ah thnxquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:06 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Komt misschien omdat je op Bitch zoekt, het is echt alleen B anders rijmt de titel ook niet. En die staat op meerdere versies van Netflix:
https://flixsearch.io/search/don't%20trust%20the%20b%20in%20apartment%2023
Super handige site om te zien wat je waar kunt kijken!
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:06 schreef delano.888 het volgende:
https://flixsearch.io/search/don't%20trust%20the%20b%20in%20apartment%2023
Super handige site om te zien wat je waar kunt kijken!
Echt?quote:Become a Pro Member to see when movies expire and which languages are available! -
Daar klik ik nooit, maar die van jou is inderdaad beter!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:23 schreef Zelva het volgende:
[..]
[..]
Echt?
http://www.unogs.com// FTW.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
[ Bericht 1% gewijzigd door Zelva op 10-01-2016 12:54:04 ]
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:56 schreef Zelva het volgende:
Deze geheime codes geven je toegang tot alle Netflix-contentdiegene die hier intrappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
dat heeft te maken met de zaken die je gekeken hebt, kennelijk vind netflix dat jij films hebt gekeken die gerelateerd zijn aan die "filter" (een categorie kan je het niet echt meer noemen)quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:05 schreef delano.888 het volgende:
Het is niet eens andere content, alleen andere categorieën, maar nog altijd dezelfde films enz. Iedereen kan die categorieën zien, afhankelijk van wat je veel kijkt. Kijk je netflix pagina maar eens door, onderaan staan enkele zeer specifieke vreemde categorieën. Bij mij staat er oa tussen: "films featuring a strong female lead based on a book", okeeeeeeee.... Geen idee waarom
Intrappen? Is niet meer dan een verhaaltje van een debiele journalist van De Morgen die denkt het Ei van Columbus te hebben gevonden door op een uiterst omslachtige manier info te achterhalen die via andere sites duizend keer makkelijker is te verkrijgen.quote:
Ja maar het gekke is dat ik (voor zover ik weet) nooit zo iets gekeken heb, ik kijk vrijwel alleen maar actiefilms en series. M'n vriendin zal het wel veroorzaakt hebbenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:08 schreef mschol het volgende:
[..]
dat heeft te maken met de zaken die je gekeken hebt, kennelijk vind netflix dat jij films hebt gekeken die gerelateerd zijn aan die "filter" (een categorie kan je het niet echt meer noemen)
en in die films zitten geen karakters die gebaseerd zijn op een boek c.q. strip?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:11 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja maar het gekke is dat ik (voor zover ik weet) nooit zo iets gekeken heb, ik kijk vrijwel alleen maar actiefilms en series. M'n vriendin zal het wel veroorzaakt hebben
Meestal staat mijn profiel open, we kijken voornamelijk samen dingen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:13 schreef mschol het volgende:
[..]
en in die films zitten geen karakters die gebaseerd zijn op een boek c.q. strip?
en je gebruikt niet gewoon aparte inlogs voor je vriendin en jouzelf?
Ja je ziet die content ALS het op je netflix al stond, er komt niet ineens extra content, alleen een andere manier om het te vinden.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:30 schreef KingRadler het volgende:
de websites zijn gekoppeld aan keywords.
Je kan op een genre zoeken. Dan moet je een genre intikken, en dan zie je de content staan.
Ik kan me bijna niet voorstellen dat je hier nog niet van gehoord hebt door de hele, zeer terechte, hype die er nu is:Making a murderer.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:07 schreef mschol het volgende:
iemand hier nog een goede tip op netflix qua documentaires?
ik heb net Inside the Nazi Hunters afgekeken, maar dat waren 13 afleveringen met heel erg veel herhaling
http://m.huffpost.com/us/entry/6787720quote:Op zaterdag 9 januari 2016 01:07 schreef mschol het volgende:
iemand hier nog een goede tip op netflix qua documentaires?
ik heb net Inside the Nazi Hunters afgekeken, maar dat waren 13 afleveringen met heel erg veel herhaling
Thnxquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:59 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Beltracchi die Kunst der Falschung.
Als je netflix+secret codes zoekt via google zie je dat de Britse media die uitvoerig gebracht hebben gisteren/vandaag en zij hebben het weer van gizmodo die het weer van een of andere site hebben (atlantic news).quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:10 schreef Zelva het volgende:
[..]
Intrappen? Is niet meer dan een verhaaltje van een debiele journalist van De Morgen die denkt het Ei van Columbus te hebben gevonden door op een uiterst omslachtige manier info te achterhalen die via andere sites duizend keer makkelijker is te verkrijgen.
inderdaad. Aanrader!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:01 schreef Magic_Twisty het volgende:
[..]
Ik kan me bijna niet voorstellen dat je hier nog niet van gehoord hebt door de hele, zeer terechte, hype die er nu is:Making a murderer.
Is het al zeker dan dat er een prijsverhoging gaat plaatsvinden? Ik heb nog altijd een mail staan waarin staat " De prijs van je huidige abonnement blijft voor jou dezelfde zolang je lid blijft. "quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:33 schreef akira02 het volgende:
Is er iemand van plan bij de prijsverhoging in mei 2016 zijn abonnement op te zeggen en een nieuw abonnement aan te gaan via een ander land (via vpn met een random postcode via credit card)? Destijds heb ik dit via de V.S. gedaan toen het nog niet beschikbaar was in Belgie en betaal ik nog ergens iets van een 8 euro per maand voor 2 schermen. In Brazilie kost het 5 euro per maand en in australie iets van 8 dollar us.
Ik kreeg paar maand terug dit in een mailtje;quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is het al zeker dan dat er een prijsverhoging gaat plaatsvinden? Ik heb nog altijd een mail staan waarin staat " De prijs van je huidige abonnement blijft voor jou dezelfde zolang je lid blijft. "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |