Nou daar dacht ik niet eens aan, gewoon aan die kop te zienquote:

Dat ze maar mag stoppen met zingen.quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou daar dacht ik niet eens aan, gewoon aan die kop te zien
maar goed... boeit verder niet, het ging Anouk vooral om een groot gezin misschien?

Gruwelijk. Heeft niks met zingen te maken. Proberen joge noten te halen en diep triest kijken op teksten van anderen. Vrouwelijke Marco Borsato. En dan de sterallures Ha has yha. Snuiven lachenj totaal bezopen en onder de coke bij TMF. Daar teert ze op. Als ze nog teert. Heeft niks met muziek te maken. Goeie manager die haar steeds in de bladen krijgt.quote:

Nou, nou,nou Tong.....quote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gruwelijk. Heeft niks met zingen te maken. Proberen joge noten te halen en diep triest kijken op teksten van anderen. Vrouwelijke Marco Borsato. En dan de sterallures Ha has yha. Snuiven lachenj totaal bezopen en onder de coke bij TMF. Daar teert ze op. Als ze nog teert. Heeft niks met muziek te maken. Goeie manager die haar steeds in de bladen krijgt.

inderdaadquote:Op dinsdag 5 juli 2016 14:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gruwelijk. Heeft niks met zingen te maken. Proberen joge noten te halen en diep triest kijken op teksten van anderen. Vrouwelijke Marco Borsato. En dan de sterallures Ha has yha. Snuiven lachenj totaal bezopen en onder de coke bij TMF. Daar teert ze op. Als ze nog teert. Heeft niks met muziek te maken. Goeie manager die haar steeds in de bladen krijgt.

inderdaad, anouk hoort bij de onderlaag van de samenlevingquote:

Heel erg lief wel dat hij ze allemaal liefheeft. Wel snel en inderdaad vol vertrouwen.quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:36 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Hadden we hier al de info dat de vader van Dominique de namen (alle!!) van de kinderen van Anouk op zijn arm heeft laten inkten? Op zich wel een held dat hij niet alleen de naam van zijn officiële kleindochter heeft gekozen maar de namen van de andere kinderen ook. Gewaagd en vol van vertrouwen.
Hier de foto van opa: https://www.instagram.com/p/BHiDCeZjlaH

Lol. Op het woonwagenkamp zouden ze dat nog kitscherig vinden.quote:Op donderdag 7 juli 2016 13:36 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Hadden we hier al de info dat de vader van Dominique de namen (alle!!) van de kinderen van Anouk op zijn arm heeft laten inkten? Op zich wel een held dat hij niet alleen de naam van zijn officiële kleindochter heeft gekozen maar de namen van de andere kinderen ook. Gewaagd en vol van vertrouwen.
Hier de foto van opa: https://www.instagram.com/p/BHiDCeZjlaH

Nee hoor, er staat geen komma, het is de uithaal van de h.quote:Op donderdag 7 juli 2016 22:45 schreef Books1 het volgende:
En dan zegt het AD erbij dat het niemand opvalt dat er achter de naam van de jongste een komma staat.
Ben ik nou zo stom als ik zeg dat het bij de h hoort zoals bij de andere namen?

quote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:01 schreef agter het volgende:
De tering.
Al wil ze 10 kinderen van 10 mannen, dat is toch gewoon haar recht? Ze zorgt goed voor haar kinderen. Dus waarom deze haat?

Ach het merendeel hier vindt het toch gewoon leuk en mooi voor haar. Die paar opgeschoten puberjochies die hier even komen roepen wat ze tegen hun moeder nooit zouden durven daargelaten.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:01 schreef agter het volgende:
De tering.
Al wil ze 10 kinderen van 10 mannen, dat is toch gewoon haar recht? Ze zorgt goed voor haar kinderen. Dus waarom deze haat?

volgens mij behoort tong80 al meer dan een halve eeuw niet meer tot de puberjongens, maar de rest klopt wel jaquote:Op vrijdag 8 juli 2016 14:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach het merendeel hier vindt het toch gewoon leuk en mooi voor haar. Die paar opgeschoten puberjochies die hier even komen roepen wat ze tegen hun moeder nooit zouden durven daargelaten.
Die tattoo van opa vind ik persoonlijk ietwat gewaagd, maar wel heel liefdevol.
Ze moeten het allemaal lekker zelf weten.
Anouk zorgt volgens mij uitstekend voor al haar kinderen.

Oh die telde ik in dit geval niet mee ivm niet serieus nemenquote:Op vrijdag 8 juli 2016 16:00 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
volgens mij behoort tong80 al meer dan een halve eeuw niet meer tot de puberjongens, maar de rest klopt wel ja

Waar.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 00:01 schreef agter het volgende:
De tering.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |