Speeltuin... Jonge moeders.quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bruut hoor. Ik kijk uit op een speeltuin
IJsbanen zijn ook een goede plek. Veel jonge moeders.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:03 schreef KREEFTx het volgende:
Jagen met me speer op de chickies
Speeltuinen af voor de milfies
Picsquote:Op woensdag 6 januari 2016 09:08 schreef Crip het volgende:
Zonder dat ik het doorhad een foundation die ik gebruik voor contouren gebruikt over mn hele face. Nu ben ik letterlijk blackface.
make up doen als je dood moe bent
Feitelijk onjuist. En een lege OP is ook verschrikkelijkquote:
Ik heb hem wel in andere topics gezien, misschien vindt hij het hier niet leuk nu de gebanden terug zijnquote:
Krijg de tieves dan lekker joh met je wezenloze drugsbekquote:Op woensdag 6 januari 2016 09:20 schreef TARDIS. het volgende:
Kom ik op kantoor, staat er nog open: 'bald people insults'.
Lekker voor je WCH.
TR gemaakt, ik ben absoluut niet wezenloos.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Krijg de tieves dan lekker joh met je wezenloze drugsbek
Wow, de legendequote:Op woensdag 6 januari 2016 09:43 schreef TARDIS. het volgende:
Zou Danny zonder overleg met een ander al die beslissingen nemen? Dat al die mods en FA's op FOK! kwamen op 1 januari en al die ex-gedetineerden weer zagen dwalen en uitriepen NEE DANNY NEE!!
oh fuck, was autocorrect, ik bedoelde guitige snuitjequote:Op woensdag 6 januari 2016 09:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
TR gemaakt, ik ben absoluut niet wezenloos.
quote:
Had hij het nog over die Surinaamse die loog over haar sekspartners (niet 2 maar 5!) met haar stinkende kut?quote:
Toen ik voor het eerst uit huis ging en nog geen geld had voor een eigen onderkomen heb ik een maand of drie met mijn hoogslaper in haar vagijn gebivakkeerd.quote:Op woensdag 6 januari 2016 09:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Had hij het nog over die Surinaamse die loog over haar sekspartners (niet 2 maar 5!) met haar stinkende kut?
Dat moet heerlijk warm zijn geweestquote:Op woensdag 6 januari 2016 09:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Toen ik voor het eerst uit huis ging en nog geen geld had voor een eigen onderkomen heb ik een maand of drie met mijn hoogslaper in haar vagijn gebivakkeerd.
En altijd een raampje in de buurt om open te zetten.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat moet heerlijk warm zijn geweest
Lekker bezig Freek.quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:20 schreef Murdera het volgende:
@Gian Al een woning gevonden, vooral inzichtelijk krijgen of de verbouwing (een volledig nieuwe badkamer, openbreken van keuken en nog een muur ergens en een nieuwe vloer in de hal) beter met een bouwdeposit of uit eigen kapitaal gefinancieerd zal worden, waar eigen kapitaal nu een stuk simpeler lijkt. Een mooi cheap huisje op 2/3e van onze max aan hypotheek. Alles ziet er erg goed uit
ah nicequote:Op woensdag 6 januari 2016 10:20 schreef Murdera het volgende:
@Gian Al een woning gevonden, vooral inzichtelijk krijgen of de verbouwing (een volledig nieuwe badkamer, openbreken van keuken en nog een muur ergens en een nieuwe vloer in de hal) beter met een bouwdeposit of uit eigen kapitaal gefinancieerd zal worden, waar eigen kapitaal nu een stuk simpeler lijkt. Een mooi cheap huisje op 2/3e van onze max aan hypotheek. Alles ziet er erg goed uit
quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:20 schreef Murdera het volgende:
exactquote:Op woensdag 6 januari 2016 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah nice
als je genoeg eigen kapitaal hebt lijkt me dat inderdaad makkelijker dan bouwdeposit. Met eigen kapitaal kan je ook makkelijker hier en daar wat zonder factuur regelen
heel goedquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:23 schreef Crip het volgende:
Anderhalf uur te laat, bijna. Bijna optijd.
build die muscles danquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:32 schreef Faeroer het volgende:
Goede morgen, tijd om wat werk te verzetten. 18:30 lekker die benen train doen en dan een rijs terug naar huis maken om 'verrast' te worden door 3 schoonzussen met enge verhalen. FML
Goed Nederlands wel.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:32 schreef Faeroer het volgende:
Goede morgen, tijd om wat werk te verzetten. 18:30 lekker die benen train doen en dan een rijs terug naar huis maken om 'verrast' te worden door 3 schoonzussen met enge verhalen. FML
moet nog steeds hardop lachenquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:32 schreef Faeroer het volgende:
Maand geen benen gedaan, morgen eerste keer legpressen in m'n leven. Rolstoel staat al klaar.quote:
Ik ben allochtoon, laat mij. Wees blij dat ik niet tegen je praat, maar alleen hier wat schrijf.quote:
Ja en? Ik ben Limburger en typ wel correct Nederlands.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:37 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Maand geen benen gedaan, morgen eerste keer legpressen in m'n leven. Rolstoel staat al klaar.
[..]
Ik ben allochtoon, laat mij. Wees blij dat ik niet tegen je praat, maar alleen hier wat schrijf.
Jawel.quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:38 schreef Crip het volgende:
Faeroer is een fin die ook nog eens moslim is. dus ja don't blame him
blanke boi die voor allah buigtquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:38 schreef Crip het volgende:
Faeroer is een fin die ook nog eens moslim is. dus ja don't blame him
doe k wel bij jouquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
pull ff aan iets anders xd ;p aahaha
crip heeft voorhuidallergitusquote:
rip krioquote:
gaat over die 14 jarige jailbait chick die ik gisteren had gepostquote:
Ben geen leven gewend zonder 'problemen'. Lang leve PsyQ.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je daar een reden voor nodig?
uhm, okequote:Op woensdag 6 januari 2016 12:01 schreef Schoenenspray het volgende:
[..]
Ben geen leven gewend zonder 'problemen'. Lang leve PsyQ.
Flink je best gedaan op die OPquote:Op woensdag 6 januari 2016 12:16 schreef TARDIS. het volgende:
KLB / Danny en het rituele offer van Frank_Drebin
LAAT JE STEM HOREN
Ik doe met alles m'n best.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Flink je best gedaan op die OP
En wiens kloon is dit.quote:Op woensdag 6 januari 2016 12:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Veel kloons hier de laatste tijd.
Laptop-toetsenbord?quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:00 schreef TARDIS. het volgende:
Kut ik gooi yoghurt tussen m'n toetsenbord.
Oh dan valt het mee. Zou wel ff schoonmaken voordat het gaat stinken.quote:
aaaahaha ;pquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zou wel ff schoonmaken voordat het gaat stinken.
Ja is zuivel man. Zeker te weten dat dat gaat meuren.quote:
Wat houdt dat precies in?quote:
Zit op school bby. En jij.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat ben je allemaal aan het doen, kom maar hier bby.
Sorry, maar ik doe niet aan poep-/plas-/braaksex milady.quote:
Lekkerquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Sorry, maar ik doe niet aan poep-/plas-/braaksex milady.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Sorry, maar ik doe niet aan poep-/plas-/braaksex milady.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:18 schreef Faeroer het volgende:
Lekker werken aan die spreadsheets tog, beetje die mensen laten zien hoe het wel moet
Hahaha, gadverdamme man.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:19 schreef hannetje het volgende:
[..]
Niks lekkerder dan een one night stand met goede poep
Ik neuq een vrouw ook niet in 'r kont. Ben daar nogal conservatief in.quote:
Goed zo niels, laat je principes niet buigen omwille van een ander.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:23 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik neuq een vrouw ook niet in 'r kont. Ben daar nogal conservatief in.
Naam van een hoer die ie ooit geneukt heeft.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:27 schreef TARDIS. het volgende:
Hey Niels hoe kom je bij de naam Kurovski?
Oh ik dacht de soa die hij ermee opliep.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Naam van een hoer die ie ooit geneukt heeft.
Zelda Kurovski is een personage (android, zie UI) uit de comic-reeksen van Beatifica Blues en Samba Bugatti.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:27 schreef TARDIS. het volgende:
Hey Niels hoe kom je bij de naam Kurovski?
Ja, maar geen kinky fratsen hoor.quote:
Ik zie nergens een ui?quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zelda Kurovski is een personage (android, zie UI) uit de comic-reeksen van Beatifica Blues en Samba Bugatti.
[..]
Ja, maar geen kinky fratsen hoor.
Komt vast omdat hij hem nog geen 60x60 gemaakt heeft.quote:
Niet zichtbaar voor jullie? Ik kan 'r gewoon zien en ik heb de pic inderdaad 60x60 gemaakt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt vast omdat hij hem nog geen 60x60 gemaakt heeft.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niet zichtbaar voor jullie? Ik kan 'r gewoon zien en ik heb de pic inderdaad 60x60 gemaakt.
zie niksquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:37 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Niet zichtbaar voor jullie? Ik kan 'r gewoon zien en ik heb de pic inderdaad 60x60 gemaakt.
Stond dat in het rapport van jou?quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
geeft het begrip downie een geheel nieuwe dimensie
Nee van Teunquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Stond dat in het rapport van jou?
uitkomst van je voortgangsgesprek?quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
notitie van je vorige werkgever op je linkedin pagina?quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Stond dat in het rapport van jou?
quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
uitkomst van je voortgangsgesprek?
Jezus wat een rotmensen zijn jullie zegquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
notitie van je vorige werkgever op je linkedin pagina?
Ja echt maf je hebt al 18 uur gepost en bent nog steeds niet gebandquote:
Ga even strand checken, dan voel je je vast beterquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
had net een week niet gejankt
Als het jou lukt dan lukt het iedereen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja echt maf je hebt al 18 uur gepost en bent nog steeds niet geband
ga je nu bij moeders uithuilen?quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
had net een week niet gejankt
quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als het jou lukt dan lukt het iedereen.
Ja natuurlijk, jij post ze vanaf jouw computer, dan kan je ze altijd zien, ze komen bij ons gewoon niet binnen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:56 schreef Kurovski het volgende:
Jullie zitten me in de zeik te nemen. Ik kan die plaatjes namelijk gewoon zien.
ja met 6 man sterk jaquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:56 schreef Kurovski het volgende:
Ja dan zitten die plaatjes bij je in de cache. Hotlinking zal wel niet toegestaan zijn vanaf die sites. Plaatje staat bij jou nog in de cache, dus jij ziet ze gewoon, maar bij ons staat alleen 'access denied'quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:56 schreef Kurovski het volgende:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Geen plaatjes kunnen posten
Nee ik upload ze naar tinypic en dan post ik een direkte link. Voorheen heeft het altijd gewerkt ook.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, jij post ze vanaf jouw computer, dan kan je ze altijd zien, ze komen bij ons gewoon niet binnen.
zie niksquote:Op woensdag 6 januari 2016 13:59 schreef Vanillekwark het volgende:
Hier, ik heb ook even een plaatje gegoogled, zijn we van de zeik af:
[ afbeelding ]
Ja man. Ik heb dat plaatje zelf ingescand vanuit een stripboek.quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:59 schreef Vanillekwark het volgende:
Hier, ik heb ook even een plaatje gegoogled, zijn we van de zeik af:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 januari 2016 13:58 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nee ik upload ze naar tinypic en dan post ik een direkte link. Voorheen heeft het altijd gewerkt ook.
Heb dat plaatje via google gevonden op http://www.stripspeciaalzaak.be/quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja man. Ik heb dat plaatje zelf ingescand vanuit een stripboek.
Hoi Nielsquote:Op woensdag 6 januari 2016 09:06 schreef Kurovski het volgende:
[..]
IJsbanen zijn ook een goede plek. Veel jonge moeders.
Ja daar staat 'ie ook, alleen een stuk kleiner.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb dat plaatje via google gevonden op http://www.stripspeciaalzaak.be/
Ja dat is de thumbnail. Kwestie van even doorklikken op de website.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:04 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja daar staat 'ie ook, alleen een stuk kleiner.
jij wil wel pimp zijn hequote:Op woensdag 6 januari 2016 14:07 schreef Chloroform het volgende:
omg sale op de abonnementen gelijk ff pimp abo doen
eh oke I guessquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij wil wel pimp zijn he
Wat verpest jij het nu weer joh.quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat verpest jij het nu weer joh.
ik denk van welquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk je dat ik goede hoer zou zijn?
neequote:Op woensdag 6 januari 2016 14:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
denk je dat ik goede hoer zou zijn?
quote:
quote:
quote:
quote:
voor seks met chloro?quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wel even om laten bouwen dan hè eerst.
ik ben een meisje..quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:14 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Wel even om laten bouwen dan hè eerst.
Lekker naaien, bietje monnies, klinkt gwn goed toch.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
argumentatie nodig hebben om een hoer te zijn
ik heb jou nooit gemogenquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik mag jou minder dan voorheen
nietquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
sup bby wanneer kom je bij me langs
Nou nee. Ik jaag liever op ze in het wild.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je krijgt binnen 1 minuut een DM van Niels
Jij bent een rusquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nou nee. Ik jaag liever op ze in het wild.
lu2quote:
quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Toevallig onlangs in Keulen geweest?quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:17 schreef Kurovski het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Toevallig onlangs in Keulen geweest?
Zwarte schmink op en gaan!quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ik ben alweer vergeten wat jouw andere account wasquote:
Hoe lang heb je?quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ik ben alweer vergeten wat jouw andere account was
xDxDquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ik ben alweer vergeten wat jouw andere account was
lang genoegquote:
Te laat, je hebt mij weggepest.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
volgende keer zal ik iets minder vals doen
quote:
wat jammer, we zullen erom rouwenquote:
okequote:Op woensdag 6 januari 2016 14:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
wat jammer, we zullen erom rouwen
Dat doe je toch niet zelf?quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:35 schreef xcachet het volgende:
Eigenlijk is mijn laptop leeg en ben ik te lui om 'm op te laden.
u wot?quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik kom niet meer terug naar Nederland.
ik heb het idee dat je dit helemaal niet meent... ik heb gelijk he?quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
wat jammer, we zullen erom rouwen
nee, dat zijn alleen die gekke noorderlingenquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jullie bekijken 't maar. Hoorde dat jullie op de straat kunnen schaatsen.
kan altijd, gewoon rolschaatsen, lekker hip, jatokquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jullie bekijken 't maar. Hoorde dat jullie op de straat kunnen schaatsen.
echt goed van jou jaquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik heb het idee dat je dit helemaal niet meent... ik heb gelijk he?
in oostende?quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kan altijd, gewoon rolschaatsen, lekker hip, jatok
pak een abo en lees het na..quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:39 schreef Chloroform het volgende:
ik heb vorig jaar iets van 14 notes gekregen
waarom
Ik kreeg er 18 in één dag en werd toen 6 maanden geband. Zal wel terecht zijn geweest.quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:39 schreef Chloroform het volgende:
waarom
dat zelf niet inzienquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:39 schreef Chloroform het volgende:
waarom
quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat zijn alleen die gekke noorderlingen
gvdquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kreeg er 18 in één dag en werd toen 6 maanden geband. Zal wel terecht zijn geweest.
wat had je gedaan?quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik kreeg er 18 in één dag en werd toen 6 maanden geband. Zal wel terecht zijn geweest.
wat?quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ken er 1 die kreeg een perm
Waarschijnlijk allemaal positieve notes over je hartverwarmende persoonlijkheidquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:39 schreef Chloroform het volgende:
waarom
quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waarschijnlijk allemaal positieve notes over je galopwekkende persoonlijkheid
Goed. Vandaag een dagje vrij. Nog helemaal niks gedaan eigenlijkquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe ist met cachie?
al een spanjaard gestrikt?
Vertel ons meerquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Goed. Vandaag een dagje vrij. Nog helemaal niks gedaan eigenlijk![]()
Ja
daar ga ik wel van uit jaquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Waarschijnlijk allemaal positieve notes over je hartverwarmende persoonlijkheid
Ik vind het vooral een goed voorbeeld van een aars die kan typenquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind TARDIS een groot voorbeeld van goed gedrag tegenwoordig
quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind TARDIS een groot voorbeeld van goed gedrag tegenwoordig
quote:Op woensdag 6 januari 2016 14:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een goed voorbeeld van een aars die kan typen
Precies. Heb bijna niemand uitgescholdenquote:
o ik welquote:Op woensdag 6 januari 2016 14:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Precies. Heb bijna niemand uitgescholden
| Forum Opties | |
|---|---|