abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158892175
MUSLIM REFUGEES CHANT “ALLAHU AKBAR,” “F**K YOU,” ATTACK CITIZENS, THROW FECES
The footage that TV networks don't broadcast

RELATED: Video: ‘Refugees’ Throw Rocks at Hungarians, Shout “F**k You!”

Muslim “refugees” in Budapest chanted “Allahu Akbar” and “f**k you” while others in Italy attacked an old lady and threw feces at bystanders as Germany announced that it would be prepared to take 500,000 asylum seekers every year.

Although mainstream media coverage of the migrant crisis has focused on happy families and children, footage not broadcast by TV networks shows a different side to some of those crossing into Europe.

A video shot just outside Budapest’s Keleti railway station shows Muslim migrants chanting “Allahu Akbar” and “f**k you” as they engage in running battles with police.

Another clip of Muslims on a train in France shows a man screaming out slogans before all the passengers chant “Allahu Akbar” in unison.
Meanwhile, an eyewitness at the Italy-Austrian border relates how she saw an elderly Italian woman grabbed by her hair and pulled from her car by a group of “aggressive young men” who wanted to steal the car to get to Germany, while others threw excrement at bystanders.

“Half an hour ago on the border between Italy and Austria i saw a huge crowd of immigrants. With all solidarity to people in difficult circumstances I have to say that what I saw arouses horror. This huge mass of people – sorry – but it’s an absolute wilderness … Vulgar, throwing bottles, shouting “We want Germany”. So what, Germany is now a paradise?”

“I saw an elderly Italian woman in a car that was surrounded by the immigrants. They pulled her by the hair out of the car and wanted to use it to go to Germany. They tried to topple the bus I was in. They threw feces at us, banging on the door for the driver to open it, spat on the glass. My question is- for what purpose? How do they want to assimilate in Germany? For a moment, i felt like in a warzone. I really feel sorry for these people, but if they would reach Poland – I do not think they would receive any understanding from us.”
Footage taken at a migrant camp near Milan shows refugees rioting over “poor living conditions”.

Another compilation video shows African migrants and others tearing down traffic lights, attacking shops and beating people up.

The wave of migrants crossing into Europe shows little sign of abating, with Germany announcing that it would be willing to take 500,000 “asylum seekers” every single year in addition to the 800,000 expected to arrive before the end of this year.

As we document in the video below, many of the so-called “refugees” are actually economic migrants who are fleeing to a higher standard of living, and not from war or ISIS persecution.

“If Europe does not seal its borders, what is to stop the Islamic world and Third World from coming and repopulating the continent with their own kind, as the shrinking native populations of Europe die out?” writes Pat Buchanan in his new column.

GERMAN SCHOOLS ORDER GIRLS NOT TO WEAR SHORT SKIRTS TO AVOID OFFENDING MUSLIM MIGRANTS
Parents warned revealing clothes could lead to "attacks"

Schools in Germany are ordering teenage girls not to wear mini-skirts or shorts so as to prevent attacks from Muslim migrants who may be offended by such attire.

A school located in Pocking, Bavaria sent a letter to parents advising them of new “security measures” after a migrant shelter was opened at the school’s nearby gym.

Parents were warned that their children should not wear revealing clothes for fear of “misunderstandings” that could lead to “attacks” by the migrants.

Children were also told that “derogatory or racial remarks” would not be tolerated. Some parents were incensed by the letter but principal Martin Thalhammer said the measures were necessary to protect the children.

The letter was actually sent out at the end of June, although it is drawing fresh attention in light of Germany’s plan to accept 800,000 new migrants before the end of the year and 500,000 a year for the foreseeable future.

I was also contacted by another German who told me that a school in the area his family lived is telling girls not to wear shorts – even in hot weather – to prevent sexual assaults by migrants.

@PrisonPlanet And in my families part of Germany they told the girls not to wear shorts for the same reason and it was almost 40 C outside!

— John H. (@Hondolaw) September 8, 2015
A 7-year-old girl was raped by a north African migrant in a German park this week, a story that has received little media attention.

Since nearby Sweden opened its doors to mass immigration, the country has become the rape capital of the west, with cases skyrocketing by 1400%. Around 77.6% of the rapists are identified as “foreigners”.

As we have previously documented, Muslim rape culture is a major problem in Scandinavia but its critics have been labeled racist and Islamophobic.

The United Kingdom, which is also set to accept a further 20,000 refugees, has also seen numerous cases of Muslim rape gangs, including a sex trafficking ring in Rotherham that was covered up by local councilors and the police over fears that identifying the culprits – almost all of whom were Pakistani men – would be seen as politically incorrect.

ISIS smuggler: “We already have 4000 fighters smuggled into Europe”
http://www.foxcrawl.com/2(...)sthash.TQx5Yahg.dpuf

Dit kan toch niet goed gaan ?
There is only one religion
pi_158892181
Tja, met dit slappe beleid van Den Haag en Brussel blijven er gelukzoekersstroom moslims binnenkomen.

Echt een verrijking hoor, al die kansenparels :')
pi_158892188
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:13 schreef Calcio het volgende:
Tja, met dit slappe beleid van Den Haag en Brussel blijven er gelukzoekersstroom moslims binnenkomen.

Echt een verrijking hoor, al die kansenparels :')
Nee die Nederlanders met een uitkering die roepen eigen volk eerst is een verrijking :') Zitten vast mensen tussen die we liever kwijt dan rijk zijn. Maar zeker niet iedereen.
my ambition is handicapped by my laziness
pi_158892195
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:17 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Nee die Nederlanders met een uitkering die roepen eigen volk eerst is een verrijking :') Zitten vast mensen tussen die we liever kwijt dan rijk zijn. Maar zeker niet iedereen.
Ik heb toch liever 100 man met een uitkering dan 1 moslim die neukt als konijnen.

En net zo duur is al 10 man met een uitkering
Ik zwaai naar dieren.
pi_158892196
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:17 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Waarom zou je nog meer uitkeringstrekkers willen importeren als we al genoeg mensen hebben die misbruik maken van onze verzorgingsstaat. Die logica ontgaat me even.
pi_158892207
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:19 schreef Calcio het volgende:

[..]

Waarom zou je nog meer uitkeringstrekkers willen importeren als we al genoeg mensen hebben die misbruik maken van onze verzorgingsstaat. Die logica ontgaat me even.
leer ze de taal en laat ze werken dan trekken ze geen uitkering.
pi_158892211
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:19 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ik heb toch liever 100 man met een uitkering dan 1 moslim die neukt als konijnen.

En net zo duur is al 10 man met een uitkering
Nou ik niet.
pi_158892216
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:22 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Zijn er laaggeschoolde banen dan? Bovendien moet het van hun kan komen, als ze eens stoppen met vrouwen verkrachten en elkaar de hersens inslaan in AZC's komen we al een heel eind
pi_158892223
Deze reactie komt van elsevier, ik weet dat duitsland een nieuw beleid heeft inzake moslim gerelateerd nieuws, een deal tussen merkel en zuckerberg.
Weet niet of dit waar is maar zeer bedenkelijk is het wel.

Waarom het nu pas naar buiten komt? Omdat politie en politici dachten dat ze er wel mee weg konden komen. Filmpjes van de gebeurtenissen werden van Youtube gehaald en van Facebook gehaald. Nu het zo grootschalig bleek komen ze er pas mee naar buiten.
pi_158892225
quote:

[..]

Nou ik niet.
Jij ziet liever nog een paar moskeeën erbij in Nederland?
Ik zwaai naar dieren.
pi_158892229
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:23 schreef Calcio het volgende:

[..]

Zijn er laaggeschoolde banen dan? Bovendien moet het van hun kan komen, als ze eens stoppen met vrouwen verkrachten en elkaar de hersens inslaan in AZC's komen we al een heel eind
Nederlanders verkrachten ook vrouwen. Je kan niet iederen allemaal over een kam scheren. Personen die het doen moet je aanpakken. En ben ook van mening dat we niet iedereen hier kunnen opvangen. Echter, de mensen die vluchten uit een oorlogs situatie, die moet je opvangen.
pi_158892230
quote:

[..]

Ja dat zien we nu in ook gebeuren pakt super uit :') allemaal aan het werk
Ik zwaai naar dieren.
pi_158892232
Dit probeerde men ook stil te houden en te downplayen

Had U al gehoord over de 5 daagse rassenrellen op Corsica , na kerstmis ?
pi_158892234
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:27 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dit :')
Echt een verrijking zeg
pi_158892241
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:26 schreef Geerd het volgende:

[..]

Jij ziet liever nog een paar moskeeën erbij in Nederland?
Ik heb zowiezo niks met geloof, dus kerken of moskees hoeven van mij beide niet. Maar zolang ik er geen last van heb kan ik er ook niet echt mee zitten.
pi_158892242
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:27 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Nederlanders verkrachten ook vrouwen. Je kan niet iederen allemaal over een kam scheren. Personen die het doen moet je aanpakken. En ben ook van mening dat we niet iedereen hier kunnen opvangen. Echter, de mensen die vluchten uit een oorlogs situatie, die moet je opvangen.
Hoezo moet iemand uit Syrië 8 veilige landen doorreizen om dan in Nederland uit te komen? Dan had allang 7 landen eerder gekund, niks vluchtelingen dus.
pi_158892254
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:28 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Ik heb zowiezo niks met geloof, dus kerken of moskees hoeven van mij beide niet. Maar zolang ik er geen last van heb kan ik er ook niet echt mee zitten.
Nee precies zolang jij der maar geen last van hebt !! Beetje wegkijken en maar binnen laten stromen godver :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_158892258
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:27 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ja dat is het beleid van onze regering die dat laat afweten, want zo ver ik heb gezien (vrijwilliger bij een azc in rotterdam) wil het meerder deel van de mensen die daar zitten de taal leren. Zijn er genoeg die hebben gestudeerd of een goede baan hadden in Syrie die hier hun leven weer willen oppakken.
pi_158892267
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:31 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

(vrijwilliger bij een azc in rotterdam).
:')
pi_158892277
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:28 schreef Calcio het volgende:

[..]

Hoezo moet iemand uit Syrië 8 veilige landen doorreizen om dan in Nederland uit te komen? Dan had allang 7 landen eerder gekund, niks vluchtelingen dus.
Ben je bekend met de vluchtelingen kampen in Jordanie en Turkijke? Die zitten namelijk overvol. Ze worden als beesten behandeld en leven daar in verschrikkelijke omstandigheden. Ze mogen niet werken of de taal leren. Ik ben ook voor opvangen in hun eigen regio, maar mensen die denken dat ze daar even kunnen wachten tot het in hun eigen land weer rustig en oke is en terug kunnen keren denken verkeerd. Syrie is een grote puinhoop en teken op verbetering is ver te zoeken. Vind je het gek dat die mensen een land zoeken om hun leven weer op te pakken.
pi_158892286
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:36 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Ben je bekend met de vluchtelingen kampen in Jordanie en Turkijke? Die zitten namelijk overvol. Ze worden als beesten behandeld en leven daar in verschrikkelijke omstandigheden. Ze mogen niet werken of de taal leren. Ik ben ook voor opvangen in hun eigen regio, maar mensen die denken dat ze daar even kunnen wachten tot het in hun eigen land weer rustig en oke is en terug kunnen keren denken verkeerd. Syrie is een grote puinhoop en teken op verbetering is ver te zoeken. Vind je het gek dat die mensen een land zoeken om hun leven weer op te pakken.
Ja, ik weet hoe kampen er in dje landen uitzien en ik heb het ook niet specifiek daarover. Maar in Griekenland, Hongarije, Oostenrijk, Kroatië, Servië, Duitsland, Tsjechië enzovoorts kunnen ze ook gewoon asiel aanvragen waar de omstandigheden gewoon goed zijn. Dat hoeft echt niet in Nederland.
pi_158892287
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:30 schreef Geerd het volgende:

[..]

Nee precies zolang jij der maar geen last van hebt !! Beetje wegkijken en maar binnen laten stromen godver :')
Het westen heeft zich lopen bemoeien in landen waar ze zich helemaal niet mee moeten bemoeien. En nu janken dat ze hierheen komen. Ik kijk niet weg. Dit vluchtenlingen probleem zat er al lang aan te komen en we hebben er niks mee gedaan.
pi_158892311
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:38 schreef Calcio het volgende:

[..]

Ja, ik weet hoe kampen er in dje landen uitzien en ik heb het ook niet specifiek daarover. Maar in Griekenland, Hongarije, Oostenrijk, Kroatië, Servië, Duitsland, Tsjechië enzovoorts kunnen ze ook gewoon asiel aanvragen waar de omstandigheden gewoon goed zijn. Dat hoeft echt niet in Nederland.
Niet iedereen vraagt asiel aan in nederland. Een klein deel. Duitsland neemt een veel groter deel op.
pi_158892312
Waar stond dat tentenkamp ook al weet met airco en al ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_158892325
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:42 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Niet iedereen vraagt asiel aan in nederland. Een klein deel. Duitsland neemt een veel groter deel op.
pi_158892330
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:42 schreef Geerd het volgende:
SA
pi_158892333
Dat slechts 1/3 vd vluchtelingen een baan heeft wil niet zeggen dat 2/3 werkloos is. Van de autochtonen werkt ook 1/4 niet. Bovendien heeft na 15 jaar gemiddeld 55% werk

http://www.wrr.nl/fileadm(...)liezen_DEF_-_WEB.pdf
pi_158892336
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:45 schreef Calcio het volgende:

[..]

Ja wat?
pi_158892338
Mag ik eraan herrinneren dat we hier de mogelijkheid en kansen op een burgeroorlog bespreken.
pi_158892339
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:46 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Ja wat?
Je verkondigt onzin en dat weer je heel goed.
pi_158892340
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:46 schreef SlugGuts het volgende:
Dat slechts 1/3 vd vluchtelingen een baan heeft wil niet zeggen dat 2/3 werkloos is. Van de autochtonen werkt ook 1/4 niet. Bovendien heeft na 15 jaar gemiddeld 55% werk

http://www.wrr.nl/fileadm(...)liezen_DEF_-_WEB.pdf
Waarom haal je steeds autochtonen erbij? Wat hebben die met asielzoekers te maken?
pi_158892342
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:47 schreef Dance99Vv het volgende:
Mag ik eraan herrinneren dat we hier de mogelijkheid en kansen op een burgeroorlog bespreken.
Overhersen door angst maar niet praten over feiten?
pi_158892343
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:47 schreef Dance99Vv het volgende:
inderdaad, sorry
pi_158892344
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:47 schreef Calcio het volgende:

[..]

Je verkondigt onzin en dat weer je heel goed.
Omdat ik een andere mening heb is het nog geen onzin.
pi_158892345
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:48 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Overhersen door angst maar niet praten over tieten?
nee hij heeft gelijk, dit soort discussies horen eerder in linkse wegkijktopics in NWS terecht
pi_158892351
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:49 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Omdat ik een andere mening heb is het nog geen onzin.
Nee je haald de autochtonen erbij en dat mag , de angst bestaat dat er op een gegeven moment tegenacties komen(die in duitsland al gebeuren)
pi_158892357
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:49 schreef Calcio het volgende:

[..]

nee hij heeft gelijk, dit soort discussies horen eerder in linkse wegkijktopics in NWS terecht
Daar ben ik het ook mee eens. dank voor je inzicht.
pi_158892359
pi_158892364
quote:
Ach wilders , Jan maat waarschuwde jaren geleden al.
pi_158892367
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:50 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Nee je haald de autochtonen erbij en dat mag , de angst bestaat dat er op een gegeven moment tegenacties komen(die in duitsland al gebeuren)
En dan is er gelijk een burgeroorlog? Doe even normaal. Dit is paniek en angstzaaien. Er zijn genoeg burgers die hier wel een nuance kunnen aanbrengen en het niet zo zwart wit zien. Mij neerzetten als een "linkse wegkijker" is een beetje makkelijk. Graag met inhoud en feiten reageren alsjeblieft.
pi_158892370
Misschien moeten we wat minder hard framen in een land waar de helft van de vrouwen ooit een vorm van seksueel misbruik meegemaakt heeft.
pi_158892373
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:58 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

En dan is er gelijk een burgeroorlog? Doe even normaal. Dit is paniek en angstzaaien. Er zijn genoeg burgers die hier wel een nuance kunnen aanbrengen en het niet zo zwart wit zien. Mij neerzetten als een "linkse wegkijker" is een beetje makkelijk. Graag met inhoud en feiten reageren alsjeblieft.
En dan zelf hier een dom propaganda linkje neerpleuren zonder enige onderbouwing :')

Het is goed met je. :W
pi_158892376
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:59 schreef SlugGuts het volgende:
Misschien moeten we wat minder hard framen in een land waar de helft van de vrouwen ooit een vorm van seksueel misbruik meegemaakt heeft.
En die kant gaan we zo langzamerhand ook weer op zo.
pi_158892379
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:59 schreef Calcio het volgende:

[..]

