Illinois staatsloterij, waar hij tevens senator was.

-
  donderdag 14 januari 2016 @ 10:31:28 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159092884
:') in het kwadraat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159092916
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 09:25 schreef Lichtkogel het volgende:

Dit gaat natuurlijk helemaal nergens over he? Hoe kan je nou zoveel geld uit een loterij aan 1 persoon geven? Waarom niet verdelen over 500 winnaars ofzo?
wat is precies je probleem met het gegeven dat een loterij zo functioneert...?

gezien het succes qua verkopen van loten zijn er een hele groep mensen die er graag hun geld aan uitgeven en ik vermoed dat de organisatoren van deze Loterij er een slimme winst mee maken...

Dan kun je heel hard en boos gaan roepen "waarom geven ze dat geld niet aan 50 winnaars"... maar dat veranderd nu juist helemaal niks aan het basisprincipe waarop 'gokken' en bv lotto-geluksspellen werken.

Feit is gewoon dat mensen een bepaalde behoefte hebben aan de 'hoop' die een lotto-ticket hen bied om rijk te worden... opvallend is overigens dat hoe ongelijker een maatschappij is en des te sterker er bv een klasse-verdeling is tussen arme en rijke mensen, des te succesvoller ook lotterijen en gok-spellen...

Dat ligt aan typisch menselijke trekjes (en is verder niet veroorzaakt door een 'boze elite' al zal die 'boze elite' vast van alles doen om er optimaal ge-(of mis-)bruik van te maken...)


Natuurlijk zijn er volop mensen die denken dat getrokken lotterij getallen allemaal 'patronen' kennen en daarom ook te voorspellen zijn...
ook dat soort gedachtes kun je een vorm van 'complot-gedachte' noemen en is gebaseerd op een vorm van 'paranoia'...
opvallend dat juist zulke mensen die daarin geloven, veelal ook hardcore gokkers zijn en de organisatoren van zulke lotterijen erg veel geld opleveren ;) :P
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_159093096
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 10:33 schreef RM-rf het volgende:

[..]

wat is precies je probleem met het gegeven dat een loterij zo functioneert...?

gezien het succes qua verkopen van loten zijn er een hele groep mensen die er graag hun geld aan uitgeven en ik vermoed dat de organisatoren van deze Loterij er een slimme winst mee maken...

Dan kun je heel hard en boos gaan roepen "waarom geven ze dat geld niet aan 50 winnaars"... maar dat veranderd nu juist helemaal niks aan het basisprincipe waarop 'gokken' en bv lotto-geluksspellen werken.

Feit is gewoon dat mensen een bepaalde behoefte hebben aan de 'hoop' die een lotto-ticket hen bied om rijk te worden... opvallend is overigens dat hoe ongelijker een maatschappij is en des te sterker er bv een klasse-verdeling is tussen arme en rijke mensen, des te succesvoller ook lotterijen en gok-spellen...

Dat ligt aan typisch menselijke trekjes (en is verder niet veroorzaakt door een 'boze elite' al zal die 'boze elite' vast van alles doen om er optimaal ge-(of mis-)bruik van te maken...)
O... dus jij vindt het wel normaal dat iemand een miljard wint in een loterij, daar waar het merendeel van de wereld in zware armoede leeft?

Kom op man... het is allemaal zo decadent als de pest daar in de VS.

Decadentie is de laatste van de fases welk ieder wereldrijk doormaakt, voordat het ten onder gaat.

Hiervoor zou je eigenlijk de BBC documentaire "Four horsemen" moeten zien welke ik eerder al eens hier in de kluis heb gepost.

===========================================================
Empires do not begin or end on a certain date, but they do end and the West has not yet come to terms with its fading supremacy. At the end of every empire under the guise of renewal, tribes, armies and organizations appear and devour the heritage of the former superpower often from within. In his essay, The Fate of Empires, the soldier, diplomat and traveler, Lieutenant-General Sir John John Glubb analyzed the lifecycle of empires. He found remarkable similarities between them all. An empire lasts about 250 years, or 10 generations, from the early pioneers to the final conspicuous consumers who become a burden on the state.

Six ages define the lifespan of an empire:

• the age of pioneers
• the age of conquests
• the age of commerce
• the age of affluence
• the age of intellect
• the age of decadence. ending with bread and circuses

There are common features to every age of decadence: an undisciplined and over extended military, the conspicuous display of wealth, a massive disparity between rich and poor, a desire to live off a bloated state, and an obsession with sex. But perhaps the most notorious trait of all is the debasement of the currency. The United States and Great Britain both begun on a gold or silver standard, long since abandoned. Rome was no different.
Great empire wealth always dazzles, but beneath the surface the unbridle desire for money, power and material possessions means that duty and public service are replaced by leaders and citizens who scramble for the spoils.
=====================================================================
-
  donderdag 14 januari 2016 @ 10:48:40 #205
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159093137
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159093519
quote:
Nee toch..? Ik antwoord gewoon op RM-fr waarom ik mij zo stoor aan zulke absurde bedragen die worden uitgekeerd aan 1 of andere gladiool.
-
pi_159093661
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 10:46 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

O... dus jij vindt het wel normaal dat iemand een miljard wint in een loterij, daar waar het merendeel van de wereld in zware armoede leeft?
wat ik 'vind' is toch verder niet zo heel interssant...?

kennelijk _is_ dat gewoon zo en zolang er miljoenen mensen zijn die lotto-tickets kopen, kan dat systeem functioneren..

in plaats daarover te jammeren kies ikzelf ervoor om niet aan gokken te doen, geen lotto te spelen of andere gelukspellen...

Als iedereen dat zou doen zouden zulke gok-systemen niet bestaan, enkel, als er wel mensen zijn die daaraan mee willen doen, is dat hun keuze en genereren die uiteindelijk ook de financiele basis waaruit die mega-prijzen betaald worden.

Ik vind het onzin verder anderen op te leggen dat het 'verboden' zou moeten zijn aan dokspellen of lotterijen mee te doen, enkel omdat ikzelf dat persoonlijk zelf niet wil spelen.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  donderdag 14 januari 2016 @ 11:25:24 #208
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159093693
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:15 schreef Lichtkogel het volgende:

Nee toch..? Ik antwoord gewoon op RM-fr waarom ik mij zo stoor aan zulke absurde bedragen die worden uitgekeerd aan 1 of andere gladiool.
En wie kwam met dat off-topic hakketakgeblaat?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159093713
Om nu wél even van de hak op de tak te springen... Trump heeft het Duitse volk opgeroepen om in opstand te komen Merkel af te werpen:

http://www.infowars.com/trump-germans-will-riot-overthrow-merkel/
-
pi_159094245
quote:
10s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:26 schreef Lichtkogel het volgende:
Om nu wél even van de hak op de tak te springen... Trump heeft het Duitse volk opgeroepen om in opstand te komen Merkel af te werpen:

http://www.infowars.com/trump-germans-will-riot-overthrow-merkel/
Dat is dan weer wél on topic.
En Trump gedraagt zich alsof hij al president is en slaat oorlogstaal uit.
pi_159094551
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 11:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is dan weer wél on topic.
En Trump gedraagt zich alsof hij al president is en slaat oorlogstaal uit.
En dat is dus waar ik het met hem ook niet over eens ben, en zijn opmerkingen 'we should have taken/kept the oil' vind ik bizar.

