Ik naar het aantal verschillende vaders.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:24 schreef BasEnAad het volgende:
Ik ben alleen wel nieuwsgierig naar de foute naam.
Dat zijn er ook 6.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:25 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ik naar het aantal verschillende vaders.
Yep. Remon -Postman- Stotijn is vader van haar drie oudste kinderen, daarbij heeft ze er eentje met Dox, eentje met Dalgliesh en nu dus eentje onderweg met Dominique.quote:
Nee, want daar zei static dat we hier verder moeten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:57 schreef superniger het volgende:
Dit had je ook in het centraal zwangerschap topic kunnen posten.
Wat is dat toch? Waarom moet je iemand een hoer noemen omdat ze nog een kind wil nadat haar relatie met de vader van eerdere kinderen voorbij is?quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:54 schreef TheThirdMark het volgende:
Het is dus net zo'n grote hoer als mijn moeder, met het verschil dat mijn moeder niet kan zingen.
Dus een hoer.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is dat toch? Waarom moet je iemand een hoer noemen omdat ze nog een kind wil nadat haar relatie met de vader van eerdere kinderen voorbij is?
Ja en over enkele van haar exen die ook her en der kinderen hebben, hoor je niks.quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is dat toch? Waarom moet je iemand een hoer noemen omdat ze nog een kind wil nadat haar relatie met de vader van eerdere kinderen voorbij is?
Over anderen ook niet.... Een Eddy Murphy of Hugh Grant bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 6 januari 2016 23:25 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ja en over enkele van haar exen die ook her en der kinderen hebben, hoor je niks.
En zo hoerig is het sowieso niet als ze met 3 van de 4 vaders een lange relatie heeft (gehad).
We zullen zien..quote:Op woensdag 6 januari 2016 20:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het goede nieuws is dat ze er na deze toch echt mee op gaat houden.
Ik ben hoopvol gestemd.quote:
Ik ook. Sowieso vind ik 6 kinderen wat veel van het goede, maar dan ook nog met zoveel verschillende partners. Of dat nou zo'n fijne stabiele omgeving is om in op te groeien...quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:06 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik denk er het mijne van. Wel fijn dat het nu eindelijk is gelukt.
Overigens verbaasde ik me laatst meer over het feit dat Anouk met Edwin Jansen, dat jurylid van Idols, getrouwd is geweest. Gezien haar voorkeur voor donkere mannen vond ik dat opmerkelijk.
Dus als je een groot gezin wilt, en je man verlaat je na je derde kind omdat je te burgerlijk bent (!!!) dan moet je je wens voor een groot gezin maar opgeven?quote:Op donderdag 7 januari 2016 14:39 schreef Koningin het volgende:
Ik snap best dat iemand een groot gezin wil, maar dan zou je dat toch met 1 partner willen doen, lijkt mij. Ik vind kinderen nemen een serieuze zaak en niet met een man die je net kent en het jongste kind van je ex man is net 1,5
Kan me niet voorstellen dat daar een stabiele basis is.
Amen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus als je een groot gezin wilt, en je man verlaat je na je derde kind omdat je te burgerlijk bent (!!!) dan moet je je wens voor een groot gezin maar opgeven?
Of mag je dan toch nog met een ander? Nummer 2 deed het met de nanny, die had ze maar moeten vergeven als ze toch nog een groot gezin wilde?
Ik kan me zo voorstellen dat de wens voor een groot gezin na 2 van die faalvaders een hogere waarde krijgt dan de factor dat er één vader van dat grote gezin is, die is er dan toch al niet meer.
Een enorme pik waarschijnlijk...quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:14 schreef Moonah het volgende:
Leuk!
Maar wat ze in een menneke van 21 ziet...
Ze wilde het zelf, niet zo zeer haar vriend begreep ikquote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik las dat Anouk ergens in een interview al meerdere miskramen had gehad en dat ze vanaf afgelopen mei nonstop zwanger is.
Waarom doe je je lichaam in vredesnaam dit elke keer aan? Omdat je je 21 jarige toyboy zo graag een kind wil schenken? Waanzin.
Mee eens. Ik kan me niet voorstellen dat iemand van 21, die net komt kijken, al zo graag een baby wil. Het zal wel een gezamenlijke beslissing zijn geweest (althans dat hoop ik toch.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik las dat Anouk ergens in een interview al meerdere miskramen had gehad en dat ze vanaf afgelopen mei nonstop zwanger is.
Waarom doe je je lichaam in vredesnaam dit elke keer aan? Omdat je je 21 jarige toyboy zo graag een kind wil schenken? Waanzin.
Dan nog. Dat zou een signaal moeten zijn dat je lichaam geen trek heeft in nog een zwangerschap.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ze wilde het zelf, niet zo zeer haar vriend begreep ik
Jij neemt alle liedteksten letterlijk?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dan nog. Dat zou een signaal moeten zijn dat je lichaam geen trek heeft in nog een zwangerschap.
Vind haar eerlijk gezegd nogal labiel overkomen. Vooral na haar liedje 'Dominique'. Als je naar de tekst luistert.... Hoe afhankelijk kan je van iemand zijn?
Nee hoor. Hij wilde het graag nog eens meemaken en zij gunde hem dat.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ze wilde het zelf, niet zo zeer haar vriend begreep ik
Na hoeveel miskramen moet je wat jou betreft stoppen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dan nog. Dat zou een signaal moeten zijn dat je lichaam geen trek heeft in nog een zwangerschap.
Vind haar eerlijk gezegd nogal labiel overkomen. Vooral na haar liedje 'Dominique'. Als je naar de tekst luistert.... Hoe afhankelijk kan je van iemand zijn?
Aha. Een paar miskramen betekent dat 'je lichaam geen trek heeft in een zwangerschap'? :quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Misschien moet ze haar mannen eens wat beter leren kennen.....of beter inschatten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 15:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus als je een groot gezin wilt, en je man verlaat je na je derde kind omdat je te burgerlijk bent (!!!) dan moet je je wens voor een groot gezin maar opgeven?
Of mag je dan toch nog met een ander? Nummer 2 deed het met de nanny, die had ze maar moeten vergeven als ze toch nog een groot gezin wilde?
Ik kan me zo voorstellen dat de wens voor een groot gezin na 2 van die faalvaders een hogere waarde krijgt dan de factor dat er één vader van dat grote gezin is, die is er dan toch al niet meer.
Laat haar dat lekker zelf bepalen. Waar bemoeien mensen zich mee?quote:Op maandag 11 januari 2016 13:11 schreef Koningin het volgende:
[..]
Misschien moet ze haar mannen eens wat beter leren kennen.....of beter inschatten.
Daar was het na #1 al te laat voor en na #2 maakt het helemaal geen bal meer uit.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:11 schreef Koningin het volgende:
[..]
Misschien moet ze haar mannen eens wat beter leren kennen.....of beter inschatten.
Een pik van minimaal 23 cm, dat is toch algemeen bekend?quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:14 schreef Moonah het volgende:
Leuk!
Maar wat ze in een menneke van 21 ziet...
Dit.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laat haar dat lekker zelf bepalen. Waar bemoeien mensen zich mee?
Al neemt ze tien kinderen van jan piet en klaas.
quote:Zangeres Anouk heeft een intieme foto gedeeld van haar vriend en hun pasgeboren dochtertje. De foto, die op Instagram staat, laat vriend Dominique zien terwijl hij onder de douche staat met Jelizah Rose in zijn armen.
Bij de foto, die nu al duizenden likes heeft, plaatste Anouk geen titel, alleen een hartje.
De zangeres had een dag na de geboorte van haar dochter ook al een ontroerende foto geplaatst van haar, Dominique en Jelizah Rose. "Elke keer als ik naar deze foto kijk, word ik zo emotioneel", had ze er toen bijgezet.
Jelizah Rose is het eerste kindje van Anouk en Dominique samen.
Precies het al dan niet hebben van een kinderwens is iemands persoonlijke wens en daar heeft niemand ook maar een moer mee te maken.quote:Op maandag 11 januari 2016 13:46 schreef agter het volgende:
[..]
Dit.
Mag Anouk het zelf beslissen?
Ik begrijp niet waarom mensen hier zo nodig van alles van moeten vinden. Het lijkt me gewoon haar keuze.
Nou daar dacht ik niet eens aan, gewoon aan die kop te zienquote:
Dat ze maar mag stoppen met zingen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou daar dacht ik niet eens aan, gewoon aan die kop te zien![]()
maar goed... boeit verder niet, het ging Anouk vooral om een groot gezin misschien?
Gruwelijk. Heeft niks met zingen te maken. Proberen joge noten te halen en diep triest kijken op teksten van anderen. Vrouwelijke Marco Borsato. En dan de sterallures Ha has yha. Snuiven lachenj totaal bezopen en onder de coke bij TMF. Daar teert ze op. Als ze nog teert. Heeft niks met muziek te maken. Goeie manager die haar steeds in de bladen krijgt.quote:
Nou, nou,nou Tong.....quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gruwelijk. Heeft niks met zingen te maken. Proberen joge noten te halen en diep triest kijken op teksten van anderen. Vrouwelijke Marco Borsato. En dan de sterallures Ha has yha. Snuiven lachenj totaal bezopen en onder de coke bij TMF. Daar teert ze op. Als ze nog teert. Heeft niks met muziek te maken. Goeie manager die haar steeds in de bladen krijgt.
inderdaadquote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gruwelijk. Heeft niks met zingen te maken. Proberen joge noten te halen en diep triest kijken op teksten van anderen. Vrouwelijke Marco Borsato. En dan de sterallures Ha has yha. Snuiven lachenj totaal bezopen en onder de coke bij TMF. Daar teert ze op. Als ze nog teert. Heeft niks met muziek te maken. Goeie manager die haar steeds in de bladen krijgt.
inderdaad, anouk hoort bij de onderlaag van de samenlevingquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |