en dan nu maar zorgen dat je met het juiste account antwoord geeftquote:
Proestquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:18 schreef just me het volgende:
[..]
en dan nu maar zorgen dat je met het juiste account antwoord geeft
Hoe is het werken gegaan ?quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:18 schreef just me het volgende:
[..]
en dan nu maar zorgen dat je met het juiste account antwoord geeft
Vandaag niet gewerkt, ga morgen weerquote:
quote:
je hebt maandag toch gewerkt ?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vandaag niet gewerkt, ga morgen weer
Maandag ben ik even langs geweestquote:
gelijk heb jequote:Op woensdag 6 januari 2016 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maandag ben ik even langs geweest
Maar het was zo druk dat er niet eens een werkplek voor mij was, dus ik ben toen maar weer naar huis gegaan
quote:
Eerst even pootjes geven is ook wel goed.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maandag ben ik even langs geweest
Maar het was zo druk dat er niet eens een werkplek voor mij was, dus ik ben toen maar weer naar huis gegaan
Maandag en dinsdag zijn bij ons de traditionele vergaderdagen, dus dan heeft bijna niemand een vrije dag. Donderdag en vrijdag zijn de standaard vrije dagen bij velen.quote:
maandag was het "gelukkig nieuwjaar* tegen al mijn collega'squote:Op woensdag 6 januari 2016 21:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Eerst even pootjes geven is ook wel goed.
Ik heb dat rondje niet eens gemaaktquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:27 schreef just me het volgende:
[..]
maandag was het "gelukkig nieuwjaar* tegen al mijn collega's
wat stom van die collega'squote:Op woensdag 6 januari 2016 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb dat rondje niet eens gemaakt
Ik zag duidelijk dat er een paar collega's zich ongemakkelijk voelden door mijn aanwezigheid (of mijn bijna kale kop)
Ach, ze moeten net als ik even wennen denk ikquote:
ze moeten jou op je gemak stellen en niet andersom!quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, ze moeten net als ik even wennen denk ik
Er was ook een hele lieve collega hoorquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:30 schreef just me het volgende:
[..]
ze moeten jou op je gemak stellen en niet andersom!
quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er was ook een hele lieve collega hoor
En die adviseerde mij ook naar huis te gaan en terug te komen als 'de oude groep' er weer was (morgen en overmorgen dus)
Mad, Tiësto in Concert en in Concert: Gelredome heb ik beiden. Wat is dat met Dinand in het Gelredome? Heb ze beiden al denk ik 10 jaar niet meer bekekenquote:
Woesthoff?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mad, Tiësto in Concert en in Concert: Gelredome heb ik beiden. Wat is dat met Dinand in het Gelredome? Heb ze beiden al denk ik 10 jaar niet meer bekeken
Dat vermoed ik welquote:
Dinand was met de remix van 'Rain On Me' in het Gelredome.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mad, Tiësto in Concert en in Concert: Gelredome heb ik beiden. Wat is dat met Dinand in het Gelredome? Heb ze beiden al denk ik 10 jaar niet meer bekeken
Ik heb de DVDs afgestoft dus die mogen eerdaags eens kennis gaan maken met de Bluray spelerquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dinand was met de remix van 'Rain On Me' in het Gelredome.
Heb die DVD nog geript qua audio...
Trots dat ik de verleiding om zo'n apparaat aan te schaffen heb weten te weerstaan...quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb de DVDs afgestoft dus die mogen eerdaags eens kennis gaan maken met de Bluray speler
Ik heb ooit een Xbox gekocht, niet om te gamen, maar dat werkte toen al mooi als een media centrequote:Op woensdag 6 januari 2016 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Trots dat ik de verleiding om zo'n apparaat aan te schaffen heb weten te weerstaan...
Ach, mijn DVD-speler ging kapot, en Blurays zijn op een HDtv toch wel mooier.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Trots dat ik de verleiding om zo'n apparaat aan te schaffen heb weten te weerstaan...
Ik heb laatst nog een ouderwetse vhs-video zitten kijkenquote:
Ik geef niet veel om beeld, hier staat een DVD spelertje van 29 euro van de Blokker.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, mijn DVD-speler ging kapot, en Blurays zijn op een HDtv toch wel mooier.
Voor muziek DVDs behoorlijk overbodig wel.
Tijdens het opruimen kwam ik er ook nog 'n stuk of wat tegenquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik geef niet veel om beeld, hier staat een DVD spelertje van 29 euro van de Blokker.
Voldoet voor mij prima...
Als je niet veel om beeld geeft is dat ook primaquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik geef niet veel om beeld, hier staat een DVD spelertje van 29 euro van de Blokker.
Voldoet voor mij prima...
DVD-spelers?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:45 schreef just me het volgende:
[..]
Tijdens het opruimen kwam ik er ook nog 'n stuk of wat tegen
quote:
Het audio-deel is prima.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je niet veel om beeld geeft is dat ook prima
Omdat ze in de aanbieding waren bij Blokker?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:47 schreef just me het volgende:
[..]geen idee waarom ik er n stuk of 3 heb!
Ik denk zelfs dat ik ze nooit zelf gekocht heb. Laatste exemplaar ooit van de kinderen gekregenquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Omdat ze in de aanbieding waren bij Blokker?
Laserdiscquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:49 schreef robdriessen het volgende:
Iemand nog interesse in een paar films op Laserdisc?
Eerste surround film die ik ooit thuis keek was the Lion Kingquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het audio-deel is prima.
Zonder surround sound vind ik films sowieso niks aan en dat deel is uitstekend verzorgd...
Opa verteldquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:49 schreef robdriessen het volgende:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:53 schreef Symphonic het volgende:
Beetje veel te laat, maar alsnog ingetuned
Avondquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:53 schreef Symphonic het volgende:
Ik puur omdat het toen onbetaalbaar was voor een 14 jarigequote:Op woensdag 6 januari 2016 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Opa verteld
Laserdisc heb ik helemaal overgeslagen
Ik heb nog de Philips CD-i speler van mijn vader staan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:49 schreef robdriessen het volgende:
De nummers die Broertje gedraaid heeft waren allemaalquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:53 schreef Symphonic het volgende:
balen dat ik dat gemist hebquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De nummers die Broertje gedraaid heeft waren allemaal [ afbeelding ]
Bij mijn Top of Flop was het zoals vanouds weer [ afbeelding ][ afbeelding ]
Ow, wisselt dat dan?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:00 schreef just me het volgende:
Toch maar even opgezocht waar ik morgenmiddag moet gaan werken, mijn donderdagmiddag school heeft weer een tijdelijk nieuw onderkomen
deze (rijswijkse) school was tijdens de zomervakantie afgefikt, toen werden we in Delft ondergebracht (handig voor mij) en vanaf vandaag weer een tijdelijk onderkomen in Rijswijk.quote:
Weer/nog in Delft?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:00 schreef just me het volgende:
Toch maar even opgezocht waar ik morgenmiddag moet gaan werken, mijn donderdagmiddag school heeft weer een tijdelijk nieuw onderkomen
Ja van dat fikkie wist ik nog wel.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:03 schreef just me het volgende:
[..]
deze (rijswijkse) school was tijdens de zomervakantie afgefikt, toen werden we in Delft ondergebracht (handig voor mij) en vanaf vandaag weer een tijdelijk onderkomen in Rijswijk.
voor school en kinderen veel beter! Kinderen werden nu elke dag met de bus opgehaald uit Rijswijk en weer teruggebracht. Er waren veel knokkels voor nodig om dat allemaal in goede banen te leiden. Het is voor mij maar 15 minuutjes rijden dus weer goed te doenquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja van dat fikkie wist ik nog wel.
Maar wel cool dat het weer terug gaat naar de oorspronkelijke woonplaats.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:06 schreef just me het volgende:
[..]
voor school en kinderen veel beter! Kinderen werden nu elke dag met de bus opgehaald uit Rijswijk en weer teruggebracht. Er waren veel knokkels voor nodig om dat allemaal in goede banen te leiden. Het is voor mij maar 15 minuutjes rijden dus weer goed te doen
Dat doet SAM bij mij ook wel eensquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:07 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Blijkbaar dacht Mixxx "Whatever".... en stopte er maar mee
Ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:07 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Blijkbaar dacht Mixxx "Whatever".... en stopte er maar mee
Das ook niet liefquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat doet SAM bij mij ook wel eens
dat is nie goed niequote:Op woensdag 6 januari 2016 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat doet SAM bij mij ook wel eens
jouw <a href="https://www.youtube.com/watch?v=pRbb3tQ019k" rel="nofollow" target="_blank">I love you, underwear</a> doet het ook niet goedquote:
Huhhhhh waarom is dat opeens html geworden?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:13 schreef just me het volgende:
[..]
jouw <a href="https://www.youtube.com/watch?v=pRbb3tQ019k" rel="nofollow" target="_blank">I love you, underwear</a> doet het ook niet goed
moet je niet aan mij vragenquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Huhhhhh waarom is dat opeens html geworden?
Was/is bij sjoef ook, dat zijn Chuffi link niet meer een link was/is.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:13 schreef just me het volgende:
[..]
jouw <a href="https://www.youtube.com/watch?v=pRbb3tQ019k" rel="nofollow" target="_blank">I love you, underwear</a> doet het ook niet goed
Ik heb mijn draagbare DCC speler weggegeven aan een retro gadget verzamelaarquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog de Philips CD-i speler van mijn vader staan.
Het is troep, maar ik krijg het niet over mijn hart om die weg te doen...
DCC speler? wa was da?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:17 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb mijn draagbare DCC speler weggegeven aan een retro gadget verzamelaar
Oooh ik heb nog cassette bandjes liggen die ik dolgraag wil terugluisteren!quote:
Symph heeft daar een show van!quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
Oooh ik heb nog cassette bandjes liggen die ik dolgraag wil terugluisteren!
Kan je tegenwoordig bij Symph terecht, die heeft er inmiddels geloof ik drie (spelers dus)quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
Digital Compact Cassette.quote:
ik heb sinds kort twee decks aangesloten en al gebruikt voor de radioquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:19 schreef just me het volgende:
[..]
U2 ging met zijn tijd meequote:Op woensdag 6 januari 2016 22:20 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Digital Compact Cassette.
[ afbeelding ]
ik heb nog ergens een cassette met de stem van mijn moeder, had ze ingesproken en opgestuurd naar de kinderen toen ik op vakantie was.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb sinds kort twee decks aangesloten en al gebruikt voor de radio
Dat is wel mooiquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:22 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb nog ergens een cassette met de stem van mijn moeder, had ze ingesproken en opgestuurd naar de kinderen toen ik op vakantie was.
Dat zou ik ook wel willen hebben.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:22 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb nog ergens een cassette met de stem van mijn moeder, had ze ingesproken en opgestuurd naar de kinderen toen ik op vakantie was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |