abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 januari 2016 @ 16:43:14 #101
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_158961088
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 16:38 schreef Shadowkid053 het volgende:

[..]

Ik kreeg paar maand terug dit in een mailtje;
In order to continue adding more TV programmes and films, including great Netflix series like Orange Is the New Black and House of Cards, we are increasing our price for new members from EUR8.99 to EUR9.99 for the 2 screens at a time plan. As a thank you for being a member of Netflix already, we guarantee that your current plan and price will not change for one year.

Om vervolgens verder te mogen lezen;

Price is guaranteed for your current plan so long as you remain a member.
Dat is dezelfde als ik heb inderdaad. Die laatste zin is duidelijk genoeg wat mij betreft :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 9 januari 2016 @ 16:44:31 #102
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_158961112
quote:
19s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 16:43 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dat is dezelfde als ik heb inderdaad. Die laatste zin is duidelijk genoeg wat mij betreft :D
Die laatste zin impliceert gewoon dat zolang je niet switched van plan, je recht hebt op deze prijs. De prijs veranderd uiteindelijk dus wel.
  Admin zaterdag 9 januari 2016 @ 17:02:43 #103
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_158961574
Ik.lig trouwens in een deuk met " life's too short " soms klik ik gewoon maar eens dingen aan en die blijken leuker dan verwacht. O+
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_158961862
quote:
19s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 16:43 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Beter lezen. Betekend dat je prijs vast blijft een jaar, en die laatste zin betekend, dit geld alleen zolang je lid blijft. Dus niet als je stopt en weer lid wordt.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zaterdag 9 januari 2016 @ 17:22:59 #105
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158962164
Als je "The Unbreakable Kimmy Schmidt "leuk vind dan raad ik "Don't Trust the B---- in Apartment 23" aan. Ze lijken veel op elkaar.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 17:52:13 #106
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_158962917
Ik ontdek nu pas Breaking Bad, omdat ik een eigenwijze donder ben en alles wat gehyped wordt door mensen haat. Maar ik geniet ervan O+
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zaterdag 9 januari 2016 @ 18:43:59 #107
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158964022
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:52 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ontdek nu pas Breaking Bad, omdat ik een eigenwijze donder ben en alles wat gehyped wordt door mensen haat. Maar ik geniet ervan O+
ben er ooit aan begonnen, serie is zo traag dat ik gestopt ben.
pi_158964663
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:43 schreef KingRadler het volgende:

[..]

Doorzetten is wel de moeite waard..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  zaterdag 9 januari 2016 @ 19:23:35 #109
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_158965135
TV zenders wereldwijd gaan het in de toekomst zwaar krijgen.

Producenten kunnen hun series aan verschillende TV Zenders verkopen in Europa of in 1 keer naar Netflix.

Dat worden zware onderhandelingen.
pi_158965592
Ik kom opeens seizoen 1 van How to get away with murder en een nieuw seizoen van How to train your dragon op Netflix tegen. Tof, zeg!
pi_158967506
quote:
17s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 19:39 schreef takkfyrir het volgende:
Ik kom opeens seizoen 1 van How to get away with murder en een nieuw seizoen van How to train your dragon op Netflix tegen. Tof, zeg!
de films van httyd vond ik wel lekker verfrissend, hoe is de serie?

How to get away with murder ga ik wel proberen (vooral omdat men het hierboven aanraad, anders zou ik het niet proberen. Het komt mij niet echt over als docu namelijk)
pi_158970582

Dragons: Race to the Edge (seizoen 2) – 2016 6 - Netflix Original
♫ Engels, Nederlands / CC Engels, Nederlands
In deze gloednieuwe Netflix Original-serie van de makers van 'Hoe tem je een draak' gaan Hikkie en Tandloos tot het uiterste op avontuur!

How to Get Away with Murder (seizoen 1) – 2014 12
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Drama
Annalise Keating is een briljante strafrechtadvocate en professor in de rechten. Samen met vijf van haar studenten raakt ze betrokken bij een ongewone moordzaak.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 22:27:50 #113
315338 akira02
o happy day.
pi_158970918
quote:
7s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 16:36 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Is het al zeker dan dat er een prijsverhoging gaat plaatsvinden? Ik heb nog altijd een mail staan waarin staat " De prijs van je huidige abonnement blijft voor jou dezelfde zolang je lid blijft. "
Ja,o.a. tweakers berichtte:

Netflix vermeldt in de mail dat de prijsverhoging nodig is om 'goede series en films te kunnen blijven aanbieden' en vermeldt het bovendien dat voor huidige klanten de prijs een jaar lang niet verandert.

Nu ja ik ga het proberen. Zelfs met de wisselkoers enzo is 5 a 7 dollar nog altijd beter dan 10 euro.
sleep-eat-drink-sleep
pi_158971269
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 20:47 schreef mschol het volgende:

[..]

de films van httyd vond ik wel lekker verfrissend, hoe is de serie?

How to get away with murder ga ik wel proberen (vooral omdat men het hierboven aanraad, anders zou ik het niet proberen. Het komt mij niet echt over als docu namelijk)
Erg leuk! Echt prima vermaak voor tussendoor. Speelt zich zo uit m'n hoofd ongeveer een jaartje voor de tweede film af, al zou je het ook zonder ooit de films te hebben gekeken probleemloos kunnen volgen.

How to get away met murder moet je trouwens niet verwarren met Making a murderer. Laatstgenoemde is dus waarmee je de laatste tijd overal overspoeld wordt dat je het vooral moet kijken en alles, en de eerste is wel een echte fictieserie (zie ook de omschrijvingen van Aether hierboven).
pi_158971415
Ben alweer bij het laatste seizoen van Fresh Meat: geweldige Britse comedy-drama serie over een studentenhuis :P

En jawel, dat is Jelka van Houten (de zus van...) :D. Helaas vertolkt ze maar een kleine rol.

Joe Thomas is net zo geniaal als in The Inbetweeners _O_
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 22:44:38 #116
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_158971446
Kijken jullie vaak series door elkaar? Als ik met een serie begin dan wil ik eerst de serie volledig bekijken voordat ik met een ander begin op Netflix.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zaterdag 9 januari 2016 @ 22:50:42 #117
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_158971614
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 22:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Kijken jullie vaak series door elkaar? Als ik met een serie begin dan wil ik eerst de serie volledig bekijken voordat ik met een ander begin op Netflix.
Ik kijk wel een aantal series door elkaar. Maar voornamelijk omdat ik op verschillende tijden kijk. Er zijn drie verschillende tijdstippen. Uurlange series in m'n eentje. Comedy als ik alleen ben en comedy als ik met m'n vriendin ben.

Dus dat is nu als ik wat meer tijd heb Black Mirror.
Tijdens het avondeten/ff niks ben ik bezig met Modern Family, en met m'n vriendin kijk ik nu Brooklyn Nine-nine.

En als ik dan één van deze drie uitheb dan kijk ik dan weer een andere serie. Zo heb ik net in m'n eentje Jessica Jones gekeken. Qua comedy heb ik Master of None gekeken en met m'n vriendin keek ik IT Crowd (niet op Netflix)
  zaterdag 9 januari 2016 @ 22:50:49 #118
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_158971618
quote:
Na 3 seizoenen non stop van 20 aflevering van 40 minuten ben ik het soms wel een beetje spuugzat ;(
pi_158972642
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 22:38 schreef takkfyrir het volgende:

[..]

Erg leuk! Echt prima vermaak voor tussendoor. Speelt zich zo uit m'n hoofd ongeveer een jaartje voor de tweede film af, al zou je het ook zonder ooit de films te hebben gekeken probleemloos kunnen volgen.
oke dan, gaan we die ook een keertje proberen
quote:
How to get away met murder moet je trouwens niet verwarren met Making a murderer. Laatstgenoemde is dus waarmee je de laatste tijd overal overspoeld wordt dat je het vooral moet kijken en alles, en de eerste is wel een echte fictieserie (zie ook de omschrijvingen van Aether hierboven).
ja, mee eens, hoe ik opeens op die andere titel kwam weet ik niet :D

maar making a murderer ben ik dus nu wel mee begonnen, en ook die serie heeft, imho, last van tijdrekken: afleveringen van een uur met veel "loze" beelden die niet direct wat toevoegen aan wat al als commentaar wordt verteld.

kort en bondig is niet de sterkste kant van amerikaanse serie schrijvers.. (En dat is gelijk mijn grootste probleem met de meeste langere docu's en amerikaanse series..)
  Admin zaterdag 9 januari 2016 @ 23:56:34 #120
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_158973561
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 22:43 schreef yosander het volgende:
Ben alweer bij het laatste seizoen van Fresh Meat: geweldige Britse comedy-drama serie over een studentenhuis :P

[ afbeelding ]
En jawel, dat is Jelka van Houten (de zus van...) :D. Helaas vertolkt ze maar een kleine rol.

Joe Thomas is net zo geniaal als in The Inbetweeners _O_
Brits? Ah mooi, op m'n lijstje *O*
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Admin zaterdag 9 januari 2016 @ 23:58:01 #121
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_158973596
quote:
Ik kijk ook dingen door elkaar, dat is het fijne aan Netflix vind ik.

Admin zaterdag 9 januari 2016 @ 23:59:08 #122
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_158973618
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 17:52 schreef SEMTEX het volgende:
_O- Had ik met "One flew over the cuckoo's nest' moet je gezien hebben.
Ja, jaaaaaaaaaaaaaaren later eens eens keer.

zondag 10 januari 2016 @ 02:28:45 #123
174940 W00fer
Maar echt
pi_158976367
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 18:43 schreef KingRadler het volgende:

[..]

Vooral dit. Toevallig een keer ergens achteraan de afleveringen terecht gekomen en ik dacht is dit het nou, die hype. Vond het erg traag.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_158976488
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 22:50 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Ik kijk wel een aantal series door elkaar. Maar voornamelijk omdat ik op verschillende tijden kijk. Er zijn drie verschillende tijdstippen. Uurlange series in m'n eentje. Comedy als ik alleen ben en comedy als ik met m'n vriendin ben.

Dus dat is nu als ik wat meer tijd heb Black Mirror.
Tijdens het avondeten/ff niks ben ik bezig met Modern Family, en met m'n vriendin kijk ik nu Brooklyn Nine-nine.

En als ik dan één van deze drie uitheb dan kijk ik dan weer een andere serie. Zo heb ik net in m'n eentje Jessica Jones gekeken. Qua comedy heb ik Master of None gekeken en met m'n vriendin keek ik IT Crowd (niet op Netflix)
Herkenbaar :Y Ik kijk series samen met mijn partner (Blacklist S2 nu) en series alleen (Rectify). Documentaires kijk ik sowieso alleen want die vind hij niet interessant. Samen kijken we meestal thrillers, actie ook wel, horror.
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_158977102
quote:
Neuh, dat valt wel mee.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')