Maar verder neemt hij dus echt heel veel goede standpunten in, welke recht tegen de plannen van de NWO ingaan. Vraag me ook af hoe lang de man nog te leven heeft als hij zo doorgaat, want hij is ongekend populair in de VS.

Kan ook zijn dat hij als een blad aan de boom omslaat zoals Obama met z'n "Change" destijds... ja, het was change for the worse dus...
-
  donderdag 14 januari 2016 @ 19:33:25 #212
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_159105146
En zo ging het cultuurgoed in duitsland een rare weg in...
Hoe lang pikt men dit nog?

do 14 jan 2016, 18:34


Carnavalsoptocht afgeblazen in Rheinberg

RHEINBERG -
De vluchtelingencrisis treft de viering van carnaval in Duitsland. De plaats Rheinberg, bij Duisburg, heeft uit angst voor problemen als in Keulen de carnavalsoptocht afgeblazen, meldden Duitse media donderdag. Het is de eerste stad in de Duitse deelstaat Noord-Rijnland-Westfalen die het carnavalsfeest schrapt.

http://www.telegraaf.nl/b(...)gst_na_Keulen__.html

De optocht wordt afgezegd omdat er volgens Van Holt niet genoeg tijd is om aan de door de gemeente geëiste veiligheidsmaatregelen te voldoen. Vlak bij Rheinberg staat een asielzoekerscentrum en de stad vreest bezoek van "probleemgroepen" tijdens de carnavalsviering.

Dan sluit je het asielzoekerscentrum toch hermetisch af i.m.o.

Hier nog meer leuks uit duitsland:

do 14 jan 2016, 18:14


Cadeautje voor Merkel: Bus vol vluchtelingen
Rob Savelberg
Berlijn -
Angela Merkel krijgt donderdagavond letterlijk een bus vol Syrische vluchtelingen cadeau. De kanselier had er niet om gevraagd, maar een Beierse bestuurder was de problemen zo zat, dat hij 31 asielzoekers pal voor de Bondskanselarij afzet.
http://www.telegraaf.nl/b(...)vluchtelingen__.html
There is only one religion
  donderdag 14 januari 2016 @ 19:40:03 #213
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_159105340
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 19:33 schreef Dance99Vv het volgende:
En zo ging het cultuurgoed in duitsland een rare weg in...
Hoe lang pikt men dit nog?

do 14 jan 2016, 18:34


Carnavalsoptocht afgeblazen in Rheinberg
Ik las opgeblazen ;(.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  donderdag 14 januari 2016 @ 19:41:08 #214
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_159105381
quote:
8s.gif Op donderdag 14 januari 2016 19:40 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik las opgeblazen ;(.
Dat moest nog gebeuren gaat ook niet door :{w
There is only one religion
pi_159106393
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 19:33 schreef Dance99Vv het volgende:

Cadeautje voor Merkel: Bus vol vluchtelingen
Rob Savelberg
Berlijn -
Angela Merkel krijgt donderdagavond letterlijk een bus vol Syrische vluchtelingen cadeau. De kanselier had er niet om gevraagd, maar een Beierse bestuurder was de problemen zo zat, dat hij 31 asielzoekers pal voor de Bondskanselarij afzet.
http://www.telegraaf.nl/b(...)vluchtelingen__.html

_O-

Dat is toch erg eigenlijk?? Gewoon zooooveel vluchtelingen binnenkrijgen dat er een buslading van bij Merkel voor de deur wordt afgeleverd door een chauffeur die het helemaal zat is. Jezes.... :D
-
  donderdag 14 januari 2016 @ 21:48:11 #216
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_159109779
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 20:10 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

_O-

Dat is toch erg eigenlijk?? Gewoon zooooveel vluchtelingen binnenkrijgen dat er een buslading van bij Merkel voor de deur wordt afgeleverd door een chauffeur die het helemaal zat is. Jezes.... :D
Misschien even het artikel lezen, geen chauffeur maar een bestuurder(politicus)
There is only one religion
pi_159112801
quote:
0s.gif Op donderdag 14 januari 2016 21:48 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Misschien even het artikel lezen, geen chauffeur maar een bestuurder(politicus)
O... wow... nou inderdaad. (had het artikel niet gelezen nee)

Ik copy 'm even:
======================================================================
do 14 jan 2016, 18:14
Cadeautje voor Merkel: Bus vol vluchtelingen
Rob Savelberg
Berlijn -

Angela Merkel krijgt donderdagavond letterlijk een bus vol Syrische vluchtelingen cadeau. De kanselier had er niet om gevraagd, maar een Beierse bestuurder was de problemen zo zat, dat hij 31 asielzoekers pal voor de Bondskanselarij afzet.

Al in oktober had provinciebestuurder Peter Dreier met zijn provocatie gedreigd. Hij belde persoonlijk naar Merkels kantoor: als hij niet meer hulp zou krijgen voor de opvang, dan zou hij de vluchtelingen persoonlijk bij haar komen brengen.

„Als Duitsland een miljoen vluchtelingen opneemt, dan krijg ik er in mijn regio volgens de statistieken 1800. Die neem ik op. De rest stuur ik naar Berlijn”, aldus Dreier, politicus van de onafhankelijke ’Freie Wähler’. „Ik doe dit omdat ik vind dat de samenleving en de openbare veiligheid in gevaar is.”

Vandaag was het zover. „Ik wil een signaal geven. We moeten de zorgen van de burgers serieus nemen”, zo verwoordt Dreier zijn actie. „Alle asielzoekers wisten van het plan en gaan ermee akkoord.” In Berlijn kunnen ze een ander onderkomen vinden.

De Beierse premier Seehofer vindt de provocatie wel een goed idee. Logisch, want als baas van de conservatieve regeringspartij CSU wil Seehofer maximaal 200.000 asielzoekers Duitsland binnenlaten. De Zuid-Duitse deelstaat Beieren wil de Bondsrepubliek bij het Hooggerechtshof aanklagen omdat de Duitse grenzen niet meer goed beschermd worden.
==========================================================================
-
pi_159115805
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 12:59 schreef Tim_G het volgende:

[..]

Dit is echt het domste wat je daarop kunt zeggen.
Hoezo? Mensen hier mogen best wat meer in de spiegel kijken.
my ambition is handicapped by my laziness
pi_159125486
Juncker: Iedereen vluchtelingen opnemen

Alle Europese landen moeten vluchtelingen opnemen. Geen enkel EU-land kan de deur gesloten houden. Dat stelde Jean-Claude Juncker, de voorzitter van het dagelijks bestuur van de EU, vandaag in Brussel tijdens een persconferentie over de uitdagingen van Europa voor 2016.

De migratiecrisis is een van de grootste problemen die Europa het hoofd moet bieden, zo zei Juncker.

"Ik ben de kritiek op de commissie beu. Wij doen genoeg. Het probleem ligt hem bij de uitvoering van de afspraken door een aantal landen", zei Juncker.

Europa sprak in 2014 af om 160.000 vluchtelingen die in Italië en Griekenland aankloppen, over heel Europa te verdelen, om zo deze 'frontstaten' te ontlasten. Maar deze herverdeling komt nauwelijks op gang. Een aantal, met name Oost-Europese landen, weigert vluchtelingen op te nemen.

Deal met Turkije

"Ik accepteer dit niet", zei Juncker. Hij wil dat in 2016 de landen gaan uitvoeren wat ze hebben afgesproken.

Daar hoort ook de naleving van de afspraken met Turkije bij om de migratiegolf aan te pakken. In ruil voor geld (zeker 3 miljard euro) moet Turkije de grenzen naar Europa potdicht houden en de opvang van vluchtelingen in Turkije verbeteren. Echter over het geld ligt Italië dwars. Tot groot ongenoegen van Juncker.

De komst van grote groepen migranten heeft ook het Schengengebied, de 26 landen waartussen zonder paspoort gereisd kan worden, flink onder druk gezet. Een aantal landen, waaronder Duitsland en Denemarken, hebben weer grenscontroles ingesteld. Het einde van ‘Schengen’ zou ook het einde betekenen van de Europese interne markt met hogere werkloosheid en minder economische groei, waarschuwde Juncker.(ANP)

http://www.powned.tv/nieu(...)n_moet_vluchtel.html
-
pi_159125675
Vluchtelingen (12, 13) randen vrouwen aan

Een groepje van drie Syrische vluchtelingen heeft afgelopen zondag in een trein van Brussel naar Doornik drie vrouwen aangerand. De handtastelijke tieners (12 en 13 jaar oud) werden bijna direct na hun aanhouding weer vrijgelaten.

Het drietal bepotelde eerst twee 16-jarige meisjes. Daarna was een 22-jarige vrouw het slachtoffer. Zij verzette zich en riep om hulp. Omstanders grepen vervolgens in, zo meldt Het Laatste Nieuws.

De drie minderjarige viezeriken werden na aanhouding ondervraagd maar vervolgens weer vrijgelaten. De politie heeft nu aangegeven dat dat een fout was. De ernst van het voorval werd niet ingezien omdat de twee minderjarige slachtoffers zich pas later meldden.

Het trio wordt nu opnieuw opgespoord, maar dat kan wel eens moeilijk worden omdat ze zich in Frankrijk zouden bevinden.
http://www.powned.tv/nieu(...)12_en_13_randen.html
=========================================================================

Group of Syrian and Afghan migrant boys sexually assaulted three girls at Austrian school for MONTHS before police were notified

• Police are investigating claims four migrant boys assaulted teenage girls
• The boys, from Afghanistan and Syria, have been suspended from school
• It is claimed the attacks and groping have been ongoing since November
• Tensions remain after waves of sex attacks in Cologne on New Year's Eve
http://www.dailymail.co.u(...)l-twitter_mailonline
==========================================================================
:N
-
  vrijdag 15 januari 2016 @ 17:21:50 #221
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_159127262
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 15:52 schreef Lichtkogel het volgende:
Juncker: Iedereen vluchtelingen opnemen

Het einde van de EU zou veel beter zijn.
There is only one religion
pi_159128061
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 17:21 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Het einde van de EU zou veel beter zijn.
Het is echt bizar gewoon dat ze er ook maar mee blijven doorgaan allemaal.

Onze politiek is volledig gehijacked, dat is wel duidelijk.

Maar goed, zometeen is VI op t.v. en we doen allemaal lekker of er niets aan de hand is. *O*
-
  Moderator vrijdag 15 januari 2016 @ 18:17:22 #223
249559 crew  Lavenderr
pi_159128249
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 januari 2016 18:03 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Het is echt bizar gewoon dat ze er ook maar mee blijven doorgaan allemaal.

Onze politiek is volledig gehijacked, dat is wel duidelijk.

Maar goed, zometeen is VI op t.v. en we doen allemaal lekker of er niets aan de hand is. *O*
:N was het maar zo, maar helaas maandag pas.
En Juncker moet niet zo verongelijkt doen met zijn: ik ben de kritiek beu. Hij zou beter wat met die kritiek kunnen doen.
pi_159129018
Tsja. Als je dan toch pro-vluchteling bent lijkt het me niet meer dan logisch dat je wilt dat de afspraken die binnen de EU gemaakt zijn nagekomen worden. Ook mensen die 'tegen' zijn zouden wat dat betreft achter Juncker moeten staan.

Als we dan toch het EU-pad gaan bewandelen is het natuurlijk wel handig dat de hele EU ook netjes samen de opvang regelt. Dat we de 'problemen' kunnen spreiden is in mijn ogen het voornaamste voordeel van een EU.

En daarom ben ik meteen geen fan van de EU, omdat het op z'n minst twijfelachtig te noemen is dat alle neuzen wat betreft dit soort kwesties dezelfde kant op zouden staan. Het had allicht beter gewerkt als de EU zich had beperkt tot een paar landen, maar zoals zo vaak het geval is wilden ze te veel, te snel.
Conscience do cost.
pi_159142733
This Is The Cartoon Germany Hands Out To Sexually Frustrated Refugees

Earlier this evening, we noted that the western German town of Bornheim has banned adult male asylum seekers from its indoor public pool after some German women complained of harassment.

"There have been complaints of sexual harassment and chatting-up going on in this swimming pool ... by groups of young men, and this has prompted some women to leave (the premises)," the town’s deputy mayor said.

Bornheim, as it turns out, is just a stone’s throw away from Cologne where a wave of sexual assaults allegedly perpetrated by men of “Arab origin” at a New Year’s Eve festival has mushroomed into a bloc-wide scandal.

Now, officials from across Europe are struggling to deflect criticism and devise a way to ensure that women are safe in large crowds.

As we documented on Thursday, Switzerland has adopted an Austrian cartoon flyer for its upcoming Lucerne carnival. The pictogram lays out various instances of accepted behavior such as kissing and praying, while making it clear that flying into a mad rage and open-hand slapping women and small children is frowned upon in polite society.



Well now, in a story that combines the concern about public pools and the effort to dissuade lewd behavior with cartoons, The Local reports that “in Bavaria, swimming pools have issued leaflets with simple pictorial instructions on behaviour for migrants who may never have swum in public before.”

Officials dreamed up the leaflets in 2013 after witnessing an increasing number of "problems" at the city's 18 public swimming pools.

"The ground rule of respect for women – whatever clothing they're wearing – is unfortunately not respected by all our swimmers. That's why there is an explicit indication about it," a Munich city spokesman said.

The "explicit indication" the spokesman mentions is a slightly creepy first-person view of a hand reaching out to touch the behind of an unsuspecting female swimmer:



That is unacceptable, as is drowing others (#4 below), pushing women into the pool (#3 below), and leaping from the side onto a screaming blonde (#7 below).

Here is the full cartoon which you are encouraged to review in its entirety if you are an asylum seeker that plans on swimming in Bavaria.



We'd be remiss if we didn't mention that this is the same logic employed by Cologne mayor Henriette Reker who, in the wake of the New Year's Eve assaults, suggested that one solution to the "problem" would be to "explain to people from other cultures that the jolly and frisky attitude during our Carnival is not a sign of sexual openness." Neither is wearing a bikini.

We'll close with a modified version of what we said on Thursday with regard to the Austrian pictograph: "...whether the cartoons will be successful in taming the refugees' more base instincts, stop by a Bavarian public pool to find out."

http://www.zerohedge.com/(...)ublic-swimming-pools

http://www.thelocal.de/20(...)-spate-of-harassment
-
pi_159159932
Swedish police banned from describing criminals anymore in case they sound racist
'We want to avoid pointing out ethnic groups as criminal,' police say

Emma Henderson
Thursday 14 January 2016



Swedish police will no longer be able to give descriptions of alleged criminals for fear of being seen as racist.

According to an internal letter, police in capital city Stockholm are instructed to refrain from describing suspects' race and nationality, according to news website Speisa.

Local newspaper Svenska Dagbadet reported it had seen the letter, which it said outlined how officers should now notify the public of crimes.


(Sweden has done so much for refugees. Now it's turned its back on them)


The crimes “involve everything from lighter traffic accidents to serious crimes like muggings, beatings and murder,” the paper reported. The letter specifies that, for everyday crimes such as burglary, basic information such as ethnicity, nationality, skin colour and height should not be given.

It was written by Stockholm police press officers Wolf Gyllander and Carina Skagerlind, and said crimes should be reported externally via the police website, without descriptions.

“We want to avoid pointing out ethnic groups as criminal,” said Mr Gyllander.

Sepesia reported the letter read: “Criticism is sometimes made against police regarding information about people’s skin colour. It is perceived as racist.

“As police are not racist, nor shall be constructed as so, this directive now applied.”

The letter, dated September 15, 2015 was written just a few weeks after a youth festival in central Stockholm at which there were a number of alleged sex attacks.

http://www.independent.co(...)6810311.html#gallery
-
  zaterdag 16 januari 2016 @ 23:38:52 #227
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_159162433
A video shot in a German school shows “integrated” Muslim migrants speaking about how they find Germans “disgusting” and that the country would be better off if they all disappeared.
http://www.infowars.com/i(...)hould-all-disappear/

De waarheid is hard :o
There is only one religion
pi_159162540
Die video verandert alles. Hiervoor was ik in de veronderstelling dat niemand dat ooit zou doen, zeggen dat een land beter af is zonder een bepaalde groep mensen.
Conscience do cost.
  zondag 17 januari 2016 @ 00:52:29 #229
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_159164448
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 januari 2016 23:42 schreef ems. het volgende:
Die video verandert alles. Hiervoor was ik in de veronderstelling dat niemand dat ooit zou doen, zeggen dat een land beter af is zonder een bepaalde groep mensen.
En toch wordt dat hier regelmatig geventileerd , of lees je heel selectief mee hier?
Waarschijnlijk behoor je dan tot de zie-not-isten elite :+
There is only one religion
pi_159170291
quote:
Aangezien dit BNW is: Zou het preventief zijn, even een bliksemafleider?
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_159170338
quote:
0s.gif Op zondag 17 januari 2016 12:17 schreef Resistor het volgende:

[..]

Aangezien dit BNW is: Zou het preventief zijn, even een bliksemafleider?
Nee... het zijn de symptomen van waar we mee te maken hebben: de New World Order.

Om deze NWO te bereiken wil men eerst de hele boel ontwrichten, om daarna orde te kunnen stichten wanneer de bevolking erom gaat vragen (Ordo ab Chao) en zitten we hier straks in de EU en VS met communistische dictaturen.
-
  woensdag 20 januari 2016 @ 13:26:09 #233
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_159252910


Zou het zover komen? We zijn goed op weg in elk geval, het verkrachtingsspel is inmiddels geïntroduceerd in Europa. Las van de week ergens dat een vrouw een boete kreeg in Duitsland voor mishandeling omdat ze zich verweerde tegen handtastelijke migranten. Waarom zet Europa hun grenzen open voor dit soort gasten?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_159253161
Ik meen dat het nog vrij lastig is om groepsverkrachters te herkennen aan hun uiterlijk.
Conscience do cost.
  woensdag 20 januari 2016 @ 13:47:04 #235
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_159253411
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 13:37 schreef ems. het volgende:
Ik meen dat het nog vrij lastig is om groepsverkrachters te herkennen aan hun uiterlijk.
je herkent ze wel aan hun handelingen, maar dan is het al te laat
pi_159255628
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 13:26 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]

Zou het zover komen? We zijn goed op weg in elk geval, het verkrachtingsspel is inmiddels geïntroduceerd in Europa.
Gaan we nu net doen of verkrachting iets van de laatste paar jaar is?

quote:
Las van de week ergens dat een vrouw een boete kreeg in Duitsland voor mishandeling omdat ze zich verweerde tegen handtastelijke migranten.
En waar heb je dat dan gelezen? Of is dit weer eens propaganda om mensen te laten geloven hoe slecht al die immigranten wel niet zijn?

quote:
Waarom zet Europa hun grenzen open voor dit soort gasten?
En hoe zie je dit praktisch voor je? Aan elke vluchteling aan de poort vragen of ze de behoefte hebben om onze vrouwen te verkrachten?
  woensdag 20 januari 2016 @ 15:25:46 #237
436920 Tijdisgeld
Alles op zijn tijd
pi_159256046
Ik denk dat er voorlopig geen burgeroorlog is te verwachten, tenzij er opeens staatsgrepen gepleegd gaan worden. Voor zover het gaat om de Europese Unie schat ik de democratieën wel stabiel in, met uitzondering van Griekenland misschien. En buiten Europa Oekraïne, maar dat is vragen om een Russische invasie.
Nadia, this tea is excellent!
pi_159256321
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 15:25 schreef Tijdisgeld het volgende:
Ik denk dat er voorlopig geen burgeroorlog is te verwachten, tenzij er opeens staatsgrepen gepleegd gaan worden. Voor zover het gaat om de Europese Unie schat ik de democratieën wel stabiel in, met uitzondering van Griekenland misschien. En buiten Europa Oekraïne, maar dat is vragen om een Russische invasie.
Het is niet de vraag of maar meer de vraag wanneer het gaat gebeuren,

Wanneer vind de gewone burger het genoeg geweest.
  woensdag 20 januari 2016 @ 15:40:50 #239
436920 Tijdisgeld
Alles op zijn tijd
pi_159256601
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 15:33 schreef Ivo1986 het volgende:

[..]

Het is niet de vraag of maar meer de vraag wanneer het gaat gebeuren,

Wanneer vind de gewone burger het genoeg geweest.
Ik moet zeggen dat de maaginhoud van de gemiddelde Europese burger wel aardig is geëvolueerd tot een bastion resistent tegen de meest voorkomende politieke leugentjes en zelfs fraude en masse.

Lang leve de dagelijkse media, tevredenheid onder de burgerbevolking wordt gewoon gecreëerd. Het blijft mij om beelden van oorlog in exotische plaatsen (bijna altijd met slachtoffers) te vergelijken met incidenten in het Westen (vaak relatief "nette" foto's van de plaats des onheils)

Het Romeinse Brood en Spelen is volledig geautomatiseerd in de nu.nl's, cnn's en rtl's van vandaag de dag. Zolang het volk het pikt kan alles. De defensie en politiebudgetten kunnen weer een tandje lager, allé
Nadia, this tea is excellent!
pi_159256645
Nou, al die vrolijkheid en jolijt op het nieuws!
Conscience do cost.
pi_159256648
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 15:33 schreef Ivo1986 het volgende:

[..]

Het is niet de vraag of maar meer de vraag wanneer het gaat gebeuren,
Als je een marge van een paar eeuw aanneemt, heb je op zich wel een punt.

quote:
Wanneer vind de gewone burger het genoeg geweest.
Pas als de volgende zaken spelen, grote afname van de welvaart en beperking van basale vrijheden. Op het moment is dat niet aan de orde, al word er veel geklaagd.
  woensdag 20 januari 2016 @ 15:43:09 #242
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_159256678
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 13:37 schreef ems. het volgende:
Ik meen dat het nog vrij lastig is om groepsverkrachters te herkennen aan hun uiterlijk.
Niet voor controlaltdelete en consorten, die kunnen niet-blanken of niet-hetero's op kilometers spotten om er vervolgens op internet over te gaan walgen.
  woensdag 20 januari 2016 @ 15:44:26 #243
436920 Tijdisgeld
Alles op zijn tijd
pi_159256725
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 15:43 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Niet voor controlaltdelete en consorten, die kunnen niet-blanken of niet-hetero's op kilometers spotten om er vervolgens op internet over te gaan walgen.
Niet-blanken op kilometers kunnen spotten lijkt mij vrij logisch overigens :7
Nadia, this tea is excellent!
  woensdag 20 januari 2016 @ 16:49:30 #244
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_159258467
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.dailymail.co.u(...)d-spread-Europe.html

Taharrush gamea

Niks aan de hand, gewoon een cultuurverschilletje :{

[ Bericht 7% gewijzigd door Dance99Vv op 20-01-2016 16:54:58 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_159268430
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 13:26 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]

Zou het zover komen? We zijn goed op weg in elk geval, het verkrachtingsspel is inmiddels geïntroduceerd in Europa. Las van de week ergens dat een vrouw een boete kreeg in Duitsland voor mishandeling omdat ze zich verweerde tegen handtastelijke migranten. Waarom zet Europa hun grenzen open voor dit soort gasten?
Disgusting cartoon - bijna zo erg als de Hebdo 'cartoons'.
Ik heb geen probleem met multiculturialisme.
Hele gedoe is enorme overdreven sensationalisme van de usual populiste media bronnen die alle fake verhalen steunen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_159268715
In this clip, a veteran analyses the contents of the book praised by Angela Merkel - "Future Dialogues - Visions 2050". The book contains a chapter dealing with terms that will be extinct in the future. One example is "migration background". According to the Chancellor, it will no longer be needed in 2050, because Germans will be so "mixed" that every single person has a migration background.


:N
-
pi_159268730
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 16:49 schreef controlaltdelete het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.dailymail.co.u(...)d-spread-Europe.html

Taharrush gamea

Niks aan de hand, gewoon een cultuurverschilletje :{
Als 't gaat over 't perpetuatie van haat en wantrouw enz. - Daily Mail een van de ergste is.

Sickening moment two henchmen of ISIS executioner 'Jihadi Sid' giggled as they watched beheading video while eating meal in London restaurant

Read more: http://www.dailymail.co.u(...)t.html#ixzz3xp0QeA14

Jake Wallis Simons(author of a fictional holocaust story) vreselijk MSM propaganda verhaaaltjes voor de Daily Mail over de Bataclan 'aanval' heeft geschreven.
Lying stinking bastards zijn 't.

[ Bericht 8% gewijzigd door Tingo op 20-01-2016 22:31:24 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 20 januari 2016 @ 22:42:22 #248
436920 Tijdisgeld
Alles op zijn tijd
pi_159269335
Die jihadi's kunnen beter command & conquer generals spelen, want die burgeroorlog gaat toch niet gebeuren
Nadia, this tea is excellent!
  donderdag 21 januari 2016 @ 12:57:02 #249
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_159278700
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 22:21 schreef Tingo het volgende:

[..]

Als 't gaat over 't perpetuatie van haat en wantrouw enz. - Daily Mail een van de ergste is.

Sickening moment two henchmen of ISIS executioner 'Jihadi Sid' giggled as they watched beheading video while eating meal in London restaurant

Read more: http://www.dailymail.co.u(...)t.html#ixzz3xp0QeA14

Jake Wallis Simons(author of a fictional holocaust story) vreselijk MSM propaganda verhaaaltjes voor de Daily Mail over de Bataclan 'aanval' heeft geschreven.
Lying stinking bastards zijn 't.

Ja dat weet ik ook, Daily Fail is nog erger dan onze Televaag. Ik geloof best dat taharrush bestaat maar door de media wordt het ons goed onder de neus geschoven dat het naar Europa overwaait, de Daily Fail is natuurlijk één van de eerste die het inpepert. Ik vind het walgelijk allemaal wat er dan ook van waar is. Ergens kan ik me ook weer niet voorstellen dat er helemaal niets van waar is en daarom onze schouders maar moeten ophalen want propaganda.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 21 januari 2016 @ 13:00:06 #250
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_159278773
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2016 22:42 schreef Tijdisgeld het volgende:
Die jihadi's kunnen beter command & conquer generals spelen, want die burgeroorlog gaat toch niet gebeuren
Dat zei men in 1939 ook.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_159278865
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 13:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat zei men in 1939 ook.
Command & Conquer bestond toen nog niet.
Conscience do cost.
  donderdag 21 januari 2016 @ 13:04:51 #252
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_159278873
quote:
Nieuwe dieptepunten worden dagelijks behaald. Nu was één van de vele EU-presidenten (in dit geval één uit Polen) in het nieuws om te vertellen dat de EU-landen direct hun asielzoekers moeten gaan accepteren, anders valt Schengen (het open grenzen verdrag) uit elkaar… en wel binnen twee maanden. Hij deelde dit dreigement voor het Europese parlement.

Het is ergens een geruststellende gedachte dat de onzin nog maar twee maanden hoeft te duren, maar het is natuurlijk niets anders dan propaganda in lijn met die van Juncker, Timmermans en Rutte. Alle lidstaten moeten namelijk verplicht van Juncker elke migrant accepteren die zich aandient. Die ideeën en die migranten werden natuurlijk niet geaccepteerd. Dat gebeurt niet vrijwillig uiteraard, en de EU betreft geen vrijwillig samenwerkingsverband, dus toen kwamen de opgelegde migrantenquota’s.

Juncker zei onlangs letterlijk: “Geen enkel EU-land kan de deur gesloten houden.” Niemand mag zijn samenleving beschermen tegen bedreigingen van buitenaf. Je quota weigeren? Juncker zei: ‘Ik accepteer dit niet‘. En nu proberen de EU presidenten het dus met het dreigen met het einde van Schengen. Die grenzen moeten open, die migranten moeten geaccepteerd. Punt uit. Ondertussen doen we niets om de buitengrenzen te verstev

bron
Er moet en zal een oorlog komen, Liever gister dan vandaag.
Och och och. Wat is Europa toch een hyperfascisten bolwerk.

Kortom Juncker zegt letterlijk. De Europeesche vrouw die dient verkracht te worden.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 21 januari 2016 @ 13:06:03 #253
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_159278897
Link is bang dat Rechts Europa kapot maakt.
Terwijl Links het is die ervoor zorgt dat we een burgoorlog krijgen.
Omdat ze niet willen luisteren naar het volk.
pi_159279894
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 13:06 schreef KingRadler het volgende:
Link is bang dat Rechts Europa kapot maakt.
Terwijl Links het is die ervoor zorgt dat we een burgoorlog krijgen.
Omdat ze niet willen luisteren naar het volk.
Tuurlijk, gooi nog meer olie op het vuur. AfD mag niet meedoen met tv-debatten voor regioverkiezingen in Duitsland :')

Landtagswahlen: AfD darf nicht an TV-Duellen teilnehmen

update:
CDU kandidaat wil niet meedoen zolang de AfD en die Linke niet mee mogen doen

Landtagswahlen in Rheinland-Pfalz: Klöckner steigt aus TV-Runde der Spitzenkandidaten aus

[ Bericht 5% gewijzigd door karton2 op 21-01-2016 14:33:25 ]
pi_159281023
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 13:04 schreef Lambiekje het volgende:

Kortom Juncker zegt letterlijk. De Europeesche vrouw die dient verkracht te worden.
dus in jouw bekrompen wereldvisie zijn alle migranten verkrachters?
  donderdag 21 januari 2016 @ 16:43:27 #256
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_159284264
quote:
13s.gif Op donderdag 21 januari 2016 14:33 schreef Chewie het volgende:

[..]

dus in jouw bekrompen wereldvisie zijn alle migranten verkrachters?
nee de elite wil dat er chaos komt. En door massas gasten te laten komen. En te verbieden om terug te keren. zij er altijd rotte appels. En uiteraard IS-sleeper-cells.

OORLOG. Dat is wat Juncker , lachbekse ruggegraatloze josti Rutte en Adolfina Merkel willen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_159287380
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 13:04 schreef ems. het volgende:

[..]

Command & Conquer bestond toen nog niet.
Command & Conquer zat trouwens ook een aardig staaltje 'predictive programming' in, waarin een bomaanslag te zien wat op het World Trade Center:

[ Bericht 26% gewijzigd door Dance99Vv op 22-01-2016 22:31:06 ]
-
  donderdag 21 januari 2016 @ 21:49:47 #258
436920 Tijdisgeld
Alles op zijn tijd
pi_159292960
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 13:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat zei men in 1939 ook.
Precies, en nu past men wel op om zich achter extreem-rechtse partijen (of hoe dan ook iedere radicale partij) te scharen, want Hitler, Stalin, Mao en Mussolini liggen nog vers in het geheugen. Om nog maar te zwijgen over de potentiële schade die "de bom" aan kan richten.

Burgers vrezen oorlog. Vooral een herhaling van de Tweede Wereldoorlog.
Nadia, this tea is excellent!
  donderdag 21 januari 2016 @ 21:55:59 #259
436920 Tijdisgeld
Alles op zijn tijd
pi_159293243
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 19:00 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Command & Conquer zat trouwens ook een aardig staaltje 'predictive programming' in, waarin een bomaanslag te zien wat op het World Trade Center:


Dat blijft mij ook verbazen. Zeker is dat Joe Kucan behoorlijk visionair bezig was met dit spel. (Al is er van een Global Defense Initiative nooit wat terecht gekomen, laat staan een tegengewicht in de vorm van een Brotherhood of NOD).

[ Bericht 20% gewijzigd door Dance99Vv op 22-01-2016 22:32:04 ]
Nadia, this tea is excellent!
pi_159294877
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 12:57 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja dat weet ik ook, Daily Fail is nog erger dan onze Televaag. Ik geloof best dat taharrush bestaat maar door de media wordt het ons goed onder de neus geschoven dat het naar Europa overwaait, de Daily Fail is natuurlijk één van de eerste die het inpepert. Ik vind het walgelijk allemaal wat er dan ook van waar is. Ergens kan ik me ook weer niet voorstellen dat er helemaal niets van waar is en daarom onze schouders maar moeten ophalen want propaganda.
Misschien als ze de vluchtelingen in kampen bij Nederlandse grenzen zetten en laten ze hun eigen gemeenschappen opbouwen, maar ze moeten andere vluchtelingen controleren en niet binnen laten....ook 'n soort 'job creation scheme'. :)
Er zijn toch al die enorme buitenlandse corporaties die geen belasting moeten betalen....misschien 'n nieuwe 'protecting company interest' tax en dat kan de vluchtelingen kampen subsideren.
En in die kampen moeten de bewoners 'n RFID chip nemen en nieuwe medicijnen innemen voor big farma onderzoek enz. Krijgen ze allemaal Nederlandse paspoorten en 1000euro p.m. ervoor.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tingo op 21-01-2016 22:49:04 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 21 januari 2016 @ 23:23:34 #261
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_159296148
quote:
Tuurlijk, gooi nog meer olie op het vuur. AfD mag niet meedoen met tv-debatten voor regioverkiezingen in Duitsland :')
eens
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  donderdag 21 januari 2016 @ 23:54:04 #262
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_159296725
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 21:49 schreef Tijdisgeld het volgende:

[..]

Precies, en nu past men wel op om zich achter extreem-rechtse partijen (of hoe dan ook iedere radicale partij) te scharen, want Hitler, Stalin, Mao en Mussolini liggen nog vers in het geheugen. Om nog maar te zwijgen over de potentiële schade die "de bom" aan kan richten.

Burgers vrezen oorlog. Vooral een herhaling van de Tweede Wereldoorlog.
Wat mij altijd opvalt is dat men dus tegen extreem rechtse partijen ageert terwijl het rijtje dat je opnoemd socialisten waren ofwel links.
Links extremisme wordt nauwelijks aangepakt.
There is only one religion
  vrijdag 22 januari 2016 @ 00:16:26 #263
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_159297154
als jij mod blijft !

........nee ben heel erg blij hoor :)
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  vrijdag 22 januari 2016 @ 08:39:44 #264
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_159299681
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 23:54 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Wat mij altijd opvalt is dat men dus tegen extreem rechtse partijen ageert terwijl het rijtje dat je opnoemd socialisten waren ofwel links.
Links extremisme wordt nauwelijks aangepakt.
dat zijn dan ook de echte slechterikken. Zoals hitler was ook een Linkse.

Linkse politici zijn asociale linkmiechels
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 09:56:39 #265
436920 Tijdisgeld
Alles op zijn tijd
pi_159300535
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 08:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

dat zijn dan ook de echte slechterikken. Zoals hitler was ook een Linkse.

Linkse politici zijn asociale linkmiechels
Hitler was vooral link
Nadia, this tea is excellent!
  vrijdag 22 januari 2016 @ 10:02:23 #266
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159300605
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 19:00 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Command & Conquer zat trouwens ook een aardig staaltje 'predictive programming' in, waarin een bomaanslag te zien wat op het World Trade Center:


Het Graham Trade Center, waar een bommetje op een bovenverdieping afgaat, in een spel, met een fictief verhaal, zien als predictive programming?

Ja, dan ben je het wel heel ver aan het zoeken.

[ Bericht 20% gewijzigd door Dance99Vv op 22-01-2016 22:34:05 ]
  vrijdag 22 januari 2016 @ 10:19:28 #267
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159300836
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2016 19:00 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Command & Conquer zat trouwens ook een aardig staaltje 'predictive programming' in, waarin een bomaanslag te zien wat op het World Trade Center:

Grand/grain/graham trade center in Wenen ;)
ook allemaal WTC explosies ;)

appels met peren vergelijken ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_159312793
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 10:19 schreef theguyver het volgende:

[..]

Grand/grain/graham trade center in Wenen ;)
ook allemaal WTC explosies ;)

appels met peren vergelijken ;)
Snap niet dat als je het NWO gebeuren wel allemaal redelijk in de gaten hebt, dat je dan blijft volhouden dat 911 geen doorgestoken kaart was.



Letterlijk doorgestoken kaart dus, gezien de "Illuminati playing cards" welke begin jaren 90 uitkwamen en ook exact de aanslagen voorspelden...
-
  vrijdag 22 januari 2016 @ 20:27:54 #269
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159313267
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 20:08 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Snap niet dat als je het NWO gebeuren wel allemaal redelijk in de gaten hebt, dat je dan blijft volhouden dat 911 geen doorgestoken kaart was.

[ afbeelding ]

Letterlijk doorgestoken kaart dus, gezien de "Illuminati playing cards" welke begin jaren 90 uitkwamen en ook exact de aanslagen voorspelden...
300 kaarten, die aankondigen WAT er zou kunnen gebeuren.
Op zich vind ik die als enige iets bijzonders hebben.

Maaaaaaaaaaaaaaaaar let op Het pentagon staat bekend als het hart van de CIA en leger van de VS dus als je een kaart maakt is het niet zo heel erg vreemd dat men die bombardeert.
Het WTC in New York staat bekend als het hart van financieel amerika dat en wall street
is daar een kaart van ... Jup ook van wall street is er een kaart


het kaart spelletje is immers afgeleid van elite en complotten etc..
Anders had het kaarten spel wel anders geheten.

deze vind ik zelf erg goed :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 22 januari 2016 @ 20:29:41 #270
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159313328
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 20:27 schreef theguyver het volgende:

deze vind ik zelf erg goed :D
[ afbeelding ]
LOL
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159313460
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 20:27 schreef theguyver het volgende:

[..]

300 kaarten, die aankondigen WAT er zou kunnen gebeuren.
Op zich vind ik die als enige iets bijzonders hebben.

Maaaaaaaaaaaaaaaaar let op Het pentagon staat bekend als het hart van de CIA en leger van de VS dus als je een kaart maakt is het niet zo heel erg vreemd dat men die bombardeert.
Het WTC in New York staat bekend als het hart van financieel amerika dat en wall street
is daar een kaart van ... Jup ook van wall street is er een kaart
[ afbeelding ]

het kaart spelletje is immers afgeleid van elite en complotten etc..
Anders had het kaarten spel wel anders geheten.

deze vind ik zelf erg goed :D
[ afbeelding ]
Weet je hoeveel van die kaarten ondertussen zijn uitgekomen..?

Was eigenlijk van plan om er een topic over aan te maken, maar gaat nogal een karwei worden gezien de OP die dat met zich mee gaat brengen.

En LOL vwb de Nazi-kaart... want die trekken jullie maar al te graag he, om de discussies neer te zagen? ;)

[ Bericht 7% gewijzigd door Dance99Vv op 22-01-2016 22:35:54 ]
-
  vrijdag 22 januari 2016 @ 20:38:35 #272
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159313591
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 20:33 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Weet je hoeveel van die kaarten ondertussen zijn uitgekomen..?

Was eigenlijk van plan om er een topic over aan te maken, maar gaat nogal een karwei worden gezien de OP die dat met zich mee gaat brengen.

En LOL vwb de Nazi-kaart... want die trekken jullie maar al te graag he, om de discussies neer te zagen? ;)


+- 300 eh jij kwam met die kaarten aankaken!

Spel is beetje te vergelijken met Magic the gathering ;)

En het is niet de eerste keer dat die kaarten getrokken worden.
BNW / Illuminati kaartspel voorspelt toekomst?

[ Bericht 10% gewijzigd door Dance99Vv op 22-01-2016 22:36:21 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_159313681
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 20:38 schreef theguyver het volgende:

[..]

+- 300 eh jij kwam met die kaarten aankaken!

Spel is beetje te vergelijken met Magic the gathering ;)

En het is niet de eerste keer dat die kaarten getrokken worden.
BNW / Illuminati kaartspel voorspelt toekomst?
Hmja... uiteraard zal daar hier in BNW wel eerder een topic over aangemaakt zijn ja, maar ondertussen zijn er weer een HOOP kaarten bijgekomen die eea weer voorspeld hebben. O.a. de opkomst van Donald Trump staat er ook weer in. Heel apart allemaal.

Ben zelf nooit zo van Magic the gathering geweest. Heb wel ff Hearthstone gespeeld ;)
(afgeleid van World of Warcraft... :Y )
-
  vrijdag 22 januari 2016 @ 20:47:37 #274
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159313876
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 20:41 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Hmja... uiteraard zal daar hier in BNW wel eerder een topic over aangemaakt zijn ja, maar ondertussen zijn er weer een HOOP kaarten bijgekomen die eea weer voorspeld hebben. O.a. de opkomst van Donald Trump staat er ook weer in. Heel apart allemaal.

Ben zelf nooit zo van Magic the gathering geweest. Heb wel ff Hearthstone gespeeld ;)
(afgeleid van World of Warcraft... :Y )
Niet voorspeld, eerder gewoon makkelijk vooruitziende blik.
Since the 1988 presidential election, Trump has been considered a potential candidate for President in nearly every election.

Tja niet vreemd om van die rare kwast een kaart te maken.
Simpel met een simpele voorziende blik, zal er nu ook allang een North Korea kaart zijn, een kaart zijn, een zelfmoord terrorist kaart, planeet x etc etc..
Al je gewoon maar een beetje inzicht hebt op waar complotten over zijn, dan kan je ver van te voren al kaarten maken.
Niet zo heel moeilijk, zeker nu er internet is,
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 22 januari 2016 @ 20:52:43 #275
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159314058
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 20:52 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dus ook omtrent 911 hadden ze ook al goed voorzien wou je zeggen? :D :)
Want het was een terrorist nuke die 1 van de gebouwen trof?
pi_159314111
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 20:52 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Want het was een terrorist nuke die 1 van de gebouwen trof?
Zo heet de kaart... maar je ziet exact de aanslagen van 911 afgebeeld op die kaarten. Sterker nog, je ziet exact de plek van impact op de WTC toren op de kaart. Nog sterker, in talloze films en t.v. programma's werd al gehint naar de aanslagen van 911...

"Predictive programming" heet dat.
-
  vrijdag 22 januari 2016 @ 20:55:49 #277
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_159314150
-edit 9/11 topic is een deurtje verder

[ Bericht 94% gewijzigd door Dance99Vv op 22-01-2016 22:40:30 ]
  vrijdag 22 januari 2016 @ 20:58:05 #278
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159314238
-edit -dit topic heeft europa als onderwerp

[ Bericht 95% gewijzigd door Dance99Vv op 22-01-2016 22:42:22 ]
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_159314569
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 20:54 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Zo heet de kaart... maar je ziet exact de aanslagen van 911 afgebeeld op die kaarten. Sterker nog, je ziet exact de plek van impact op de WTC toren op de kaart. Nog sterker, in talloze films en t.v. programma's werd al gehint naar de aanslagen van 911...

"Predictive programming" heet dat.
Nou, dan kunnen we dus concluderen dat "Predictive programming" helemaal geen reet voorstelt of invloed heeft behalve op het goedgelovige internetpubliek die er alles aan doen om het onder de aandacht te brengen want redenen.
Conscience do cost.
pi_159314971
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 21:08 schreef ems. het volgende:

[..]

Nou, dan kunnen we dus concluderen dat "Predictive programming" helemaal geen reet voorstelt of invloed heeft behalve op het goedgelovige internetpubliek die er alles aan doen om het onder de aandacht te brengen want redenen.
Predictive Programming in Movies

Predictive programming is a subtle form of psychological conditioning provided by the media to acquaint the public with planned societal changes to be implemented by our leaders. If and when these changes are put through, the public will already be familiarized with them and will accept them as 'natural progressions', as Alan Watt calls it; thus lessening any possible public resistance and commotion.

http://predictiveprogramminginmovies.blogspot.nl/
-
pi_159315013
Ja. Leuk dat ze dat zeggen. Ik kan ook een blog met een mening maken.

Wel handig voor als er zombies komen dus. Daar ben ik dan alvast klaar voor.
Conscience do cost.
  vrijdag 22 januari 2016 @ 22:47:49 #282
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_159318006
Graag wel ontopic blijven, dank u

Stevenen we af op een burgeroorlog in Europa
There is only one religion
  vrijdag 22 januari 2016 @ 23:14:52 #283
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_159318900
quote:
4s.gif Op vrijdag 22 januari 2016 22:47 schreef Dance99Vv het volgende:
Graag wel ontopic blijven, dank u

Stevenen we af op een burgeroorlog in Europa
Vast wel een keer :6
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 23 januari 2016 @ 10:57:03 #284
448296 BaardHagrid
Waar de zon nimmer schijnt
pi_159324608
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:01 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Dus terug naar de basis, de tijd van voor het christendom, de talmud en de koran.

Zarathustra _O_
Zarathustra staat zover boven enige religie, dat het bespottelijk is om het te betrekken op welk soort geloof dan ook.
Waar gaat het toch heen met de wereld....
  zaterdag 23 januari 2016 @ 13:20:33 #285
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_159326726
IS zegt dat het Spanje zal heroveren tegen 2020 en kondigt aanslagen tegen toeristen aan.
Het grote probleem is dat de radicale bevolking zich tegen de Spaanse bevolking opzet.
De dag dat IS Spanje binnen valt. Zal IS aanhangers van binnen Spanje aanslagen plegen. Dus een Burgeroorlog.

1400 jaar geschiedenis herhaalt zich door IS

quote:
In een nieuwe video kondigt Islamitische Staat een offensief van aanslagen aan tegen Spanje. En het herhaalde z’n ambitie om Spanje tegen 2020 in te lijven in het kalifaat. “De verloren gelopen dochter zal terugkeren bij haar vader”: zo spreekt Islamitische Staat over Al Andalus, zoals het Spanje noemt.
Bron: http://www.msn.com/nl-nl/(...)AzIO?ocid=spartandhp
  zaterdag 23 januari 2016 @ 13:43:44 #286
436920 Tijdisgeld
Alles op zijn tijd
pi_159327142
Hoezo burgeroorlog dan, wie tegen wie? Als IS Europa binnenvalt is dat toch geen burgeroolog
Nadia, this tea is excellent!
pi_159328045
IS zegt zoveel :P Ondertussen komen ze niet verder dan wat aanslagen.
Conscience do cost.
pi_159372429
waarom kunnen we niet gewoon in vrede samenleven :'( :'( :'(
  dinsdag 26 januari 2016 @ 16:54:20 #291
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_159411575
Nederlandse agenten mogen met mitrailleurs op straat patrouilleren

http://www.nu.nl/binnenla(...)t-patrouilleren.html
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 26 januari 2016 @ 17:10:17 #292
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_159411958
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 16:54 schreef Summers het volgende:
Nederlandse agenten mogen met mitrailleurs op straat patrouilleren

http://www.nu.nl/binnenla(...)t-patrouilleren.html
Rustig introduceren aan het volk. Zodat we daar langzaam aan kunnen wennen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_159412091
Ze zouden het eigenlijk allemaal onrustig moeten introduceren.
Conscience do cost.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 17:29:34 #294
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_159412429
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:16 schreef ems. het volgende:
Ze zouden het eigenlijk allemaal onrustig moeten introduceren.
Dus je zegt. Verkrachtingsfeesten. Aanslag op koningskinderen. Gezichtbewerking van misselijkmakkende blotebillengezichten van Mark en Diederik.

En om dat verkomen hebben we een oplossing beste burger. Oom agent met een veterstrikdiploma mag zijn triggerhappy-vinger aan de mitrallieur over straat.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_159412472
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:29 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dus je zegt. Verkrachtingsfeesten. Aanslag op koningskinderen. Gezichtbewerking van misselijkmakkende blotebillengezichten van Mark en Diederik.
Ja, dat is echt exact wat ik bedoel.
quote:
En om dat verkomen hebben we een oplossing beste burger. Oom agent met een veterstrikdiploma mag zijn triggerhappy-vinger aan de mitrallieur over straat.
Nee, dat mag niet.
Conscience do cost.
  dinsdag 26 januari 2016 @ 17:45:44 #296
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_159412907
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:10 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Rustig introduceren aan het volk. Zodat we daar langzaam aan kunnen wennen.
Ja we weren al ingesloten door landen met mitrailleurs op straat , fijn toch voor de kinderen dat agressief straatbeeld :'(
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 26 januari 2016 @ 17:49:20 #297
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159413037
Een groep van 450 man, waarvan er 300 al geruime tijd met mitrailleur mogen lopen.

Trillen op je benen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 26 januari 2016 @ 17:52:34 #298
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_159413124
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:49 schreef Copycat het volgende:
Een groep van 450 man, waarvan er 300 al geruime tijd met mitrailleur mogen lopen.

Trillen op je benen.
prima toch , de kinderen in het midden oosten en elders moeten ook zo opgroeien dus waarom wij ook niet , krijgen we net zo'n veilige vredige wereld als iedereen _O_ .
Misschien worden westerlingen dan wat realistischer ipv alles goedpraten .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 26 januari 2016 @ 17:53:33 #299
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159413151
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:52 schreef Summers het volgende:

prima toch , de kinderen in het midden oosten en elders moeten ook zo opgroeien dus waarom wij ook niet , krijgen we net zo'n veilige vredige wereld als iedereen _O_
:')
Een speciale eenheid van in totaal 450 man.
Maar maak er vooral een angstverhaaltje van.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 26 januari 2016 @ 17:56:41 #300
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_159413233
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:53 schreef Copycat het volgende:

[..]

:')
Een speciale eenheid van in totaal 450 man.
Maar maak er vooral een angstverhaaltje van.
Elk land zal eerst met een pamper verhaal komen , daar trappen we toch niet meer in , niks word nog in ons voordeel gedaan of voor onze veiligheid .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 26 januari 2016 @ 17:57:27 #301
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_159413250
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:56 schreef Summers het volgende:

Elk land zal eerst met een pamper verhaal komen , daar trappen we toch niet meer in , niks word nog in ons voordeel gedaan of voor onze veiligheid .
Nee, het is allemaal hel en verdoemenis. Weest bang!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')