En dan zelf hier een dom propaganda linkje neerpleuren zonder enige onderbouwing :')

Het is goed met je. :W
Leo Lucassen die dit geschreven heeft is Prof. geschiedenis immigratie. Hij benoemd alleen maar feiten op. Dat het niet de inhoud heeft die jij graag wilt kan ik niks aan doen.
pi_158892381
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:02 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Leo Lucassen die dit geschreven heeft is Prof. geschiedenis immigratie. Hij benoemd alleen maar feiten op. Dat het niet de inhoud heeft die jij graag wilt kan ik niks aan doen.
Nee het is het bekende riedeltje wat elke zogenaamde linkse uitkraamt, de NRC is niet meer de kwaliteitskrant die het ooit geweest is.
pi_158892390
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:03 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Nee het is het bekende riedeltje wat elke zogenaamde linkse uitkraamt, de NRC is niet meer de kwaliteitskrant die het ooit geweest is.
Nee, dat is jouw mening. Kom eens met feiten dan. Omdat NRC dit publiceert wat jouw niet aanstaat is het geen kwaliteit krant meer?

Waar ben je het zo mee oneens dan? En onderbouw dat eens met feiten. Graag een bron vermelding ook.

Begrijp me niet verkeerd, ik weet er ook niks van net zo min als jij. De situatie is zeer complex.
En problemen zijn er ook zeker, maar laten we wel even afstand nemen van alle nieuws berichten en kijken hoe groot daadwerkelijk het probleem is. En hoe kunnen we het oplossen?
pi_158892398
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:06 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Nee, dat is jouw mening. Kom eens met feiten dan. Omdat NRC dit publiceert wat jouw niet aanstaat is het geen kwaliteit krant meer?

Waar ben je het zo mee oneens dan? En onderbouw dat eens met feiten. Graag een bron vermelding ook.
Dit is BNW geen NWS
Media wordt hier niet op hun woord of status geloofd. Teveel blijkt er gemanipuleerd te zijn.
pi_158892400
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:10 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Dit is BNW geen NWS
Media wordt hier niet op hun woord of status geloofd. Teveel blijkt er gemanipuleerd te zijn.
Blijkt? BRONNEN GRAAG.
pi_158892406
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:10 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Dit is BNW geen NWS
Het aluminium hoedjes forum?
pi_158892412
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:11 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Blijkt? BRONNEN GRAAG.
Het gebeuren in duitsland werd in eerste instantie uit de media gehouden en gedownplayed, Pas toen op sociale media het reacties begon te regenen werd er schorvoetend iets gemeld maar het waren geen asielzoekers hoor, de getuigenverslagen spraken andere woorden. zie NWS topic daarover en elsevier .
Het was ook niet alleen in keulen, over hamburg hoorde je nauwelijks iets (nog steeds niet) over die derde stad hier je helemaal niets
pi_158892417
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:12 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Yep :Y
pi_158892427
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:14 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Het gebeuren in duitsland werd in eerste instantie uit de media gehouden en gedownplayed, Pas toen op sociale media het reacties begon te regenen werd er schorvoetend iets gemeld maar het waren geen asielzoekers hoor, de getuigenverslagen spraken andere woorden. zie NWS topic daarover en elsevier .
Daar moet ik je gelijk in geven. De berichtgeving omtrent dit onderwerp is zeker ondermaats te noemen. Maar getuigen verslagen berichten dat de mannen een noord afrikaans uiterlijk hadden. Daar kan je niet in opmaken dat we met vluchtelingen te maken hebben. Om daar speculaties over naar buiten te brengen terwijl het onderzoek nog loopt en nog niet is vastgesteld dat het daadwerkelijk over vluchtelingen gaat moeten we helaas wachten tot we meer informatie hebben.

Het is gevaarlijk om vluchtelingen te framen voor iets wat nog niet bewezen is dat ze er mee te maken hebben. Mocht het wel zo zijn, dan moeten de daders opgespoord worden en gestraft worden.
pi_158892432
Nog een belangrijke kanttekening is dat foutieve berichtgeving van het nieuws van beide links en rechts aan te rekenen valt.
pi_158892436
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:21 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Daar moet ik je gelijk in geven. De berichtgeving omtrent dit onderwerp is zeker ondermaats te noemen. Maar getuigen verslagen berichten dat de mannen een noord afrikaans uiterlijk hadden. Daar kan je niet in opmaken dat we met vluchtelingen te maken hebben. Om daar speculaties over naar buiten te brengen terwijl het onderzoek nog loopt en nog niet is vastgesteld dat het daadwerkelijk over vluchtelingen gaat moeten we helaas wachten tot we meer informatie hebben.

Het is gevaarlijk om vluchtelingen te framen voor iets wat nog niet bewezen is dat ze er mee te maken hebben. Mocht het wel zo zijn, dan moeten de daders opgespoord worden en gestraft worden.
Bekende retoriek, de angst gaat ook niet direct naar de vluchtelingen (al gebeurd er genoeg in de opvang) maar naar moslims( in het bijzonder de radicalen).
Daarnaast gebeurd er veel in europa , parijs , brussel keulen .
Dat het hier in nederland nog rustig is daar mogen we voor in onze handjes knijpen maar de dreigingen van terror zijn in heel europa de hoogste fase.
pi_158892437
En ik heb weleens het gevoel dat veel van het 'verzet' niet zit bij de vluchtelingen maar bij het verzaken van die primaire oveheidstaken.
pi_158892439
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:26 schreef SlugGuts het volgende:
En ik heb weleens het gevoel dat veel van het 'verzet' niet zit bij de vluchtelingen maar bij het verzaken van die primaire oveheidstaken.
En dat heeft gevolgen zie de toename van bewapening(vooral onder vrouwen)
Schietclubs hebben veel nieuwe aanvragen de laatste tijd , ook in nederland.
alles wat ik de laatste posts plaats heb ik uit de main stream media.
pi_158892440
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:25 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Bekende retoriek, de angst gaat ook niet direct naar de vluchtelingen (al gebeurd er genoeg in de opvang) maar naar moslims( in het bijzonder de radicalen).
Daarnaast gebeurd er veel in europa , parijs , brussel keulen .
Dat het hier in nederland nog rustig is daar mogen we voor in onze handjes knijpen maar de dreigingen van terror zijn in heel europa de hoogste fase.
Maar ergens natuurlijk ook naief gedacht dat we dit hier niet een keer op ons bord krijgen. In het midden oosten is deze vorm van terror en dood al heel wat jaren aan de gang. En het is ergens natuurlijk behoorlijk hypocriet te noemen dat Nederland nog veel zakelijke belangen heeft met Saudie Arabië, die een aantal terroristische groeperingen financiert.
pi_158892444
Zolang het westen met 2 maten meet zie ik niet zo snel een oplossing. We moeten niet vergeten dat een groot deel van de wereld een hekel heeft aan het westen en onze democratie die we opdringen aan landen die daar helemaal niet op zitten te wachten.
pi_158892445
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:31 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Maar ergens natuurlijk ook naief gedacht dat we dit hier niet een keer op ons bord krijgen. In het midden oosten is deze vorm van terror en dood al heel wat jaren aan de gang. En het is ergens natuurlijk behoorlijk hypocriet te noemen dat Nederland nog veel zakelijke belangen heeft met Saudie Arabië, die een aantal terroristische groeperingen financiert.
Oh mee eens hoor, maar moeten vrouwen zich hier dan maar aanpassen aan de islam ?
Gezien je avatar maak ik me zorgen, ook om jouw O+
En we zijn al zoveel vrijheden kwijt :'(
pi_158892447
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:28 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

En dat heeft gevolgen zie de toename van bewapening(vooral onder vrouwen)
Schietclubs hebben veel nieuwe aanvragen de laatste tijd , ook in nederland.
alles wat ik de laatste posts plaats heb ik uit de main stream media.
Angst zaaien is nou juist wat ze willen. Op zich heb je het recht om je te verdedigen. Maar dat we een land worden die met een schuin oog kijkt naar alles die een baard heeft of moslim is, is behoorlijk overtrokken. Zo wil ik in ieder geval niet leven. Ik kijk graag ook naar waar het vandaan komt dat dit soort mannen besloten hebben om zulke verschrikkelijke dingen te doen. Waar is het mis gegaan?
pi_158892448
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:37 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Waar is het mis gegaan?
Iets met een boek en een profeet :P
pi_158892449
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:35 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Oh mee eens hoor, maar moeten vrouwen zich hier dan maar aanpassen aan de islam ?
Gezien je avatar maak ik me zorgen, ook om jouw O+
En we zijn al zoveel vrijheden kwijt :'(
Dat zijn we niet kwijt. Jij begint dat te geloven. Kijk ook naar wat we nog WEL hebben. Ik pas me niet aan aan de Islam. Waar ik meer bang voor ben zijn mensen zoals jij die zich aanpast aan angst.
Zonde! Niet doen. Daar is het leven te mooi voor :)
Als er geen geloof was verzinnen we wel weer wat anders om andere het leven zuur te maken.
pi_158892451
Elke vorm van extremisme is verkeerd.
pi_158892455
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:40 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Dat zijn we niet kwijt. Jij begint dat te geloven. Kijk ook naar wat we nog WEL hebben. Ik pas me niet aan aan de Islam. Waar ik meer bang voor ben zijn mensen zoals jij die zich aanpast aan angst.
Zonde! Niet doen. Daar is het leven te mooi voor :)
Als er geen geloof was verzinnen we wel weer wat anders om andere het leven zuur te maken.
Ik pas me niet aan aan angst ik aanschouw de wereld en zie dat die aan het veranderen is.
De wereld is mooi , alleen die mensen erop he ....
Ach, dat zonder geloof daar heb je ook gelijk in, gebeurd ook al .

Maar tijd om mijn bed op te zoeken, ook dat in duitsland is een ver van mijn bed show ;)
pi_158892457
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:48 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Ik pas me niet aan aan angst ik aanschouw de wereld en zie dat die aan het veranderen is.
De wereld is mooi , alleen die mensen erop he ....
Ach, dat zonder geloof daar heb je ook gelijk in, gebeurd ook al .

Maar tijd om mijn bed op te zoeken, ook dat in duitsland is een ver van mijn bed show ;)
Niet DE wereld. ONZE wereld. Ellende gebeurd all around the globe for ages :) Trusten
pi_158892482
quote:

[..]

Angst zaaien is nou juist wat ze willen. Op zich heb je het recht om je te verdedigen. Maar dat we een land worden die met een schuin oog kijkt naar alles die een baard heeft of moslim is, is behoorlijk overtrokken. Zo wil ik in ieder geval niet leven. Ik kijk graag ook naar waar het vandaan komt dat dit soort mannen besloten hebben om zulke verschrikkelijke dingen te doen. Waar is het mis gegaan?
“Als je de Kafirs (niet-moslims) niet de hand kunt afslaan bij zwakheid, kus deze dan net zolang totdat jullie sterk genoeg zijn om hem af te slaan.”

“Glimlach de Joden en christenen recht in hun gezicht en lieg hen de vrede voor als jullie geen middelen hebben, maar innerlijk dient jullie hart ze te haten tot jullie dood."

You're welcome
:)
  donderdag 7 januari 2016 @ 09:29:36 #67
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_158893489
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:27 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Ik ben het gedeeltelijk met je eens opvang voor complete gezinnen vrouwen en kinderen ja, alleenstaande of alleen gevluchte mannen nee. Overigens ik vind het uit mannelijk perspectief zeer laf om je land van herkomst te ontvluchten en je gezin of familieleden achter te laten voor de wolven (Drs P (dodenrit) "IS hier Assad daar, en het veilige Europa komt in zicht" alleen dan in een aangepaste Midden Oosten vorm waar het merendeel van de vluchtelingen aan voldoet. Volwassen sterke mannen die hun hele hebben en houden familie en gezinnen vergooien om zich zelf maar in veiligheid te brengen.)
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_158894229
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:06 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd, ik weet er ook niks van net zo min als jij. De situatie is zeer complex.
En problemen zijn er ook zeker, maar laten we wel even afstand nemen van alle nieuws berichten en kijken hoe groot daadwerkelijk het probleem is. En hoe kunnen we het oplossen?
Afstand nemen of wegkijken?
  donderdag 7 januari 2016 @ 10:57:39 #69
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158894837
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:12 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Verdwaald?
Roepen om bronnen. heeft vaak als uit komst dubieuze sites en youtube video's.

quote:

[..]

In plaats van gelijk te veroordelen word het verhaal niet vaak van 2 kanten bekeken.
Ik ben wel benieuwd wat er was gebeurd.
Per geval ben je toch wel lang bezig met uitzoeken en elke geval moet je appart behandelen lijkt me.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 7 januari 2016 @ 11:00:57 #70
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158894900
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 09:29 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Ik ben het gedeeltelijk met je eens opvang voor complete gezinnen vrouwen en kinderen ja, alleenstaande of alleen gevluchte mannen nee. Overigens ik vind het uit mannelijk perspectief zeer laf om je land van herkomst te ontvluchten en je gezin of familieleden achter te laten voor de wolven (Drs P (dodenrit) "IS hier Assad daar, en het veilige Europa komt in zicht" alleen dan in een aangepaste Midden Oosten vorm waar het merendeel van de vluchtelingen aan voldoet. Volwassen sterke mannen die hun hele hebben en houden familie en gezinnen vergooien om zich zelf maar in veiligheid te brengen.)
Het zijn ook vaak de mannen zelf die de sjaak zijn vrouwen en kinderen stukken minder.
De man/vader staat aan het hoofd van een huishouden en mocht die dus gezocht worden voor iets door een terroristen organisatie dan kan ik er goed inkomen dat ie m peert.
Tot nu toe heb ik maar weinig Noord Koreaanse situaties gehoord dat een complete famillie gestraft word voor de mis stappen van 1 lid van een familie.
pi_158896202
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 10:57 schreef theguyver het volgende:

Ik ben wel benieuwd wat er was gebeurd.
Per geval ben je toch wel lang bezig met uitzoeken en elke geval moet je appart behandelen lijkt me.
'Aanranding Keulen is georganiseerde misdaad'
KEULEN/PASSAU -
Het Openbaar Ministerie in Keulen onderzoekt de grote reeks aanrandingen en berovingen in en bij het station rond oud en nieuw als georganiseerde misdaad. Justitie heeft woensdag laten weten dat de beschrijvingen van de daders en de manier waarop ze te werk gingen "op zijn minst niet uitsluiten dat het hier gaat om een georganiseerde daderstructuur". De zaak is daarom in handen van de afdeling georganiseerde misdaad van het Openbaar Ministerie, meldde de Kölnische Rundschau.
http://www.telegraaf.nl/b(...)erde_misdaad___.html
pi_158897656
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:38 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Iets met een boek en een profeet :P
Er zijn drie boeken....Talmud,Bijbel en Koran.
Ik heb ze niet gelezen.Jij wel?
Welke heeft meest 't geweldadige en haat teksten denk je?
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_158897677
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 04:43 schreef SlugGuts het volgende:
Elke vorm van extremisme is verkeerd.
Absoluut.
En dankje voor je posts.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_158898164
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 12:59 schreef Tingo het volgende:

[..]

Absoluut.
En dankje voor je posts.
Denk niet dat dit een hoax is geweest in Keulen, of aangedikt door de media. Ik weet wat we veel te maken hebben met hoaxes en false flags, maar in dit geval kon de media er zelfs niet meer omheen.

Punt is, dat de moslims opgezet worden tegen het Westen. Men laat ons al decennia lang de boel platbombarderen en uitbuiten in het Midden-Oosten en daardoor worden veel moslims (begrijpelijk) nogal boos en radicaliseren ze. En nu is er een hele volksverhuizing op gang gekomen naar het Westen waarbij 'men' de poorten naar Europa (en de VS) wagenwijd heeft opengezet. Hierdoor komen nu miljoenen ontheemde en pissige moslims hier binnen die hier eigenlijk niks te zoeken hebben. Het zou hetzelfde zijn als wij met een miljoen man naar bijv. Saudi-Arabië of Pakistan gaan... wat hebben wij daar nou te zoeken als je heel je leven hier geleefd hebt en dan ineens in een compleet andere cultuur terecht te komen?

Hiermee zeg ik niet dat het niet goed is dat er moslims hiernaartoe komen, maar zoals het nu gaat is toch veel te overdreven, vind je niet?
-
  donderdag 7 januari 2016 @ 14:48:58 #75
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158900222
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 12:58 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er zijn drie boeken....Talmud,Bijbel en Koran.
Ik heb ze niet gelezen.Jij wel?
Welke heeft meest 't geweldadige en haat teksten denk je?
Allemaal wel wat,
Is allemaal van elkaar afgeleid de religie ligt erg dicht bij elkaar.
pi_158900255
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 13:20 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Punt is, dat de moslims opgezet worden tegen het Westen.

Hiermee zeg ik niet dat het niet goed is dat er moslims hiernaartoe komen, maar zoals het nu gaat is toch veel te overdreven, vind je niet?
Punt is dat moslims al duizende jaren een geloof van moord en verderf is, ze worden tegen alle andersdenkende opgezet ze te vermoorden, uit te buiten.Tot op de dag van vandaag.
Beter moslims buiten te houden heeft 1400 jaar aan geschiedenis ons nog steeds niets geleerd!
  donderdag 7 januari 2016 @ 14:55:09 #77
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_158900389
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:58 schreef SlugGuts het volgende:

[..]

Rot op met je fascistoide linkse gebral. Het buikgevoel in de maatschappij heeft nog nooit zo gerommeld. De idiote rethoriek die jij en je linkse vriendjes er al 30 jaar op na houden werkt niet meer, of beter gezegd, is een rechtstreekse steekvlam voor al het naars dat europa te wachten staat. IN een ideale wereld zou jouw negationisme streng moeten verboden worden
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_158900531
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:48 schreef theguyver het volgende:

[..]

Allemaal wel wat,
Is allemaal van elkaar afgeleid de religie ligt erg dicht bij elkaar.
Dus terug naar de basis, de tijd van voor het christendom, de talmud en de koran.

Zarathustra _O_
pi_158900686
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:49 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Punt is dat moslims al duizende jaren een geloof van moord en verderf is, ze worden tegen alle andersdenkende opgezet ze te vermoorden, uit te buiten.Tot op de dag van vandaag.
Beter moslims buiten te houden heeft 1400 jaar aan geschiedenis ons nog steeds niets geleerd!
Kom op man... hoeveel 'last' hebben we van ze gehad hier dan eigenlijk, voordat we ze massaal begonnen binnen te halen in Europa en hun landen in het M-O begonnen plat te gooien en uit te buiten?

Stel dat we ze niet massaal binnen hadden gehaald, en wij NIET het Midden Oosten zouden bombarderen/uitbuiten. Denk je dat wij dan alsnog problemen met ze hadden gehad?
-
pi_158900805
quote:
10s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:55 schreef misteriks het volgende:

[..]

Rot op met je fascistoide linkse gebral. Het buikgevoel in de maatschappij heeft nog nooit zo gerommeld. De idiote rethoriek die jij en je linkse vriendjes er al 30 jaar op na houden werkt niet meer, of beter gezegd, is een rechtstreekse steekvlam voor al het naars dat europa te wachten staat. IN een ideale wereld zou jouw negationisme streng moeten verboden worden
Ik geloof ook zeker dat de massa-aanrandingen het begin zijn van een heel nare periode waarin dit soort aanvallen op de zwaar bevochten democratie elkaar steeds sneller op zullen volgen. Er is een compleet leger van jonge mannen geimporteerd die staan te trappelen om een oorlog tegen diezelfde democratie te starten.
pi_158900892
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:07 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Kom op man... hoeveel 'last' hebben we van ze gehad hier dan eigenlijk, voordat we ze massaal begonnen binnen te halen in Europa en hun landen in het M-O begonnen plat te gooien en uit te buiten?
Kruistochten, Spanje, Beleg van Wenen enz?

quote:
Stel dat we ze niet massaal binnen hadden gehaald, en wij NIET het Midden Oosten zouden bombarderen/uitbuiten. Denk je dat wij dan alsnog problemen met ze hadden gehad?
Punt is dat er altijd al problemen zijn geweest en nee dat is niet altijd de schuld van de moslims maar de monotheïstische religies zijn er wel altijd bij betrokken. Ik zie het Christendom overigens niet als veel vredelievender.
pi_158900926
Stel de shit breekt uit, hoe zien jullie het dan gaan gebeuren? Dus soort van aanslagen, bommen en elkaar neerschieten of hebben jullie totaal wat anders in jullie hoofd?
pi_158901118
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 03:42 schreef Geerd het volgende:
dat tentenkamp was voor de Hadj, stond daar niet voor vluchtelingen, SA wil helemaal geen vluchtelingen opnemen....

http://www.trouw.nl/tr/nl(...)entenkamp-ooit.dhtml
  donderdag 7 januari 2016 @ 15:37:37 #84
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_158901539
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:15 schreef MotherFoker het volgende:
Stel de shit breekt uit, hoe zien jullie het dan gaan gebeuren? Dus soort van aanslagen, bommen en elkaar neerschieten of hebben jullie totaal wat anders in jullie hoofd?
Volgens mij moeten wij, de burgers, het hebben van bescherming van het leger en is het in Nederland verboden om milities te vormen. :)

Een echte burgeroorlog zal het dan ook niet worden denk ik. Of 'we' moeten depots van het leger gaan overvallen...

waarna we alsnog zelf 'pieuw pieuw' zullen moeten roepen. _O-
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_158901543
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 05:25 schreef whatdafuck het volgende:
“Glimlach de Joden en christenen recht in hun gezicht en lieg hen de vrede voor als jullie geen middelen hebben, maar innerlijk dient jullie hart ze te haten tot jullie dood."
Dit is een letterlijke quote uit de Koran?
Ik heb ooit al eens zoiets dergelijks via een of andere Koran translator gepost op mijn FB, een moslim collega sprak mij toen tegen dat het een verkeerde interpretatie zou zijn, wat het dan precies wel was kon hij niet vertellen.... ik vond het maar vreemd maar daar stond dus ook iets in over doden van ongelovigen etc....
pi_158901692
quote:
14s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:37 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Volgens mij moeten wij, de burgers, het hebben van bescherming van het leger en is het in Nederland verboden om milities te vormen. :)

Een echte burgeroorlog zal het dan ook niet worden denk ik. Of 'we' moeten depots van het leger gaan overvallen...

waarna we alsnog zelf 'pieuw pieuw' zullen moeten roepen. _O-
Er is zoveel verboden, maar als een overheid faalt dan lappen de burgers de verboden aan hun laars en terecht.Macht rijkt maar voor zover men het toelaat.
  donderdag 7 januari 2016 @ 15:44:46 #87
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_158901770
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:42 schreef Dance99Vv het volgende:
Er is zoveel verboden, maar als een overheid faalt dan lappen de burgers de verboden aan hun laars en terecht.Macht rijkt maar voor zover men het toelaat.
Dan wordt de FOK!-knokploeg weer opgericht! :D Maar, je hebt gelijk. Als het echt misloopt zijn er genoeg mensen in staat om met stokken en messen op pad gaan.

Wanneer spreek je echter van een oorlog?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_158902133
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:42 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Burgers voelen zich niet gehoord. Ik denk dat daar ook een groot pijnpunt zit.
pi_158902477
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:49 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Moet je dan ook wat meer over extremist joden en christen gaan lezen.
  donderdag 7 januari 2016 @ 17:08:59 #90
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158904264
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 15:15 schreef MotherFoker het volgende:

In een Servisch vluchtelingenkamp zijn twee agenten aangevallen door een menigte jonge bontkraagjes. Pas op, kijken op eigen risico.
pi_158905175
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 17:08 schreef theguyver het volgende:

[..]

In een Servisch vluchtelingenkamp zijn twee agenten aangevallen door een menigte jonge bontkraagjes. Pas op, kijken op eigen risico.
Ja nu nog leuk spelen, maar straks zijn die sneeuwballen granaten. Aldus de optimist :P
  donderdag 7 januari 2016 @ 17:45:39 #92
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158905524
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 17:34 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Ja nu nog leuk spelen, maar straks zijn die sneeuwballen granaten. Aldus de optimist :P
Agh ja we zien vaak alleen een negatief beeld, deze vond ik erg positief en grappig bedacht met dank aan de FP :)
pi_158905550
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 17:08 schreef theguyver het volgende:

[..]

Maar het valt best mee allemaal. Incidentjes :') Kon dit niet onder de pet gehouden worden? Sneeuwballen gooien, foei!
pi_158905703
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 17:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar het valt best mee allemaal. Incidentjes :') Kon dit niet onder de pet gehouden worden? Sneeuwballen gooien, foei!
Nee dit moet groot in het nieuws he, leren sneeuwballen maken en gooien is integratie, cultuur bijbrengen je weet wel dat kijk we zijn goed bezig ~:)

Als er nog een infowar reclame van koop dit machine-geweer onderstond was het helemaal compleet >:)
Maar die zie ik niet vanwege een adblocker ;)

[ Bericht 6% gewijzigd door Dance99Vv op 07-01-2016 17:59:45 ]
pi_158906076
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 17:51 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Nee dit moet groot in het nieuws he, leren sneeuwballen maken en gooien is integratie, cultuur bijbrengen je weet wel dat kijk we zijn goed bezig ~:)

Als er nog een infowar reclame van koop dit machine-geweer onderstond was het helemaal compleet >:)
Maar die zie ik niet vanwege een adblocker ;)
Een soort damagecontrol .
pi_158906108
Ik krijg onderhand zwaar de schijt van die goedpraters he! :')
Ook van mensen die vinden dat elke beperking die vluchtelingen opgelegd zouden krijgen, een schandelijke schending van de grondwet zou zijn!
pi_158906133
Was hier ook al gepost dat de politie erkent gelogen te hebben, en dat het echt wel om vluchtelingen ging?

En dat in Helsinki de politie dezelfde situatie heeft weten te voorkomen?
pi_158906158
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 18:07 schreef ToT het volgende:
Ik krijg onderhand zwaar de schijt van die goedpraters he! :')
Ook van mensen die vinden dat elke beperking die vluchtelingen opgelegd zouden krijgen, een schandelijke schending van de grondwet zou zijn!
Volgens mij mis ik iets, waar doel je precies op.
pi_158906189
quote:
2s.gif Op donderdag 7 januari 2016 18:08 schreef ToT het volgende:
Was hier ook al gepost dat de politie erkent gelogen te hebben, en dat het echt wel om vluchtelingen ging?

En dat in Helsinki de politie dezelfde situatie heeft weten te voorkomen?
Heb je een bron daarvan, wil dat graag even checken })
pi_158906195
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 18:09 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Volgens mij mis ik iets, waar doel je precies op.
Keulen.
Oh sorry, ik had ff niet door dat het onderwerp weer algemener was geworden! :@
pi_158906217
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 18:10 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Heb je een bron daarvan, wil dat graag even checken })
_O- Begin jij nou ook al over bronnen? :D

NWS / Keulse agenten: het waren vooral Syrië #12 (3e post)
en:
http://www.telegraaf.nl/b(...)eede__Keulen___.html
  donderdag 7 januari 2016 @ 18:15:34 #102
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_158906332
  donderdag 7 januari 2016 @ 18:17:07 #103
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158906383
Als de burgeroorlog stadrt gok ik als eerste datums 7 tot 9 Februari dit jaar, of heel iets er na!
pi_158907714
ADnl twitterde op donderdag 07-01-2016 om 18:09:59 Na Keulen nu ook aanrandingen gemeld in Zürich https://t.co/9YHArd01q7 reageer retweet
Het is een grote epidemie
pi_158907899
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:06 schreef Houtenbeen het volgende:
ADnl twitterde op donderdag 07-01-2016 om 18:09:59 Na Keulen nu ook aanrandingen gemeld in Zürich https://t.co/9YHArd01q7 reageer retweet
Het is een grote epidemie
en nu ook berichten uit Oostenrijk :N
quote:
Ook in Oostenrijk en Zwitserland vrouwen belaagd tijdens nieuwjaarsnacht

Een kleine week na oudejaarsavond zijn ook in Oostenrijk en Zwitserland verschillende vrouwen naar de politie gestapt met klachten over seksuele vergrijpen tijdens de viering van oud naar nieuw.

De veronderstelde feiten in Oostenrijk vonden plaats in Salzburg. Dat het zo lang heeft geduurd voor het tot klachten kwam, heeft volgens een politiewoordvoerster te maken met de massale media-aandacht voor de gebeurtenissen in Keulen. Nagegaan wordt nu of de aanvallen, net als in Keulen, gecoördineerd waren.

http://www.hln.be/hln/nl/(...)ieuwjaarsnacht.dhtml
pi_158908036
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 13:20 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Denk niet dat dit een hoax is geweest in Keulen, of aangedikt door de media. Ik weet wat we veel te maken hebben met hoaxes en false flags, maar in dit geval kon de media er zelfs niet meer omheen.

Punt is, dat de moslims opgezet worden tegen het Westen. Men laat ons al decennia lang de boel platbombarderen en uitbuiten in het Midden-Oosten en daardoor worden veel moslims (begrijpelijk) nogal boos en radicaliseren ze. En nu is er een hele volksverhuizing op gang gekomen naar het Westen waarbij 'men' de poorten naar Europa (en de VS) wagenwijd heeft opengezet. Hierdoor komen nu miljoenen ontheemde en pissige moslims hier binnen die hier eigenlijk niks te zoeken hebben. Het zou hetzelfde zijn als wij met een miljoen man naar bijv. Saudi-Arabië of Pakistan gaan... wat hebben wij daar nou te zoeken als je heel je leven hier geleefd hebt en dan ineens in een compleet andere cultuur terecht te komen?

Je spreekt jezelf wel constant tegen. Europa moet blank blijven. Je bent tegen politiek correctheid.

Wist je dat wat je hier zegt ( vetgedrukt) exact wat veel moslims denken? Je deelt hun mening?
En over je volksverhuizing, dat heeft niets te maken met platbombarderen in het midden Oosten. Er wonen miljoenen (!) moslims in Rusland. Uit Aziatische landen ( Kazach, Uzbek)
Zij komen om geld te verdienen.

De 'vluchtelingen' , de helft is geen vluchteling, is het gevolg van bevolkingsoverschot. En er komen steeds meer bij want er ontstaan steeds meer armoede. En aangezien de wereld steeds kleiner wordt en dankzij technologie ( mobiel en internet) zal het sneller gaan.

quote:
In Syrië en andere streken in het Midden-Oosten is het de afgelopen driekwart eeuw steeds minder gaan regenen en is de temperatuur van het landoppervlak gestegen. Door droogte mislukte de ene oogst na de andere. Het platteland liep leeg.

Tussen 2007 en 2010 werd Syrië getroffen door de ergste droogte ooit. Werkloos geworden boeren trokken massaal naar de steden, waar de bevolkingsdruk al gigantisch was door de vele vluchtelingen uit Irak. Armoede, werkloosheid, corruptie en misdaad zorgden voor een explosief mengsel, dat in de lente van 2011 tot uitbarsting kwam. Wat begon als verzet tegen de regering Assad is uitgegroeid tot een algehele burgeroorlog tussen soennieten en sjiieten, moslims en christenen, Koerden en de Islamitische Staat. De oorlog heeft al honderdduizenden slachtoffers geëist en miljoenen Syriërs uit het land verdreven.

Conflicten ontstaan als er niet genoeg is voor iedereen en als de welvaart ongelijk verdeeld is. Droogte zorgde voor gebrek, en Assads heersende Ba’ath-partij zorgde vooral goed voor zichzelf.

Watergebrek en slechte oogsten betekenen tekorten, maar echte schaarste ontstaat door een teveel aan hongerige monden. De bevolking van Syrië is tussen 1950 en 2011 meer dan vervijfvoudigd: van 4 miljoen naar 23 miljoen.

[ afbeelding ]
quote:
Een echt kruitvat demografisch bezien

Demographics of Burundi
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
En dan heb ik het nog maar over Syrië gehad. Kun je voorstellen : Pakistan. Bangladesh. Nigeria enzovoort.

En dacht je dat er in Afghanistan koek en ei was voor Amerika? Voor Rusland? Was al een stammenstrijd bezig voor de komst van 'westerlingen'
pi_158908120
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:16 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf wel constant tegen. Europa moet blank blijven. Je bent tegen politiek correctheid.

Wist je dat wat je hier zegt ( vetgedrukt) exact wat veel moslims denken? Je deelt hun mening?
En over je volksverhuizing, dat heeft niets te maken met platbombarderen in het midden Oosten. Er wonen miljoenen (!) moslims in Rusland. Uit Aziatische landen ( Kazach, Uzbek)
Zij komen om geld te verdienen.

De 'vluchtelingen' , de helft is geen vluchteling, is het gevolg van bevolkingsoverschot. En er komen steeds meer bij want er ontstaan steeds meer armoede. En aangezien de wereld steeds kleiner wordt en dankzij technologie ( mobiel en internet) zal het sneller gaan.

[..]

Nee, wat we nu zien gebeuren is het Coudenhove-Kalergie plan:

-
pi_158908152
ik zie niets
pi_158908263
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:20 schreef Szikha2 het volgende:
ik zie niets
Heb net een plaatje gelinkt, zie je 'm niet?
-
  donderdag 7 januari 2016 @ 19:24:59 #111
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158908336
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:23 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Forbidden

You don't have permission to access /upload_images/CR.jpg on this server.
Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
pi_158908363
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:23 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Nee en als ik er op klik staat er verboden.

Maar hier meld je aan bij deze partij. Zij delen je mening. Ik zet hem in spoiler want ik weet niet of het mag ( moderators moeten maar even kijken)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitstekende partij voor jou
pi_158908494

Doet deze het wel? Op het andere plaatje stond meer tekst overigens, maar goed...
-
pi_158908571
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:29 schreef Lichtkogel het volgende:
[ afbeelding ]

Doet deze het wel? Op het andere plaatje stond meer tekst overigens, maar goed...
Sluit je aan bij Hizb Ut Tahrir Lightkogel , zij delen je mening.

quote:
Neem afstand van Westers staatsterrorisme` om het negatieve effect van de Parijs aanslagen op de Moslimgemeenschap in Nederland, in kaart te brengen en uiteen te zetten welk standpunt de Moslimgemeenschap hierbij dient in te nemen.

Tijdens de lezing zullen we tevens ingaan op de vraag of Islam wel of niet verantwoordelijk is voor de aanslagen, wat de bron is van het terrorisme en de rol van het Westen hierin.

U bent van harte uitgenodigd om de conferentie bij te wonen.

(Gaarne aanmelden via info@hizb-ut-tahrir.nl)
pi_158908679
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:31 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Sluit je aan bij Hizb Ut Tahrir Lightkogel , zij delen je mening.

[..]

Ha, is dat een soort radicale islamitische beweging ofzo..?
-
pi_158908714
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:33 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ha, is dat een soort radicale islamitische beweging ofzo..?
Ligt er maar net aan hoe je het bekijkt? Voor jou niet want zij delen jouw mening(en) precies. Je zal je er zeker thuis voelen
pi_158908788
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:34 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan hoe je het bekijkt? Voor jou niet want zij delen jouw mening(en) precies. Je zal je er zeker thuis voelen
Haha, you think! Nou, ik ben niet van de radicale moslims hoor. En ook niet van de radicale Joden.
-
pi_158908825
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:36 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Haha, you think! Nou, ik ben niet van de radicale moslims hoor. En ook niet van de radicale Joden.
Ben je bang voor Joden? Want moslims plegen geen aanslagen.
pi_158908878
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:37 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Ben je bang voor Joden? Want moslims plegen geen aanslagen.
Niet voor Joden. Maak me wel wat druk om de Zionisten onder hen.
En je hoeft overigens niet eens Joods te zijn om Zionist te wezen, zie bijvoorbeeld Joe Biden.
-
pi_158908902
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:38 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Niet voor Joden. Maak me wel wat druk om de Zionisten onder hen.
En je hoeft overigens niet eens Joods te zijn om Zionist te wezen, zie bijvoorbeeld Joe Biden.
Zionistische bomgordel :P
pi_158909083
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:39 schreef Szikha2 het volgende:

[..]

Zionistische bomgordel :P
Alsof Netanyahu zo'n lieverdje is ;)
-
pi_158924328
Ik heb weer de mobiel film van de incident in Koln gekeken en ik zie alleen maar wat hooligans en hufters gevaarlijk met vuurwerken aan 't spelen. Waren er echt zoveel mensen (1000?2000?)aanwezig ? Waren er echt zoveel vrouwen aangevallen ?
pi_158924630
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:35 schreef Tingo het volgende:
Ik heb weer de mobiel film van de incident in Koln gekeken en ik zie alleen maar wat hooligans en hufters gevaarlijk met vuurwerken aan 't spelen. Waren er echt zoveel mensen (1000?2000?)aanwezig ?
Ja dat is zelfs wel duidelijk in de filmpjes

quote:
Waren er echt zoveel vrouwen aangevallen ?
Gezien het aantal aangiften wel.

Waarom is altijd jouw eerste (pavlov) reactie dat het automatisch "Fake" is?
pi_158924880
Het kan natuurlijk ook dat die >120 vrouwen in Keulen en tientallen vrouwen in andere Duitse steden en Zurich alles verzonnen hebben om mensen met een noord-afrikaans/arabisch uiterlijk slecht af te schilderen. Lijkt me alleen onmohelijk.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_158925020
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:48 schreef Chewie het volgende:

[..]

[..]

Gezien het aantal aangiften wel.

Waarom is altijd jouw eerste (pavlov) reactie dat het automatisch "Fake" is?
Ik heb helemaal niks over 'fake' gezegd - dat wil jij graag van mij horen.
pi_158925030
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:59 schreef kalinhos het volgende:
Het kan natuurlijk ook dat die >120 vrouwen in Keulen en tientallen vrouwen in andere Duitse steden en Zurich alles verzonnen hebben om mensen met een noord-afrikaans/arabisch uiterlijk slecht af te schilderen. Lijkt me alleen onmohelijk.
Dat zeg ik ook niet.
pi_158925038
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:59 schreef kalinhos het volgende:
Ach op het zuur linkse blogje joop zijn ze inmiddels al zo gek om de schuld neer te leggen bij Pegida, toch wel jammer dat de discussie alleen maar gevoerd lijkt te worden door idioten aan beide kanten van het spectrum.

http://www.joop.nl/opinies/duitse-shock
pi_158925059
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:48 schreef Chewie het volgende:

[..]

Die filmpjes heb ik niet gezien.Welke filmpjes?
pi_158925062
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:04 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik heb helemaal niks over 'fake' gezegd - dat wil jij graag van mij horen.
In andere bewoordingen wellicht dit keer maar je vragen waar ik op reageer zijn wel weer duidelijk genoeg.
pi_158925072
Wat beweer je dan? Welk punt wil je maken met het bagatelliseren van de gebeurtenissen? Zeg gewoon wat je wilt zeggen ipv dit kat en muis gedoe.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_158925097
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:06 schreef Tingo het volgende:

[..]

Die filmpjes heb ik niet gezien.Welke filmpjes?
Je refereert er nota bene zelf naar in je reactie, je ziet duidelijk grote groepen mensen. Niet dat die zich allemaal misdragen maar dat word ook nergens gesteld.
pi_158925147
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:05 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ach op het zuur linkse blogje joop zijn ze inmiddels al zo gek om de schuld neer te leggen bij Pegida, toch wel jammer dat de discussie alleen maar gevoerd lijkt te worden door idioten aan beide kanten van het spectrum.

mien got |:(

De reacties onder het artikel zijn wel goed. Stuk voor stuk tonen ze de onzin aan van de auteur.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 12:15:20 #134
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158925239
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 19:29 schreef Lichtkogel het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vind het wel een naïef en zelfs potentieel destructief idee ( voor de 'elite' dan ) om te denken dat een gemixt ras beter te controleren is dan de verschillende rassen los van elkaar. Als over een x aantal jaar het grote doel bereikt is en 99% van de mensheid is een volledig gemixt geheel en 1% onderscheidt zich dan leert het verleden wel dat die 1% uiteindelijk vernietigd wordt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  Moderator vrijdag 8 januari 2016 @ 12:16:11 #135
249559 crew  Lavenderr
pi_158925256
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:05 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ze moeten wát he. Het is bijna onmogelijk om de schuld bij de verkeerden te leggen aber sie schaffen es.
pi_158925691
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ze moeten wát he. Het is bijna onmogelijk om de schuld bij de verkeerden te leggen aber sie schaffen es.
Het is ook zo stompzinnig, je kunt namelijk best voor opvang van vluchtelingen uit oorlogsgebieden zijn en waakzaam voor de misdaden die door vluchtelingen begaan zijn en daar ook streng tegen optreden.

Die van Jole doet er nog een schepje bovenop (op joop) door te stellen dat er amper aandacht was voor de aanrandingen tijdens een octoberfest in Alkmaar waar volgens hem 12 vrouwen aangerand zijn en dat autochtonen dit dus ook doen. Alleen had die iets beter zijn huiswerk moeten doen aangezien er "maar" 2 aangiftes waren gedaan van onzedelijke betastingen, wel is waar fout natuurlijk maar is totaal niet vergelijkbaar met wat er in Koln gebeurt is.

Je krijgt trouwens wel grappige dingen als je de bullshit propaganda van beide kanten gaat combineren. Krijg je hoogopgeleide analfabetische vluchtelingen die in Syrië hersenchirurg waren bijvoorbeeld ):O

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2016 12:39:23 ]
pi_158930102
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:06 schreef kalinhos het volgende:
Wat beweer je dan? Welk punt wil je maken met het bagatelliseren van de gebeurtenissen? Zeg gewoon wat je wilt zeggen ipv dit kat en muis gedoe.
Ik wil geen punt maken – ik zei dat in de vids ik maar gevaarlijke gebruik van vuurwerken van 'n aantal hufters in grote groepen zie. Dat is 'n 'public order' offence . Waar is de bewijs van 'massa-aanrandingen' ?
pi_158930211
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik wil geen punt maken – ik zei dat in de vids ik maar gevaarlijke gebruik van vuurwerken van 'n aantal hufters in grote groepen zie. Dat is 'n 'public order' offence . Waar is de bewijs van 'massa-aanrandingen' ?
Getuigen en de slachtoffers ?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_158930340
quote:

[..]

Oh jij hebt dus alle flimpjes van alle aanwezigen al gezien en bekeken? Toegang tot de beveiligingscamera's van het station dus ook?

Gezien de politie het zeer ernstig oppakt en er 100+ aangiften zijn gedaan zal het toch gefundeerd zijn.

Of twijfel je dat het allemaal echt is gebeurd?
pi_158930369
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:29 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Getuigen en de slachtoffers ?
Dit. Als een aanranding op video moet staan eer jij het gelooft Tingo blijven er veel daders onbestraft.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 16:08:47 #141
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_158931336
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:34 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Dit. Als een aanranding op video moet staan eer jij het gelooft Tingo blijven er veel daders onbestraft.
Het is ook een kwestie van kritisch kijken , we leven in een tijd waar je niet meer zomaar alles aan moet nemen puur omdat het in de msm gezegt word . Dat geld voor elk nieuwsbericht .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_158931397
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:08 schreef Summers het volgende:

[..]

Het is ook een kwestie van kritisch kijken , we leven in een tijd waar je niet meer zomaar alles aan moet nemen puur omdat het in de msm gezegt word . Dat geld voor elk nieuwsbericht .
goed dat je dat benoemt. De msm heeft dit juist enorm terughoudend benaderd.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 16:20:21 #143
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_158931629
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 16:11 schreef kalinhos het volgende:

[..]

goed dat je dat benoemt. De msm heeft dit juist enorm terughoudend benaderd.
Het maakt niet uit hoe de msm iets benaderd maar hoe je zelf iets benaderd en dat is niet meer zomaar alles aannemen wat er in het nieuws gezegt word . Je moet tegenwoordig overal rekening mee houden .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_158931830
Er is dan ook een verschil tussen "overal rekening mee houden" en "alles wat op TV gebeurt is waarschijnlijk nep ondanks dat ik daar geen greintje bewijs voor heb".

Als je echt in de overtuiging bent dat de MSM er puur op uit is om iedereen te naaien dan lijkt het me verstandig om er helemaal geen conclusies uit te trekken in plaats van er automatisch vanuit te gaan dat het tegenovergestelde waar is.
Conscience do cost.
pi_158932479
quote:

[..]

Zal wel weer verzonnen zijn door de Joden om de islam zwart te maken.
pi_158947256
quote:
10s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:55 schreef misteriks het volgende:

[..]

Ik mag mijn mening hebben. Dat het niet strookt met jouw visie dat mag. Gelukkig leven we niet in jouw wereld. Vrijheid van meningsuiting noem je dat.
pi_158947431
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 12:15 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik vind het wel een naïef en zelfs potentieel destructief idee ( voor de 'elite' dan ) om te denken dat een gemixt ras beter te controleren is dan de verschillende rassen los van elkaar. Als over een x aantal jaar het grote doel bereikt is en 99% van de mensheid is een volledig gemixt geheel en 1% onderscheidt zich dan leert het verleden wel dat die 1% uiteindelijk vernietigd wordt.
Dat is het ook, want een compleet gemixt ras heeft geen vaste identiteit en zal er geen homogeniteit in de groep bestaan om 1 front te vormen en is zodoende makkelijker te besturen/controleren.
-
pi_158947806
In Helsinki bijna dezelfde shit:

=========================================================================
Unprecedented sex harassment in Helsinki at New Year: police

Helsinki (AFP) - Finnish police reported Thursday an unusually high level of sexual harassment in Helsinki on New Year's Eve and said they had been tipped off about plans by groups of asylum seekers to sexually harass women.

Helsinki deputy police chief Ilkka Koskimaki told AFP: "There hasn't been this kind of harassment on previous New Year's Eves or other occasions for that matter... This is a completely new phenomenon in Helsinki."

Security guards hired to patrol the city on New Year's Eve told police there had been "widespread sexual harassment" at a central square where around 20,000 people had gathered for celebrations.

Three sexual assaults allegedly took place at Helsinki's central railway station on New Year's Eve, where around 1,000 mostly Iraqi asylum seekers had converged.

"Police have... received information about three cases of sexual assault, of which two have been filed as complaints," Helsinki police said in a statement.

"The suspects were asylum seekers. The three were caught and taken into custody on the spot," Koskimaki told AFP.

Police said they had increased their preparedness "to an exceptional level" in Helsinki for New Year's Eve after being tipped off about possible problems.

"Ahead of New Year's Eve, the police caught wind of information that asylum seekers in the capital region possibly had similar plans to what the men gathered in Cologne's railway station have been reported to have had," police said in a statement.

Dozens of apparently coordinated sexual assaults against women took place on New Year's Eve in the western German city of Cologne.

Cologne police said they had received 120 criminal complaints by Thursday and quoted witnesses as saying that groups of 20-30 young men "who appeared to be of Arab origin" had surrounded victims, assaulted them and in several cases robbed them.

Koskimaki said police did not see a link between the Cologne and Helsinki incidents.

Shortly before New Year's Eve, Finnish police also arrested six Iraqis at an asylum residency centre in Kirkkonummi, around 30 kilometres (19 miles) west of Helsinki, suspected of "publicly inciting criminal behaviour". They were released on January 2.

According to Koskimaki, the arrests were linked to the information police received in the run-up to New Year's Eve.

In November, Finnish authorities said around 10 asylum seekers were suspected of rapes, among the more than 1,000 rapes reported to police in 2015.

http://news.yahoo.com/unp(...)olice-194548532.html
===========================================================================

Maar goed, vooral degene die het bekritiseren en ideeën geven voor oplossing blijven bestempelen met 'nazi' en 'racist'. Gaan we verder mee komen!
-
  zaterdag 9 januari 2016 @ 00:49:00 #149
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158948422
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 00:15 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dat is het ook, want een compleet gemixt ras heeft geen vaste identiteit en zal er geen homogeniteit in de groep bestaan om 1 front te vormen en is zodoende makkelijker te besturen/controleren.
Oneens, een gemixt ras is juist een eenheid en vormt homogeniteit en al is het maar op onderbuikniveau; weerstand tegen 'de grote enge blanke' groeit dan alleen maar tot een kookpunt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_158950224
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 00:49 schreef jogy het volgende:

[..]

Oneens, een gemixt ras is juist een eenheid en vormt homogeniteit en al is het maar op onderbuikniveau; weerstand tegen 'de grote enge blanke' groeit dan alleen maar tot een kookpunt.
Nee, want dan is de duizenden jaren afkomst, cultuur en gebruiken van het volk wat verloren gegaan is in dat gemixte ras daarmee verloren gegaan. Het gemixte volk wat overblijft zal geen eigen identiteit en saamhorigheid hebben zoals het volk wat daarvoor bestond.

Niks mis hoor, met een mix hier een daar. M'n neeffie is zelf ook een mix en mijn eerste vriendin waar ik nogal gek op was ook :D Punt wat ik wil maken is dat het geen goed plan is om een volk te vervangen door 1 grote mengpot welke daarmee geen eigen identiteit heeft, daar de elite, die hun eigen ras wel puur aan het houden is, daar dan heel makkelijk over kan heersen. Kortom, het is een slecht plan voor zowel autochtoon als allochtoon die hier woonachtig zijn en de gevolgen zullen uiteindelijk catastrofaal zijn voor iedereen.
-
pi_158951819
Om nog even terug te komen op bovenstaande post..

Er is geen enkel volk ter wereld wat collectief zo zelfdestructief denkt als de blanke bevolking, welke overigens maar 15% uitmaakt van de wereldbevolking. Je zal geen Chinees, Japanner, Afrikaan, Arabier, Jood, Indiër, Indonesiër, Latino of welke groep dan ook horen zeggen dat het ze niet uitmaakt dat ze eventueel komen te verdwijnen. (hoe dat zo is gekomen zal ik later op ingaan)

Maar hier is het gedachtegoed veelal 'ach, wat maakt het allemaal nou uit?' en men trekt veelal direct de racisme-kaart wanneer iemand zich daar wel druk over maakt, terwijl de EU en VS ondertussen volledig volstromen met immigranten. Het is een gedachtegoed van collectieve culturele suïcide te noemen. De enige plaatsen ter wereld welke 'multicultureel' moeten worden zijn de blanke gebieden.. verder is dit nergens anders ter wereld van toepassing.

En inderdaad, als je de statistieken er zo bij pakt...

===============================================================
Sterke comment staat er direct onder de video op youtube:
When the people of the free world disappear, the free world itself will crumble.

...en de artikelen zo leest...

Non-whites will be the majority in US and Europe by 2050

The last days of a white world
We are near a global watershed - a time when white people will not be in the majority in the developed world, Britain included. Anthony Browne reports

http://www.theguardian.com/uk/2000/sep/03/race.world
... dan is het duidelijk dat we (en de rest van de wereld daarbij) in de problemen zitten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lichtkogel op 09-01-2016 07:31:02 ]
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')