Opa verteldquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:49 schreef robdriessen het volgende:
Iemand nog interesse in een paar films op Laserdisc?
quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:53 schreef Symphonic het volgende:
Beetje veel te laat, maar alsnog ingetuned
Avondquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:53 schreef Symphonic het volgende:
Ik puur omdat het toen onbetaalbaar was voor een 14 jarigequote:Op woensdag 6 januari 2016 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Opa verteld
Laserdisc heb ik helemaal overgeslagen
Ik heb nog de Philips CD-i speler van mijn vader staan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:49 schreef robdriessen het volgende:
Iemand nog interesse in een paar films op Laserdisc?
De nummers die Broertje gedraaid heeft waren allemaalquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:53 schreef Symphonic het volgende:
balen dat ik dat gemist hebquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De nummers die Broertje gedraaid heeft waren allemaal [ afbeelding ]
Bij mijn Top of Flop was het zoals vanouds weer [ afbeelding ][ afbeelding ]
Ow, wisselt dat dan?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:00 schreef just me het volgende:
Toch maar even opgezocht waar ik morgenmiddag moet gaan werken, mijn donderdagmiddag school heeft weer een tijdelijk nieuw onderkomen
deze (rijswijkse) school was tijdens de zomervakantie afgefikt, toen werden we in Delft ondergebracht (handig voor mij) en vanaf vandaag weer een tijdelijk onderkomen in Rijswijk.quote:
Weer/nog in Delft?quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:00 schreef just me het volgende:
Toch maar even opgezocht waar ik morgenmiddag moet gaan werken, mijn donderdagmiddag school heeft weer een tijdelijk nieuw onderkomen
Ja van dat fikkie wist ik nog wel.quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:03 schreef just me het volgende:
[..]
deze (rijswijkse) school was tijdens de zomervakantie afgefikt, toen werden we in Delft ondergebracht (handig voor mij) en vanaf vandaag weer een tijdelijk onderkomen in Rijswijk.
voor school en kinderen veel beter! Kinderen werden nu elke dag met de bus opgehaald uit Rijswijk en weer teruggebracht. Er waren veel knokkels voor nodig om dat allemaal in goede banen te leiden. Het is voor mij maar 15 minuutjes rijden dus weer goed te doenquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja van dat fikkie wist ik nog wel.
Maar wel cool dat het weer terug gaat naar de oorspronkelijke woonplaats.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 22:06 schreef just me het volgende:
[..]
voor school en kinderen veel beter! Kinderen werden nu elke dag met de bus opgehaald uit Rijswijk en weer teruggebracht. Er waren veel knokkels voor nodig om dat allemaal in goede banen te leiden. Het is voor mij maar 15 minuutjes rijden dus weer goed te doen
Dat doet SAM bij mij ook wel eensquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:07 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Blijkbaar dacht Mixxx "Whatever".... en stopte er maar mee
Ik dacht al dat het aan mij lagquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:07 schreef DJ-Vinyl het volgende:
Blijkbaar dacht Mixxx "Whatever".... en stopte er maar mee
Das ook niet liefquote:Op woensdag 6 januari 2016 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat doet SAM bij mij ook wel eens
dat is nie goed niequote:Op woensdag 6 januari 2016 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat doet SAM bij mij ook wel eens
jouw <a href="https://www.youtube.com/watch?v=pRbb3tQ019k" rel="nofollow" target="_blank">I love you, underwear</a> doet het ook niet goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |