Beter lezen. Betekend dat je prijs vast blijft een jaar, en die laatste zin betekend, dit geld alleen zolang je lid blijft. Dus niet als je stopt en weer lid wordt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat is dezelfde als ik heb inderdaad. Die laatste zin is duidelijk genoeg wat mij betreft
ben er ooit aan begonnen, serie is zo traag dat ik gestopt ben.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:52 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ontdek nu pas Breaking Bad, omdat ik een eigenwijze donder ben en alles wat gehyped wordt door mensen haat. Maar ik geniet ervan
Doorzetten is wel de moeite waard..quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:43 schreef KingRadler het volgende:
[..]
ben er ooit aan begonnen, serie is zo traag dat ik gestopt ben.
de films van httyd vond ik wel lekker verfrissend, hoe is de serie?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:39 schreef takkfyrir het volgende:
Ik kom opeens seizoen 1 van How to get away with murder en een nieuw seizoen van How to train your dragon op Netflix tegen. Tof, zeg!
Ja,o.a. tweakers berichtte:quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is het al zeker dan dat er een prijsverhoging gaat plaatsvinden? Ik heb nog altijd een mail staan waarin staat " De prijs van je huidige abonnement blijft voor jou dezelfde zolang je lid blijft. "
Erg leuk! Echt prima vermaak voor tussendoor. Speelt zich zo uit m'n hoofd ongeveer een jaartje voor de tweede film af, al zou je het ook zonder ooit de films te hebben gekeken probleemloos kunnen volgen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:47 schreef mschol het volgende:
[..]
de films van httyd vond ik wel lekker verfrissend, hoe is de serie?
How to get away with murder ga ik wel proberen (vooral omdat men het hierboven aanraad, anders zou ik het niet proberen. Het komt mij niet echt over als docu namelijk)
Ik kijk wel een aantal series door elkaar. Maar voornamelijk omdat ik op verschillende tijden kijk. Er zijn drie verschillende tijdstippen. Uurlange series in m'n eentje. Comedy als ik alleen ben en comedy als ik met m'n vriendin ben.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Kijken jullie vaak series door elkaar? Als ik met een serie begin dan wil ik eerst de serie volledig bekijken voordat ik met een ander begin op Netflix.
Na 3 seizoenen non stop van 20 aflevering van 40 minuten ben ik het soms wel een beetje spuugzatquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Kijken jullie vaak series door elkaar? Als ik met een serie begin dan wil ik eerst de serie volledig bekijken voordat ik met een ander begin op Netflix.
oke dan, gaan we die ook een keertje proberenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:38 schreef takkfyrir het volgende:
[..]
Erg leuk! Echt prima vermaak voor tussendoor. Speelt zich zo uit m'n hoofd ongeveer een jaartje voor de tweede film af, al zou je het ook zonder ooit de films te hebben gekeken probleemloos kunnen volgen.
ja, mee eens, hoe ik opeens op die andere titel kwam weet ik nietquote:How to get away met murder moet je trouwens niet verwarren met Making a murderer. Laatstgenoemde is dus waarmee je de laatste tijd overal overspoeld wordt dat je het vooral moet kijken en alles, en de eerste is wel een echte fictieserie (zie ook de omschrijvingen van Aether hierboven).
Brits? Ah mooi, op m'n lijstjequote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:43 schreef yosander het volgende:
Ben alweer bij het laatste seizoen van Fresh Meat: geweldige Britse comedy-drama serie over een studentenhuis
[ afbeelding ]
En jawel, dat is Jelka van Houten (de zus van...). Helaas vertolkt ze maar een kleine rol.
Joe Thomas is net zo geniaal als in The Inbetweeners![]()
Ik kijk ook dingen door elkaar, dat is het fijne aan Netflix vind ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:52 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ontdek nu pas Breaking Bad, omdat ik een eigenwijze donder ben en alles wat gehyped wordt door mensen haat. Maar ik geniet ervan
Vooral dit. Toevallig een keer ergens achteraan de afleveringen terecht gekomen en ik dacht is dit het nou, die hype. Vond het erg traag.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 18:43 schreef KingRadler het volgende:
[..]
ben er ooit aan begonnen, serie is zo traag dat ik gestopt ben.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:50 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik kijk wel een aantal series door elkaar. Maar voornamelijk omdat ik op verschillende tijden kijk. Er zijn drie verschillende tijdstippen. Uurlange series in m'n eentje. Comedy als ik alleen ben en comedy als ik met m'n vriendin ben.
Dus dat is nu als ik wat meer tijd heb Black Mirror.
Tijdens het avondeten/ff niks ben ik bezig met Modern Family, en met m'n vriendin kijk ik nu Brooklyn Nine-nine.
En als ik dan één van deze drie uitheb dan kijk ik dan weer een andere serie. Zo heb ik net in m'n eentje Jessica Jones gekeken. Qua comedy heb ik Master of None gekeken en met m'n vriendin keek ik IT Crowd (niet op Netflix)
Neuh, dat valt wel mee.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ja hoor, kijk van alles door elkaar. Op dit moment 4 op Netflix maar als alle HBO series niet stil hadden gelegen waren het er wel meer geweest.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
quote:The Fall is a British (BBC) crime drama television series filmed and set in Northern Ireland.
Continuquote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Komt er nog een 2e seizoen van Kimmy Schmidt?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:22 schreef KingRadler het volgende:
Als je "The Unbreakable Kimmy Schmidt "leuk vind dan raad ik "Don't Trust the B---- in Apartment 23" aan. Ze lijken veel op elkaar.
ja dit jaar, Kimmy seizoen 1 was eigenlijk niet bedoeld voor Netflix.quote:Op zondag 10 januari 2016 10:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Komt er nog een 2e seizoen van Kimmy Schmidt?
Ja, het filmen vond deze zomer plaats:quote:Op zondag 10 januari 2016 10:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Komt er nog een 2e seizoen van Kimmy Schmidt?
Rood = Nog niet gekekenquote:Op zondag 10 januari 2016 07:07 schreef Vanyel het volgende:
En je legenda? Rood niet gekeken of niet goed (als niet goedmbt Buffy en Angel).
quote:Witte Huis reageert op Netflix documentaire Making a MurdererSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Oh, die heb ik inderdaad ook nog nooit gezienquote:Op zaterdag 9 januari 2016 23:59 schreef yvonne het volgende:
[..]Had ik met "One flew over the cuckoo's nest' moet je gezien hebben.
Ja, jaaaaaaaaaaaaaaren later eens eens keer.
Eej das een tof systeemquote:Op zondag 10 januari 2016 03:57 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Neuh, dat valt wel mee.
[ afbeelding ]
Ik heb er ook een app voor, TV Showtimequote:Op zondag 10 januari 2016 17:52 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb gewoon een app voor m'n series. TV Series heet dat. Daar hou ik alles in bij.
Ja, reuze handig! Bedankt!quote:Op zondag 10 januari 2016 16:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik weet niet of het hier al gepost is, ik kon het in ieder geval niet zo snel vinden. Maar ik vond hier een lijst met geheime codes van de verborgen genres in Netflix. Handig!
Ik heb al 7 jaar geen tv meer.quote:
Toen ik mijn pakket vorig jaar afsloot heb ik daar naar gekeken. Maar vrijwel geen enkele aanbieder gaf korting. Heb nu een Alles in 1 pakket waarbij de telefoon niet is aangesloten en de televisie vrijwel nooit aanstaat. En als ik iets kijk, dan via Uitzending Gemist.quote:
Twee jaar geleden en keek toen al heel weinig.quote:
Heb al een paar jaar schotel.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:55 schreef KingRadler het volgende:
ben ook van plan om TV op te zeggen, het zal dan afkicken zijn.
Slap gezeik dat gehaat.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:52 schreef SEMTEX het volgende:
Is niet slap, ik word er doodmoe van als je ergens mee doodgegooid wordt. Ik wil het zelf ontdekkenquote:
na 2 seizoenen vond ik het persoonlijk weer welletjesquote:Op zondag 10 januari 2016 21:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Slap gezeik dat gehaat.
Goed dat je bent gaan kijken. BB staat voor mij op eenzame hoogte wat betreft constant enorm hoge kwaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |