en dan nu maar zorgen dat je met het juiste account antwoord geeftquote:
Proestquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:18 schreef just me het volgende:
[..]
en dan nu maar zorgen dat je met het juiste account antwoord geeft
Hoe is het werken gegaan ?quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:18 schreef just me het volgende:
[..]
en dan nu maar zorgen dat je met het juiste account antwoord geeft
Vandaag niet gewerkt, ga morgen weerquote:
quote:
je hebt maandag toch gewerkt ?quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vandaag niet gewerkt, ga morgen weer
Maandag ben ik even langs geweestquote:
gelijk heb jequote:Op woensdag 6 januari 2016 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maandag ben ik even langs geweest
Maar het was zo druk dat er niet eens een werkplek voor mij was, dus ik ben toen maar weer naar huis gegaan
quote:
Eerst even pootjes geven is ook wel goed.quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maandag ben ik even langs geweest
Maar het was zo druk dat er niet eens een werkplek voor mij was, dus ik ben toen maar weer naar huis gegaan
Maandag en dinsdag zijn bij ons de traditionele vergaderdagen, dus dan heeft bijna niemand een vrije dag. Donderdag en vrijdag zijn de standaard vrije dagen bij velen.quote:
maandag was het "gelukkig nieuwjaar* tegen al mijn collega'squote:Op woensdag 6 januari 2016 21:25 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Eerst even pootjes geven is ook wel goed.
Ik heb dat rondje niet eens gemaaktquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:27 schreef just me het volgende:
[..]
maandag was het "gelukkig nieuwjaar* tegen al mijn collega's
wat stom van die collega'squote:Op woensdag 6 januari 2016 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb dat rondje niet eens gemaakt
Ik zag duidelijk dat er een paar collega's zich ongemakkelijk voelden door mijn aanwezigheid (of mijn bijna kale kop)
Ach, ze moeten net als ik even wennen denk ikquote:
ze moeten jou op je gemak stellen en niet andersom!quote:Op woensdag 6 januari 2016 21:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, ze moeten net als ik even wennen denk ik
Er was ook een hele lieve collega hoorquote:Op woensdag 6 januari 2016 21:30 schreef just me het volgende:
[..]
ze moeten jou op je gemak stellen en niet andersom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |